Viagogo reviews

Viagogo reviews

Very low
2.5

Bondefangeri.....køb ikke biletter her

Vikan ikke anbefale at købe billetter her. Vi købte i juni måned billetter til Michael Jackson The Immortal World Tour, billetter til 1250,00 kr stykket for bedste pladser .... var det beskrevet... stor var skuffelsen da vi kom til Parken vi fik bare verdens dårligste pladser.

Vi adspurgte vores sidemænd hvad de havde betalt for deres billetter og desto mere følte vi os skuffede og bondefanget, de havde betalt 465,00 kr stykket.....

Så .... overvej inden du køber billetter gennem viagogo.... vi køber ikke igen ØV ØV...

Inger og Franck Kok Knudsen

Organiseret svindel.

Da den oprindelige billetpris ikke fremkom nogen steder, føler jeg mig groft taget ved næsen.
Det er i hvertfald både første og sidste gang jeg handler der.

Dyrt, men alt fungerer.

Vel er det dyrt at købe via-gogo, men jeg bestemmer selv. Er det for dyrt, så lad da for satan vær med at købe. Brok over for høje priser er da noget af det mest hykleriske. De stjæler jo ikke, du klikker selv ok. Har været til Nickelback, lidt over normal pris, men en fantastisk oplevelse, jeg ikke havde haft, hvis det ikke havde været for ViaGoGo. Måske opkøber de ekstra billetter, eller også er der nogen, der kommer af med en billet de har fået i overskud, - du bestemmer selv om du vil købe, og er det for dyrt, - så lad da vær.

Falsk.

Ja altså. Viagogo var med i den danske Udsendelse "Operation X" på tv2. Her forklarede Morten Spiegelhauer, hvor store løgnagtige snydehalse Viagogo er... Deres firma går ud på at: Købe "ekstra" ikke-eksisterende Billeter til der-værende koncerter, og sælge dem til en syg overpris.. nogle billetter har været helt oppe på 10.000 Kroner.
Når kunden har modtaget billetten, og står ved indagen til koncerten, finder både kunde og billetkontrolløren meget hurtigt ud af, hvor falsk billetten er...
ikke nok med det.. nej så er der adskillige Billethajer på Viagogo også. De fek.s køber biletter til koncerter, venter på der bliver udsolgt og sælger dem til andre private, også igen til en syg overpris... Men her får kunden dog sin billet (forhåbentligt?)

Så alt hvad du ser med Billetgaranti og jeg skal komme efter dig, på viagogo's side.. Går lige til en røvtur . Og alt er bevist på film og skrift.

KØB IKKE NOGET SOM HELST AF DETTE "FIRMA"

3047,- for en billet ? kan du mærke hvor røvrendt du bliver

Ja den er sku god nok 3047,- for en billet til Wacken Open Air 2013 når normal prisen er ca 1100,- + fragt

Når Wacken arrangørerne skriver på deres site at www.metaltix.com er de eneste der officielt sælger lovlige gyldige billetter til Wacken Open Air. Hold nu op!

Viagogo Rend mig et sted kun mørket eksistere.

Godt Wacken har gang i at personliggøre ens billet(ter) ved bestilling

Kontanten

Info til mig selv: Fusk firma, som laver dokumentfalskeri!

Kontant: Snedige billethajer
NYHEDER OG AKTUALITET VIST: DR1, 14. AUG. 2012 VISES INDTIL: 13. NOV. 2012
Du risikerer at betale overpris, når du køber billet til en koncert, festival, cirkus eller anden underholdning. Kontant afslører, hvordan dine penge havner i lommen på internationale billet-hajer. Se, hvordan du undgår at hoppe i fælden!
Vært: Kåre Quist.

Kriminelle

Viagogo er kriminelle idet de selv foretager kriminelle handlinger vedr. salg af billetter. Desuden medfører deres såkaldte "forretningsmodel" at andre kriminelle får frit spil via deres hjemmeside. Sælgere sælger ofte samme billet flere gange. Nogle får deres billetter, andre gør ikke (langt størstedelen køber dog til overpriser). Med andre ord skal man altså være usædvandlig heldig for at man får hvad man betaler for - derfor skal man holde sig væk.
Se "Viagogo - the Great Ticket Scandal"

Sensation 2012 i Parken - MODTOG ALDRIG BILLETTERNE

Min veninde og jeg bestilte billetter over Viagogo til Sensation i Parken den 3. november, da vi ikke kunne finde andre danske hjemmesider på dette tidspunkt, som solgte billetterne. Vi var bange for at de måske var udsolgte eller andet, så vi skyndte os at bestille fra Viagogo.
Efter at have hørt i radioen at Viagogo skulle være en snyde-hjemmeside, tjekkede vi lige salg af billetterne igen, og denne gang kunne man købe dem på Billetlugen.dk til kun 635 kr. i alt! Vi skulle af med næsten 1100 kr. til Viagogo for billetterne. Vi tænkte, at det var selvfølgelig træls, så vi valgte da vi kom til oktober måned, at bestille endnu et par billetter - denne gang over Billetlugen.dk. Vi modtog disse billetter inden få dage, men havde stadig ikke modtaget billetter fra Viagogo.
Idag, den 12 november 2012, har vi STADIG IKKE modtaget nogle billetter til fra Viagogo til Sensation som foregik for to uger siden!! Vi er dybt skuffede og oprevet over Viagogo og deres dårlige behandling.

Bruger ALDRIG Viagogo igen og vil bestemt ikke anbefale hjemmesiden!

Svindel

Købte 2 billetter til Bruce Springsteen i Gøteborg den 28.Juli 2012.
På Viagogo var disse billetter beskrevet som FRONT.... og kostede €482 tilsammen...
Da billetterne ankom var de ganske almindelige billetter til Plænen... så for at komme i FRONT skulle vi jo bare stille os i kø klokken 07.00 om morgenen... køber aldrig billetter der igen
Claus

Fup firma....hold jer væk

Jeg har handlet rigtig meget på internettet, og har oplevet rigtig mange positive handler, men Viagogo har vist sig fra sin værste side, og jeg vil på det kraftigste fraråde at handle med dette FUP FIRMA.

Vi bestilte 4 billetter til Lionel Richie I februar måned, og efter lidt bøvl, så lykkedes det at få en ordrebekræftigelse, men hvor vi fandt ud af at have betalt ca. 1200,- mere end de samme billetter som var til salg på billetlugen.

Efter ca. 8 dage blev vores penge hævet, og vi forventede derfor at vores billetter var på vej.

Efter 14 dages ventetid, og stadigvæk ingen billetter, så sendte vi en mail, hvor vi ville hører hvornår vores billetter ville ankomme, hvorefter vi modtog en autogeneret mail, om at vi kunne tjekke status m.m.

Efter yderligere 4-5 mail, hvor vi har bedt om at få ophævet købet, så sidder vi stadigvæk uden billetter, og penge der er hævet i februar.

Køb aldrig nogensinde billetter fra dette FUP FIRMA

Jan Jensen Ringsted

Læs Århus Stiftstidende

fra den 21. juli side 14. Det siger vist alt.

Synes at servicen og kommunikationen var god. Købte mine billetter til Lenny Kravitz i rigtig god tid, og var i tvivl om jeg ville få dem inden jeg skulle på ferie - da billetterne måske først ville blive frigivet et par dage før koncerten. Men fik dem ca. 1 måned før afgang, og var hele tiden opdateret via mail. Så er tilfreds - og synes at prisen var okay

Meget dyre billetter.

I forhold til bestilling og modtagelse har jeg intet at udsætte på viagogo. Men når det kommer til priser synes jeg det er alt for dyrt. Jeg bestilte billetter til Bruce Springsteen i Berlin. Jeg betalte over 800 kr incl. diverse gebyrer pr billet. Da billetterne kom står der en pris på 73 euro. Så undre jeg mig over hvor de resterende næsten 300 kr er blevet af?? Jeg har før købt billetter til en koncert med Bruce Springsteen på bla billetnet og aldrig givet mere end 500 kr incl. gebyr.
Jeg synes det er utilfredsstillende at i sælger billetter til en anden pris end den der står på billetten. Det burde i oplyse om på en måde så det er til at se. Ellers sidder man jo som forbruger med en følelse af at være blevet taget ved næsen.

Billet bedrageri

Jeg har betalt over kr. 3.500,- for to billetter til Andrea Bocelli koncerten i Jyske Bank Boxen, men den påtrykte pris er kun på kr. 995,-pr. billet. Viagogo har altså tjent over kr. 1.500,- på de to billetter.
Det er i mine øjne bedrageri...!

Proces i top - priser uklare

Bestilling, betaling, modtagelse af billetter og de lovede pladser var som forventet. Priserne er ikke gennemskuelige, da Viagogo tog 105€ for en billet, der koster 84,50€. Dertil kommer gebyr, fremsendelse osv., hvilket er OK. Men hvorfor er billetprisen sat 20€ højere end den påtrykte pris?

Danmark-Brasilien

Nem og hurtig bestlilling og fik hurtig billetterne.
Men fandt ud at jeg havde købt billetterne til åger pris :-(
ca. 700,00 pr. billet som var påtrykt en pris på ca. 25,00 euro
Så viagogo må hvilkelig have et stort overskud.
Ærligt at blive taget sådan ved næsen, når der er så mange
gode tilbud på Deres side, men jeg skal ikke igen betale
åger priser, så jeg vil nok finde en anden netside at købe mine
billetter på fremover.

Fodboldbilletter

Alt gik smerte frit og hurtigt, intet at klage over mht betaling og fragt. Er dog lidt dyre mht billetter til fodboldkampe. Men vi snakker ca 100kr.

Brasilien versus DK

rigtig godt og smukt stadion jeg købe billetterne hurtigt pga. meget stort pres og interresse for kampen. og jeg troede det var eneste sted efter DBU ikke solgte flere.. men nej. jeg fandt så ud af at
de kunne købes hos HSV 120 kr.billigere pr. billet og bedre sæder øv det var en bet..

VIagogo i er for dyre med jeres billetter selvom udbuddet er godt.
Og underligt :
hvis jeg har en Feks Tjekkiet billet i overskud og sælger den med avance100 -200 mere end pålydende på kampdagen bliver jeg da anholdt og kan sigtes for billethaj virksomhed- et gebyr skal da ikke næste være på linie med den egentlige billetpris..så at sige. så husk altid siger jeg til mig selv at tjekke stadion/klkubbens egen udsalg

Købte 2 billetter til Bruce Springsteen i Barcelona.
Havde dem få dage efter til den rette pris, alt fungerede perfekt.
Tak for en god oplevelse.

Fungerede fint for mig

Jeg har handlet der (købt og solgt) et par gange, og jeg må sige at det har virket perfekt.

Ja, det er til "billethaj-priser", men udbud og efterspørgsel sætter prisen.

Jeg gør det gerne igen.

viagogo.dk Details