Varmsex reviews

Varmsex reviews

6.9

Responstid - Uacceptabelt.

Jeg lavede en profil og købte derefter medlemskab, da man som almindelig bruger hverken kan se post eller noget andet i den dur.
Varmsex.dk trækker efterfølgende penge, hver måned fremover og det er ingen måde man selv kan slå det fra.
Har prøvet flere gange at få fat i deres support, men der er overhovedet intet svar. Det er svært at styre en virksomhed når man ikke er til stede.
Spørgsmålet er nu om de stadig trækker penge hvis man sletter sin profil..

Reply from CDMS Invest ApS

Hej Søren det er selvfølgelig ikke i orden at du ikke har modtaget et svar.

Vi har desværre store problemer med at vores emails bliver frasorteret i mange af vores kunders spamfilter.

Vi arbejder på at finde en løsning på dette.

Man kan selv slå VIP fornyelse fra på hjemmesiden.

Opsigelse af abonnement:
Log ind på siden og Klik på "Hjælp" og derefter på knappen "Se din betalingsoversigt" som er placeret i bunden af siden ved siden af vores adresse og cvrnummer herunder vil der være en knap til at opsige dit abonnement.

Abonnementet bliver også automatisk afmeldt når du sletter profilen.

Hvis du sender en email direkte til mig på anders@cdms.dk med dit telefonnummer så ringer jeg til dig så vi kan finde en løsning på de 2 måneder du er blevet opkrævet efter din opsigelse.

Jeg beklager mange gange ulejligheden.

Mvh. Anders Jensen

Meget tilfredstillende.

Jo her finder jeg tilfredsstillelse af søde menneske varmt og godt sted.
God kundeservice.

Tak,

God kontakt

Skal love for at kontaktfladen er "thums up" oprettede mig i går og har allerede fået 614 breve i min indbakke :D tak skæbnen dog :D

Den bedste af sin slags

Jeg har været på varmsex i mange måneder efterhånden og har være VIP on and off.

Der er mange useriøse profiler men det er klart den sexdating side der gør mest ved problemet og jeg syns faktisk at siden har meget at tilbyde.

Men der er selvfølgelig ting der kan gøres bedre og her vil jeg gerne rose deres support for de gange jeg har kommet med input har de altid svaret tilbage og 2 af mine forslag har de faktisk endda lavet på siden så jeg kan ikke være andet end tilfreds.

Keep it up ;-)

Hilsen Mogens

God kontakt

Kan helt sikkert anbefale siden til alle single der er klar til noget uforpligtet hygge, jeg har haft en profil hos dem i ca. 3 år og bruger siden til at skabe den kontakt jeg ikke lige kan tillade mig på FB eller dating, så varmsex er mit eget fristed.

Har lige været i kontakt med deres support mht. et browser problem, og blev i den forbindelse opfordret til at skrive en uforbeholdne anmeldelse om min oplevelse af varmsex, og det er hermed gjort :-)

Vil lige ønske jeg alle en god jul og godt nytår :)

Mistanke om ”arbejds” profiler og ændring af brugernes online status

Jeg har været på varmsex.dk længe (tidligere kende under mindst 2 andre navne som jeg dog ikke må nævne her pga. reglen om at linke) og har meget længe været lidt mistænkelig om de måske brugte ”arbejds” profiler og ændre brugernes online status, for at skabe et falsk indtryk om at der er flere aktive brugere end der faktisk er.

Og her vil jeg så forklare hvordan jeg er kommet frem til den konklusion.

Det kan fx ses i beskeder, man som mand, får fra kvinde profilerne, som tydeliget har billeder som er hentet fra nettet og med beskeder som ikke er personlige på nogle måder, som i stil med: "hej skat, skal det være os to i nat" og hvis man svare, så åbner de aldrig brevet. Hvorfor skulle man skrive til en person og aldrig åbne svaret ?
Har endda oplevet at disse beskeder kom ud til både mænd og kvinder profiler (info fra en kvinde jeg kender der også havde en profil) igen i en form, der kunne ses som en masse udsendelse og beskeder der var fuldstændig ens.

Varmsex har en masse udsendelse funktion som alle bruger på siden kan benytte, men når man tager i betragtning de regler du har ved brugen af denne funktionen (1), så kan det ikke bortforklares med at det blot er andre brugere der har sendt ud via den funktion, men man skal ud i en forklaring af en bruger har været inde på ens profil og sende beskeden personligt, men det kan så hellere ikke passe for når man besøger en profil, så sætter man et fodspor og dette har ikke været tilfældet i disse situationer og endeligt, så kan man vist maksimalt sende 50 beskeder pr. dag så hvorfor spilde dem og ikke mindst den til det ville tage, på helt tilfældige profiler.

Jeg har også oplevet at få svare fra profiler jeg har skrevet til, helt uden at profilen har åbnet det brev jeg sendte (2), og det kunne jo tyde på at man havde fået sendt til en af Deres "arbejdes" profiler og at de så har lavet en funktion der sender et ikke personligt svar retur til alle profiler der har skrevet (men så lige har glemt i koden at sætte en funktion ind der også lige markeret original brevet som læst!!!).

Og nu her til sidst, så er antallet af online bruger mere end fordoblede (vil næsten sige 3 doblet), og det er i grupper inden for samme postnummer (3). En dag oplevede jeg fx at pludselig var der 10 online fra mit eget postnummer selvom jeg tidligere kun har oplever en måske 2 online bruger fra mit postnummer en gang om måneden eller mindre og så var de kun lige online i 5-8 min. Det syntes jeg, kunne tyde på, at de var begyndt på at tage eksisterende profiler (som måske ikke havde været online længe) og sætte dem som online uden de rent faktisk havde været det. Igen tror jeg dette er for at skabe et falsk indtryk af der er flere aktive og online bruger end der er (4). Jeg har kontakt til en anden bruger (kvinde) som jeg kunne se stod online selvom hun ikke var det og hun kunne fortælle at hun ikke havde været online i flere dage på det tidspunkt jeg så hende online.

Da denne bruger (5) så skrev det til supporten og forlangte omgående, at de skulle stoppe med at misbruge hendes profiler og skabe falsk indtryk om at hun var online når hun ikke var, så var resultat at hendes profil blev slettet og hendes IP blev blokeret. For at klage oprettede hun så en ny profil fra en ny IP og skrev til support for at spørge hvorfor hun var slettet og blokket og fik svaret at det var fordi andre bruger havde anmeldt hende som værende en fake profil der udgav sig for at være en mand, og så blev hun igen slettet og den nye IP adressen blokket også. Da jeg køre på samme IP så er jeg også blokket. Jeg kunne dog komme på varmsex.dk med min mobil telefon og da jeg der forsøgte at logge på var jeg blevet suspenderet, nok fordi jeg kommer fra samme IP.

Konklusion
--------------
Opretter du dig på siden varmsex.dk, så være klar på at der findes mange falske profiler og at der kan være en chance for at det er deres "arbejds" profiler, og samtidigt vær klar over at de muligvis kan finde på at ændre data på din profil så du virker som en aktiv bruger selvom du ikke er det. Så vælger du at oprette dig på varmsex.dk, så sørg for at være aktiv hele tiden og holder du en pause, så slet din profil (6)

Så jeg kan ikke længere anbefale varmsex.dk selvom jeg har haft nogle spændene år og kontakter til nogle faktisk rigtige mennesker der inde, men varmsex.dk vil jo nok hellere ikke have mig der ind mere når jeg har lavet denne anmeldelse.

Jeg forventer ikke at denne beskrivelse, af min oplevelse, vil få dem til indrømme om nogle af mine observationer er rigtige, for det ville jo ikke være godt for deres forretningen hvis det kom frem, men jeg kan kun opfordre varmsex.dk til at stramme op om Deres forretningsmetoder, så deres troværdighed ikke hele tiden bliver sat på prøve. Har hørt fra andre brugere som også har en negativ oplevelse af varmsex.dks forretningsmetoder, og kan læse her på siden at jeg ikke er den enste.

En ting har de dog haft ret i og det er at der er lavet lavet mere end 2 profiler inde på varmsex.dk her fra denne computer jeg sidder ved nu. Der har været 2 aktive brugere der har været på og igennem de mange år, så er der nok blevet oprettet en række profiler og nedlagt igen da man jo nogle gange gerne vil komme væk fra det hele, men de gamle profiler er altid blevet slettet med varmsex.dk slet funktion, så der har aldrig været mere end 2 aktive profiler på samme tid, så jeg vil ikke vedkende mig det antal på en halvt hundrede profiler jeg har fået at vide at deres system viser der har været, det antal kan jeg ikke få til at hænge sammen.

NB: Det kan naturligvis ikke udelukkes at mine observationer har været forkerte og at jeg derfor er komme frem til en forkert konklusion, men nu har I i hvert fald læst min oplevelser af det og det er vel i bund og grund de som tæller.

/MrBigHeart

P.S.
------
Yderligere, så har jeg længe anmeldt de profiler der sælger brugte trusser eller sex, men de anmeldelser tager de sig ikke af da profilerne ikke blev fjernet.

Der var en overgang hvor der var mange børne profiler på varmsex.dk dvs. profiler der skrev at de var fx 14 år gammel eller mindre og tydeligt brugte billeder af piger under 18 år. Disse anmeldelser jeg indgav tog de sig hellere ikke af før jeg skriv til Redbarnet med dokumentation, og bedte dem om at se på det. De fortalte at de havde skrevet til dem og efterfølgende kunne jeg se at alle de profiler væk og har ikke set nogle siden, så det tog de da alvorligt.

Noter:
-------

1) en ”Masse udsendelses funktion” man som bruger, kan bruge en gang om måneden til at udsende én besked til alle. Man skal inden udsendelsen vælge en gruppen ("Mænd", "Kvinder" eller "par") og deres regler siger yderligere at beskeden ikke må henvende sig til yderligere gruppering end det (som fx inden for en alder) ellers så bliver beskeden afvist. Dvs. at man som bruger ikke kan sende ud vil både kvinder og mænd på samme tid og at man skal vente en måned inden man kan sende en gang til. Som bruger har man mulighed for at undgå disse masse udsendte beskeder ved at slå det fra under ens post indstillinger. Åbner man en besked sendt til alle, så har der i hvert fald på et tidspunk under beskeden stået en info tekst om at dette var en masse udsendelses besked (det kan også være at det er når profiler bruger auto svar funktionen, kan ikke huske og jo ikke checke)

2) Under post systemet kan man se om en profil man har skrevet til, har læst ens besked. Det vises ved et brev ikon ikon der viser sig som lukket eller åben.

3) På online profilerne kan man se hvilke postnummer de kommer fra så man nemmere kan se om nogle bruger er online i ens egen område. Det er brugeren selv de skriver hvilket postnummer de har, så en del underlader eller skriver 0

4) På en brugerprofil kan man se om bruger er online lige nu og varmsex har en online brugerliste hvor man kan gå ind og se hvilke brugere der er online inden for grupperne ”Mænd/par”, ”Kvinder/par” og ”alle”. Når en bruger går offline, så skiftes denne status med en dato om hvornår de sidst har været online. Ved at kikke på denne dato, så kan man se om en bruger fx har været online for nylig eller det måske er flere måneder siden profilen har været online. En profil der ikke har været online i fx 3 måneder er nok ikke længere aktiv på siden og dermed er det nok spild af tid at skrive til vedkommende.

5) Hun har gentagende gange skrevet til Deres support og gjort opmærksom på de ting jeg også har oplevet på siden som fx fejlen med udsendelse af gruppe emails, profiler der sælger sex eller ligende og andet, så hun har nok været en "besværlig" bruger i deres support system der hele tiden skriver og ”brokker” sig.

6) Du skal være opmærksom på at varmsex.dk ikke sletter din profil men blot gør den inaktiv, jeg har måtte fortælle deres supporter om regler datatilsynet har omkring sletning af profiler for at få min profil slettet fra deres systemer og det håber jeg så de har gjort så jeg ikke lige pludselig en dag optræder som en online aktiv bruger. Da jeg er blevet anmeldt for at linke direkte til datatilsynet (da det strider mod TrustPilots retningslinjer) så må du selv lige gå ind på deres hjemmeside og søge efter sletning af profiler og debatindlaeg, for at læse mere om det.

Update 18/11-2012:
*********************
Jeg beklager at anmeldelsen har været nede, men en bruger, havde klaget over denne anmeldelse for at bruge links og det må man jo ikke jf. reglerne her på siden så de er nu fjernet. Hvem brugeren er, ved jeg ikke og kan jeg ikke få oplyst, men som varmsex.dk skriver til mig: ”At din anmeldelse blev rapporteret er standart procedure når vi ikke kan finde ordrenummeret i vores database dette sker helt automatisk når vores admins ser anmeldelsen.” (den med ordrenummer har vi vist været igennem) så mit bedste gæt er at de også som standard repotere anmeldelser der henviser til deres gamle hjemmesider, men som sagt kun et gæt.

Men yderligere, så har varmsex.dk jo valgt at skrive en kommentar her inde hvor de nævner at det vil sende mig en personlig brev også – da de selv vælger at nævne det, så får i lige deres brev her så alle kan se det – så kan I selv vurdere deres svar:

----- brev fra varmsex.dk 13/11-2013 -----
Hej mrbigheart

Jeg skriver til dig da vi ønsker at høre hvad vi kan gøre bedre i forbindelse med den support vores supporter har ydet dig.

Vi er opmærksomme på at vores supporter nok ikke har haft den bedste indgangsvinkel til sagen og ønsker derfor at høre om der er noget vi kan gøre for at ændre dit syn på varmsex og evt. hvad der skal til for at vende din trustpilot anmeldelse til en positiv anmeldelse?

Vi har været i dialog med supporteren der håndterede din sag og han har indrømmet at han på tidspunktet var stresset og nok ikke behandlede dig på det service niveau som han burde.

Såfremt du ønsker at vende tilbage til varmsex er du selvfølgelig velkommen til det og du kan bare skrive til mig her så skal jeg åbne for din adgang.

Jeg vil tilmed tilbyde dig det næste halve års medlemsskab på husets regning da vi ikke har behandlet dig som vi burde.

Der er selvfølglelig punkter i din anmeldelse vi ikke er enige med dig i men lad os tage en dialog og lad os se om ikke vi kan finde en løsning som begge parter kan være tilfredse med.

Jeg håber på at høre fra dig.

Mvh. VarmSex
----- brev fra varmsex.dk slut ------

Som det kan ses, så nævner De blot omstændigheder omkring Deres supporten og ikke de emner jeg tages op i anmeldelsen – hellere ikke efter jeg svaret dem og nævne at supporten bestemt ikke var det primære i min anmeldelse.

Det er selvfølgeligt meget beklageligt at en support funktion er presset, men selv efter at de har opdaget at der har været en forkert indgangsvinkel fra supporten, så har de dog stadig ikke valgt at fjerne den blokering de har lavet så jeg ikke kan tilgå varmsex.dk de 2 steder hvor jeg har en fast ip adresse.

Jeg har naturligvis sagt nej tak til Deres tilbud da det, som jeg læser det, kun ville kunne ske såfremt jeg ændre min anmeldelse til noget positivt i Deres øjne og hvis de ikke ønsker at tage fadt i de emner jeg nævner, så er stedet jo ikke et sted for mig.

Faktisk, så syntes jeg denne anmeldelse er rigtig meget positiv, da den, for det første, giver andre bruger et syn ind i varmsex.dk forretnings metoder og for det andet, skubber lidt til varmsex.dk så de måske dropper Deres måske lidt for ”kreativ” måde at vise at de har en aktiv hjemmeside – det kan jo kun føre til en bedre hjemmeside hvis brugerne er mere OBS på hvis der er noget som virker mistænkeligt og varmsex.dk er OBS på at det ikke er god skik at forsøge at virke mere aktiv end man er – det vinder alle da på.

Update 21/11-2012:
**********************
Jeg kan se at CDMS Invest ApS har opdateret Deres oprindelige svar her på siden og nu nævner en forklaring på det med postnumrene. Det er jo dejligt at det var grunden - jeg har lige kikket de nyhedsbreve igennem som jeg har fået dette år, og kan ikke lige se noget af dem omhandler dette tiltag, de nyhedsbreve jeg har modtaget i år, indeholder udelukkende reklamer for deres andre sites - men mailen lige til mig kan jo godt være forsvundet, det sker jo en gang i mellem - det har vi alle jo oplevet ikk'.... Husk dog lige at dette ikke ændre på det faktum at hende jeg kender havde stået online et tidspunkt hun ikke have været det - men da dejligt at der er en forklaring på det med at der pludselig var mange flere bruger online end der tidligere havde været og det at de var fra samme postnummer :)

Update 26/11-2013:
*********************
Jeg kan se at varmsex.dk har ændret i teksten (igen), så jeg vil da gerne svare på de nye ting. (Syntes det havde været bedre hvis varmsex.dk havde lavede updates, så kan kunne følge med i hvad der blev ændret)

- Vedr. falske beskeder.
Normal er det nemt at se når en besked kommer fra en udenlandsk profil da teksten som regl er oversat til dansk med noget der ligner en online oversætter, så dem har jeg ofte kunne spotte lige med det samme – nogle profiler er dog mere tydelige dansk oprettet, da man skal være dansker for at have den viden der er brugt i at lave tekst mv.(fx at skrive at man er Christianit og sætte et billede på hvor man ryger en fed) - jeg har dog tidlige fået forklaret fra varmsex.dk at de har en formodning om at det kan være konkurantre der opretter falske profiler for at skabe mistillidt til varmsex.dk så det kan jo være sådan nogle.

Men hvis en falsk profile kun er lavet fra udlandet for at lokke penge ud af varmsex.dks brugere, så syntes jeg det er endnu mere mærkeligt hvorfor de så ikke reagerer efter at man har svaret på deres på deres oprindelige besked – hvorfor skulle de skrive til mig for at lokke mig til at svare og når jeg så svare, så reageres der ikke mere på det?? det er da mærkeligt. Og disse profiler forsvinder nødvendigvis ikke hurtigt – jeg har oplevet at samme profil, over flere omgange sender mig beskeder som om det var første gang de skrev til mig – men det er måske blot som som deres system ikke har fanget endnu.

Og jeg syntes hellere ikke dette forklare hvordan en profil kan svare på en besked jeg har sendt til vedkommende uden at de har åbnet mit brev – med mindre der da også her er en fejl som gør at den oprindelige beskeden ikke bliver markeret som læst i særlige tilfælde.

- Vedr. profier fra samme postnummer.
Jeg var naturligvis ikke klar over at man havde udsendt til profiler der ikke have været aktiv i 2 måneder, varmsex.dk har jo været klar over at vi har været 2 brugere der har været aktive her fra, så den oplysning syntes jeg da er meget relevant at få samtidigt med at man får at vide at det er et tiltag de havde forsøgt, men det kan jo have været glemt første gang.

- Vedr. modtaget forklaring på email om online status
Jeg har lige hørt min sambo, og vi kan begge ikke finde nogle beskeder vi enkelt vis eller fælles skulle have modtaget omkring dette – så måske har supporten tænk at man ville sende den besked ud men fået overset det pga. den forklaret stress der er i afdelingen – eller også er den gået tabt på vejen i vores postkasser – der kan være mange forklaringer på hvorfor den ikke er nået frem, men vi har ikke hørt denne forklaring før nu her meget sent syntes jeg.

Og så forstår jeg ikke helt forklaring. Hvordan kan det at jeg logger på, gå ind og ændre en andens brugers tidsstempel som allerede har været sat blot fordi vi har haft samme IP med flere dages mellemrum – vi var jo ikke på samtidigt som det screendump jeg har fremsendt til Jer viser (selvom jeg ikke kan udlukke at jeg også havde været på den dag min sambos online status blev ændret til) men I ville da også have problemer fx fra kollegier hvor der kan være mange hunderede af bruger fra samme IP. For ellers er det da lidt bekymrende hvis en IP adresse, som for langt de fleste bruger skiftes hver gang, kan have sådan en indvirkning på en profil der ikke har været online i adskillige dage – tror ikke jeg kender en eneste programmør der ville kode sådan noget hvis vi ikke havde med firma adgange at gøre, det er alt for ustabilt – så jeg godtager ikke helt denne forklaring selvom den selvfølgelig er mulig.

- Vedr. det med at lave forbedringer
Jeg syntes klart at varmsex.dk skal forsætte med at lave forbedringer, men disse kunne man jo informere om i de nyhedsbreve der sender ud frem for at sende et nyhedsbrev ud, der blot informere om at nu har varmsex.dk lavet et nyt datingsite (endda nyhedsbreve de udsender gentagende gange med samme indhold) – som bruger er jeg langt mere interesseret i oplysninger om nye tiltag og forbedringer – det virker som om man er mere interesseret i at få mig over på et nyt site hvor jeg så igen kan komme til at betale – fair nok, det er jo en forretnings politik som de kan vælge at have, men hele denne sag her viser måske at det også er vigtigt at holde brugerne opdateret om hvad der sker på det site hvor de allerede er brugere. Havde jeg fået et brev om at man nu havde lavet en masse udsendelses funktion og at man kunne slå den fra, så havde jeg måske ikke fået den første mistanke om disse ”arbejdes”- profiler men måske igen, så kan denne mail være gået tabt et sted.

-----

Det glæder mig dog at der kommer forklaring frem, lidt efter lidt, på de forskellige punkter jeg har taget op. Jeg er dog ikke hel overbevist endnu, der er stadig visse punkter i selve sagsbehandlingen som jeg syntes viser at man blot nu finder ”forklaringer” på problemerne (i mit hoved er de forklaringer stadig lidt opfundet som undskyldninger, beklager, men jeg har forsat ikke så meget tillid til varmsex.dk)

Men hvorfor reagere varmsex.dk først efter deres forsøg på at få min anmeldelsen fjernet, fejler?? deres forklaring på, at de anmelder alle uden købsbevist, syntes jeg ikke er holder da halvdelen af deres kundeunderlag jo aldrig får et købsbevis da det er gratis for dem (kvinder) det virker mere som de anmelder alle negative anmeldelser.

Og hvorfor kommer disse forklaringer så sent, nu først her næsten en måned efter anmeldelsen kom online første gang?? Igen henledes mine tanker på at man måske lige skulle have lidt tid til at (op)finde nogle forklaringer (naturligvis mine egne gisninger)

Og sidst min ikke mindst, hvorfor sender varmsex.dk mig henvendelser uden at skriver under med et navn efter min anmeldelse var kommer online - henvendelser som gav mig den opfattelse at der nu var en ny person ind over sagen, men som viste sig, da jeg spurte direkte, at være samme person som havde håndteres sagen fra starten!! så havde man også været lidt kreativ her ??

Jeg syntes stadig varmsex.dk mangler noget troværdighed men det glæder mig meget at de nu kommer med mulige forklaringer, så nu kan du som lære jo læse hvad jeg skriver og hvad de svare og så kan du selv bedømme hvem du syntes er mest rigtig på den - husk dog, at deres forklaring her på TrustPilot, har været redigeret nogle gange, så det er ikke de samme oplysninger der er nu som der var da de svarede første gang på min anmeldelse.
EKB found this review useful

Reply from CDMS Invest ApS

Det er selvfølgelig uheldigt at MrBigHeart har fået det indtryk at vi benytter falske profiler til at skabe kunstig trafik på siden da dette på ingen måder er tilfældet.

De beskeder du snakker om som f.eks. "Skal det være os to i nat" der kommer fra profiler med falske billeder stammer fra udenlandske scammere som forsøger at snyde penge af vores kunder og årsagen til at de aldrig svarer tilbage er fordi vores antiscam system har sat deres profiler i karantæne hvis du holdte øje med dem ville du se at profilerne forholdsvis hurtigt blev slettet men desværre er dette en skrue uden ende.

Vi har endda indført en ny begrænsning der gør at nye profiler ikke kan skrive til mere end 50 forskellige profiler inden de bliver verificeret af en admin og vi sletter op mod 300 nye profiler hver dag som falder i vores antiscam system.

Desværre fanger vi ikke alle sammen og det er uheldigt at disse profiler så fejlagtigt tolkes som nogen vi opretter da vi jo faktisk kæmper ret bravt med at eliminere dem.

Mht. til at profiler fra samme postnummer pludselig er online samtidigt hænger sammen med at vi i en periode har kørt et forsøg hvor vi pr. email opfordrede medlemmer fra samme område som ikke havde været online i længere tid til at logge på i håb om at skabe lidt mere kontakt mellem vores medlemmer som boede tæt på hinanden.

Årsagen til at du og din sambo ikke fik denne mail er at i jo var aktive på siden og systemet var sat op til at gå efter profiler der ikke havde være online i mere end 2 måneder

Men jeg kan se at vi skal passe på med at lave forbedringer på siden uden først at informere vores kunderne om det da enhver afvigelse fra normal drift åbenbart bliver tolket direkte som et forsøg på at snyde.

At din sambo står som online på en dato uden at have været på har jeg jo prøvet at forklare dig pr. email. Når i fra samme ipadresse logger på med flere forskellige profiler kan der nogle gange opstå en fejlregistrering på onlinelisten.

Vi er opmærksom på denne fejl som vi har oplyst dig før men vi betragter den ikke som høj prioritet da det jo er ganske få tilfælde hvor denne fejl kan opstå.

Lad det være en lærestreg til os selv.

Man skal som datingside træde meget varsomt fordi sider som trustpilot skaber en kæmpe mistillid til datingsiderne og gør at vores medlemmer ser spøgelser overalt.

Vi har over 200.000 medlemmer så det er lidt trist at 8 anmeldelser i sådan en grad kan skabe mistillid hos vores kunder og få dem til at betvivle enhver form for nyskabelse på siden.

Vi taler om at 0.004% af vores kunder har lagt en dårlig anmeldelse dette skaber vel næppe et korrekt billede af vores side?

Med så mange kunder vil der desværre ALTID være nogle der er utilfredse fordi menneskers behov af natur er forskellige og man kan ikke gøre alle tilfredse.

Men vi prøver alligevel og så må vi tage de smæk det giver os i ny og næ.

Til slut vil jeg gerne sige tak til MrBigHeart for en fyldestgørende beskrivelse som vi kan kommentere på.

Det er altid lettere at belyse sagen fra begge sider hvis der er noget reelt at kommentere på.

God support!

God email support
God brugervenlighed på siden selvom man ikke er en computer haj

H. Damgaard

Support i verdensklasse

Jeg har fornylig været i kontakt med supporten for varmsex fordi der var blevet trukket penge 2 gange for samme måned.

Åh nej tænke prøver de svindlere nu på at snyde penge fra mig!!! (Hvem ville ikke tænke det når man læser de ting der står på nettet om dem)

Jeg prøvede at ringe til dem men køen var lang så jeg gav hurtigt op og det gav kun anledning til endnu mere frygt for at mine penge var spildt

Jeg skrev derefter til deres support og til min store overraskelse lå der et svar fra dem allerede 3 timer senere.

Vi skrev lidt frem og tilbage hvor supporteren undskyldte mange gange at de havde lavet en fejl og hævet 2 gange.

Han lovede at sætte pengene tilbage på min konto men jeg var skeptisk men som lovet stod pengene på min konto 2 dage senere så jeg kan kun sige at min tillid til dette firma er i top.

De har leveret top kundeservice og deres supportere er meget flinke.

Ren svindel

Hold jer langt væk. Siden er designet til at narre penge ud af naive mennesker - intet andet.

Som et eksempel oprettede jeg en profil uden tekst eller billede. I løbet af et par ugers tid fik jeg intet mindre end 24 beskeder fra meget interesserede "piger". Hvis man så er så naiv, at man betaler et abonnement og kontakter disse "piger" vil man konstatere at ikke én eneste af dem svarer igen, da det er falske profiler som blot benyttes af sidens ejere til at lokke penge ud af folk.

Man kan også konstatere, at hvis man opretter et abonnement uden at ændre på sin profiltekst eller billede, så stopper alle henvendelser fra "piger". Dette er selvfølgelig fordi den automatiserede proces (eller bot om du vil), som sitet bruger til at sende beskeder fra de falske profiler kun sender beskeder til folk, der endnu ikke har oprettet et abonnement.

Jeg vil opfordre alle til at holde sig langt væk, og kan kun håbe at sitets ejere bliver fanget med fingrene i kagedåsen snarest, så de kan blive retsforfulgt for deres svindel.

Angående svar:

Meget fint og velskrevet svar som dog er det pureste løgn.

Det er jo ret nemt for jer at postulere, at jeg har modtaget masser af beskeder i min vip periode. Faktum er dog, at det gjorde jeg ikke.

Jeg husker i øvrigt ikke, at der skulle have været nogen besked til alle funktion, da jeg var medlem på siden. Det kan dog være min hukommelse, der spiller mig et puds, men jeg tvivler.

Alle de ting som jeg har nævnt ovenover i min anmeldelse står jeg stadig til fulde ved efter jeres svar.

Reply from CDMS Invest ApS

Selvfølgelig bruger vi ikke falske profiler på vores hjemmesider.

Det vil være selvmål af værste slags da kunder helt sikkert hurtigt ville finde ud af det og så er vores hjemmeside jo færdig med at have kunder.

Vi har en funktion på siden hvor man 1 gang om måneden kan skrive til alle andre på siden og denne funktion bliver flittigt brugt og det gør at man får mange upersonlige henvendelser men vi kan se at det starter mange samtaler så vores erfaring er at en sådan funktion giver rigtig godt afkast for vores medlemmer.

Til dem der ikke ønsker disse upersonlige henvendelser så kan de slå det fra inde i deres postkasse.

Vi har eksisteret siden 2009 og hvis vi var svindlere ;-) var vi helt sikker blevet lukket ned ret hurtigt ;-)

i gør det rigtig godt , også efter i fik den ide af få en besked lyd på siden. Er glad for i lytter til jers bruger såvi kan få en masse glæde ud af den :)

? Jeg syntes rigtig godt om varmsex siden den er dejlig og rolig man kan nyde massereaf videoer og se på noget man måske kunne tænke sig at prøvei fremtiden , men så er der jo også det med at man kan finde sig en sød pige eller sex partner ..

EN SIDE FULD AF PIGER DER SÆLGER SEX FOR PENGE

18 dec. 2013
jJer ser i dag at varmsex nu skriver i svaret at ALT hvad jge har skrevet ikke er sandt. Meget underligt at de skriver sådan nu hvor de ikke kan reportere min anmeldelse mere. De har svinet mig til gang på gang. truet mig med advokat ( se længere nede i anmeldelsen, der er en kopi af deres svar fra supporteren) de har De har sendt chikane mails og meget andet for at få mig til at fjerne denne anmeldelse. Nu mener de så pludselig at jeg er fuld af løgn. Meget sært at de så har brugt så lang tid ( over et år ) på at reportere gentagende gange og chikaneret mig gentagende gange. Jeg har mange gange snakket med trustpilot ang varmsex's opførsel og brud på trustpilots regler. Jeg har gang på gang på gang på gang fået medhold og varmsex har måtte se i øjnene at jeg har ret, men nu vil de så bilde folk ind at jeg lyver. HVORFOR SKULLE JEG SKRIVE EN LØGN?
hvorfor sletter varmsex alle deres forskellige svar for nu at skrive sådan noget ævl... FORDI AT DE ER ET FUSKER FIRMA OG DE TAGER I DEN GRAD RØ*** PÅ FOLK.

KÆRE VARMSEX
I ER TIL GRIN. VI ER FLERE DER HAR PROFILER PÅ JERES FUSKER SIDE OG VI SER IGEN OG IOP IGEN, LIGE SOM ALLE DE MANGE ANDRE GANGE I HAR FORSØGT JER MED TÅBELIGE OVERTRÆDELSER AF REGLERNE. FIND MIN PROFIL HVIS I KAN :)

20 ialt.... ren chikane.
det kalder jeg chikane da et svar er nok og det er ikke første gang jeg får sådan en omgang chikane mails. Hver gang varmsex svarer får jeg en mail.... det tror ejg godt at de ved... men lige som da jeg fik 33 chikane mails og da jeg fik 36 chikane mails, sender jeg også et screenprint af de 20 chikane mails.

20. nov.2013
jeg kan bakke alt hvad jeg skriver op selvom at varmsex mener at jeg ikke kan. Mails er gode beviser på deres opførsel, både dem fra sidens admin og dem fra supporten hos CDMS. jeg gemmer alt for netop at kunne bakke op og bevise.

supporteren skriver i svaret at jeg har brug for proff hjælp. tænk at de nu kan komme med en diagnose. det er egentlig underligt når de bare er en sex side.
dem der har brug for proff hjælp er Varmsex. men det ses jo tydeligt på deres opførsel.

nu må det være nok, jeg bliver beskyldt for at true via mails, jeg bliver truet med politianmeldelse pga denne anmeldelse, jeg bliver svinet til på min private mail, jeg bliver kaldt alverdens ting og beskyldt for at være det ene og det andet.
Jeg er noget så rystet over varmsex.dk og deres måde at opfører sig på, nu prøver de så igen at få fjernet min anmeldelse men igen ( for 30. gang ) lægger trustpilot den op igen, varmsex nægter at respektere trustpilots regler og de vælger gang på gang at reportere denne anmeldelse.
hvis de mener at jeg har truet dem så undrer det mig meget at de ikke kan komme med noget konkret eller at de ikke gør alvor af deres politianmeldelse som de truer mig med. Jeg har nu sloges med det firma eller hvad de kalder sig i alt for lang tid og det er ikke små ting som varmsex tror de kan tillade sig. De fleste gange hvor de har svaret på mine updateringer har de lige efter svaret valgt at reportere min anmeldelse samt at de har sendt svar så mange gange at min mail bliver fyldt med deres spam mails.
De siger at jeg blander familie ind i det..... Varmsex's supporter glemmer at han skrev om min forældre OG DET VIL JEG IKKE FINDE MIG I. jeg kender en der er i familie med ham og det skrev jeg, hvilket der ikke er noget galt i at skrive da personen læste med i deres modbydelige mails til mig.
jeg bliver ved med at reagere hvad gang varmsex prøver at bilde folk en løgn på ærmet. varmsex prøver konstant at få fjernet dårlige anmeldelser og de har flere falske anmeldelser liggende. sjovt nok får de lov til at blive. Men jeg stopper ikke. Varmsex er en side der kun er ude på at snyde folk og det ses tydeligt i flere anmeldelser. Jeg har kontakt med enkelte brugere fra deres side så jeg er up to date med hvad de laver og IKKE laver... siden flyder med falske profiler og det ved jeg for der er mange der prøver at lave dem for at se hvor længe de får lov til at blive... de er der endnu alle sammen... og det er mange. flere brokker sig over alle de falske profiler men varmsex nægter at de findes. Løgn og latin er det eneste der kommer ud af dem og de tror virkelig at de står stærkt. Jeg blev tracet af supporteren og det ser jeg som en trussel. skal jeg blive bange for varmsex nu? det var vist det han håbede på at jeg blev. Jeg bliver dog ikke bange for en supporter der skriver at han tjener mere om måneden end en på kontanthjælp får på et år ( hans egne ord ) jeg har så fundet ud af at han må tjene omkring 100.000 om måneden for at være supporter..... det er hvad en kontanthjælpsmodtager får om året. men det var så et side spor. hvad han tjener rager mig men at han kalder mig diverse grimme gloser og sviner mine venner til gør at jeg nu går i MEGET små sko.
Varmsex svarer nu at folk burde se hvad jeg skriver til dem når de har skrevet til mig. jeg synes bestemt de skal vise dem så jeg kan vise de modbydligheder jeg har stået model til. Det ville være mig en stor glæde at offentlige gøre de mails. Jeg gør det bare ikke her for det er imod reglerne. og jeg overholder reglerne imodsætning til varmsex.

Der kommer nok et nyt svar på dette og jeg ser frem til at læse hvad de nu har opfundet af underlige løgne.

18 marts 2013... Pludselig vælger cdms at skrive her på min anmeldelse, jeg må underligt nok ikke skrive en anmeldelse af cdms men de må skrive hos mig. Jeg brækker mig over varmsex og CDMS og alle de sider spm cdms ejer. Det er så tydeligt at cdms har et mega problem og at de viser flot hvordan de opfører sig pga en anmeldelse der gør at folk kan se hvor ækelt et firma de er. En ting er at de betaler folk for at skrive en falsk 'fin' anmeldelse noget a det er at Trustpilot vælger at vende ryggen til, men synes da folk skal tjekke siden ud og blive taget ved røven. Så kan cdms og alle deres sider jo blive anmeldt igen og igen.. Jeg vil nu vælge at sende dette ud til samtlige kontakter og så kan man tage den der fra. CDMS er et fusker firma og deres desperate forsøg på at svine mig til siger en del om hvor barnlige og syge de er.. Jeg skal nok gøre hvad der står i min magt for at CDMS får meget at se til når de mener at jeg ikke har andet at lave end at skrive her.. Sjovt at de ikke har svaret på anmeldelsen før nu... Men de har nok fundet ud af at de ikke kan reportere min anmeldelse mere, de har gjort det sindsygt mange gange, så mange fange at Trustpilot har gjort så de ikke kan blive ved mere....cdms burde ikke kunne svarer på min varmsex's anmeldelsen når jeg ikke må skrive en anmeldelse af cdms.... Fusker firma... Held og lykke til CDMS... Bliver rart at politi anmelde jer..

7 okt.
ingen tvivl om at den side er en side for piger der sælger sig selv, der gratis kan reklamere for deres salg af sex.
mænd betaler og kvinder gør ikke, for så ville det være et rufferi firma. melder piger der sælger sig selv for penge da de jo ikke må være der ifølge supporten men ingen piger der sælger sig selv’s profiler bliver slettet..
Det er en gåde for mig og rigtig mange andre brugere af den side at de vælger at lade de piger der sælger sig selv for penge være i fred når de mere eller mindre er ved at overtage siden. og det er slet ikke fair at det er mænd der skal betale for at de piger der sælger sig selv for penge kan tjene penge. mange af de mænd der er der vil slet ikke ha piger der sælger sig selv. men som de siger: det er næsten umuligt at finde en der ikke er sælger sig selv for penge. forstår slet ikke at dem der arb på varmsex sover godt om natten. det er utroligt at man ikke kan være der uden at blive kaldt en pige der sælger sig selv for penge. men forstår godt at mange mænd efterhånden tror at der kun er piger der sælger sig selv. søger man på escort så kommer der både bordelmuttere frem og piger der sælger sig selv for penge af alle slags. men varmsex gør intet ved det. det er da tanke vækkende.
kunne jeg ha givet siden minus 1 stjerne havde jeg gjort det....

et brev til varmsex supporten og deres svar til mig

er det nu jeg skal sige at det virker meget som om at I gerne vil ha at der er piger der sælger sig selv for penge på denne side. I vælger at slette mit billede og kommer med alle mulige grunde som ikke har noget med hvad der var på mit billede.. MEN I vælger ikke at slette alle de børn der er på billeder i temmelig mange proler og I vælger ikke at slette alle de kendte mennesker som rigtig mange har på deres profil og I vælger ikke at slette alle de tegne serie billeder der er rundt omkring. det er da ganske underligt... og nu forstår jeg hvorfor mange mænd ikke vil lægge penge her. De betaler jo for at I kan ha piger der sælger sig selv for penge her mens mænd betaler for at de kan være her. Seriøst, det virker meget ækelt. og at jeg har fået at vide at der er 50 % af mændene der ønsker at de piger der sælger sig selv for penge må være her... holder ikke... jeg har nu modtaget så mange breve fra mænd der er enige med mig om at der er alt for mange piger der sælger sig selv for penge og de fleste reklamere med at de er det, med pris, åbningstider, hvad de gør for penge og så videre. jeg har kun hørt fra ganske få, under 5 mænd, at de mener at det er fint at I gerne vil lade lde piger der sælger sig selv for penge være her. men nu hvor mændene betaler for at de piger der sælger sig selv for penge har et sted hvor de gratis kan lave penge på deres fisse, må jeg indrømme at det er unfair over for dem der gerne vil betale for at være her når de ikke kan finde andet end piger der sælger sig selv for penge og ganske få kvinder som mig der IKKE tager penge for sex. Jeg er efterhånden så rystet over siden her og at I vælger at slette et ganske fint budskab fra min profil, som de fleste er enige med mig i, viser sq at I gerne vil ha de piger der sælger sig selv for penge her på siden så I kan tjene på de stakkels mænd der tror det er en side hhvor de kan finde noget lækkert sex... men nej... de render ind i den ene pige der sælger sig selv for penge efter den anden. ikke fair at tage røven på de betalende mænd på den måde..

Hej

Jeg syns du skal finde en anden side at være på for scoron er tilsyneladende ikke et sted for dig.

Jeg har gjort alt hvad der står i min magt for at hjælpe dig med dine problemer på siden og jeg har endda udviklet nogle nye funktioner til jer som følte jer lidt tilsidesat.

Scoron er som den er og jeg vil ikke ansætte 300 mand til at sidde og gå alle billeder minutiøst igennem. Du har 100% ret i at vi driver en forretning og tænker på de økonomiske aspekter. Er det ikke det en forretning handler om.

Når det er sagt så prøver vi selvfølgelig at gøre alle glade og jeg syns faktisk jeg har gjort meget for dig og må ærligt indrømme at jeg er ved at være lidt træt af konstant at få smidt utilfredse kommentarer i hovedet af dig.

Men det der skuffer mig allermest at at jeg har fået talrige anmeldelser fra andre medlemmer på chatten både mænd og kvinder som føler sig chikaneret og provokeret af dig.

Nu kaster jeg håndklædet i ringen og siger det som det er.

Brug scoron som den er nu og opfør dig pænt over for de andre medlemmer uanset om de er piger der sælger sig selv for penge eller ej eller find en anden side der passer bedre ind i din smag.

Jeg her ikke lyst til at bruge al min tid på at mægle mellem jer på chatten.

Det var derfor at jeg lavede blokerings systemet så i bedre kunne klare jer selv.

De bedste hilsner
// Support
VarmSex

Jeg bliver nu truet med en advokat fordi at jeg har lagt dette brev her ind... jeg vil så sige at det er en side der diskriminere, da det er gratis for kvinde og koster penge for mænd. jeg venter spændt på den advokat. at siden er fuld af piger der sælger sig selv for penge og at de tjener penge på mænd så de kan komme ind til en flok piger der sælger sig selv for penge som de ikke har bedt om og ikke ved noget om før de er på siden, det er fandme ikke go forretnings politik og jeg er temmelig sikker på at det ikke er lovligt at diskriminere mellem køn. og hvis trustpilot mener at dette brev ikke må være på siden her så er det jo dem der skal sige det til mig og gør det de fjerner jeg det men jeg fjerner der ikke fordi at varmsex (scoron) vælger at true mig med en advokat. det er tydeligt at se at varmsex føler sig truet af min anmeldelse... jeg har en del breve fra supporten på den side der viser at de kun er der for at suge penge og er ligeglade med om der er piger der sælger sig selv for penge og der er tilmed en bordelmutter der søger piger til hendes bordel og den er der endnu. mon det er lovligt at ha sådan en på varmsex. bare alle de reklamer der er på profilerne som de piger der sælger sig selv for penge har... priser og det hele. tlf og mail og tider... der er alt som gik man ind på et bordel.

20. okt.
varmsex/scoron valgte at melde denne anmeldelse til trustpilot men som jeg prøvede at forklare supporten på siden, så overholder jeg reglerne for at skrive en anmeldelse og som folk nu kan se så er min anmeldelse tilbage og tak til trustpilot for det, nu håber jeg så at varmsex/scoron vælger at læse regler for anmeldelser inden de går tilyderligheder og melder en anden anmeldelse.

Svar til varmsex’s bevarelse
Nu må jeg grine. Jeg har aldrig indgået i noget samarbejde med varmsex. Jeg var på en anden chat side hvor jeg blev kontaktet af scoron ( som varmsex hed før ) på den anden chat side modtog jeg et brev om at hvis jeg ville lave en profil på scoron/varmsex med samme navn som på den chat siden jeg var på ville jeg få en gratis profil. Det er helt tilbage til dengang hvor scoron / varmsex lancerede der side. Jeg lavede en profil men fandt stedet dårligt og rykkede tilbage på den chat side hvor ejg havde været længe og kunne lide at være. Jeg lod profilen på scoron/varmsex være i tilfælde af at jeg en dag ville bruge den. Så ingen samarbejde men scoron/varmsex hentede folk på andre sider og tilbød dem gratis profiler. Så løgn at jeg skulle ha indgået nogen form for samarbejde. Jeg har aldrig misbrugt nogen fordele da jeg ikke havde fordele, og jeg har aldrig chikaneret nogen eller afpresset nogen, sikke noget ævl scoron/varmsex kommer med. Hvorfor kan de ikke holde sig til sandheden. Nååhhh ja det er jo fordi at de ved at den ægte sandhed ikke gør noget godt for dem.
Ja de valgte at slette min profil på trods af at de havde skrevet en mail til mig hvor de srev at jeg kunne bruge siden som den var/er eller forlade stedet. Øøøhhhh jeg valgte ikke at forlade stedet med blev bare slettet pga min anmeldelse her på trustpilot.
Igen kan jeg kun sige at jeg ikke har misbrugt deres tillid for de har ikke samarbejdet med mig de har kun prøvet at hive mig væk fra en anden chat side i håb om at jeg ville bruge scoron/varmsex i stedet for. Så jeg er ikke utilregnelig og jeg holder mig til sandheden imodsætning til scoron/varmsex der har skrevet til trustpilot at de ikke kender til mig så derfor reporterede de min anmeldelse flere gange. Men nu ved de pludselig hvem jeg er, ganske sært når de lyver over for trustpilot ang deres kendskab til mig. Dårlig stil af scoron/varmsex.
Det undrer mig at jeg ikke har hørt noget som helst ang anmeldelser af mig, især når der er ikke mindre end 32 som de siger. Sjovt nok har jeg anmeldt en del piger der sælger sig selv for penge profiler og mænd der tilbyder penge for sex men der er aldrig sket noget, jeg fik bare svaret om at mange mænd på deres side gerne vil lære dee piger der sælger sig selv for penge at kende inden du valgte at mødes med dem. En undersøgelse som de lavede blandt mænd havde givet dem et indblik i hvor mange mænd der egentlig ønskede købepiger på siden. Sjovt nok var der ingen af de mange profiler jeg skrev med der kender noget som helst til den undersøgelse. På trods af at mange af de profiler havde været på scoron/varmsex i nogle år.
Ang mænd der får gratis profiler så er det ikke sandt. Jeg har snakket med mange som har betalt mange penge for deres profil, ingen af dem har haft en gratis profil. Menn man kan let lave en. Også den dag i dag. Bare man laver det som en kvinde profil så koster den intet og så kan den bare laves om til en mande profil. Så der er ikke noget kompliceret i at kvinder ikke betaler. Desuden har deres support selv skrevet til mig at de ikke er et rufferi firma da kvinder ikke betaler. Så det brev må jeg nok hellere lægge ind her.
Igen kan jeg kun sige at scoron/varm sex er fulde af løgn. Jeg har IKKE være en del af noget udviklingsteam.
Jeg håber at andre kunder kan se at scoron/varmsex gør hvad som helst og svarer med en meget barnlig tone til flere der har skrevet en dårlig anmeldelse af deres bedrager side, for at prøve at stille sig i bedre lys. Men løgne gør Dem ikke til et firma man kan stole på. Igen må jeg lægge breve ind her som viser at de er fulde af løgn.
At scoron/varmsex skriver ------ hun er en kværulant der skaber sig som et lille barn ------ er virkelig barnligt skrevet af et firma der prøver at skabe en go tone. Den tone de selv bruger viser tydeligt at de ikke har rent mel i posen. Uhyggeligt at der er mænd der betaler for at have en profil på deres side. Synd for de mænd der bliver taget ved røven af et fusker firma.
Hvad er det for noget ævl om at det ikke kan undgås at der er købe piger på siden…. Jeg ved at der er RIGTIG mange der har meldt købepiger men deres profiler bliver aldrig fjernet på trods af at de piger har priser tlf nr og det hele stående på deres profiler. Dårlig stil. Selv en bodel mutter har en profil hvor hun skriver at hun søger piger til hendes bodel. Den er meldt mange gange af flere mennesker men intet er der sket. Så at suporten nu skriver omkring bagere og tømre er virkelig langt ude… der er ingen tømre eller bagere der skriver : fransk xxx kr… græsk xxx kr… dansk xxx kr osv. Så igen et langt ude forsøg af scoron/varmsex på at få dem selv til at stå bedre på trods af at siden flyver med købepiger.
Ja der er nogle gode anmeldelser og jeg ved at der er nogle af dem der er blevet betalt om ikke med penge så med en gratis profil, hvis de skriver godt om siden. Så igen dem med fornuft vil nok overveje om anmeldelserne er ægte. Det er synd for scoron/varmsex at de ikke kan finde ud af at have en side hvor folk virkelig godt kan lide at være.
Hvis deres side ikke var så dårlig som jeg skriver og andre skriver så ville der nok være flere profiler. At de selv laver fake profiler ( som mange har oplevet ) så havde der ikke været mere end et par hundrede profiler hos dem. Synd for dem men med den side der har så mange fejl og mangler, seriøst… tjek en hver anden dating side og se hvor mange funktioner de har imodsætning til scoron/varmsex som ind til for ganske kort tid siden ikke en gang havde en bloker knap så man kunne slippe for breve og henvendelser på chatten fra klamme mænd der bare ville købe fisse og ellers sviner kvinderne til. Kom igen scoron/varmsex. Jeg skal nok sige til dem jeg stadig snakker med at de skal skrive deres mening her. Måske de ikke vil for så bliver de jo smidt ud af jeres side. Man kan jo ikke være hos jer hvis man skriver hvad I vil høre.
Ang at de har truet mig med deres advokat kan de ikke løbe fra.. jeg har det i et brev fra supporten og det vil jeg smide her under så folk kan se at scoron/varmsex igen er fuld af løgn.

Skrevet til mig af supporten fra siden:
Så fremt du ikke fjerner mit svar fra supporten ser jeg ingen anden udvej end at sende det ind til vores advokat og undersøge mulighederne for at indlede en sag med krav erstatning for det tab din uanstændige opførsel har måtte påføre vores forretning.
De bedste hilsner
navn fjernet// Support
VarmSex
Hvis det ikke er at true mig med deres advokat så ved jeg ikke hvad det er. Krav om erstatning for det tab….. hvad for et tab… det tab I får fordi at folk vælger at smutte fra siden pga deres opførsel. Ja ja. Den er go med dem. Men jeg bad dem få deres advokat henvende sig til mig, dette ville de så pludselig ikke da jeg skrev at jeg har gemt alt hvad supporten har skrevet til mig og at de nok skal overveje hvem der står bedst, en bruger eller dem som har en side hvor de vælger at lade købepiger være og bruge side gratis.

skulle der være mere skriver jeg med glæde mere... finder div breve fra supporten frem og lægger her så folk kan se hvordan scoron/varmsex opfører sig og hvordan de skriver til folk.
indtil da kan folk jo læse deres ubehagelige måde at svare folk der har skrevet en dårlig anmeldelse.

En sidste ting....... MEGET UNDERLIGT AT CDMS VÆLGER AT BEVARE DENNE ANMELDELSE NÅR DE IKKE MENER AT JEG MÅ ANMELDE DERES SIDE. DET ER NOK NOGET TRUSTPILOT SKAL KIGGE PÅ.
SENDER ET SCREEN PRINT TIL TRUSTPILOT.

_____________________________________________________

Der er nu lavet et forsøg på varmsex.dk
5 gratis kvinde profiler er lavet, så let som ingen ting. der blev prøvet det samme med mande profiler men alle 5 profiler kunne intet da de ikke var VIP ( betalende ) kvinder betaler stadig ikke men mænd gør. ville være super hvis man kunne lægger screenprints ind her på trust. så havde jeg lagt en del beviser på at varmsex.dk lyver. håber at trustpilot vælger at lave den funktion så billeder kan vises som beviser her

---------------------------------------------
meget underligt at varmsex.dk har brug for at henvise til andre anmeldelser jeg har skrevet, og endnu mere underligt at jeg ikke må anmelde CDMS.dk som ejersiden varmsex og andre sider af samme skuffe.

Dato: 13 aug 2013
MANGE MANGE MANGE måneder senere vælger Varmsex igen at skrive noget... i går kom der tre mails fra trustpilot om at varmsex havde svaret på min anmeldelse.... det er ganske underligt at der skal gå så mange måneder før de igen vælger at være top latterlige og igen vælger at skrive om mig som om jeg har lort i hovedet. det er vildt at Varmsex bliver ved når de udemærket godt ved at De har begået en GIGANTISK brøler. De ved at De har jokket i spinaten og De prøver nu igen at slippe udenom at de har været meget dumme og de kan og tør ikke se at de selv har fejlen. måske de vælger at igen svare så mange måneder efter, fordi at de mister kunder dagligt.
jeg modtog tre mails med samme svar fra Varmsex, dette spam bliver for 3. gang anmeldt til trustpilot. Varmsex har virkelig et mega problem med at holde sig til reglerne og tror at de får mig til at stoppe ved at svine mig til. VARMSEX....... kan fortælle Jer at I får det totalt modsatte ud af det her end I håber på. Jeg bliver ved og jeg sender gerne alt rundt til Jeres få medlemmer. Alle skal se hvad I gør når I får en dårlig anmeldelse. Jeres SPAM mails bliver videre sendt og håber at trustpilot igen tager sig af det lige som de gjorde sidst. Mon ikke varmsex snart skal ha en pause fra trustpilot når de gentagende gange ikke overholder reglerne. Varmsex har prøvet at fjerne min anmeldelse utallige gange ved at reportere den til trust og gang på gang er den blevet lagt op igen. Det undre mig at Varmsex ikike vælger at se det i øjnene at de ikke kan gøre noget ved min anmeldelse, og dog.. måske de har set det i øjnene og derfor skriver om min person som de gør.... FULDE AF LØGN er hvad varmsex er.... de tror at de kan føre en forretning via lægne og svinen til. Tro min Varmsex, I kommer til at fortryde noget så voldsomt med mindre at I stopper nu... og jeg snakker NU.... jeg ender med at melde Jer til politiet for at have en side hvor piger kan sælge sig selv for penge. Jeg har for få dage siden igen set omkring 100 piger der skriver salgs annoncer på varmsex's site med prisliste, tider tlf nr osv. Tag Jer sammen. Intet har ændret sig på den side. tvært imod.
Nu skal jeg lige sende en mail til trustpilot IGEN hvor jeg melder varmsex for spam.

Varmsex, må jeg annbefale jer at stoppe inden I drukner.

8. Sep. 2013
Jeg modtog d. 5/9-13 ialt 36 mails fra Varmsex.dk via trustpilots mail system, pga at varmsex.dk havde svaret på min anmeldelse. Jeg kan se at de ikke har svaret den dag, så de har tydeligvis slettet deres svar ( det svar der står, er præcis det samme som der her stået der længe) og gjort det 36 gange. jeg har sendt et screenprint til trustpilot af min indbakke og ALLE varmsex.dk falske svar-mails.
VARMSEX.DK HAR GANG I RENDYRKET CHIKANE AF MIN PGA AT DE HAR DÅRLIG SMAG I MUNDEN OVER AT JEG SKRIVER SANDHEDEN OM DERES SIDE. DE TROR AT DE KAN FÅ NOGET GODT UD AF CHIKANERE MIG, MEN TRO MIG - VARMSEX.DK - I FÅR DET MODSATTE. DESVÆRRE KAN JEG IKKE LÆGGE ET SCREENPRINT OP HER. VILLE VÆRE RART AT KUNNE SÅ FOLK KAN SE HVORDAN VARMSEX GANG PÅ GANG CHIKANERE MED DERES BARNLIGE OPFØRSEL. DET ER JO BØRN DER SIDDER BAG DEN SIDE, VOKSNE MENNESKER OPFØRER SIG IKKE SOM VARMSEX.DK GØR....

36 MAILS..... INTET STÅR DER..... DET ER RENDYRKET CHIKANE

12. September 2013
Jeg har d. 9 september 2013 modtaget 33 mails ang svar fra varmsex.
33 MAILS, sidst var det 36 MAILS. Hvor mange mon det bliver næste gang.
Igen bliver et screenprint sendt til Trustpilot.

Varmsex skriver at de ikke har hørt fra politiet...... jeg smider lige et citat jeg skrev.... * Bliver rart at politi anmelde jer.. * jeg har ikke gjort det ENDNU... men varmsex kan så heller ikke læse men det kan jeg så ikke undre mig over. tvært imod. de reportere mig jo også konstant i håb om at min anmeldelse ikke kommer op igen men hver gang lægger trustpilot den op igen, men underligt nok sker der intet med varmsex på trods af at de ikke overholder reglerne. Men en politianmeldelse kan da stadig komme på tale, med den chikane som varmsex lægger for dagen og deres forretnings metoder ( læs overskrift ) de tjener jo stort på pigerne, ja såååååå..... lad os se hvor længe de gider blive ved. jeg har jo trumfen og det ved varmsex, derfor går de i selvsving og bruger meget ufine metoder. Jeg har stadig flere profiler på deres side hvor jeg holder øje med deres piger, og det er ikke så lidt jeg ser.
Hvad er det lige man kalder dem der tjener penge på piger der sælger sig selv?

JEG HAR ALDRIG VÆRE MED I ET SAMARBEJDE MED DENNE SIDE, JEG HAR ALDRIG VÆRET ANDET END EN BRUGER MED EN PROFIL. JEG HAR ALDRIG OPLEVET NOGET MERE VANVITTIGT END DENNE FORM FOR CHIKANE FRA VARMSEX.DK
DE MENER JEG CHIKANERE DEM, MEN DE REPORTERE MIN ANMELDELSE UTALLIGE GANGE FOR AT FÅ TRUSTPILOT TIL AT FJERNE DEN, MEN TRUSTPILOT HAR HVER GANG GIVET MIG MEDHOLD OG LAGT MIN ANMELDELSE OP IGEN. JEG BLIVER I DEN GRAD CHIKANERET AF VARMSEX.DK OG DET SELSKAB SOM EJER SIDEN. OG DE BLIVER VED. TRIST AT VARMSEX IKKE FORSTÅR AT EN ANMELDELSE ER SKREVET UDFRA DEN OPLEVELSE MAN HAR HAFT. MIN OPLEVELSE ER SOM DEN STÅR SKREVET OG ALLE DE KRUMSPRING SOM VARMSEX LAVER FOR AT FÅ MIN ANMELDELSE VÆK VISER KUN AT DE ER DESPERATE OG DE BLIVER BARNLIGE OG LYVER FOR AT FÅ FOLK TIL AT TRO PÅ DEM OG IKKE PÅ MIG. FALSKE ANMELDELSER AF DERES SIDE ER DER NOGLE STYKKER AF MEN LAD DET NU LIGGE. JEG STOPPER IKKE SÅ LÆNGE AT VARMSEX BLIVER VED OG DET GØR DET TYDELIGVIS.

DESUDEN MÅ JEG IKKE SKRIVE EN ANMELDELSE AF CDMS PÅ TRODS AF AT DET ER DEM DER SVARER PÅ MIN ANMELDELSE AF VARMSEX. MEGET UNDERLIGT.

Reply from CDMS Invest ApS

Lad mig slå fast med 7 tommer søm at intet af det EKB skriver er sandt.

Ovenstående er så langt ude at vi vælger ikke at kommentere mere på det!

Sjov side for dem der er ude på "ballade" Let at finde rundt og top service.

Sjov side for dem der er ude på "ballade"

Let at finde rundt og top service. Selvføgelig skal man som pige sortere lidt i de henvendelser man får (mange) Men der findes virkelig søde, seriøse og spændende mennesker på scor.on

Top service

Kundeservicen er i top, super flinke folk der sidder bag og lytter og hjælper en hvis der er behov for det.
Leder man efter stedet inde for sexdating, så er scoron.dk det helt rette sted :)

Udemærket selv fra min gamle bærbar

Syntes altså at siden er udmærket selvom min bærbar er ved at være lidt slidt i kanten og godt kunne trænge til en gravsten.

Siden loader ligeså hurtigt (langsomt) på min som alle andre datingsider jeg besøger.

Tak for en god og "Sjov" side.

Fakes, snyd og bidrag.

Ja, det jo ingen hemmelig at siden Scoron har MANGE dattersider hvor konceptet er det samme helevejen igennem.. Fake profiler - spam på din email med "beskeder, venneanmodninger" selv uden man har vært online i måneder.

Det handler faktisk KUN om 1 ting nemlig at få jer kunders penge - Og det gør de ved abonnementsbetaling hvor I binder jer og så ulovligt nok skal vente 3 dage "af tekniske årsager" (at de gerne vil have at I glemmer det) for så tikker penger ind.

[links]

Alle er fake og det handler kun om 1 ting penge.. De er bare en ile på os som faktisk vil give miljøret et frisk pust af nyt liv.. Så er det en skam at der findes folk som gør det til en livs stil at snyde.

Og [navn], eller anden "support" spild ikke dine kræfter på at komme med en eller anden dum og dårlig kommentar om at det slet ikke hænger sådan her sammen.

CMDS - holdning firma spytter det ene skod site ude efter det andet fyldt med fakes profiler ud og forsøger at høste penge.. Sikke en skam at der findes snyltere som jer.
EKB and Kernehuset found this review useful

Reply from CDMS Invest ApS

Jeg beklager selvfølgelig at du har haft en dårlig oplevelse med et af vores produkter.

Vi bruger selvfølgelig ikke falske profiler så det er lidt en skam at du har fået denne opfattelse.

Enestående muligheder på sitet sammenlignet med andre lign. sites

Vel... har afrprøvet og checket en del dating sites, og scoron er noget enestående grundet:
-Prisen først og fremmest der efter min mening ikke for høj, når jeg tænker på den service man få til gengæld, og en simple system der betyder du få alt på en gang når man betaler den månedlige ydelse.
- God support og engagerede supportpersonale, der bliver ved, indtil problemet er løst
-Åbenhed&Tolerence, der betyder at der er plads til alternativ søgning af tosomhed , og voksne må være voksne på sitet, og der er næsten ingen løftede pegefingre som sådan, der latterliggøre de voksne mennesker og deres seksuelle udfoldelsesmuligheder. Der er naturligvis stor grad af etisk forsvarlighed på sitet, men derudover er det ikke forbudt at vise ens krop forn eksempel, hvis man gerne vil det, og ej heller en mækværdig forbud for kunne at kunne tilbyde naturens måde at have det godt på, også for dem der ikke bare kan gå ud og finde sig en kæreste, og er nødt til føle selv midlertidig intimitet ,ved at betale for det.
- Der er en del brugere på sitet der kun ønsker bekendskab af samme køn, og derfor kunne de være godt, hvis man spicifikt kunne søge derom på sitet, istedetfor at skrive til dem der ikke finder mænd attraktivt alligevel.. Homoseksualitet er en naturlig del af det menneskelige natur, så lad dem nyde deres seksualitet med mindst mulig forstyrrelse fra os sultne heteropredators :-)
- Muligheden for videoshare på sitet er kanon, dog kunne der ønskes mulighed for at kunne videochatte, for brugere af sitet, og det også som en mulighed på selve chatten for eksempel.
- Falske profiler findes og slettes forholdsvis hurtig, og anmeldelse af falske profiler og ubehagelige typer tages seriøst, uden at man blot gå med til en anmeldelse inden sagen er undersøgt, som det nu kan lade sig gøre.

Lige hvad man behøver

Nu har jeg efterhånden prøvet mange af de andre sites der tilbyder lignende tjenester og jeg må sige at scoron er den der leverer bedst.

Den er ikke perfekt men på den anden side så tror jeg faktisk ikke rigtigt at der er noget på nettet der er perfekt idag.

Jeg startede med at bruge en gammel version af internet explorer og der var siden ikke så pæn og så skrev jeg til kundeservice hvor de så guidede mig til at bruge en anden browser der hed firefox og siden da har det hele virket efter hensigten.

Kan kun sige 2 tommelfingre i vejret for en god side og en fantastisk support

Træls igen

Er lige kommet på igen og halvdelen af tiden?

Ja, der går den ned.

Derfor 1 stjerne

Hej Kent

Vi har desværre haft problemer med vores server men dette er løst nu og alting kører hurtigt og stabilt igen

Kundeservice i top

Jeg har kun godt at sige om denne side og deres support er mere end fair i deres behandling af min sag.

Jeg har fundet mig en dejlig pige (Dog ikke gennem scoron selvom der var masser af kontakt)

Jeg havde glemt at opsige mit abonnement men til trods for at fejlen var 100% min egen da de hævede VIP så gav de mig alligevel pengene tilbage da de kunne se at jeg ikke havde været online efter VIP var blevet fornyet.

Kan kun give 5 stjerner for denne yderst fair behandling

Øv...

Generelt rigtig mange fakes på denne side. Har dog anmeldt en del, men det er lidt skruen uden ende.
Siden er ofte nede om natten hvor jeg har tid til at være på :(

Og så er det da nogle ubehøvlede svar man læser fra cdms invest herinde!

PS: Har ladet mig fortælle at deres søstersider har de samme fake profiler...

PPS: lidt mere øv at man ikke kan skrive en kommentar til scorons svar så man kan få en debat ud af det.

PPPS: Grunden til [Ekstern reference] får 5 stjerner er ikke at jeg er ansat ved dem. Jeg er kunde begge steder og har den opfattelse at de er mere proff.
EKB and Kernehuset found this review useful

Reply from CDMS Invest ApS

Vi bekæmper dagligt fake profiler og vi sletter konsekvent nye profiler med udenlandsk ip men desværre smutter mange igennem vores kontrol og vi er derfor afhængige af at vores medlemmer anmelder dem.

Vi er blevet meget bedre til at finde og fjerne disse profiler da vi har fået udviklet nogle gode værktøjer der hele tiden scanner efter dem men som sagt bliver de ved med at finde smuthuller.

CDMS Invest ApS Details

Kontakt os HER