Viaplay reviewed by

Ølstykke, DK

Tilbud til 99 kr!!!

Har fået en tilbudsmail fra en af de her online tilbudstjenester. Nå man følger linket åbner viaplays hjemmeside. Der er en rød kasse forrest hvor man kan aktivere en måneds frit medlemsskab, og der efter 99 kr pr md. Men, efter at have læst at andre på trustpilot betaler 69 kr kikkede jeg bag den røde kasse og her i teksten kan man læse at alle kan for et måneds medlemskab til 0 kr og derefter 69 kr. Det er sgu da fusk. En anden ting er at det altid er meget sigende når det anmeldte ikke svare sine utilfredse kunder på trustpilot. Er man uvillig til dialog er der ofte et svigt i produktet eller i firmaet bag. Nu kan vi jo se om der kommer en forklaring på dette når jeg sender min anmeldelse
    Viaplay
    TrustScore 5.1 / 10
    1,669 Reviews

Reply from Viaplay

Hej Henrik,

På Viaplay tilbyder vi 3 pakker - TV, TV+Film og TV+Film+Sport. De har selvfølgelig 3 forskellige priser: 69, 99 og 199 kr fordi de giver adgang til forskellige mængder indhold.

Du kan vælge at prøve TV eller TV+Film-pakke 1 måned til 0 kr, hvorefter det fortsætter til normalpris.

Så der er ingen fusk involveret, men blot forskellige pakker til forskellige priser.

Viaplay