UrKompagniet.dk reviews

UrKompagniet.dk reviews

9.6

Topbetjening!

Jeg bestilte mandag og modtog tirsdag.Hurtigere kan det ikke gøres.

Hurtig levering.

Godt sted at handle.

Perfekt handel :-)

Lige efter bogen.

God og hurtig service

Hos Urkompagniet.dk giver de en hurtig og god service. Og så er de lidt billigere end i butikkerne

God og hurtig handel

Ingen problemer. Alt er fint og fin bare med hurtig levering

Tilfreds

Har fået det jeg bestilte

gennemført koncept der virker

Bytteordningen fungerer perfekt. Billeder på hjemmesiden er i god kvalitet. Kan varmt anbefales.

Alt som lovet.

Jeg er fuldt ud til freds med mit køb hos Urkompagniet.

Kan kun anbefales

Hurtig levering, bredt udvalg og hurtig respons på henvendelser til kundecentret.

Kan kun give mine bedste anbefalinger af shoppen, som er et perleeksempel på en god oplevelse.

Helt i orden handel

Kan godt anbefales, hurtig levering. Fuld tilfredshed hos både min søn og jeg.

Hurtig levering og varen i orden.

Den bestilte vare blev hurtig leveret og levede helt op til det lovede.

Super hurtig service

Kunne ikke finde lige det ur jeg søgte i butikkerne. Så måtte jeg forsøge mig på nettet og vupti så kom dette ur op fra UrKompagniet og straks måtte jeg købe det. Det eneste var at jeg ikke kunne nå og ændre den leveringsadresse som jeg havde skrevet. Da jeg troede at jeg kunne få det leveret på min arbejdsplads, men det kom så i stedet på nærmeste posthus, nær mit arb. øh så måtte jeg til at finde det???? Det kunne have været rart at det blev leveret til arb. el. så til hjemme posthuset. Men uret er i hus og det er SÅ flot😊

Stort udvalg og hurtig levering

Det er nemt og hurtigt, at danne sig et overblik over det store udvalg. Fyldestgørelse og relevante oplysninger om urene og gode billeder. Nemt at bestille og hurtig levering. Flot æske og alle relevante papirer var med.

super positivt

Bestilte et ur og allerede dagen efter blev det leveret. Så en en virkelig positiv oplevelse herfra. Tilmed et virkelig lækkert ur der bragte glæde :)

Fremragende

Jeg fik super god service!
Der var hurtig levering, og uret kom, som forventet, i perfekt tilstand..
Kan klart anbefales, hvis man står og leder efter et nyt ur!

Udmærket

Meget effektiv eksekvering af ordren. Savner dog info om, hvordan man justerer længden på lænken. Mvh. Mogens
UrKompagniet.dk

Reply from UrKompagniet.dk

Hei Mogens,

Takk for tilbakemeldingen :)

Har du sett bakpå din faktura, der står det endel info fra oss.
Og nederst på siden der er det mere info om vårt lænkeværktøj.

Marius - UrKompagniet.dk

God hjemmeside - kort levering - alt som det skal være!!

Super hurtig formidling, servicen i top.

Hej jeg købte forleden et ur over nettet hos Ur kompagniet, og ved du hvad, jeg bestilte det kl ca 13,30 og allerede dagen efter sidst på formiddagen kunne jeg hente det i postkassen, det var bare hurtigt, Så det var klar da jeg jo skulle bruge det om torsdagen til motionsløbet.

Perfekt!

Jeg bestilte mit Nixon Time Teller ur den 1. april, lidt før klokken slog 16. Dagen efter (omkring kl 9 om morgenen) kunne jeg hente mit ur nede på det lokale postboks. Der gik ikke engang 24 timer, før jeg stod med mit ur i hænderne, jeg har aldrig oplevet så god og hurtig service.

Uret er i rigtig god kvalitet, var bange for om man skulle op i et par tusinde for at få et flot, godt og solidt ur, men dette ur er perfekt! Forleden ridsede jeg uret op ad væggen og var bange for der var sket noget, men der skete overhovedet ikke noget og det betyder utrolig meget for mig, når det er et mat sort ur og det hurtigt kan blive grimt med skrammer og mærker.

Det skal siges jeg var i tvivl om låsemekanismen på uret, da jeg tidligere har fortrudt købt af ure netop pga. mangel på justering, men jeg skrev ind og fik hurtige og gode svar.

Endnu en gang, mange tak for hjælpen Troels :)

Velfungerende

Sendt samme dag

UrKompagniet.dk Support

Om virksomheden

Vi er én af Danmarks største forhandlere af ure til mænd, kvinder og børn.

Hvad der adskiller os fra mange af vores konkurrenter er, at vi har alle ure på lager, og dermed kan sende samme dag, som vi modtager ordren (hverdage inden klokken 16).

Derudover er vi autoriseret dansk forhandler af samtlige mærker. Det er vores konkurrenter ikke altid. Og det betyder blandt andet, at vores garantibeviser er gyldige i Danmark. Det er garantibeviser med manglende stempel fra autoriseret forhandlere ikke! Så derfor får du langt større grad af forbrugerbeskyttelse og service, når du handler på UrKompagniet.dk

Vi er blandt andet Danmarks eneste officielt godkendte internet forhandler af DKNY ure og Guess ure. Så her er du garanteret officiel service og gyldig garanti.

Casio ure er vores mest populære sportsure, og de har en utroligt god kvalitet. Casios digitale armbåndsure har en ekstraordinær høj standard.

Er du på udkig efter noget til de mindste, så er vi én af ganske få officielt godkendte forhandlere af LEGO ure.

Så kig forbi, og se hele vores sortiment af flotte ure.

Visit UrKompagniet.dk

We live here: Kildebakkegårds Alle 121
2860 Søborg

Hvorfor handle hos UrKompagniet.dk?

• Gratis fragt
• Hurtig levering