Unibet reviews

Unibet reviews

3.4

"Risikofrit spil" - du får bare ikke pengene tilbage!

Jeg fik en mail om at jeg kunne placere et risikofrit spil, og tænkte hvorfor ikke. Jeg overførte penge til min konto, og lavede et spil, som jeg ikke vandt på. Problemet er bare, at jeg ikke får mine penge retur. Jeg har nu bedt dem lukke min konto, idet jeg af princip ikke vil finde mig i den slags!

Elendig kundeservice!

Jeg har en sag med dem lige nu hvor de har hævet 500 kr på min nemkonto!

Men har aldrig modtaget midlerne på min konto. Vil så sige jeg har aldrig haft

problemer med deres betting eller pokersoftware. Men når man skriver til dem

siger de bare at de har sendt sagen videre og jeg kan afvente svar. Men det så

næsten 1 måneds tid siden nu.

Elendig kundepleje

Lukkede min konto da den ikke var verificeret i tide. Havde indsat 1000 kr. og havde omkring 2000 kr stående da de lukkede den. De tog alle pengene og jeg kunne ikke få de 1000 kr tilbage jeg havde spillet for.

Forfærdelig dårlig service og manglende forståelse.

Unibet tjener fedt på at lukke din konto

Jeg har lige fået lukket min konto med forklaringen "i følge dansk lovgivning"
Jeg havde ikke fået verificeret min person oplysninger korrekt og så tog unibet lige mit indskud på 200 kr.
Det er en meget bedre forretning for dem at indfryse dine midler end selve spillet
Dont go there - det er fup.

Dårlig service og fratagelse af vundne kampe.

Unibet leverer utrolig dårlig service. Fik en kamp annulleret med forklaring på at den skulle være udsat. Jeg tjekkede derfor op på kampen og kunne se at den var blevet spillet med resultatet som jeg havde oddset (sejr til hjemmeholdet) jeg skriver derefter til support hvor jeg bliver lovet en afgørelse inden for 1 time. Da jeg ikke har har hørt noget og der er gået 1 dag skriver jeg så til support igen hvor jeg så endnu engang bliver lovet svar inden for 1 time. endnu en dag efter skriver jeg igen til support og for afvide at grunden til kampen er blevet annulleret er at de har lavet en fejl på oddsene. Og får afvide jeg ikke kan få mine penge men at den bare er gået i 1.0 altså ingen gevinst. dårlig oplevelse herfra

poker softwaren lukker ned hele tiden.

poker softwaren lukker konstant ned efter nogle minutters brug. burde være muligt at have det kørende uden i bare 10.min uden det skal crash. bruger utal af unødvendige nøgle koder på mit nøgle kort.

Den opfylder det jeg ønsker af en spilleside.

Jeg skulle som alle normaltfungerende spillere finde et alternativ til danskespil's lave odds og manglende udbud, det blev heldigvis Unibet. Jeg havde i forvejen poker-bruger der og har stor glæde af at samle mit spil et sted. Jeg er blevet på siden fordi man kan spille på så mange kampe uanset sportsgren og verdensdel, samtidig har jeg ikke haft problemer med drift eller lignende, det er livsvigtigt at bookmakeren er stabil. Jeg vælger at skrive min anmeldelse fordi jeg efter at have bøvlet med min konto fik den spærret af sikkerhedsmæssige årsager. Det ville være nemmere for mig at åbne en ny konto hos en af de 1000 andre spiludbydere frem for en mail-korrespondance, men der var en chat til hjælp og kontoen blev aktiveret, samtidig med en hilsen om hvorfor de havde spærret ;) Jeg kan ikke give karakter da jeg kun har prøvet danskespil at sammenligne med, men Unibet lever op til det jeg ønskede og jeres odds er høje i forhold til konkurrenterne ;)

SNYD OG IKKE ANDET!

Unibet er ikke andet end et stort fupnummer!
Efter forsøg på at "verificere" min konto bliver min konto lukket. På dette tidspunkt er balancen på kontoen ca 225 kr.
Jeg skriver til Unibet:
"Jeg kan forstå at min konto er blevet lukket pga. mangle på identifikationsdokumenter. Dog har jeg indsendt BÅDE sygesikring samt logget på vha. nemid. Jeg vil derfor gerne vide hvad jeg kan gøre for at få min konto åben igen? Eller i det mindste få de penge tilbage som jeg IKKE har spillet for endnu."
Unibet svarer:
"Jeg har dog frigivet dine oplysninger fra den nu lukkede konto, så du da kan oprette en ny, men ikke med samme brugernavn. Når du har oprettet en ny konto, skal jeg bede dig om, at vende tilbage og oplyse dit brugernavn på den. Vi kan da overføre beløbet fra din lukkede konto til den nye, dog skal den nye konto være verificeret før, at denne proces kan påbegyndes."
Jeg svarer med mit NYE og verificeret brugernavn.
Unibet svarer:
"Jeg har hermed oprettet en efterspørgsel på dit indestående fra tidl. konto overført til din nye Unibetkonto. Når jeg modtager en opdatering på sagen, vil jeg orientere dig om udfaldet. Dette har en typisk løbetid på ca. 14 dage, så ventetid må desværre påregnes..
Du ønskes en fortsat god aften herfra."

Der går 14. dage og jeg skriver:
"Ville lige høre om der er sket noget med sagen. Da der nu er gået 14 dage :)"

Unibet svarer:
"Tak for din henvendelse.

Der er desværre ikke noget nyt i sagen, jeg sender en rykkelse for det med det samme.

jeg ønsker dig en fortsat god dag."

Efter 25 dage skriver jeg igen:
"Ville lige høre om der er IKKE SNART sker noget med sagen. Der er gået snart 25 dage…"

Unibet svarer:
"Vi har desværre modtaget en melding om, at det ikke længere er tilladt for os, at overføre balance fra en tidligere lukket konto til en ny konto. Det er i direkte strid mod reglerne. Jeg må derfor desværre meddele dig, at dit indestående ikke kan overføres eller udbetales, da gevinster eller beløber der har været i spil heller ikke må udbetales. Jeg vil understrege, at dette ikke er Unibets afgørelse, men derimod den Danske lovgivning."

Så det hele var et stort fup-nummer for at stjæle mine penge.
Tak Unibet.dk
I er nok det dårligeste firma nogensinde. Og tro mig. I kommer til at høre fra mig.

Meget nemmere at spille her end Danske Spil

Efter at have oplevet alle de ændringer Danske Spil har haft foretaget; så er det en udsøgt fornøjelse at komme ind og spille odds hos Unibet.dk
Det er meget nemmere at finde rundt i; masser af vejledninger og kundeservice som chat fungerer da bare perfekt!
Det eneste minus jeg pt. synes; er at der er gebyr på at overføre penge via sit visa-kort. Når der er lavet en dansk afdeling; burde Dankort kunne bruges, og uden et %gebyr.
De øvrige spil inde på Unibet.dk kender jeg ikke endnu, men er da blevet noget overrasket over alle de negative indslag, der pt. er skrevet her på Trustpilot.

mariacasino.dk og unibet.dk går hånd i hånd.

jeg har spillet en del på mariacasino. det skal siges at de har en masse gode og sjove fungerende spil.. p.t har jeg ikke haft de store problemer med indbetaling og udbetalingen er kørt som smurt .... MEN MEN ..
Når det så er sagt så halter de godt nok i kundeservice på flere breddegrader i forhold til andre kasinoer online.
Andre kasinoer belønner deres kunder for at anmelde fejl der sker fra kasinoets side af, istedet for at spise dem af med at det enten er ens egen skyld, internet forbindelsen eller computeren selv.
Dette til trods for at flere har klaget over de samme fejl, men ak nej .. vi kunder er blot nogle godtroende fjolser der har værsgo at blive ved med at smide i deres sparegris.
jeg har også oplevet at skulle klare en bonus med et gennemspilskrav der hed at man skulle satse for 250 kr på live dealer casinoet hvorefter man ville få 50 kroner.
efter at have klaret dette gennemspilskrav og ingen 50 kr blev sat ind på min konto.. klagede jeg over dette til deres support over 2 omgange .. den ene sagde hun kunne se at jeg manglede at gennemspille 15 kroner .. til trods for der stod 100 % gennemspillet under min bonus ( flot )
I anden omgang fortæller den anden mig at jeg da havde fået de 50 kroner og at jeg bare kunne se dem under min historik.. fint nok tænker jeg og tjekker det.. nope nada , zero .. ingen 50 kroner overført til mig fra mariacasino. Men jeg kunne intet stille op for hende der sad på support bildte mig ind at hun kunne se dem .. og det bare var ærgeligt jeg ikke selv kunne se dem. !!! ( feeeed support )

Sidst men ikke mindst, så er der nu begyndt at opstå fejl inde på deres live dealer casino ( roulette ) hvor man pludselig ikke kan satse i forskellige runder .. det sjove er bare at det SOM regel sker etfer man har tabt penge en runde hvorefter de fleste nok ville spille double op. Men nej .. efter forgæves at forsøge og klage over disse underlige fejl, skulle man spises af med at fejlen jo nok var min computer eller internet forbindelse.
Hmm ja .. danmark sidder på en af verdens bedste internet forbindelser.
Hvor imod deres live dealer casino er placeret i Letland ... GAD vide om det MÅSKE kunne være live dealer casinoet der har et problem ?!?
min mening og sagt og hermed også min længere pause fra Mariacasino.dk

H. Peter

P.S. Valgte smide denne under unibet også da jeg ved at mariacasino.dk og unibet.dk er et og samme firma.

Opdateret :
Jeg har nu valgt at udelukke mig selv fra både mariacasino.dk og unibet.dk .. efter oplevelse med snyd med numrene på deres live dealer ( Roulette ) .. dertil en temmelig dårlig kundeservice hvor det skulle tage dem 8 dage at få tjekket 2 videoer omkring snyd med disse numre.
og supporten på selve unibet.dk kan ikke gøre andet end at sige " det beklager vi " da livedealer casino og unibet.dk er hver deres enhed åbenbart.
De er bedøvende ligeglade med om og at der bliver snydt i deres live dealer casino.
Så samtlige venner og familie er nu underrettet om at holde sig væk fra disse 2 fusker casinoer.
heldigvis findes der andre casinoer.

Mindre besværligt, end deres konkurrenter.

Er overrasket over, at se så mange negative anmeldelser om Unibet her.

Synes alt har virket upåklageligt, havde dog et enkelt mindre problem, som blev løst på under 5 minutter, af deres support, som svarede indenfor et par minutter.

Har prøvet mange betting-sider og Unibet, har faktisk været det første sted, hvor deres KYC procedure eller udbetaling, ikke har medvirket, at man skulle igennem 100 ting og vente lang tid på, at ens penge blev overført.

Fine odds og udmærket udvalg på deres livebets. Er helt tilfreds med dem.

Kim Olesen. Ingen sans for service!

9 dage uden svar på konto problemer, selvom man har sendt 4 mail samt ringet utallige gange..
Får endelig fat i kundeservice på den 9. dag men det kan ikke give mig svar på hvornår min konto den kan fungere.
Spørg ind til hvorfor jeg ingen svar har fået fra dem i løbet af de 9 dage samt 5 mail der er sendt både til Kim Olesen samt kundeservice. Det har din ingen kommentar til.
De vil ikke hjælpe videre, så jeg beder dem om at lukke min konto og retunere mine 100 kr tilbage.
Det kan de så heller ikke ! Forklaringen er at beløbet skal være på minimum 120 kr før de kan udbetale mine penge tilbage! What????

Fungerede dårligt, har lukket min konto igen

Jeg oprettede en konto for et par dage siden, men oplevelsen af deres mobilapp, opdatering af odds samt NemLogin på deres side som ikke fungerer i Chrome, har gjort at den er lukket igen nu.

Mange fejl og ren tyveri!

HOLD JER VÆK fra Unibet.dk - vælg for Guds skyld et andet betting-firma!
Som flere påpeger er deres casino-, poker- og slotsystem så åbenlyst svindel på højt niveau, og selvom man må forvente, at et sådan "computersystem" er programmeret til at folk skal tabe mere end de skal vinde på den lange bane, så tangerer Unibet.dk det rene svindel.
Og det samme gælder deres Livebetting!!! De laver utroligt ofte fejl i deres livescore opdatering, og derudover drager de fordel af disse fejl ved at acceptere bets, som i virkeligheden ikke kan lade sig gøre at vinde, fordi den korrekte livescore er modstridende. F.eks. En tenniskamp, hvor de opdaterer til 15-15 som score, og den korrekte livescore er 0-30. De venter med at rette fejlen, og imens accepterer de et bet på resultat af partiet på W-15!!!?? Herefter henholder de sig til deres vilkår, hvor de har skrevet at de ikke kan holdes ansvarlige for fejl i deres livescore. Svindel!! Og desværre kan vi mange flere lignende eksempler.
Opdate:
Så blev det definitivt afgjort, at Unibet.dk personificeret ved først deres kundeservice medarbejder Brian, og herefter deres leder Hakon fralægger sig ethvert ansvar for vores tab i ovenfor beskrevet sag og i stedet for henholder sig til deres regler og vilkår, hvor de forholder sig ret til at inkassere penge for et bet, selvom det pågældende bet beror på deres egen fejl i livescore og er et bet, som rent praktisk ikke kan lade sig gøre at vinde på, og dermed burde være blevet suspenderet.
Men de benytter dog lejligheden til at påpege, at vores sprog i samtalen med Brian var ubehøvlet, og forståelsen for frustrationen over den manglende vilje til at tage stilling til den konkrete klage og tage ansvar for vores tab var der ingen af fra Unibets side. Resultat: Unibet.dk tog vores penge selvom fejlen var deres og de vedkendte sig fejlen. Vi lukkede vores konti hos Unibet.dk Andre bør overvejede det samme, hvis de vil undgå at blive frataget deres penge uberettiget. Bare et godt råd!!

Dårligt og utroværdigt!

Deres casino virker meget utroværdigt. Rød og sort er hvertfald ikke 50 - 50, den rammer MEGET ofte modsat, som så mange andre har pointeret. Derudover crasher deres roulette tit, og ens indsats er tabt ligemeget hvad.
Deres bonusser er urimelige, og deres side er generelt dårlig og ustabil.
HOLD JER FRA UNIBET. Der findes MANGE bedre alternativer.

Rigtig fin side og flinke mennesker.

Har haft ingen problemer, jeg lavede en lille fejl skrev til dem og de rettede den og alle var glade.
Og ja folk må læse reglerne igennem når de drejer sig om bonussen, det er helt almindeligt at pengene skal spilles igennem et par gange.

Fup Og svindel - Kort og godt :-(

Dine egne indbetalinger bliver til bonus penge der ikke kan udbetales før de er spillet igennem urimeligt mange gange. Systemet går ofte ned midt i et spil, og du mister indsatsten uanset om den lander på det spillede. Kigger du historik fremgår det at beløbet er spillet og tabt.
Spiller du på en fast farve, kommer der efter en 5-7 spil en MEGET kraftig stime af modsatte farve.

Virkeligt dårligt online casino. Holder mig fremover til bet365. Det er helt fair at man taber, men unibet er direkte svindel.

God side til sports betting og casino

der er nogle dårlige anmeldelser herinde, men hvis man føler sig snydt skal man bare skrive til dem, så skal man nok få den gode kundeservice man fortjener
og ellers en godt hjemmeside, let og overskuelig og gode odds

Plat

Hold jer langt væk, de holder ikke hvad de lover

FUp - Ingen chance for at vinde

Det er det rene fup...!!!
Det eneste der virker er deres libe bet, ellers er casino området noget i SKAL holde JER FRA!!!!

Is Unibet your company?

unibet.dk Details