Unikmobil reviews

Unikmobil reviews

9.1

Professionel firma ...

Bestilte en billader til en iPhone 5s til billige penge og hurtig levering ...

Levering som forventet. Men lidt småfejl i kommunikation og på hjemmesiden

Bestilte en billader hos UnikMobil, og har modtaget den som forventet. Leveringstiden var lidt lang (15 dage), men det var som forventet i forhold til det der stod angivet på hjemmesiden.

Dårlig levering

Jeg bestilte for 15 dage siden et batteri til en telefon.
Og det er stadig ikke kommet, det må jeg indrømme at det syntes jeg virkelig er for dårligt.
Også selvom jeg fik en mail med at der ville gå 10-15 dage. Det er der så gået nu, og det er stadig ikke kommet.

Dejlig Service

Købte mobil tilbehør, super hurtigt fagt og en super dejlig service vil bruge dem igen når jeg skal købe andre ting

Kan ikke gøres bedre.

Super hurtig levering. Super gode priser. Handler gerne her igen hvis behovet opstår.

Dårlig beskyttelsesfilm

Har bestilt beskyttelsesfilm til min HTC Sensation, blev skuffet da det ikke ville klæbe fast til skærmen. Ved ikke om det har været for gammelt eller hvad der er gået galt. Måske er det en for billig udgave. Har kun betalt 20 kr. for det, så vil ikke klage til Unikmobil. Må vist bare gå til en alm. forhandler og købe filmen og så få dem til at sætte det på.

Unikmobil: præcis og hurtig levering

Jeg er positiv over Unikmobil, de leverede den vare jeg bestilte før den lovede dato

Framragende.

Nemt at bestille på en overskuelig hjemmeside og god service. Kan i hvert fald anbefales.

Jeg har endnu ikke fået mit cover til min telefon :-)

Jeg kan ikke anmelde for jeg har ikke fået det jeg har bestilt endnu :-)

Fuldt ud tilfreds

et godt sted at handle

kan anbefales til alle

Ekstrem dårlig service

Jeg bestiller aldrig noget ved unik mobil igen! Købte hos dem igennem sweetdeal. Efter 14 dage har jeg endnu ikke modtaget produktet. Jeg skriver en email og de svarer at varen ER sendt. I løbet af de følgende 14 dage efter kommer der ingenting med posten og jeg skriver gentagende email som ikke besvares.
Da jeg ringer til unik mobil, fortæller de at de flere gange har prøvet at kontakte mig fordi at de ikke vil sende til en døgnpost, men kun privat adresser. (underligt nok har jeg hverken hørt fra dem på mail eller Tlf - og de har begge dele)
STOR SKUFFELSE!

Hej Marlene,

Jeg er ked af du har denne opfattelse, jeg kan se vi har sendt 2 stk afsted til dig efter vi har modtaget og besvaret din mail første gang.

2 gang kan jeg se en besvarelse hvori der står du har fået sendt en ny.

Har du ikke modtaget nummer to vi har sendt dig heller?
Hvis dette er tilfældet kan jeg desværre kun beklage, da jeg ikke kan se en senere henvendelse fra dig.

Når man køber fra sweetdeal står der beskrevet der er en venetedig på 2 til 3 uger på billaderen du har købt, efter delaen er lukket, da vi bliver nødt til at se hvor mange deals der bliver solgt før vi kan bestille hjem.

Efter vi har fået varerne hjem, tager vi og sender ud fra listen som vi modtager fra sweetdeal. At du har været meget uheldig og ikke har modtaget din billader, er beklageligt.

Grunden til vi ikke kan sende til en døgnpost er, at vi fra post danmark har fået oplyst, de kun kan sende pakker til en sådan.

Jeg håber du har modtaget en billader med posten og at du bliver glad for din vare, er det ikke tilfældet at du har modtaget en billader, er du mere end velkommen til at kontakte os på enten kundeservice@unikmobil.dk eller pr. tlf. 53 600 336

Vi ser frem til at høre fra dig.

Michael Eichmeier
Adm. Direktør
unikmobil.dk

Hurtig levering - Smart Cover!

Jeg bestilte et cover til min HTC telefon, det kom allerede næste dag. Det er fint og det passer. Nu er min telefon personificeret så den passer til mig.

perfekt

Hurtigt og fin service

ikke modtaget

Jeg har før bestilt uden problemer, men denne gang har jeg ikke modtaget mit cover endnu efter 4 dage selvom der står 1-2 dags levering..

Hej Anni,

Vi beklager den ekstra lange leveringstid på nogle af dine produkter denne gang.
Grunden er simpelthen at vores leverandør har haft en del helligdage og har derfor udskudt forsendelsen til os.

Vi håber dog du nu har modtaget de manglende produkter.

Unikmobil.dk

Fantastic service!

Low price, shipping is free, things delivered promptle. What else could one wish for??? Many thanks! Aleksandra

Varen ikke på lager

Hej
Jeg har endnu ikke modtaget min vare, da den ikke var på lager.

Hej lene,

Nogle af vores varer er ikke på lager, leveringstiden på disse kan svinde fra 5 til 15 hverdage.

Vi har dog i sidste forsendelse haft ekstra leveringstid pga. helligdage hos vores leverandør.

Vi beklager forsinkelserne og håber du har modtaget de manglende produkter.

unikmobil.dk

Har aldrig oplevet bedre service

Har haft kontakt pr. telefon og har aldrig mødt en bedre og mere imødekommende service nogen steder.

Alt som forventet

Professionelt firma med billige priser. Blev leveret som forventet.

Hurtigt

Hurtigt produkt

Hos Unikmobil har vi gjort det til vores ekspertise at forhandle mobil tilbehør på nettet. Vi sætter en stor ære i at have tilfredse kunder, og det indebærer naturligvis, at vi har et stort udvalg af tilbehør af den bedste kvalitet til mobiltelefoner, iPod og iPad. Hos os er kvaliteten i top og priserne i bund, og du kan finde lige præcis det, som du står og mangler.

Visit Unikmobil