Viaplay reviews

Viaplay reviews

5.0

Kæmpe fejl med ps 4

Jeg er faktisk rigtig glad for viaplay, når jeg ser det computeren. Men nu har jeg tilfældigvis en helt ny og lækker ps4 stående, og film/tv oplevelsen er nu altså noget bedre på fjernsynet. Her er det viaplay skuffer. En eller fejl ved viaplay gør nemlig at viaplay regelmæssigt fryser og lukke filmen ned når jeg ser det via ps4, men kobler jeg min computer op med fjernsynet, kører det uden problemer. Den fejl må i simpelthen få rettet! Ellers vil jeg ihvertfald ikke fortsætte med at betalte for viaplay, det tager op til en time og se serieafsnit på 40 min. Så kan man jo lige så godt se det med reklamer... 😥

Hej Camilla,

Det er dejligt at høre, at du er glad for dit Viaplay abonnement, og vi håber meget at vi sammen kan løse det problem, som du oplever på din PlayStation 4, så du i fremtiden kan se vores indhold uden afbrydelser.

Der kan være flere forskellige årsager til, at du oplever at film fryser eller lukker ned på din PlayStation. Derfor vil vi gerne have nogle flere oplysninger omkring din opsætning derhjemme, så vi kan finde den rette løsning til dig.

Hvis du kontakter mig på support@viaplay.dk, og i emnefeltet skriver trustpilot, så vil jeg kigge på din sag hurtigst muligt. Skriv meget gerne hvilken internetforbindelse du har, samt hvordan din PlayStation er koblet op hertil.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Alexander

ikke pengene værd.

Vi fik Viaplay med sport pakke da vi ville se om det evt. kunne bruges så vi ville kunne droppe yousee. Men desværre lever det ikke op til forventningerne.

1) Dårligt billede ved live sport selv på en 75/75 fiber forbindelse og med kabel fra router direkte i TV og PS3. HBO og Netflix er der ingen problemer med.

2) For lidt HD indhold

3) Husker ikke hvor man er nået i en fil/serie så man er nød til at spole.

4) Ringe menu system...rent faktisk dårligere end Netflix og det siger sku en del.

Kan være det bliver bedre men det er desværre ikke godt nok pt.

Hej Lars,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at Viaplay ikke levede op til dine forventninger.
Udfordringerne med dårlig kvalitet til din PS3 og dit TV, er ikke noget generelt, som er forårsaget fra vores side. Når det sker, er det ofte internet forbindelsen, der forårsager det.
Du må meget gerne sende en e-mail til support@viaplay.dk, så vil jeg gerne hjælpe dig med at fejlsøge problemet.

Når vi får nyt indhold, gør vi altid hvad vi kan for at få det i HD kvalitet. Det er en rigtig stor del at det vi har, som allerede er i HD.

Funktionen med at huske hvor du er kommet til, er noget vi for nylig har fået til PC/Mac og mobile enheder. Det virker rigtig godt og det er naturligvis noget, vi gerne vil kunne tilbyde på alle vores understøttede enheder.

Vi er kede af at høre, at du ikke bryder dig om vores menu system. Du er meget velkommen til at komme med din feedback, så vil jeg tage den med videre, til vores udviklere.

Ikke super godt

Jeg købte det for at prøve at se F1, det var dårlige kvalitet, skygger på bilerne. Jeg syntes det er for dyrt at beholde det, når man skal have hele sportspakken for at se F1, alt andet sport er jeg total ligeglad med.
Så sker der en underlig fejl, efter 12 min når jeg ser en serie, så kommer stemme funktioner frem på mit samsung F9005. Sker kun på viaplay, ikke netflix, så jeg mistænker at det kan være viaplay appen. Nu har jeg slået funktionen fra. Jeg savner funktioner som Tv2.play hvor man kan se live tv. Jeg har heller ikke fundet ud af, hvordan man få viaplay på mit Phillips 32/4500 smart TV, og om man kan se viaplay på 2 tv samtidig.

Hej,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du havde en dårlig oplevelse med at se formel 1.

Når du oplever dårlig kvalitet, er det ofte et tegn på, at der er udfordringer med internet forbindelsen eller at netværket er ustabilt.
Viaplay benytter "Smoothstreaming", hvilket betyder at kvaliteten bliver tilpasset til internet forbindelsen.
Vi ser det ofte ved WiFi forbindelser, hvor du let kan teste om det er netværket, ved at prøve med et kabel i stedet.
Problemet med stemme funktionen, er ikke noget vi er bekendt med, men jeg vil få vores teknikere til at se på, om det er noget fra vores side.
Tjek også at TV'et er opdateret til den seneste firmware.

Hos Viaplay, tilbyder vi kun live TV, når det er sport. Selve kanalerne, har vi ikke rettighederne til at tilbyde.

På Philips TV, er det kun TV fra 6000-9000 serien, vi understøtter. Dit TV, kan derfor ikke benytte vores app. Du kan dog altid tage en computer og tilslutte den med HDMI.

Du kan fint se Viaplay, på to enheder på samme tid. Dette er helt nyt, hvor du førhen kun kunne se på én enhed ad gangen.

Viaplay

Fint med film, men utrolig mistroisk overfor kunder. Urimelige begrænsninger.

Egentlig er jeg meget tilfreds med, hvad jeg har fået ud af mit abonnement. Jeg har ikke nogen problemer med sporten, filmene eller serierne. Måske kunne jeg godt tænke mig flere sæsoner af serierne, at 'Friends' kommer tilbage og en anelse flere fodboldkampe(FA cup), men overordnet er jeg tilfreds med produktets indhold. Dette ville jeg vurdere til 4 stjerner.

Dog er der en ting, som jeg simpelthen ikke kan acceptere, hvorfor jeg nu overvejer at opsige mit abonnement, ligesom jeg ved, at flere af mine venner overvejer at opsige! Jeg forstår simpelthen ikke jeres utrolig mistroiske og ufleksible forhold til jeres kunder. Ikke nok med at der er lagt en begrænsning på 4 enheder på bruger, kan der nu kun være 2 aktive på samme tid. Dette er katastrofalt for den samlede vurdering af produktet, og grunden til, at jeg ikke vil anbefale Viaplay til nogen, før denne fejl er rettet.
Når jeg ringer til jeres service og spørger den ellers flinke makker, hvad meningen er, får jeg af vide, at det er en beslutning længere oppefra i hierarkiet for at undgå 'misbrug'. Dette svar tager jeg som en bekræftelse af, at i har et forfærdeligt og anstrengt forhold til jeres kunder. Dette synes jeg naturlig, er utroligt skuffende at høre som kunde!!! Ikke nok med at I har valgt at begrænse med at man kun kan have 4 enheder, lægger i endnu en begrænsning i begrænsningen, ved at man kun kan bruge 2 på samme tid. Jeg er så skuffet, og vurderingen på 2 stjerne er udelukkende fordi, at jeg håber i ændre denne fejltagelse hurtigst muligt. Ellers vil min vurdering kun være på en stjerne, og I vil have en kunde mindre at bekymre jer om.

Hej Rune,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre at du er tilfreds med indholdet på Viaplay.

Vi har desværre ikke rettighederne til at vise Friends, selvom vi ved at mange af vores brugere ville sætte stor pris på det. Vi forhandler løbende rettighederne til nyt indhold på Viaplay og jeg vil derfor tage dine ønsker med mig videre.

I forhold til begrænsningen af samtidige enheder, fremgår det af vores betingelser, at det kun er tilladt at benytte sig af én enhed af gangen, men vi tilbyder at du kan starte to samtidige streams. Denne er beslutning er taget ud fra de rettighedsmæssige aftaler vi har med produktionsselskaberne.

Jeg vil tage din feedback med videre til vores produktansvarlige, da vi løbende ser på nye tiltag og forbedringer af tjenesten og samtidig gerne vil tilbyde den bedste service til vores brugere.

Jeg håber det gav dig et lidt klarere svar på dine spørgsmål, men ellers er du velkommen til at kontakte mig på support@viaplay.dk.

Viaplay

længe skal man lede efter et værre produkt!!

Hvor kan man dog blive jævnt skuffet.; Købte nyt smarttv til en mindre formue og lagde vægt på at det skal kunne benytte Viaplay og Netflix, da disse streamingtjenester passer godt ind i vores hverdag.
Det skal nævnes at jeg købte Viasat abonnement inkl. Viaplay fordi de er vældigt gode til at promovere sig selv.
Viasatdelen fungerer også fint MEN Viaplay......NOT!! Hvis vi ser en serie igennem Smarttv går udsendelsen pludselig i stå, dvs sort skærm. Så må man helt ud af app'en og genstarte den, finde programmet og starte det forfra (spole spole)
Så kigger man videre i 10 - 20 minutter og voila, så går den i sort igen!!
Prøver vi så at streame igennem vores Xbox, går det ikke i sort skærm men tænkeboks. Her bruger programmet så ml 2 - 10 minutter på at "fange" forbindelsen igen....ak ja.
Den dedikerede boks til Viaplay virker for så vidt fint, men for det første skal man downloade minimum 10% hvis man vil være fri for bufferproblemer. ydermere er der ikke - åbenbart pga ophavsrettigheder - det samme udvalg som på andre konsoller.....underligt da det er Viaplays egen konsol og den burde da have det hele???
Så kan man selvfølgelig tænke at vi har en sløv internetforbindelse, men NEJ. Vi drøner med ca 20mbps og har absolut ingen problemer med at streame Netflix eller HBO.
Kom nu ind i kampen Viaplay, ellers mister i ihvertfald denne kunde lige om lidt!!!

Hej Jarl,

Det er med stor beklagelse at høre om dine erfaringer med Viaplay.
Jeg vil rigtig gerne forsøge at hjælpe dig med dine problemer og vil derfor gerne høre nærmere fra dig på mail eller telefon, så vi kan få løst dine problemer og få fuldt udbytte af tjenesten.

Hvis du kontakter mig på support@viaplay.dk og i emnefeltet skriver trustpilot, så skal jeg tage kontakt til dig hurtigst muligt.

Jeg håber at høre fra dig, da jeg mener at kunne løse dit problem.

Elendigt

Streamingtjenesten er elending, jeg har stabilt og hurtigt internet (20 mbs) taget adskillige tetst af mit net for at tjekke stabilitet og det var rigtig godt, og alligevel hakker afspilningen fordi den ikke buffer. Derudover, kommer der tit fejlmeddelelse under afspilning. Hvis jeg åbner en film og browser i en anden fane kommer der fejl i afspilningen, og hvorfor i alverden kan man kun have 2 enheder på ad gangen? Vi er en familie med 5 søskende, piger og drenge i vidt forskellige aldre og vi vil meget sjældent se det samme og foretrækker at være på hver sit værelse. Udvalget af nye serier og film er desuden meget småt sammenlignet med HBO Nordic og Netflix. Det eneste positive jeg kan sige er at der er live-sport og ingen reklamer, men sporten koster utrolig meget ekstra, så det ved jeg ikke om jeg vil anbefale til en ven. En sidste bemærkning er deres hjemmeside som bare ikke fungerer, søgefunktionen er ikke specielt god, og den er i det hele taget ikke specielt brugervenlig.

Hej Frederik,

Jeg vil gerne beklage de udfordringer du har erfaret med tjenesten.
Det burde selvfølgelig ikke være meningen og jeg vil derfor meget gerne forsøge at løse dit problem.

For at hjælpe dig på bedst mulige måde skal jeg vide lidt mere omkring dit setup og du må derfor meget gerne skrive til mig på support@viaplay.dk hvor du i emnefeltet skriver Trustpilot. Så skal jeg holde øje med din mail og svare dig så snart jeg kan.

I forhold til antallet af enheder er dette bestemt ud fra at en konto på Viaplay er personlig og derfor kun må benyttes af indehaveren selv.

Jeg vil tage din feedback omkring pris og brugervenliglighed med videre til vores produkt ansvarlige, som løbende er med til at forbedre og optimere tjenesten.

Jeg håber at høre fra dig, da jeg mener at kunne løse dit problem.

God aften.

Flot service!

Jeg har altid været ganske tilfreds med viaplay og efter mine seneste oplevelser fortjener virksomheden STOR ROS!
For godt et halvt år siden fik jeg mail om, at der var lejet film via min bruger (til ca. 30 kr) og ringer derfor til service og siger at dette ikke er mig som har gjort dette og uden nogen spørgsmål siger medarbejderen at det er helt ok og at pengene bliver sat tilbage på min konto snarest. Derudover var medarbejderen MEGET FLINK og gav yderligere så jeg blev opmærksom på hvad der var sket.
I går fik jeg så en mail om, at de ikke kunne trække pengene fra mit betalingskort (da jeg har fået nyt). Essencen i dette er, at jeg synes det er rigtig god service at de ikke bare vælger at lukke for min konto og ikke give mig adgang til viaplays indhold. Men det var der stadig og det fortæller mig at viaplay stoler på deres kunder og viser med stor tydelighed at man ikke bare går op i at tjene penge. Det er noget som betyder rigtig meget for mig!

Jeg har med andre ord haft to oplevelser, som jeg ville have troet ville skabe en masse besvær - men det har det ikke gjort - tværtimod.

Så jeg vil give et stort tak og ros til viaplays måde at behandle sine kunder (eller i hvertfald mig) på.

Derudover oplever jeg ingen problemer med streaming. En sjælden gang sker det at indholdet flimrer men det er måske sammenlagt 10 sekunder i løbet af en fodboldkamp som varer godt to timer. Det synes jeg bestemt ikke man kan være utilfreds med. Folk skal huske på, at streamingtjenester bestemt også afhænger af udstyr. Computere bliver som mange ved gerne "slidte" og langsommere med tiden. Og at jeg kan streame fra iphone og ipad via apple-tv UPÅKLAGELIGT (som sagt måske med 10 sek. samtlet flimmer) fortæller mig at viaplay har deres udstyr i orden.

jeg vil også gerne rose for, at der ved Formel 1 på viaplay også kan ses 5 andre "kanaler" hvor man kan følge løbet fra en masse forskellige vinkler. Det siger også noget om, at man går op i at give sine kunder en god oplevelse!

Nu har også læst en del af de andre anmeldelser herinde om viaplay og synes folk skal tænke over, at viaplay er en kæmpe koncern med flere tusinde kunder og rigtig rigtig meget indhold som skal opdateres på hjemmesiden. Derfor opstår der naturligvis fejl af og til, men jeg vil opfordre alle derude til, at have forståelse for, at så længe der ikke er tegn på direkte ond tro fra viaplay til at mane til besindighed. Når vi alle selv går på arbejde hver dag (for dem der gør det...) udfører vi naturligvis også vores arbejde efter bedste evne og laver også fejl med jævne mellemrum. Derfor: "Tal ordenligt - Det koster ikke noget".

Endnu en gang stor tak for god service, og jeg vil anbefale viaplay til alle!

Hej,

Tak for din fine anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre, at du har haft gode oplevelser med vores kundeservice. Det er noget vi går meget højt op i på Viaplay, så det at du deler dem med os, varmer inden i.

Det er super at høre, at streaming kører som den skal, hos dig. Vi gør altid hvad vi kan, hvis der skulle opstå udfordringer, som f.eks. ved streamingen af vores indhold. Her er vi altid til at få fat på, enten på support@viaplay.dk, vores Facebook side eller vores telefon support.

Vi er selv rigtig glade for vores Formel 1 setup, specielt nu når Kevin Magnussen er kommet frem i scenen. Her giver de forskellige kamera god mulighed, for at følge kørerne rundt på banerne.

Rigtig god aften.

Ikke styr på noget...

Pt går det ad h... til for Viaplay at ligge det op man betaler for. Nemlig forpremierer som er en af de ting de skilter kraftigt med som grund til, man skal købe ViaPlay

På deres facebook ændrer de meninger konstant om hvorfor de ikke ligger ud.

Den ene skriver - vi har ikke modtaget afsnittet, den næste skriver det er fejl info. Hamrende uprofessionelt.

Hej René,

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager de modstridende svar fra vores support.

Vi prøver altid at få forpremiere ud på Viaplay så tidligt som muligt, da vi ved dette er meget vigtigt for vores brugere.
Nogle gange sker det dog at en optagelse eller dele af et Tv-program skal ændres, da nogle ting simpelthen ikke fungerer.
Danske Tv-programmer redigeres og tilpasses ofte helt op til vi viser det på TV3, dette kan det desværre medføre en forsinkelse hos Viaplay. Men forsinkelsen sker næsten altid fordi TV3 og Viaplay gerne vil levere det bedst mulige program til dig.

Viaplay

Køb ikke viaplay for sportens skyld!

Masser af reklamer! De starter altid deres streaming ifm. reklame blokken starter. Viaplay viser ikke alle eks. PL kampe! Viser ikke 6' erens kampe Så... Reklamefri og visning alle eks. PL kampe.. neeej!

Jeg bruger primært en PS3.

Kampene vises heller ikke i HD. Faktisk ligner det noget fra før HD var opfundet. Viaplay siger at det er min forbindelse eller udstyr. Har en 20 Mbit og bruger en PS3, som jeg har været nød til at kable, da det ellers vil hakke eller fryse.

Rod i deres færdig spillede kampe. Man burde jo kunne se kampe i op til 4 timer efter de er færdig spillede. App' en viser måske en kamp mellem OB - BIF, men når du starter den, så viser den måske en kamp fra La Liga. Dette har jeg nu oplevet 2 weekender i streg, med flere kampe og over flere dage. Så det er ikke en enkel smutter. Har skrevet til Viaplay support begge gange... Uden respons!

Ikke godt nok...

Og husk nu at du ikke kan spole, pause eller genoptage en kamp på Viaplay Sport. Så der er ikke tid til at lave kaffe o. lign. Se enten hele kampen eller se den forfra, hvis du er nød til at stoppe den.

Ikke godt nok...

Viaplay er gode til at skrive herinde, på Trustpilot, at man bare skal skrive til dem. De svarer også, men kun på êt spørgsmål og fortsætter ikke , hvis man har et opfølgende spørgsmål. Har faktisk skrevet det samme spørgsmål 4 gange, uden respons!

Hej Tommy,

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at du har oplevet problemer med Viaplay.

Vores sportsbegivenheder bliver streamet direkte fra den pågældende TV kanal, og der vil derfor opleves reklamer i halvlegen.

Du er velkommen til at sende en mail til support@viaplay.dk. Oplyser du hvilken platform, at du oplevede dette problem på, kan jeg give dig et mere konkret svar.

Af rettighedsmæssige årsager er det desværre ikke alt sport fra kanal 6 vi viser.

Dårligere og dårligere.

Der bliver lovet forpremierer på diverse tv programmer, men de kommer stort set aldrig som lovet. Det er de samme undskyldninger vi hører hver uge, men der kommer i skub i tingene uanset antallet af klager (se bare spørgsmål og kommentarer på deres Facebook-side). Jeg kommer helt sikkert ikke til at bruge penge på Viaplay igen.

Hej Rikke,

Tak for din anmeldelse.

Vi har desværre haft forsinkelse på forpremieren af Luksusfælden denne uge, og det beklager vi meget. Afsnittet ligger på Viaplay nu.

Viaplay

Godt - men der er plads til forbedringer

Viaplay er blevet markant bedre efter sidste opdatering. Det var virkelig tiltrængt. Nu er der endelig kommet automatisk log-in, og den kan huske hvor man kom til. Streaming kvalitet nu endelig i HD. Godt og bredt udvalg af nye serier og film. Desværre virker app'en til Ps stadig elendig, og skal hele tiden buffe, det er træls når det er den jeg helst vil bruge. Her er virkelig plads til forbedringer, da det køre fejl fri med Netflix.

Hej Mark,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du er tilfreds med opdateringen af Viaplay.

Når du afspiller det fra din Playstation og bruger WiFi forbindelse, kan du opleve udfordringer. Det skyldes ofte, at WiFi forbindelsen er ustabil, hvorfor vi altid anbefaler en kablet forbindelse.
Du er velkommen til at prøve dette, og se om dette har en effekt.

Hvis du allerede har forsøgt dette, eller benytter kabel i forvejen er du velkommen til at sende en mail til support@viaplay.dk, og mærke den Trustpilot i emnefeltet. Da vil jeg forsøge at finde en løsning til dig.

viaplay

Hvorfor streamer viaplay så dårligt?

Hvem ka, netflix kan, der i mod kan viaplay ikke, har prøvet flere gange uden held, opgraderet internet forbindelsen stadig uden held.
Man kan heller ikke carste til sin Google chrome, viaplay kom nu i gang, det hjælper ikke at samle på utilfredse kunder ,det lukker man kun butikken med.

Hej Kennet,

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at du har oplever problemer med Viaplay.

Jeg vil gerne undersøge sagen nærmere og forsøge at hjælpe dig med, at få det til at virke.
Hvis du sender en e-mail til support@viaplay.dk og markere den "Trustpilot", vil jeg personligt besvare din henvendelse.

På nuværende tidspunkt understøtter vi desværre ikke Chromecast.
Viaplay er en tjeneste i konstant udvikling, og vi tilføjer løbende nye platforme. Vi kan derfor ikke afvise at der i fremtiden vil blive udviklet en app til denne platform.
Jeg vil videregive dit ønske til vores produktudvikling.

Viaplay

Lad være at købe!!! virker ikke og ingen hjælp at hente!

Hold dig væk fra Viacrash, det virker ikke, og når man skriver til dem på feks facebook, for man det samme standard svar som alle andre, hvor de beskylder ens udstyr for at være grunden, og når de så endelig har fundet ud af det ikke er ens udstyr for man et svar som deres tekniker kigger på problemet! og så sker der ikke rigtig mere, ville ønske jeg havde tjekkede deres trust pilot, eller facebook side inden jeg købte det, kan se der er rigtig mange der, bøvler med det ikke virker, det hele tiden buffer, eller melder fejl!
Så gør jer selv en tjeneste lad være at købe det... kan desværre ikke give 0 stjerner så de for en...

Hej Christina,

Jeg beklager, at du har haft en uheldig oplevelse med tjenesten.
Det er desværre ikke den service vi ønsker at tilbyde vores bruger og vi er meget kede af du føler vi ikke gør noget for at løse dine problemer.

Jeg har undersøgt sagen nærmere og kan se du ligger rapporteret i vores fejlmeldings system hos vores teknikkere.

Der sidder dagligt et team til at varetage fejlmeldinger og videreudvikling af app'en til Playstation, som jeg kan forstå du oplever problemet med.

Selvom du tidligere har været i kontakt med min kollega, vil jeg nu alligevel rigtig gerne høre fra dig, så vil jeg give det en sidste forsøg i håbet op at finde fejlen, så du ikke har den opfattelse af os.

Hvis du sender mailen til support@viaplay.dk og mærker den trustpilot, vil jeg holde øje og besvare dig hurtigst muligt.

Jeg håber at høre fra dig.

God dag.

Simon Knudsen
Viaplay

Kvaliteten er ringe, udbuddet fint

Har købt adgang til Viaplay søndag (igår), da jeg har opsagt mit Yousee abonnement, men stadig gerne vil se superligabold.
Kvaliteten var utroligt ringe på mit smart tv. Store pixeleringsfejl resulterende i store firkanter på skærmen, og selv når det kørte godt, var det umuligt at se detaljer. På min iPad så det dog bedre ud, men den er for lille til at se bold på. :-(
I dag hentede jeg så ungerne tidligt (da jeg selv holdt tidligt fri), og vi satte os for at se "Arthurs Julegaveræs". Super kvalitet, både billede og lyd... altså lige indtil der var gået små 5 min. Her starter lyden med at forsvinde, hvorefter filmen stopper gentagne gange - Den kommer aldrig rigtig igang igen, men viser indimellem 10 sek i god kvalitet.
Jeg giver ikke op, så jeg tog alle smartphones, iPad, Wii, PS3 og loggede af nettet. Slog WIFI fra på computerne og alle andre enheder hvor det er muligt - Blot for at se om det kunne handle om båndbredde, hvilket dog ikke burde være et problem, da vi plejer at kunne spille PS3 online, samtidig med at pigerne er på youtube på deres telefoner, helt uden problemer.

Har googlet en masse, og desværre fundet frem til følgende...
Viaplay virker ikke med Samsung Smart TV. Hvem der er skyld i det ved jeg ikke, men det gør at Viaplay fremstår som et produkt med et ret godt udbud, men kun til kunder med "det rigtige" tv... Med mindre det alene skyldes for dårlig båndbredde på Viaplays forbindelser...

Hej Henrik,

Tak for din anmeldelse.

Jeg beklager, at du har oplevet problemer med kvaliteten på Viaplay.
Ud fra det du skriver er jeg rimelig sikker på at jeg kan hjælpe dig med at løse problemet og jeg vil derfor meget gerne høre fra dig på mail, så vi kan få kvaliteten i top.

Hvis du sender den til support@viaplay.dk og mærker den trustpilot, vil jeg besvare din mail hurtigst muligt.

Ser frem til at høre fra dig.

Dårlig Stream

Udvalget er ganske godt, de skal de da have. Det er dog ikke ret meget værd, alt andet taget i betragtning. Hjemmesiden kunne godt være bedre, det mest irriterende er dog at den tit ændrer udseende/"update" og at deres oversigt ikke altid er lige nem at lege med. Der hvor filmen dog knækker, hvis jeg må lege lidt med ordene, er nemlig deres streaming. Det kan ikke passe, at selvom jeg afprøver på to forskellige styresystemer, i 3 af de de mest almindelige browsere, med en fibernets-forbindelse der stort set aldrig dukker under 50/50, skal opleve gang på gang, hvordan en afspilning bare stopper og nægter at streame videre. Det er bare ikke i orden. Selvfølgelig kan en stream hakke lidt i afspilningen. Men ingen andre steder oplever jeg det i samme grad. Ingen.

Hej Morten,

Jeg skal bekalge, at du har oplevet problemer med kvaliteten på Viaplay.

I forhold til designet har vi kort før jul fået hent nyt design, som forhåbentlig skulle gøre det hele nemmere, hurtigere og lysere. Dermed ikke sagt at der ikke er plads til forbedringer og vi foretager derfor løbende små justeringer for at få det ønskede resultat.

Problemet med dine buffering problemer har i mange tilfælde en forklaring og eller løsning og jeg vil derfor meget gerne høre fra dig på mail.

Hvis du sender den til support@viaplay.dk og mærker den trustpilot i emnefeltet, skal jeg forsøge at finde en løsning til dig.

Jeg håber at høre fra dig, da jeg tror vi kan finde en løsning.

God dag.

Ikke gennemtænkt

Som de fleste andre sikkert har bemærket, så duer viaplay sjældent optimalt. Programmet svarer ikke, den "buffer" alt for meget, også på trods af hurtig hastighed. Den kan ikke rigtigt finde ud af at skifte over til HD.
Udvalget er også skrabet. De fleste programmer er 5-10 år gamle og man har set dem hundrede gange.
Hvad med at tage nogle a viasats bedste programmer som Top Gear (som man kan se på Netflix heldigvis), Simpsons etc.

Hej Tobias,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du har oplevet problemer med buffering, når du streamer fra Viaplay.
Når det sker, er det ofte internet forbindelsen, der forårsager det. Det sker især ved WiFi forbindelser eller et ustabilt netværk. Bruger du WiFi, så prøv at test det fra et kabel is stedet.

Vi forsøger hele tiden, at få det indhold vi ser størst efterspørgsel på. Hvilket indhold vores brugere synes er godt, er dog en smag sag. Jeg vil gerne tage dine ønsker med videre, til vores content-team. De ser hele tiden, på mulighederne for nye film og serier.

Virker ikke!

Viaplay Virker ikke på Samsung Smart TV, og viaplay support kan ikke løse problemet, jeg har 3 stk samsung smart tv, og live tv funktionen i viaplay appen virker ikke, jeg vil lige tilføje at det virkede fint i Januar måned, og jeg kan også godt se serier og film fra arkivet, men fra starten af februar har live tv ikke virket, og jeg betaler små 300.- om måneden for at se live fodbold, så det må siges at være spildte penge. Farvel igen Viaplay hvordan kunne jeg være så naiv at tro på at det ville virke?

Hej Tonny,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse, med Viaplay på dit Smart TV.
Jeg vil gerne undersøge det nærmere og forsøge at hjælpe dig med, at få det til at virke.
Hvis du sender en e-mail til support@viaplay.dk og markere den "Trustpilot", finder vi en løsning.

Under al kritik

Hvis jeg kunne, havde jeg givet minuspoint. Jeg oprettede mig som bruger hos Viaplay tilbage i januar, men har siden ikke kunne logge ind på min konto. Jeg har i flere forsøg, prøvet at komme i kontakt med kundesupporten, men får hver gang af vide, at der hverken er en bruger med mit navn eller min mail. Nu er jeg så blevet trukket 79 kr. for et abonnement jeg slet ikke har muligheden for at bruge. Jeg står nu tilbage med en regning på 79 kr. hver måned for noget jeg ikke har nogen nytte af. Håber virkelig de penge går til noget godt.
Håber virkelig det her sure opstød hjælper, for jeg har virkelig prøvet alt...

Hej Signe,

Tak for din anmeldelse.

Jeg vil gerne undersøge sagen nærmere, så vi kan finde en løsning.
Hvis du sender en e-mail til support@viaplay.dk og markere den "Trustpilot", vil jeg se på det, med det samme.

Viaplay

Elendigt produkt, virker kun hver anden gang

nu har jeg kørt med Viaplay igennem et par måneder, og jeg er MEGET skuffet over det produkt som viasat disker op med!

Jeg synes simpelthen ikke i kan være bekendt at sælge noget der fungerer så elendigt størstedelen af tiden. Når man glæder sig til at se noget på viaplay, om så det er en god fodboldkamp eller et afsnit af gud ved hvad, så skal man korse sig og krydse fingre for at Viaplay har "lyst" til at virke i dag!

i når kun helt op på 2 stjerner, fordi jeg kan se herinde at i forsøger at afhjælpe folk, hvilket jeg synes er godt. men jeres produkt får i maks 1 ud af 5 stjerner for, det er simpelthen en elendig applikation.

Og jeg har allerede skrevet til jeres support som i anbefaler herinde, men for så dyrt et abonnement som jeres sportspakke koster, så har jeg ingen respekt for at jeg SELV skal lave småjusteringer for at det virker.

FOR DÅRLIGT! LAV NOGET BEDRE SOFTWARE!

Hej Martin,

Jeg beklager, at du oplevet problemer med tjenesten.
Det er selvfølgelig ikke det vi ønsker at tilbyde vores brugere og jeg vil derfor meget gerne have lov til at give et sidste forsøg for at få det til at virke.

Du må derfor meget gerne sende dit telefonnummer i en mail til support@viaplay.dk hvor du skriver "Trustpilot" i emnefeltet, så vil jeg ringe til dig i aften og finde en løsning.

Håber at høre fra dig.

Viaplay

alt i alt udemærket bortset fra fødselskomplikationer

Efter at have prøvet Viaplay i den gratis månede er jeg stadig abonnent men det er ikke helt uden frustrationer eftersom at når man køre det over sin PS4 har appen et crashing problem som opstår utroligt ofte til tider - udover det er jeg lidt ked af at der ikke er de samme funktioner som ved foreksempel netflix blandt andet starter det man havde været igang med at se ikke der hvor man var nået til i programmet eller filmen og der er heller ikke muligheder for at gemme favoritter derinde - men påtrods af den skuffende opbygning er der et godt og opdateret udvalg af film og serier som Netflix ikke er helt på niveau med - det er bare ærgerligt at man kun får nogle minutter at se ad gangen :)

Viaplay Support

Om virksomheden

Viaplay er Skandinaviens førende onlinetjeneste for TV, Film og Sport. Her har du altid adgang til det seneste og mest populære underholdning. Når som helst, hvor som helst.

Visit Viaplay

Write to: support@viaplay.dk