Uplica.com reviews

Uplica.com reviews

3.2

Facebook gruppe

28/2-13

Til alle jer, som ikke allerede er medlem af "Gruppen mod Uplica.com" på facebook, vil vi opfordre jer til at melde jer ind.

Det er en lukket gruppe, hvor vi drøfter uplica.com

Jeg er også blevet bondefanget af Uplica.

Den 16.09.2012 bestilte jeg et par reoler m.v. ved Uplica.com efter først at have været i diaolog med Karlo Larsen i hans gamle firma Reborn Furn. Han henviste til Uplica.com.
Vi læste at der var lange leveringstider, men at kunderne dog fik deres varer og var tilfredse på det tidspunkt. Så vi betalte ca. 3.800 kr. den 18.09.2012.
I december kontaktede jeg Uplica igen, og her fik vi at vide, at vores ordre desværre ikke var med i det leverede i december, men at reolerne ville komme med i uge 6 til England. Jeg rykkede så i går pr. mail og pr. tlf. i dag. Men kan så se, at mange andre er i samme situation.
Lad være at handle med Karlo Larsen, Uplica eller Reborn Furn, og pas i øvrigt på med betale f'ør levering af Montana-reoler.
Vil gerne være med i fælles front mod Karlo Larsen og Uplica.com.

Et stort svindel firma!!

Efter at have læst de første anmeldelser her på Trustpilot, bestilte jeg mine moduler d. 30 september 2012. Dagen efter blev pengene trukke på mit Mastercard. Lidt mere end en uge efter fik jeg en mail med overskriften: "Ny lov sætter stopper for engelske kopimøbler", Tænkte straks - åhhh nej - nu har jeg købt katten i sækken!! Men efter at have læst mailen igennem, var jeg fortrøstningsfuld for de ordre der var langt ind, var ikke omfattet af denne nye lovgivning. Set i bagspjelet giver det pludselig mening, at de vil forsøge at påvirke folk til at handle. Det der så sker, er at jeg ligesom så mange andre får mail omkring forsinkelse. Det sker d. 8 december og årsagen er, at mine reoler ikke var med i containeren som istedet vil lande i UK i uge 6 2013. Det er jeg naturligvis ikke tilfreds med og beder om at handlen går tilbage. Uplica (Antony Charlie Larsen) holder fast på, at handlen er made my order (kundespecifik) og derfor gælder de 14 dages fortrydelsesret, som man jo har når det er E-hande, ikke. Dette accepterer jeg og vi forhandler nu om en kompensation som vi ikke kan blive helt enige om. Det ender med jeg får 350 kr. som de indsætter på min konto i starten af 2013. Her ophører korespondancen med Uplica og Charlie Larsen. Resten kender i selv.

Havde ikke set den komme, da jeg i hele forløbet er blevet orienteret omkring min order. Ham Charlie Larsen har svaret hurtigt tilbage på alle mails på nær til sidst. Jeg har talt med ham og har i det hele taget virket troværdig.

Hans fulde navn er iøvrigt: Antony Charlie Boy Larsen, HC. Andersens Boulevard 48, 3 TV.

Jeg har mødt Karlo Larsen og har hans mobilnummer

Det er med ærgrelse, jeg har fulgt med i Jeres anmeldelser herinde.
Jeg handlede i januar 2012 tre 1112 reoler hos Karlo, da han havde sit tidligere firma, Rebornfurn, som var specialiseret i at renovere brugte Montana reoler. Aftalen var, at jeg skulle afhente dem inde hos ham på H. C. Andersens Boulevard 42 i København. Jeg ved ikke, om det også er hans privatadresse. Da jeg kom dertil, havde han glemt alt om vores aftale, på trods af den kun var to dage gammel. Karlo fortalte at reolerne stod hos lakereren et sted på Midtsjælland. Han beklagede og lovede til gengæld at levere dem samme aften, hvilket han gjorde. Så det var sådan set en fin service og reolerne var i en udmærket kvalitet. Han var meget sød og imødekommende, og mindede mere om en rocksanger med sit halvlange hår, skæg og cowboystøvler end en møbelsælger (ikke at jeg ved hvordan sådan en ser ud :-) ). Hvis jeg har haft en positiv oplevelse med Karlo, hvorfor så mit behov for at skrive dette indlæg? Fordi jeg er ked af at læse om alle Jer, der er blevet snydt og gerne vil bidrage til at sætte en stopper for dette.
Når jeg startede med at skrive, at jeg ærgrer mig over indlæggene her på Trustpilot er det også fordi, jeg efterfølgende anbefalede Karlo til én af mine kolleger. Rebornfurn var i mellemtiden lukket og blevet erstattet af Uplica, og jeg har på sidelinjen hørt min kollega berette om de evige forsinkelser. Jeg er jo uden skyld i det, men det var trods alt mig, der anbefalede Karlo.
Jeg ved ikke om hans mobilnummer 2960 3640 stadigvæk virker, men så er de af Jer, der er blevet snydt da velkomne til at prøve at ringe til ham.

Taget ved næsen. Uplica er fup og hjemmesiden er væk.

Jeg hoppede i og købte nogle låger til montana reoler, men tror at pengene er spildt, da det hele vist er fup.
Hjemmesiden er heller ikke oppe mere, så der er vist lukket og slukket .
Prøver at tale med banken, men er med på at gå til kontant (tv programmet).
Peter

Taget godt og grundigt ved næsen.......lurvet firma med bevidst svindel i posen....

Endnu et kvæk fra en Uplica kunde.....Mine reoler er betalt 50% ved bankoverførsel så de penge er nok tabt.....resten skulle falde ved levering. Jeg er selvfølgelig bekymret og har henvendt mig til min mail"kontakt" Anthony - hos Uplica uden retursvar.... Hvis de er ligeså lurvede som det ser ud til, så er jeg klart med på at sende sagen videre til Morten Spiegelhauer..... FUCK hvor er jeg sur.

DOVER PORT SANDHEDEN!!

Hvis du ønsker at kende sandheden om uplica.com og den store fidus orkestreret af ejerne i landet, kan du få det ved at kontakte abasswane09@gmail.com

Jeg vil også fortælle dig, hvorfor jeg bedømme dette selskab positive

Hvad gjorde hr. Larson fortalte dig om Dover havn. Hvis du ønsker at kende den fulde sandhed om, at du kan også kontakte mig på abasswane09@gmail.com

Alle de kunder, der går forkælet af Larsen og Uplica.com weshould danne en collectif og få gode advokater til at sagsøge disse mennesker. Vi har nok klager som denne, og vi vil vinde.

HUMBUG!

Jeg må desværre også melde mig i koret af utilfredse kunder.

Jeg bestilte 7 moduler tilbage slutningen af juli - og resten af historien kender I jo allerede. Først besked om en enkelt uges forsinkelse, dernæst var mine reoler ikke med i den planlagte container, og til sidst den (især i bagklogkabens lys) alt for usandsynlige historie om uheldet med containeren i Dover.

Nu er der kun en, givetvis, ubrugelig telefonsvarer tilbage. Hjemmesiden virker ikke, og der svares ikke på mails.

Min bank er i gang med at se, om pengene kan reddes hjem, på trods af at 3 måneders fristen desværre er overskredet.

Jeg synes, at det ville være en god ide, at videregive "sagen" til Kontant - jeg sender redaktionen et link til denne side.

Det rene fup og svindel

Desvære må jeg også melde mig på banen som en kunde, der kunne score 12 i naivitet. Bestilte reoler i juli 2012 og kan genkende de samme historier som andre her på siden. Da container skibet sejlede ind i Kajen i Dover ringede der endelig nogle alarmer. Jeg har i dag - igen - skrevet til firmaet om at tilbagebetale mine penge. Det sker sandsynligvis ikke, så jeg har kontaktet min bank hvor pengene blev overført fra til den her 100% sikre og krypterede betalingsform. De arbejder nu videre med det. Jeg vil kontakte - godt nok den danske - brancheforening for internet firmaer og høre, hvad man stiller op. Uplicas hjemme side fungerer stadigvæk. Er nogen med på at lade DR1´kontant udsendelse gå videre med det?

HOLD JER LANGT VÆK FRA UPLICA.COM & KARLO LARSEN!

Vores historie om uplica.com...
Starter med at henvende os til reborn furn (august 2012) med karlo larsen i spidsen, for at købe et læsfuld brugte men renoverede montana møbler. Han fortæller os så at han ikke længere gør så meget i det selv men er kommet med i et nyt og spændende projekt i UK (uplica.com) som leverer de samme produkter som ham selv men i kopiudgave. Det er som sådan også ok, da det ikke har nogen betydning at det er en kopi.
Vi bestiller derfor 10 moduler og er glade for det ser ud som om alt er ok....man bestiller jo med en hvis skepsis når det er fra et andet land og man ikke kender kvaliteten af det...men karlo larsen sagde ok for det og garanterede kvalitet....
Leverancen ville så ankomme på vores adr. Uge 51 2012
Men da vi nærmer os tiden for ankomst af vores møbler får vi en mail hvor i der står at pga. Leveringssvigt er det hele udskudt til uge 6 2013
Ok det accepterer vi så...men har i mellemtiden sendt en mail til dem for at høre om vi kunne regne med de kom i uge 6.....men nu hører man ABSOLUT INTET FRA DEM (uplica/karlo) og prøver man at ringe er der bare mobilsvar !!! Vi har fortrudt vi har handlet med det firma, og må sande efter vi har tjekket trustpilot at vi ikke er de eneste der har oplevet dette scenarie :-(
Man skulle jo så i bagklogskabens lys nok have læst på trustpilot først, inden man købte ved dette firma.
Så alt i alt; spar sammen, og køb hos en DANSK MØBELHANDLER ISTEDET så ved i at i får noget for pengene...

Køb ikke noget her! Se Facebookgruppen 'Mod Uplica.com', hvor vi kan dele erfaringer og sammen planlægge tiltag for at få vores penge igen

Der tegner sig et billede af snyd og bedrag, overfør ikke penge til dem! Har lige tabt 8000 kr. selvom jeg for nylig har talt med Karlo Larsen, der forsikrede at alt var i orden med Uplica. Det er det ikke!

Se: http://www.facebook.com/groups/606456326036980/

Svindel

Der tegner sig et mønster og et billede af absolut svindel virksomhed , min historie er som de sidst nævnte , både mht til historien med container havariet osv . Spørgsmålet er om at det fra starten var planlagt at levere en del og så køre videre med modtagelse af penge og undladelse af levering af varer (ved at holde kunder hen og optage ordrer ) eller om det hele pludseligt er løbet Carlo over hovedet og han så er blevet grebet af muligheden af at score kassen indtil svindelen opdages. Uplica.com virker nedlagt nu idag 29/1 . Vi svindlede kunder må prøve at stå sammen mht til evt politi anmeldelse .
Kunne evt oprette facebook gruppe .
Måske nogen kender mulighed for retslig forfølgelse i England , evt mulighed for refusion fra Visa osv .
Ps. Når det jo er helt klart at historien med den smadrede container er bluff er der jo tale om svindel med forsæt da det tydeligt er fabrikeret for at holde gryden i kog.
Jeg har netop taget henvendelse til bank for at høre om mulighed for refusion , melder også tilbage her med oplysning om udfald.
Skriv evt til bochristiansen67@yahoo.dk
Så kom der avis artikel om uplica

Uplica.com stjæler folks penge

Vi kan kun melde os i koret af folk, der er hoppet på fupnummeret Uplica.com. Vi har bestilt reoler i starten af oktober, og Uplica.com har trukket pengene et par dage efter.

Vi har som alle andre fået fupmails fra fupmedarbejdere, fra en fupadresse i England. Det eneste der desværre ikke er fup er, at vi er blevet franarret flere tusinde kroner. Bag Uplica.com står en vis Hr. Karlo Larsen, som også tidligere har haft svaret på anmeldelserne herinde via sin facebook profil. Samstemmende med, at Uplica.com's fubmedarbejdere ikke længere svarer på emails, så er hans facebook profil sjovt nok også væk nu. Ligeså har han lukket sin linked in profil, så lur mig om ikke han er på vej i skjul med alle sine tyvekoster.

Samme herre er tilsyneladende også involveret i virksomheden RebornFurn, som heller ikke svarer på henvendelser. Telefonnumrene til RebornFurn tilhører noget, der hedder Cyclop Ex Aps, som også har nogle andre tlf.numre, hvor Hr. Karlo også har tlf-svarer på to af dem. Kan kun opfordre til, at man prøver at få fat i ham på disse tlf.numre.

Føj for et fupnummer, og om kort tid åbner han nok bare en ny hjemmeside-biks og starter forfra.

Kan kun sige HOLD JER VÆK FRA UPLICA.COM (og Hr. Karlo Larsen)

Container smadret i Doover havn er vist en AND

Jeg har lige som mange andre ikke modtaget mit produkt som jeg bestilte i oktober. Så fik jeg en mail hvor der stod at en container var blevet beskadiget i Doover havn. Men det virker meget underligt, specielt når mailen ser masseproduceret ud og samtidig så kan man ikke få fat på Uplica. Jeg har endvidere prøvet at kontakte Doover havn og de havde slet ikke kendskab til, at der skulle være sket noget med Uplicas varer.

Har talt med min bank idag som vil prøve at kigge på det og se om de kan trække pengene tilbage, hvilket nok ikke er muligt men det er da et forsæg værd.

Jeg kunnegodt tænkte mig at vide om der overhovedet er folk som har modtaget noget fra dem eller de få positive anmeldelser de har fået her på thrustpilot er personer som arbejder for dem.

Hilsen en meget frusteret forbruger.

dårligt de ikke melder tilbage på forespørgsel og mail !

Bestilling d.24-06-2012 / betalt d.09-07-2012. Lovet levering uge 38 / udsat til uge 45 / udsat til uge 49 / udsat til uge 2-3 2013 / udsat til uge 3-4 ? Har stadig ikke modtaget reoler og ingen svar på mail ? Har svært ved at tro på jeg nogensinde modtager reolerne og har bedt om pengene retur!

Søforklaringer og ingen levering

Efter at have betalt i juli har vi nu ventet i 6 måneder uden at modtage varen. 3 udsættelser , en endelig leveringsdato og ingen levering!
So much for having been had!

Efter at have læst andre kommentarer er der kun at sige at pengene fra kreditkortoverførsel forhåbentlig er sikre og kommer på anfordring.

Ingen Respons ?!

Hej Alle.

Jeg bestilte mine Uplica reoler tilbage i juli/august måned 2012.

Jeg fik bekræftet at de ville blive leveret i uge 49, 2012 (det var en julegave til min kæreste så det passede perfekt)

I uge 49, 2012 kontakede jeg Uplica Pr. Mail og fik svar om at det desværre var forsinket pga. Nogle menneskelige fejl og at de først kom til UK i uge 2-3, 2013.
Jeg sagde det var julegave og at jeg ikke kunne bruge det efter uge 3 året efter, men der var intet at gøre - ikke engang en lille kompensation.

Jeg har skrevet flere mails i sidste uge og i denne uge om mine reoler er forsinket eller om de snart ved noget - men INGEN respons på nogle af mine mails.

Dags dato har jeg ringet til dem flere gange, den går direkte på telefonsvare desværre.

HOLD JER VÆK FRA UPLICA !

Dårlig kvalitet

I starten af maj måned 2012 bestilte jeg nogle reoler hvor leveringen blev udskudt et par gange, hvilket jo er acceptabelt. Jeg modtog min bestilling i starten af september, og desværre var der mange fejl på reolerne, så som løbere på malingen, hår i de malet overflader, ru overflader, lunker på pladerne, sider som var samlet forkert osv. Reolerne var simpelthen lavet så dårligt, at det næsten ville være synd for pejsen at bruge dem til optændingspinde.
Efterfølgende lavede jeg så en aftale med Uplica om at vi skulle give det en chance mere, da de havde fået styr på deres kvalitet og ikke mindst deres kvalitetssikring. Jeg skulle så modtage mine reoler i uge 48. Jeg har ikke modtaget noget i nu, og desværre er deres kundeservice pt. ikke eksisterende. Det skal dog tilføjes at deres kundeservice har været helt ok til og med behandling af min reklamation. Mit råd er pt. hold jer væk og spar besværet.

dårlig

Jeg bestilte og betalte for 2 reol sektioner tilbage i oktober 2012, med lovning på at det ville blive leveret i uge 50, 2012. Dette bliver så udsat til uge 3 i 2013 og en gang mere til uge 6 også i 2013. Jeg har gentagne gange prøvet at kontakte Uplica.com på mail men uden held. Kære UPLICA svar dog jeres kunder..

UPDATE har den 21 januar 2013 kontaktet min bank de undersøger sagen. Hold jer væk fra Uplica har de sidste 4 uger kontaktet dem x mange pr mail og pr telefon de er som sunket i jorden.

Update 26 januar 2013 : karlo og antony i burde skamme jer . At udnytte kunder på den måde føj ; skandaløst at i har samvittighed til det nogle mennesker har sparet penge sammen for at købe reoler hos jer håber regnskabets time kommer for jer , og det useriøse firma som i driver , Uanstændigt

Update 11 februar jeg har været så heldig , har fået mine penge ved at kontakte min bank . De er krediteret med forbehold . Skal aldrig handle med uplica , karlo eller antony mere ,

Har ventet 6 måneder på reoler, og forventer nu at de aldrig kommer

Jeg har her til aften modtaget mail, om at vores bestilling igen ingen er blevet forsinket, denne gang på grund af container skade i Dover havn.
Jeg har bedt om at få pengene tilbage, hvis jeg skulle være så heldig at mine reoler er gået i stykker, som følge af uheldet. Dog føler jeg mig overbevist om at jeg hverken kommer til at se mine penge igen eller nogensinde modtage reoler.

Jeg kan kun fraråde at handle med Uplica.

uplica.com Details

Visit Uplica.com