Umbraco reviews

Umbraco reviews

7.7

Bedste CMS på markedet

Har arbejdet med en del forskellige CMS'er så som:
PostNuke, PHPNuke, Tridion, Drupal og Umbraco.

Der er absolut INGEN tvivl, Umbraco er det bedste CMS på markedet, brugervenligheden, mulighederne for at udvide det er bare i orden.

Det community der er bagved er fantastisk.

Keep up the good work.

Verdens fantastiske Open Source CMS.

Jeg har I min forretning brugt Umbraco som platform for en lang række opgaver, og jeg har til dato ikke været udsat for noget systemet ikke kan.
Jeg vil gå så langt som til at sige, at Umbraco er det mest fantastiske stykke Open Source software der til dato er udgivet. Det fungerer bare, og med et stærkt community er der hurtigt hjælp at hente, hvis du selv skulle have problemer med systemet.

Umbraco.org er virkelig et besøg værd, og uden tøven vil jeg råde dig til at taget et kig på det. Hvert eneste sekund betaler sig, når man udforsker Umbraco! :)

Ligeledes vil jeg nævne, at både Niels Hartvig og Per Ploug Hansen som er hovedmændene bag Umbraco er gjort af et fantastisk stof. De er super hjælpsomme, og hvis du kunne finde på at tage en certificeringen eller lignende hos dem - Skal du absolut se at komme igang.
Det kan svare sig!

Is Umbraco your company?