Unicars reviews

Unicars reviews

6.0

3500 kr. for 2 1/2 times arbejde - det er for meget

Har fået udført elarbejde på min bil. Da jeg fik regningen, blev jeg noget stram i fjæset. Elarbejde på bil koster den nette sum af 1100 kr pr time +moms, hvilket må siges at været godt betalt. Jeg blev ikke oplyst om timeprisen, da jeg indskrev bilen til værkstedet og blev heller ikke informeret om, at dette kunne blive dyrt. 2 1/2 times arbejde løb op i over 3500 kr bare i timeløn. Efter den oplevelse, vil jeg tænke mig om, før jeg indskriver min bil på det værksted igen.

Peder

Salg og værksted i top

Jeg har handlet flere gang hos Unicars (tidligere opel i birkerød) og kan sige at jeg altid har modtaget en seriøs behandlig både i salg og værkstedsafdelingen. De er super motiveret for at give en en god oplevelse og serviceminded ude over det forventelige. Er blevet kørt hjem og hentet når bil til service/rep. Så hvis du leder efter en seriøs bilforhandler så kan jeg anbefale dem.

unicars.dk Details

Visit Unicars