Vegetarbutikken reviews

Vegetarbutikken reviews

5.6

Skuffende indtil videre...

For en måned siden lavede jeg en bestilling på vegetarbutikken.dk.
Ordren stod til at blive leveret i denne weekend.
På et tidspunkt undrede det mig, at jeg ikke havde fået en bekræftelse på den endelige leveringsdato, som lovet.
Jeg havde tidligere ringet til Abigails.dk og hørt dem hvornår de kunne levere, og svaret var at de ikke havde nået at få varer hjem.
Nu gik det op for mig at vegetarbutikken.dk og abigails.dk har samme ejere - og at jeg nok derfor ikke ville få mine varer denne weekend som aftalt.
På intet tidspunkt er der nogen der har sagt at det beklager de - og jeg har heller ingen info fået pr mail eller andet angående at jeg ikke ville få mine varer.
Det er simpelthen for ringe.
Jeg er spændt på OM og HVORNÅR jeg får mine varer, og jeg har ikke tænkt mig at handle med dem igen.

Fin handel

Handel forløb uden problemer. Eneste der gør at butikken ikke får top karakter er den lidt forældede leverings og betalingsmetode.

Der leveres kun en gang per måned, og der skal betales kontakt (kort modtages) ved levering.

Igen - ingen problemer, blev leveret til aftalt tid og mit VISA blev modtaget uden problemer.

Ville dog ønske at en moderne internetbutik leverede fra dag til dag og accepterede kort direkte på deres hjemmesiden. Men det er detaljer :) Du kan trygt handle her, men ikke hvis du skal bruge din vare i morgen!

Is Vegetarbutikken your company?

vegetarbutikken.dk Details

Visit Vegetarbutikken