Ungbodanmark reviews

Ungbodanmark reviews

Very low
1.5

KEEP OUT!

After I've sent them termination, they forced me to move out 2 months earlier then I was supposed to, by conditioning me. Now they are asking rent from me for those 2 months they used for whatever, holding their dog, renovate the apartment...
BECAUSE OF THEM I LOST MY JOB, MY EDUCATION and had to return back to home country!
In the end you don't get your deposit back, YOU JUST GET INTO DEPT!
KEEP OUT OF THEM!!!
If you are already IN, forget about your depositum, and do not, by any means communicate with them, they will instruct you to do things in order for them to abuse you. If you do need to communicate with them, do it through LLO (llo.dk)!

They even charge you extra 20DKK perm month if you do not sign a paper which allows them to withdraw any amount from your account as they please, they just need to write a bill with whatever number and whatever reason to do that, if you sign. I am really sorry for those who signed it.

THE BEST WAY IS SIMPLY TO KEEP OUT!!!

NO MATTER HOW BADLY YOU NEED APARTMENT - KEEP OUT!

Bredageri

Virksomheden snyder sine lejere fra ende til anden. Det kan virke tillokkende at få en studielejlighed hos dem i København, når nu det er enormt svært at finde en bolig, men gør jer selv en tjeneste og bliv væk. De lyver og bedrager lejerne, og du kommer til at ende med at betale for alt, alt, alt for meget. Meget mere end du bør! Hvis du ikke vil hoppe direkte i en gældsfælde, så bliv væk!

VÆRSTE SERVICE OG URIMELIG BEHANDLING!

Vi boede i ungbo Danmarks lejligheder i siloen i Roskilde - pisse dyrt og kedeligt sted.
Vi boede der i 5 måneder og valgte derefter at flytte og nu har de stjålet vores depositum og generelt har det været en ussel og urimelig service de har givet. De har hele tiden forsøgt at skjule sandheden for os.

Brunder ejendomme / ungbo

Ja, hvad kan man efterhånden sige. Det er over 1år siden vi flyttede derfra, og vores "sag" med dem kører stadig. Det er som om, at en ekstra regning på 17.000kr for el i en 29m2 lejlighed (hvor man aldrig var hjemme fordi man jo er studerende), er liiige i overkanten. For ikke at tale om de utætte vinduer, ekstra regninger ved fraflyttelse, den manglende kommunikation, mm.

Det er det væreste pis nogensinde!!

Jeg fraflyttede min lejlighed, de skulle så have 7000 kr for et nyt gulvtæppe, selvom jeg kun havde boet der i et par mdr? plus en masse andre ligegyldige udgifter, som ikke gav mening i mine øjne. De sendte mig en regning på 35.000 kr, og da jeg nægtede at begynde at afdrage på det, gik de rettens gang, da jeg så kom i retten, endte jeg så med at skylde dem MEGA mange kr incl retslige omkostninger?
Det er det rene galehus, jeg er ikke gået igang med at betale dem for det, de kan sende mig i retten igen og igen, i dont freaking care, de er så fulde af lort at det er til grin. Kan ikke engang forstå hvorfor Retten overhovedet tager dem seriøst. :D

Gå dog konkurs Brunder..

Ja, overskriften taler jo for sig selv.. Nåhøj, hvor må det være træls at kalde sig brunderejendomme ansat.. 100 kr. på lortet snart går konkurs.. Hvis altså ikk, flere unge på SU bliver snydt så de lige kan holde røven over vandkandten..

Se lige engang på den medieomtale.. Farvel og goodbye Bitches hos Brunderejendomme/Ung Bo eller hvad de nu hedder i morgen for at dække over deres lorte biks..

Tsk Tsk Tsk.. Der findes et specielt sted for folk som der er ansat hos brunderejendomme/ung bo i helved.. Kan du smage det? Det er smagen af dårlig samvittighed når du går på arbejde, hverdag for at snyde ungemennesker til dagligt som dit erhverv..

Snød mig for 11000 kroner

Boede hos ungbo danmark, som dengang hed brunder ejendomme på Holmbladsgade (amager). Jeg boede på et værelse, som var cirka 40 kvm. Jeg fik en vand/varmeregning på cirka 11000 kr for 5 mdr som jeg havde cirka en uge til at betale, ellers vil jeg blive smidt ud. Alle i hele bygningen fik tårnhøje regninger, og der blev holdt fællesmøde, hvor det åbentbart var hver år man fik tårnhøje ekstra regninger.

Jeg valgte at opsige min lejlighed med det samme og fik heldigvis en ny lejlighed i gode gamle jylland og flyttede tilbage.

Jeg indsendte en lang klage til dem som blev sendt videre til husklagenævnet. Efter flere år blev sagen afgjort og jeg skulle have cirka 7200 kr tilbage fra dem, og det var en kamp at få dem.

Men efter trusler om boligretten, så gav de sig og udbetalte pengene til mig.

Jeg kan kun anbefale folk at holde sig langt væk fra ungbo danmark. Det er ligemeget hvilken bygning det drejer sig om, de snyder på den ene eller anden måde. Håber folk læser de her anmeldelser, så de undgår at opleve det vi andre har oplevet. Jeg håber virkelig du tager det her til dig, og IKKE skriver under på lejekontrakten hos ungbo danmark (tidligere: brunder ejendomme).

Nyt navn ændrer intet

At ændre navn fra Brunder Ejendomme til Ungbodanmark betyder at den dårlige omtale delvist ophører. Men efter min mening er de kun ude på at fortsætte med at snyde unge mennesker!!! Jeg var en af de heldige der nåede at komme ud i tide. Jeg var skrevet op i et år, imens at silo1 blev bygget i Roskilde. Byggeriet var forsinket, og mens jeg ventede på at min reserverede lejlighed blev bygget, hørte jeg om en masse problemer i de lejligheder der allerede var blevet bygget. Jeg sagde lejligheden op, og måtte kæmpe i noget tid for at få mit depositum tilbage. Men det lykkedes, på trods af at Brunder Ejendomme (Nu Ungbodanmark) mente at jeg skulle betale varmeregning!? Jeg nægtede selvfølgelig, da jeg ikke havde sat mine ben i lejligheden. Jeg fik mine penge tilbage, men jeg ved at der er mange der langt fra har været så heldige som mig. Jeg kan kun opfodre folk til at holde sig langt væk fra Ungbo Danmark!!!

Dyrt og dårligt

Ungbodanmark (tidl. UngBo, tidl. Brunder Ejendomme) gør alt for at snyde deres lejere. Ekstremt høje varmeregninger og høje omkostninger for istanstættelse af boligerne ved fraflyttning.

Pas på, du brænder fingrene...

Hvis jeg kunne give 0 stjerner havde jeg gjort det. Kæmpe varme/vand-regninger på trods af jeg i en lang periode stort set ikke var hjemme og ikke havde radiatoren tændt. 3-4 uger uden varmt vand af flere gange. Masser af ting, der loves gjort/forbedret, men ingen handling bag før man har rykket 123 gange. Problemer med vaskeriet og betaling, så man endte med at betale for 3-4 vaske, når man kun vaskede 1 gang. Det er bare nogle af tingene Ungbo har budt mig, da jeg boede hos dem. De er ikke til at snakke med og tager den hele vejen i retten, hvis det er det, der skal til... Jeg flyttede for 3 år siden og betalte min sidste regning for 1 mnd. siden. KLAMT at det skal koste en så meget, at bo i lort når alt var i fin stand ved fraflytning osv. Så intet til mit indskud, kun regninger i mange år efter... HOLD JER VÆK!!!!!!!

Hold dig langt væk fra UngBo

Et nyt navn ændrer ikke på, at UngBo (tidligere Brunder Ejendomme) har kostet mig kassen. Ekstremt høje elregninger og absurde krav i forbindelse med udflytning er bare nogle af de omkostninger, jeg har haft ved at bo i deres ejendom i Roskilde.
Samtidig er betjeningen hos firmaet blevet mere og mere uforskammet og ligegyldig, jo større problemerne blev. Det virker mest af alt som om, at UngBo udelukkende eksisterer for at lokke penge ud af intetanende studerende.

Mit bedste råd? Hold dig fra UngBos lejligheder og find et andet sted at bo...

SNYD OG BEDRAG!!! HOLD JER VÆK!!!

Ungbo Danmark er det værste sted man kan leje sig ind hos!!! Truer med at smide en ud og at blive registreret i RKI, hvis man ikke makker ret, fordi man modsiger dem!!! Høje varmeregninger og de finder altid noget de mener der kan kræve ekstra penge for!

Firmaet burde lukkes!!! Det burde ikke være muligt for flere studerende at ende i deres fælder!!!

Dårlige utætte lejligheder og en udlejer der ikke reagere

UngBo Danmark hed før Brunder ejendomme som har været hængt ud af medierne i vinteren 2010, de har nu ændret navn så den dårlige omtale ikke kommer frem når du søger på deres navn på google.

Det ændre dog ikke på at Ungbo/Brunder er en dårlig udlejer, den lejlighed jeg bor i, er alle vinduer utætte, hoveddøren er utæt og vægende er skæve.

På trods af gentagende kontakt til UngBo og gentagende løfter om udbedring er der intet sket. og varmen er også et gentagende problem, hvert år når frosten slår ind for første gang virker varmen ikke.
At fikse varmen tager flere måneder og kommer først på plads hvis medierne gider tage sagen op, da klager og henvendelse til andre instanser ikke virker til at have nogen effekt på UngBo.

mit råd til nye potentiele lejere er
LAD VÆR, HOLD JER LANGT VÆK FRA UngBo Danmark A/S
DE SNYDER MED EL/VARME OG VAND REGNINGERNE OG VIL GØRE ALT FOR AT FRARØVE DIG DINE PENGE

Organiseret snyd af lejere

Virksomheden, tidligere samlet under Brunder Ejendomme, men har nu stiftet Ungbo i et forsøg på at afværge den megen dårlige omtale, som bl.a. er kommet frem i medierne.

Virksomheden burde lukkes og størstedelen af deres ansatte stilles for retten. Vi har nemlig at gøre med en virksomhed, der har specialiseret sig i snyd af studerende og lignende fordi den gruppe er nemmest at mølle penge ud af, da
- dette er en gruppe, der typisk er lejere for at kort periode, så der er grænser for, hvor mange kræfter de vil investere i et sted, hvor de kun bord nogle år.
- mange unge er ikke så erfarende og derfor nemmere påvirkelige overfor ting, som ekstra regninger, inkasso, Ribers (RKI) og betaler dem derfor fremfor at skulle tage en sag op mod en større orginisation.
- ikke alle er så ressource stærke og har derfor ikke mulighed for at indlede en sådan kamp.
- en stor del har fuldtidsstudie og derudover arbejde ved siden af, hvilket giver dem meget lidt tid til at involvere sig i en sådan kamp.

Derfor er det næppe muligt for en person at holde et sådan system, som Brunder Ejendomme/Ungbo i gang alene - der er flere kræfter involveret. Samtidig er det for de enkelte lejere ikke millionbeløb vi opererer med, men af en mindre størrelsesorden, hvorved det i det store perspektiv ikke virker så voldsomt. Det er i bund og grund som at være bloddonor. De tapper mere end de burde, men ikke nok til at du dør af det. Ser man tilgengæld fra deres perspektiv har de en stor farm af donore, hvilket giver dem en betydelig stor mængde blod (penge).

Jeg ligger selv inde med en vunden sag kørt imod dem og ud fra mit kendskab har alle de studerende der har lagt sag an mod Brunder Ejendomme/Ungbo vundet.

Sidst men ikke mindst er det svært at forstå de mennesker der er bag. De har kone/mand og børn, som de hver dag, efter en dag på arbejde, hvor de bevist har snydt nogle andres børn, kysser godnat, ta'r til fodboldkampe med, køber fødselsdagsgaver til, tager på ferie med - altsammen for dine og mine penge.

Under al kritik

Aldrig har jeg oplevet at leve under nogle standarter som var så dårlige. Intet styr på tingene , ingen varme i et år. Urimelige høje udgifter. Jeg har absolut intet godt at sige om UNGBO , snyd og bedrag!!!!!!!!

En skam man skal give mindst en stjerne.

Har ikke haft andet end problemer med dette firma!

Snyder angående fraflytning

Min kæreste fraflyttede Brunde ejendomme nu Ungbodanmark hvor de beholdte dele af depositummet pga. maling af lejligheden. Lejligheden var ikke blevet malet og de trak hende for et nyt gulvtæppe. Efter hjalp fra llo fik hun pengene igen.

Snyder de studerende

Brunder Ejendomme/UngBo Danmark er den værste lejer-oplevelse jeg nogensinde har haft.

Vi flyttede ind i SILO-1 i Roskilde i september 2008 i et byggerod uden lige.
Vi har fået nogle uhyggeligt store regninger på vand og varme.

Og da vi flyttede derfra havde vi et professionelt rengøringsfirma og maler til at sætte lejligheden i stand og ALLIGEVEL fik vi trukket for maling og rengøring.

Desuden fik vi lov til at betale for et nyt filter til emhætten til trods for at vi kun havde boet der ét år og var de første der boede i lejligheden.

Oven i det fik vi lov til at betale for en afslibning og lakering af PARKETgulvet der lå i vores lejlighed. Selvom der ikke var nogen synlige skader på gulvet ud over det almindelige slid der opstår ved dagligt brug.

Lejligheden var også forfærdelig at bo i da udsugningen konstant var tændt så der var et evigt undertryk i hele lejligheden der gjorde at man hele tiden havde propper i ørerne.

Vi var også så heldige at vi havde indbrud i vores kælderrum (som er lavet af blik og kan åbnes let og problemfrit ved at bøje gitteret) og så kom der er vandskade i kælderen efter et massivt regnskyl. Og vi kunne ikke få nogen forklaring på hvordan en nybygget kælder kunne komme til at stå under vand eller hvad de ville gøre for at forhindre det i at ske igen.

Uden tvivl den værste oplevelser jeg har haft

Boede ca. 1 år i en ejendom i Jylland, der var mug og skimmelsvamp i lejligheden, som der på trods af flere henvendelser aldrig blev gjort noget ved. Da jeg fraflyttede krævede de lige pludselig en enorm efterbetaling på varme/vand på trods af at jeg aldrig havde modtaget en varme/vandopgørelse.
Kan også kun anbefale at man holder sig langt fra UngBo danmark/Brunderejendomme, tror det er ligegyldigt hvor man ser på deres lejligheder, alt er noget HØ.

Is Ungbodanmark your company?

ungbodanmark.dk Details

Visit Ungbodanmark