Shoppinnet reviews

Shoppinnet reviews

8.2

BEMÆRK - det er GRANDLYS-HUNDEFODER.shoppinnet.com

Det er IKKE selvle shoppinnet.com jeg anmelder, men hjemmesiden: http://grandlys-hundefoder.shoppinnet.com/

Jeg har købt noget kattefoder igennem dem, og da GLS havde lavet fejl med pakkerne og givet mig en forkert pakke, var de rigtig gode til at hjælpe med at få styr på det igen, og de sendte mig med det samme en ny pose af det bestilte foder så jeg ikke skulle vente.
De var rigtig behagelige og hjælpsomme at snakke med. :)

Bemærk at der er tale om VELVAERE.shoppinnet.com, og altså ikke shop udbyderen :-)

Bemærk at der er tale om VELVAERE.shoppinnet.com, og altså ikke shop udbyderen, www.shoppinnet.com :-)

Få iøvrigt din egen gratis webshop på www.ShoppinNet.com

Snyd snyd og så lige snyd igen!!

Den dårligste behandling man kan forestille sig, kan man forvente at dette firma. Fik kun den ene halvdel af min levering (no7 creme). Fik første kontakt til dem efter en masse mails til dem, hvor jeg skrev at jeg ville få banken til at trække min betaling retur. Da blev de nok så søde, skrev til mig, undskyldte og ville sende den manglende varer, plus en ekstra creme for at besværet. Modtog dog aldrig noget fra dem. Skrev så igen igen, men intet svar. Så handel ikke med dette firma, hvis du ikke er til snyd og svindel..

Intet at klage over.

Gashapon.dk - En meget god side generelt.

Billederne er lidt små (I hvert fald sidst jeg handlede) og leveringstiden var ikke 100% tilfredsstillende, men alt i alt var kvaliteten på varen god (Diverse store, og billige, plakater) så udover det var min oplevelse god.

Fup og fiduser

Jeg bestilte den 9/5 2010 2 stk. Elizabeth Arden Millenium Day Renewal Emulsion 75ml men jeg har ALDRIG modtaget dem og firmaet svarer ikke på de mails jeg har sendt. Jeg har nu anmodet PayPal om at få mine penge tilbage og får jeg ikke det går jeg til mine advokater.

HAR STADIG IKKE MODTAGET MIN VARE!!!!

Jeg købte d.19/4-2010 en Elisabeth Arden Eyefix til 130 kr og betalingen er gennemført d.22/4 2010 kan jeg se på min webbank MEN! Jeg har så stadig ikke fået den!! OG jeg har skrevet på de to emails jeg har kunnet finde på sitet og spurgt til den... Men har stadig ikke fået svar! Kan umiddelbart ikke finde noget hjælp eller kundeservice, andre der har nogen ideer til hvad jeg kan gøre??

Super Service og hurtig levering

Jeg købte forskellige No7 produkter (hudpleje og makeup) og en Elizabeth Arden Parfume på www.velvaere.shoppinnet.com
Hjemmesiden var let at overskue og varerne var godt beskrevet.
Jeg fik samme dag en mail om at varen nu var afsendt og dagen efter var pakken leveret.
Det hele var pakket forsvarligt ind og der var vedlagt en gratis gave.

Super oplevelse, jeg vil helt klart handle hos www.velvaere.shoppinnet.com igen

Nogenlunde

Alt for lang leveringstid. Man får hvad man bestiller, godt. Billederne på hjemmesiden er for små. Ellers god side.

Is Shoppinnet your company?

velvaere.shoppinnet.com Details

Her er en beskrivelse af denne side som søgemaskiner kan lide.

Visit Shoppinnet