Viaplay reviews

Viaplay reviews

5.0

Elendigt produkt, virker kun hver anden gang

nu har jeg kørt med Viaplay igennem et par måneder, og jeg er MEGET skuffet over det produkt som viasat disker op med!

Jeg synes simpelthen ikke i kan være bekendt at sælge noget der fungerer så elendigt størstedelen af tiden. Når man glæder sig til at se noget på viaplay, om så det er en god fodboldkamp eller et afsnit af gud ved hvad, så skal man korse sig og krydse fingre for at Viaplay har "lyst" til at virke i dag!

i når kun helt op på 2 stjerner, fordi jeg kan se herinde at i forsøger at afhjælpe folk, hvilket jeg synes er godt. men jeres produkt får i maks 1 ud af 5 stjerner for, det er simpelthen en elendig applikation.

Og jeg har allerede skrevet til jeres support som i anbefaler herinde, men for så dyrt et abonnement som jeres sportspakke koster, så har jeg ingen respekt for at jeg SELV skal lave småjusteringer for at det virker.

FOR DÅRLIGT! LAV NOGET BEDRE SOFTWARE!

Hej Martin,

Jeg beklager, at du oplevet problemer med tjenesten.
Det er selvfølgelig ikke det vi ønsker at tilbyde vores brugere og jeg vil derfor meget gerne have lov til at give et sidste forsøg for at få det til at virke.

Du må derfor meget gerne sende dit telefonnummer i en mail til support@viaplay.dk hvor du skriver "Trustpilot" i emnefeltet, så vil jeg ringe til dig i aften og finde en løsning.

Håber at høre fra dig.

Viaplay

alt i alt udemærket bortset fra fødselskomplikationer

Efter at have prøvet Viaplay i den gratis månede er jeg stadig abonnent men det er ikke helt uden frustrationer eftersom at når man køre det over sin PS4 har appen et crashing problem som opstår utroligt ofte til tider - udover det er jeg lidt ked af at der ikke er de samme funktioner som ved foreksempel netflix blandt andet starter det man havde været igang med at se ikke der hvor man var nået til i programmet eller filmen og der er heller ikke muligheder for at gemme favoritter derinde - men påtrods af den skuffende opbygning er der et godt og opdateret udvalg af film og serier som Netflix ikke er helt på niveau med - det er bare ærgerligt at man kun får nogle minutter at se ad gangen :)

Elendigt

Her gik jeg og troede at DR´s streaming var dårlig. Det var da kun indtil jeg kom på Viaplay. Det er den mest elendige streaming jeg kan komme i tanke om. Det er tyveri at tage penge for noget der ikke virker. Hvor svært kan det være at lave et system der virker?? Hold jer fra det fupfirma !!!!

Hej Dennis,

Jeg beklager, at du har haft en dårlig oplevelse med tjenesten.
Det er bestemt ikke den måde vi ønsker, at markedsføre os på og jeg vil derfor rigtig gerne høre nærmere omkring din oplevelse af systemet, så skal jeg forsøge at finde en løsning på dit problem.

Hvis du skriver en mail til support@viaplay.dk og skriver trustpilot i emnefeltet, vil jeg holde øje med din mail.

Jeg håber, at høre fra dig, så vi sammen kan finde en løsning til dig.

Simon Knudsen

HOLD JER VÆK! Dårlig streaming, samt kvalitet

Jeg har viaplay og det virker slet ikke, når man starter en film eller serie køre det lige nogen min hvor efter det lukker ned, og det er ikke kun på ps4 det gør det osse på smart tv, det er ikke min forbindelse da jeg har 20mbit samt netflix køre perfekt i hd, og når nedelig viaplay bestemmer sig for at virker er opløsningen ekstrem dårlig man kan knap læse under tekster! virkelig for dårligt og vil ikke anbefalde det til nogen som helst, vil heller anbefalde de tager netflix for det virke ruden problemer iforhold til via play!

Hej Steffen,

For at hjælpe dig af med dine problemer, vil jeg bede dig kontakte mig via vores support på support@viaplay.dk, så skal jeg komme med et forslag til hvad der kan være galt og hvad vi kan gøre for at løse fejlen.

Hvis ikke det lykkedes, kan vi rapportere det til vores tekniske team, som fortsat arbejder med udviklingen af app'en, som jo fortsat er forholdsvis ny til PS4.

Viaplay

Hvorfor kan jeg kun se børnetv på viaplay?

Jeg har viaplay og det er fantatisk virker på computeren ipaden og mobilen.
På mit gamle halvdårlige smart tv fra samsung, virkede det nogenlunde, men på mit nye Smart TV fra philips 7000 serie virker kun børneprogrammer den siger error hver gang jeg vil se en film eller tv serie. eller også loader den i en evigheder og kommer aldrig.
Kommer der en fix til jeres Philips app? det skal lige siges jeg sagtens kan streame den på computeren og føre den over til tvét uden problem har 20 mb internet.

Hej Peter,

Tak for din anmeldelse.

Dejligt, at høre det fungere på dine mobile enheder.
Du må meget gerne sende mig en mail til vores support, med model samt firmware version på din Phillips TV, så skal jeg se om der er noget jeg kan gøre eller om vi skal have det fejlmeldt hos vores tekniske team.

Du kan skrive til support@viaplay.dk, hvor du i emnefeltet skriver "Trustpilot"

På forhånd tak.

Elendigt!

De snyder deres kunder!!

Hej Sean,

Vi er rigtig kede af det er den opfattelse du har fået af tjenesten.
Det er bestemt ikke vores mening og jeg vil derfor meget gerne høre nærmere omkring dit sagsforløb, så skal jeg forsøge at hjælpe dig.

Hvis du sender en mail til support@viaplay.dk og mærker den "Trustpilot" så vil jeg besvare din mail hurtigst muligt.

For mange fejl

Jeg må erkende at viaplays nye design er lige til at... i.
Jeg kunne komme med en lang forklaring. Men simpelt sagt:
1. Det buffer og hakker for meget,
2. jeg skal bruge for mange klik på at finde den serie jeg ønsker,
3. jeg skal bruge for man klik på at se næste serie,
4. underteksterne på visse serier vises ikke ved første load (og jeg skal tilbage og reloade, og der kan det være den ikke gider loade så jeg skal tilbage igen og reloade, og så kan det være jeg får undertekster og film)
5. spoler jeg frem i en film forsvinder underfeksterne til tider
6. Det er forvirrende at finde nye film, ud over de 10 anbefalede i hver kategori, som ofte ikke er noget jeg interessere mig for

De positive ting er at det engang fungerede, og at der er et godt udvalg.

Hvis i vil ordne det, så gå tilbage til jeres gamle design eller lær en anden kendt service der starter med N.

Redigeret (Fordi jeg ikke kan svare? :p )
Tak for svaret, jeg er glad for i ser det som konstruktiv feedback :)

4+5 Der er tale om en PC med windows 7 og Firefox/Internet Explorer.

3. Jeg mener der var en knap allerede inde når filmen kører. Det er det ultimative valg. Dernæst bør den ikke sende mig tilbage til sæson 1, men sæson "nuværende" når jeg går tilbage (lige meget om det er viaplay eller firefox "tilbage")

6. Det er mere fordi billederne i den nye version fylder meget, både det store i starten og de 10 udvalgte. For mig selv er de 10 udvalgte ikke altid det jeg søger, hvilket gør det kedeligt at skulle lede og VIDE hvilken categori den ligger under.
Det virker smart med store posters om en ny film, men reelt fungerer det meget bedre at have en simpel sortering med "nyeste film" så du får en lang sorteret række af film. Tror desuden de fleste ved hvad de vil se.. og derfor ikke får meget ud af at én ting fylder så meget, måske er det bare mig. Det har også at gøre med punkt 2 om det er uoverskueligt når ens film ikke er blandt de 10 udvalgte, og at den ikke tager højde for hvad jeg plejer at

Hej Adam,

Tak for din anmeldelse, selvom vi er kede af du har haft dårlige erfaringer med tjenesten.

1. Problemer med buffering, kan i rigtig mange tilfælde løses ved at kontakte os via support, da det formentlig kan rettes ved at par enkelte justeringer, afhængig af hvilken enhed du anvender.

2. Vi ønsker selvfølgelig at vores indhold skal være nemt og let tilgængeligt og mener selv, at brugervenligheden er overskuelig for alle. Men vi vil selvfølgelig tage din feedback til os, i vores fremtidige udvikling af tjenesten.

3. Så snart du har set et afsnit af en bestemt serie, lukker vinduet og du bliver sendt tilbage til oversigten, hvor du i bunden af siden har mulighed for at skifte til en anden sæson eller vælge næste afsnit. Det skulle alt i alt kun give 1 klik.

4. På hvilken enhed oplever du dette problem? Det er ikke tidligere noget vi har hørt om, så det vil jeg meget gerne undersøge nærmere for dig.

5. Igen kunne jeg godt tænke mig at vide hvilken enhed der er tale om.

6. Hvis du går ind under fanen med film og trykker "Se alle" vil du få en komplet liste, hvor du har mulighed for at sortere i indholdet, efter "Nye titler" "Bedst anmeldte" og "A-Å" Det er næsten på samme måde, som med vores gamle design.

Vi arbejder fortsat med at forbedre det nye layout og der vil derfor løbende komme nye funktioner til. Vi håber på sigt, at det vil være med til at gavne alle vores brugere.

Jeg håber fortsat du har mod at benytte dig af Viaplay og jeg vil med gerne prøve at forbedre nogle af de fejl og mangler du oplever, så du er selvfølgelig meget velkommen til at skrive til mig på support@viaplay.dk ved at skrive "Trustpilot" i emnefeltet.

Så skal jeg holde øje og besvare din mail hurtigst muligt.

Viaplay

Viaplay - Jeg kalder det seriøst mangel på noget der fungerer TV!!!

Jeg har ofte brugt trustpilot til at se andres anmeldelser, men nu følte jeg mig simpelthen nødtsaget til at oprette en bruger, da jeg aldrig oplevet noget så ringe i mit liv.
Min kone og jeg tænkte at vi lige ville prøve viaplays "gratis" måned for at se om vi måske skulle skifte over til det i stedet for netflix..
Jeg kan med det samme sige, at det kommer ALDRIG kommer til at ske, på trods af et godt udvalg af serier og film, har vi endnu ikke set noget på viaplay, hvor den ikke skulle buffe mindst en gang eller bare crasher, så man kan få lov at starte forfra og det er med fin og stabil hastighed på vores internet (20/20), hvor jeg derefter kan slå over på netflix som kører uden nogle problemer..
Kan læse mig frem til at de gang på gang skyder skylden på folks internetforbindelse og at man på PS3/4 skal bruge kabel og ikke WIFI. Andre udbrydere af ligende services kan få det til at fungere, hvor imod viaplay stadig ikke har fundet en løsning på dette problem og det er fra anmeldelser der er mere end 6 måneder gamle.. Hvorfor skal vi være nødsaget til at trække et kabel gennem halvdelen af vores lejlighed for at få viaplay til at virke optimalt?
Og ja, ALT er fuldt opdateret..

I dag besluttede vi os så for at give det en sidste chance, men nu kan vi ikke se noget på hverken, PS3/4 eller iPhone app, da den bare står og buffer uden at starte noget som helst..
De vil ikke engang lade os opsige vores abonnement på deres hjemmeside. Hvis vi går ind under indstillinger på vores bruger giver den os bare en error, men sjovt nok så virker alt andet på vores bruger, så som Bestil pakke, Aktivitetslisten, Lynguide, osv..

Jeg ville ikke engang anbefale viaplay til min værste fjende, da ingen fortjener en skæbne så grusom..
Så mit råd er: Lad være med at spilde din tid eller kræfter, på at prøve deres "gratis" måned! Du kommer til at fortryde det i sidste ende!!!

Streamingtjenesternes DSB

Jeg ved næsten ikke, hvor jeg skal begynde, for jeg har absolut intet godt at sige, om mine oplevelser med Viaplay.
Jeg har købt deres fulde pakke, da jeg ikke kan få 3+ og dermed se fodbold, hvor jeg bor, men da det står for ca. 10% af, hvad jeg bruger Viaplay til, burde alt det andet også fungere - det gør det bare ikke.
Jeg benytter mig af Viaplays app på Xbox, og den virker som om, den er lavet af børn. Den lever en skyggetilværelse ved siden af Viaplays hjemmeside, og det virker som om, den aldrig bliver forsøgt fornyet.
Funktioner, som at man kan starte med at se en film, hvor man slap den sidst, samt, hvad jeg ellers har set, findes slet ikke, ligesom man på appen heller ikke kan se live-tv fra Tv3. Men det er ikke det virkelige problem.
Det virkelige problem er, at Viaplay gang på gang sætter ud og er totalt ustabilt, hvorefter filmene hakker eller vises i en ynkelig kvalitet.
Jeg har en 50/50 forbindelse og har absolut ingen problemer med mine andre enheder, så det er ikke selvforskyldt.
Skriver man til Viaplay om disse problemer, får man de samme politikerudenomssvar gang på gang: "Vi gi'r det videre til teknikerne", "Du kan få rabat på næste trækning".
Jeg er ikke interesseret i rabat. Jeg er interesseret i, at jeres tjeneste virker efter hensigten.

Opdatering d. 10/04/2014:
Viaplay har nu langt om længe sat en funktion ind på deres Xbox-app, der hedder "Fortsæt med at se". Det er den, der også findes på andre brugerflader end appen. Problemet er bare, at den er værdiløs - der er ingen af de film, jeg er stoppet med at se midt under filmen, Mit gæt er derfor, at Viaplay har ville vise, at de skam også opdaterer deres app til Xbox og derfor har sat den der rent proforma, men har ikke gidet eller evnet at gøre mere ved det.

Når man henvender sig til Viaplay, som jeg gjorde for lang tid siden, og fortæller om problemet, får man det samme svar - at det bliver givet videre til teknikerne, og derefter er der komplet radiotavshed.
Dette selskabs ringhed og uprofessionalisme kender ingen grænser.

Opdatering 20/03/2014:
Til interesserede, kan jeg endvidere, at Viaplay har forskelligt indhold alt efter, hvilken platform, man bruger. Som eksempel fandt jeg filmen "Stranger than fiction" på min Xbox-app og min PC, men ikke min telefon. Jeg finder dette uhørt ringe, og Viaplay indrømmer da også blankt, at det forholder sig sådan.

Lad mig sige det sådan, at hvis Netflix pludselig fik Superliga-rettigheder, var jeg smuttet fra Viaplay, hurtigere end man kan sige streamingtjeneste.

Godt - men skuffende buffing!

Viaplay.dk har et godt udvalg og de har haft det jeg skal bruge. Synes det er enormt fedt at de sender forpræmier så man ikke skal gå og vente fx til om aften, hvor de fleste programmer har præmiere.

Dog, er det rigtig skuffende at gang på gang der er problemer med når den skal buffe.. Det er rigtig ustabilt - og det er træls fordi det er egentligt en god hjemmeside.

Ustabil.

Ikke godt, buffer tit på samsung smart TV og PC chrome. Kører nogenlunde i explorer (30 sekunder senere samme PC og forbindelse). Så wif eller kablet viaplay er ustabil.

Edit: Har haft det næsten en månede. Bliver afmeldt. Er meget ustabil har prøvet både PC og Samsun smart TV.

Lækkert udvalg! - Skide ringe app på PlayStation 3, på trods af hurtigt WIFI

Viaplay synes jeg leverer et lækkert udvalg af film og serier, af nyere titler, hvilket også er grunden til jeg gik fra Netflix og over til Viaplay.

Nu til det ringe.
Jeg ser MEGET ofte viaplay på min playstation 3 da jeg elsker at se diverse film og serier og er derfor godt træt af når den KONSTANT skal loade. En serie som skal loade hver tiende sekund ødelægger hele oplevelsen.
Jeg satte mig for at finde ud af hvad der var galt, om det var nettet, min platstation eller andet og kom ikke rigtigt frem til noget reelt. Jeg kan blot sige at min forbindelse ligger på omkring 30 mbit, hvilket skulle være mere end rigeligt, og det er også denne forbindelse jeg har set NETFLIX på, på min PlayStation. NETFLIX kan sagtens vise HD film osv. på den forbindelse jeg havde før som kun var på omkring 17 mbit, hvilket gør at jeg ikke forstår de konstante loadingproblemer med VIAPLAY.

Så jeg kan ikke anbefale at købe VIAPLAY medmindre man skal se dette på andet end sin PlayStation 3.

Hilsen Mikkel

Hej Mikkel,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du synes om vores udvalg.

Når du afspiller det fra din Playstation og bruger WiFi forbindelse, kan du opleve udfordringer. Det skyldes ofte, at WiFi forbindelsen er ustabil, hvorfor vi altid anbefaler at kable direkte.
Du er velkommen til at prøve dette og se om det ændre sig.

viaplay

Du kan ikke komme ud af det igen!!

Min kæreste oprettede en profil for ca. 6 mdr siden. De kørte med noget tilbud, hvor man fik den første måned gratis.
Vi lukkede det ned igen efter en måned, da vi allerede har noget tilsvarende hos en konkurrent.
Men ak! De fortsætter med at trække penge fra os. Jeg har haft fat i dem telefonisk hver gang jeg konstaterer de trækker penge fra min konto. Hver gang siger de noget i stil med "Ja det kan jeg godt se, vi sender pengene retur til dig og sagen er hermed lukket"
Jeg går i god tro og venter på pengene kommer ind. Men bekræfter bare til stadighed at de trækker dem i stedet for.
Jeg har haft fat i min bank og bedt dem stoppe for det. De kan intet gøre, da det er en "betaling". Jeg kan lukke min konto og lave en ny. Det virker lidt ekstremt og meget besværligt..
Mit råd: Hold jer LANGT væk fra denne virksomhed.

Hej Henrik,

Tak for din henvendelse.

Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med Viaplay.
Jeg vil meget gerne undersøge sagen nærmere. Du skal naturligvis ikke opkræves for et abonnement, hvis du opsiger det.
Hvis du sender en e-mail til support@viaplay.dk og markere den "Trustpilot", så vil jeg undersøge sagen.

Viapaly

holder ikke hvad de lover..

Min kæreste og jeg har en serie vi gerne vil se og jeg fandt den på Viaplay. Derfor oprettede jeg en profil..
Jeg oprettede den gratis 30 dages prøveprofil og vi var klar til at se vores serie..
Det kunne vi så ikke da den alligevel ikke kunne findes i den pakke vi har.? Vi skulle pludselig opgraderer til et større abonnement.? Så er der da ikke noget ved at prøve i 30 dage hvis det man gerne vil se alligevel ikke er tilgængelig.. Jeg har søgt på hjemmesiden og kan ikke finde ud af om serien er med i den anden pakke så derfor vil jeg da ikke betale hvis jeg alligevel ikke kan komme til at se serien når vi har betalt..
Jeg har nu opsagt mit profil og jeg kommer ikke til at oprette en ny på denne tjeneste..

Hej Kristoffer,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du ikke kan finde det ønskede indhold.
Du må meget gerne sende en e-mail til support@viaplay.dk og markere den "Trustpilot", så vil jeg undersøge det nærmere.

Tomme løfter

Som man kan se af deres egen hjemmeside, så er det ikke mange der kan få app'en til at virke på tablets, hverken online eller i downloads, stort set det eneste svar fra Viaplay er ca 6 mdr gammelt med et råd om at prøve geninstallere.

De kører hårdt på med reklamer om downloadede film på tablets så de kan vises offline. Jeg synes det ville være oplagt at de på deres forside skrev hvilke tablets det virker på, for hverken LG's eller Samsungs er iblandt

Hej Charlotte,

Jeg beklager, at tjenesten ikke lever op til dine forventninger.
Det er vi selvfølgelig rigtig kede af at høre, da det bestemt ikke er den service vi ønsker at tilbyde vores brugere.

Som udgangspunkt har vi rigtig mange glade og tilfreds brugere på de mobile platforme, men det betyder ikke, at der er modeller hvor der ikke er problemer og som er fejlfri.

Viaplay er i konstant udvikling og vi opdatere løbende vores apps.
For at kunne løse og fejlfinde eventuelle fejl, vil anbefale at du kontakter mig via vores support, så skal jeg forsøge at gøre mit bedste for at få det til at virke hos dig også.

Du kan skrive til support@viaplay.dk hvor du skriver Trustpilot i emnefeltet.

Jeg håber at høre fra dig.

VIA(wont)PLAY

I forgårs betalte jeg 39,- for at se den nyeste Riddick film.

Opløsningen var svarende til 600x480, så ringe at rulleteksterne blev utydelige.
"det skyldes primært wifi til playstation 3" læser jeg som svar på andres lignende oplevelser.. hør nu her, jeg har 10/1 som streamer UDEN kabel på youtube og netflix UDEN problemer, uden behov for buffering, og selvfølgelig i flere pixels end hvad en lommeregner fra 80'erne kan hamle op med.
Og det er ikke et særtilfælde med en film. Min generelle oplevelse er at alt halter bagefter og hakker.
I er en rigtig dårlig oplevelse, og det irreterer mig grænseløst jeg har betalt for et produkt jeg ik har fået.

Udover det lusker et playstation+ abonnement sig med hver måned hvilket på ingen måde kan retfærdiggøre den totale pris for viaplay samlet.

Slet ikke når man så ser 80% af jeres lejefilm allerede er gratis på netflix.

Jeg kan ikke anbefale viaplay, alt i alt en RIGTIG dårlig oplevelse.

Hej Rasmus,

Jeg beklager, at du har haft en dårlig oplevelse med tjenesten.
Det er selvfølgelig ikke den service, vi ønsker at tilbyde vores brugere og jeg vil derfor meget gerne høre fra dig på mail, så vi kan prøve at fejlsøge dit problem.

Hvis du sender en mail til support@viaplay.dk og mærker den trustpilot, vil jeg besvare den hurtigst muligt.

I forhold til Playstation plus, kræver det ikke længere et medlemskab for at vende Viaplay app'en.

Til grin..

Elendigt og ubrugeligt. Under de store fodboldkampe er der ALTID udsving, forbindelsen bliver afbrudt, eller kører i laveste kvalitet. Anbefaler INGEN at bruge Viaplay.

Hej Lucas,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du oplevede udfordringer under gårsdagens Champions League kampe. Vi oplevede at enkelte brugere var berørt af dette, hvilket vi beklager. Det blev heldigvis løst hurtigt.

Du må meget gerne sende en e-mail til support@viaplay.dk og markere den "Trustpilot", så finder vi en løsning.

Viaplay

de trækker penge fra din konto uden medlemskab

Jeg har ikke haft en bruger på viaplay.dk meget lang tid, for at holde pause, men oprettede en sammen med min kæreste i hans navn og mail for længe siden. Nu pludselig her i februar månede trækker i 2 x 79 kr, og jeg ringer ind for at hører hvorfor i gøre det da jeg ikke er medlem, det kunne i ikke se, hverken med de fire sidste cifre fra mit kort, eller med mit navn eller mail. intet aktivt at finde, men da en medarbejder spørger om min kærestes navn, kan de pludselig se mit kort er aktiv der? og vi bruger hans!. jeg har intet fået trukket af viaplay længe, men så har der ikke været dækning på mit kort siden i trækker to gange siger medarbejderen? sikke noget ævl! jeg får at vide jeg skal tage screenshot af mit konto, hvor man kan se i har trukket to gange, det gjorde jeg og sendte, men det var ikke godt nok. nu skriver de at der måske ikke har været dækning på hans kort, men i stedet skiftet over til mit kort, som vi brugte første gang den månede da vi oprettede, men skiftede til hans kort efter måneden. I kan da ikke bare skifte kort?

Hej Christian,

Jeg beklager, at du har haft en uheldig episode med Viaplay.
Det er vi selvfølgelig rigtig ærgerlige over, da det bestemt ikke er det vi ønsker at byde vores brugere.

Jeg har prøvet at finde din sag i systemet, men har desværre ikke så meget at søge efter, da der kommer mange resultater frem på dit fornavn.

Du må derfor meget gerne sende mig en e-mail på: support@viaplay.dk, hvori du skriver "Trustpilot" i emnefeltet, så skal jeg tage hånd om sagen, så vi kan få den afsluttet på ordenligvis.

Jeg håber, at høre fra dig.

Viaplay

Fungerer fint - men dårlig opførsel fra medarbejdere.

Jeg synes egentlig at Viaplay fungerer ganske fint. Jeg oplever sjældent at billedet fryser eller hakker - Og kvalitetsmæssigt er de også helt med.

Dog har jeg aldrig oplevet at få et venligt og imødekommende svar fra jeres personale, hvis jeg har brokket mig lidt. Jeg synes det er ærgerligt, at Viaplay ikke formår at tage kritik til sig, men istedet afvise kundens budskab, og iøvrigt fremstille kunden som komplet dum.

Derfor irriterer det mig også, at jeg dagligt bruger Viaplay, og er med til at bidrage positivt til websiden.

Hej Bertin,

Mange tak for din anmeldelse.

Jeg er dog knap så positiv, over at høre din tilbagemelding omkring vores support, da vi selvfølgelig ønsker, at hjælpe og vejlede alle vores brugere bedst muligt.

Jeg vil derfor meget gerne høre fra dig på: support@viaplay.dk, hvor du i emnefeltet skriver "Trustpilot" - Så skal jeg læse din sag igennem og se hvad vi kunne have gjort bedre.

Jeg håber meget at høre fra dig.

Fantastisk!

Viaplay er da det mest fantastiske - super kvalitet desværre ikke mulighed for offline film på PC men det kommer sikkert snart;-), Har min PC med i sommerhuset (wifi) og vupti så er der fodbold;-). Har talt med rigtig mange som har samme mening! Vil have givet den 5 men der er sommetider lidt udfald. Kan virkelig kun anbefale det. /Henrik

Hej Henrik,

Tak for din fine anmeldelse, den er vi rigtig glade for.

Det er altid dejligt at høre når tingene fungere som de skal, selvom jeg kan forstå at du engang i mellem har lidt knas med forbindelsen.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail til support@viaplay.dk, hvor du i emnefeltet skriver "Trustpilot" så skal jeg forsøge at hjælpe dig, så vi kan få den sidste stjerne i hus. :)

Viaplay Support

Om virksomheden

Viaplay er Skandinaviens førende onlinetjeneste for TV, Film og Sport. Her har du altid adgang til det seneste og mest populære underholdning. Når som helst, hvor som helst.

Visit Viaplay

Write to: support@viaplay.dk