Victoriamilan reviews

Victoriamilan reviews

3.8

Forfærdelige "mennesker"

Folkene bag denne side er kriminelle.
De tjener penge på uskyldige folks ulykkelighed.
Jeg snakker selvfølgelig om dem, der bliver bedraget.
De burde sidde i fængsel for at opfordre til utroskab.
Jeg kunne sige mange ting, som jeg håber der sker med dem, men det accepteres ikke på Trustpilot.
Jeg oprettede en profil for at lave research og komme frem til nogle statistikker, som jeg ville finde ved at bruge søgefunktionen. Så fandt jeg ud af, at det eneste man nærmest kan søge på er køn og lokation, ellers skal du lige betale et rimelig stort beløb. Det gad jeg sgu ikke bare for at få de statistikker jeg ledte efter.

Karma skal nok få ram på folkene bag denne side, og det bliver en vidunderlig dag :)

Mest geniale virksomhed nogensinde !

Jeg må sige at det her er fuldstændig genialt. Er dybt imponeret over de folk der har fundet på konceptet. De beviser for det første at alt kan sælges, hvis folk får det at vide som de gerne vil. Radiospottet er mesterligt udført. Det svarer til at fortælle folk at hvis man er sulten skal man spise en kæmpe pose slik og drikke en halv liter fadøl, for så får man det godt. Genialt.

Utroskab er sindssyg umoralsk, den her side fanger alle dem som kunne finde på at være utro, og sidst men ikke mindst vælger victoriamilan.dk at "straffe", deres brugere ved at opkræve 399,00 kr for at melde sig ud.

Godt fundet på! :D

Kan det virkelig være lovligt?..

Kom i tanke om at jeg havde en gammel profil på Victoria Milan, da jeg fik en mail fra siden.
Beslutter mig for at slette min profil, men bliver så konfronteret med 2 muligheder...
Jeg kan deaktivere min profil gratis. Jubii(Læs.. stærk sarkasme).
Men hvis jeg gerne vil have min profil slettet, skal jeg betale for det?!..
Hvad i alverden er det for et budskab at sende???
"Ja nu ved vi hvem du er. Host op med slanterne, hvis ikke vi skal gemme dine personlige oplysninger."
Det kan da kun være det de har i tankerne, for rent økonomisk har de intet ud af at skulle bruge serverplads på deres tidligere brugeres billeder og oplysninger.

Indtil jeg forsøgte at slette min gamle profil, var det egentlig kun prisen jeg syntes var uacceptabel, hvis man skal se bort fra det moralske aspekt.
NU VIL JEG PÅ BAGGRUND AF MINE OPLEVELSER, PÅ DET STÆRKESTE ADVARE FOLK IMOD AT OPRETTE EN PROFIL DERINDE...
Min umiddelbare reaktion, da jeg så det var: "Ad!.. Sikke en uværdig måde at drive forretning på". Man får næsten medlidenhed med tosserne der står bag. De kender jo tydeligvis ikke værdien af godt omdømme. Noget man ikke får forærende, når man vælger en niche som netop utroskab at markedsføre sig på.
Der er heldigvis langt bedre, billigere og mere seriøse datingsites i Danmark.

August 2013 - total spild af penge

Har prøvet Victoria Milan i knap en måned. Mener selv at være en attraktiv mand på 45, som har sendt diverse breve til potentielle partnere. Det er ganske enkelt umuligt at få noget seriøst startet op. Dels fordi de få ægte kvindeprofiler ikke gider bruge tid på at besvare mails. ( Forstår det godt hvis de får 50 om dagen ), og dels fordi de få man skriver med er dybt useriøse. En black listede min profil midt i en seriøs og sober dialog (B.Dream). Er blevet blinket til af to smukke kvinder fra USA, men hvor ægte og realistisk tror VM selv at det er når de formentlig sender fake mails.
SÅ - kære medbrødre - brug jeres tid og penge på noget andet der kan give en oplevelse i virkeligheden - VM er en pengemaskine med fake profiler... Og nej - jeg er ikke en ærgerlig taber type der ikke kan begå sig; jeg har tidligere haft stor succes på ex. Scor etc.

ADVARSEL

Jeg oprettede en profil, fordi jeg var nysgerrig og ja, det gav da også et ekstra kryderi der hjemme.. Men det skulle kun være den ene måned. Den måned er ikke engang gået endnu og så har VM hævet yderlige 1693,14 kr på min konto... (og hvor får de lige sådan et beløb fra...?) Jeg har fået spærret mit konto kort, men nu når jeg læser her på siden, kan jeg da godt blive bange for at de forsat vil hæve et beløb på min konto hver måned... Og når jeg så vil i kontakt med VM, for at få mine penge tilbage,så er der intet telefon nummer man kan ringe på, kun en support mail....?! Ellers er det en adresse på Malta... Meld jer ALDRIG ind i det LORT!!!

Ufatteligt

Jeg har ikke selv oprettet en profil - og har aldrig haft en interesse i at være medlem på denne side. Af ren nysgerrighed har jeg checket siden for at se om den bygger på lige så mange løgne og lige så meget bondefangeri, som så mange andre datingsites.

Man kan næsten gætte sig til svaret: Ja, VictoriaMilan.dk er en pengemaskine.

Det var ikke engang nødvendigt at OPRETTE en profil før jeg indså hvor meget lort de betalende brugere desværre får i smidt i hovedet.

Metoden er ganske simpel: Gå ind på VictoriaMilan.dk via en kinesisk (eller anden udenlandsk) proxy - og boom! Allerede ved "oprettelsen" af en ny profil - kan du i baggrunden se en masse fake profiler. Jeg så at hele siden var dækket af 20-40 årige kvinder FRA KINA! De var slået op med "sdag6295"-fakenavne med bopæl i kinesiske byer.

Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange autogenererede danske profiler der så er...

Lad være med at betale for noget der er direkte løgn. Det er bondefangeri så det batter! Det er en ren pengemaskine - og firmaet bag burde meldes til forbrugerrådet for at lyve om fake profiler.

Skider på dem der selv skider i egen rede

At mange åbenbart syntes det er fantastisk at være utro og søge ligesindede og fjas til højre og venstre på dette site fatter jeg ikke så meget af. Men det er da noget hykleri at de også brokker sig højlydt over falske profiler, bondefangeri, bedrageri og snyderi...og det tiltrods for de ikke selv har det fjerneste problem med at tage røven big time på deres egen partner derhjemme. Så kan I lære det og selv smage mosten, det i sig selv fortjener én ekstra stjerne! ;)

Man kan desværre ikke give nul stjerner...

Jeg kan på det kraftigste anbefale folk til at holde sig væk - om ikke andet, så i hvert fald mænd. Jeg har prøvet at oprette RIGTIG mange profiler som kvinde, og der fik jeg tildelt et rigtig medlemsskab. Når jeg så oprettede en profil som mand, så fik jeg det ikke.

Deres support har sagt at det er ved lodtræning at profiler får premium medlemsskab - men det er lidt sjovt at ALLE oprettede kvindeprofiler fik det, og INGEN mandlige profiler fik det.

Jeg har selvfølgelig slettet alle de fake profiler, men dem jeg slettede igen udgør vist kun en promille af de fake profiler der er derinde.

De har så her efterfølgende også blokeret min IP adresse. Hvor er de bare lave!

Det, vi vil have

Det samme som på scor.dk: som mand er chancerne for at finde en kvinde ikke så store som håbet. Men victoriamilan giver os åbenbart, hvad vi vil have: udenomsaffærer! Det er da fint at give folk valget! Og det med de falske profiler er altså et problem på næsten samtlige dating sites. Ellers er I blinde. Fidusen er at prøve nok profiler, så skal du nok få bonus :-)

Bonde fangeri.

WTF!!! Så vil jeg slette min profil derinde efter at have hørt de dårlige ting om siden. Så vil de f... have 399 for at jeg er HELT sikker på alt er slettet.. Kunne slet ikke vælge at være ligeglad...
Det er f... bondefangeri der vil noget.. Tror hellere ikke at det er helt lovligt.. jeg har intet betalt derinde. MEN du skal lige betale 399 for bare lige at have besøgt vores side.. Fup og fiduser.. Blev også ved med at få et blink fra den samme person.. Men forskellige tidspunkter.... Kan kun give dårlige karakter til denne side. :-(

I tvivl

Har kikket på hjemmesiden Victoriamilan og er meget i tvivl, noget der gør at jeg er meget kritisk er for det første prisen som er meget høj iforhold til andre, dette kan også være postitivt fordi, så er der ingen grund til falske profiler.

En anden ting jeg heller ikke kan lide er deres egne brugers vurderinger, hvor de selv har et par eks. over meget positive bruger, ja nu det er jo ikke svært, at lægge meget positive bruger, ud på ens egen hjemmeside.

Jeg så gerne at man lavede nogle regler for antalet af mand kontra kvinder, at nogen dating sites har 10% kvinder og 90% mænd holder simpelthen ikke.

Nyt og anderledes - kan anbefales..

Inden jeg meldte mig ind var jeg lidt skeptisk overfor hele konceptet, men jeg må ærlig talt indrømme, at jeg ikke har fortrudt et eneste sekund. Jeg har mødt et par skønne mænd, kundeservicen er i top og der er ingen falsk markedsføring eller falske forhåbninger - folk er der for at finde en elsker eller elskerinde - og det er dét de finder! Kan altså varmt anbefale det.

ødelagt det sidste tillid.

Victoria Milan, ødelagde mit forhold, idet min partner og jeg havde meget lidt tillid til hinanden, grundet ting der var sket. Vi nåede aldrig at være helt ærlige overfor hinanden, men det skulle komme på et tidspunkt, men da vi så var det, var det for sent, idet muligheden for at en kvinde kan opnå kontakt til mænd via victoria milan er jo opnåeligt som lynets hastighed, og en forvirret kvinde, der i sekundet føler sig tiltrukket af søde og charmerende personligheder falder selvfølgelig og ubebrejdeligt i med begge ben i nogle tilfælde som mit. Så det jeg prøver at sige er at efter sider som disse har fået mulighed for at blomstre som de gør i denne "frie" verden medfører det altså også rigtig meget "unaturlig" splid imellem mennesker. Jeg siger ikke at mit forhold kunne reddes, hvis denne mulighed ikke havde været der, men jeg VED at denne mulighed har medført flere knuste hjerter og splid imellem mennesker end man tror. Hvad man ikke har man måske ikke ondt af, men det er stadigt eksisterende. Ærgeligt ærgeligt, så må man kæmpe videre eller afslutte, men en sådan side gør det bestemt ikke lettere. #truelife

Fyldt med fake profiler for at lokke mænd til!

Siden er fyldt med ualmindeligt mange smukke unge piger, som sjovt nok alle kommer fra Måløv, Fløng, Ishøj eller Tåstrup. Alle er betalende og jævnligt logget på. Men de svarer aldrig eller checker profilen som skriver til dem.

Er ret sikker på de alle er fake profiler, som er oprettet af side-administrator selv. Ren svindel.

Holder hvad de lover

Siden er seriøs og holder hvad den lover. Så kan man vel ikke forlange mere uanset hvad man mener om emnet.

Så alle i andre...STOP tuderiet!!

ALD

Jeg har været mandlig bruger på VM og overordnet må jeg sige at siden fungerer ok, bortset fra at søgefunktionen er for dårlig sammenlignet med andre datingsites. Har da også fået et bekendtskab ud af det. Men der er ingen tvivl om at kvinder drukner i henvendesler fra mænd og det er derfor svært at trænge igennem. Kræver større indsats som mand end på andre alm. datingssites.
MEN ADVARSEL: Når du melder dig ind på et datingsite er man vandt til at man betaler en måned og derefter bliver bedt om at forny når tiden er gået. På VM sker dette automatisk, hvilket er kendetegnet for sites med en blakket moral. UDSPEKULERET og helt klart et bevidst træk fra VM da de ved at mange ikke opdager dette før det er for sent. Altså 279 kr hver måned for evigt UDEN nogensom helst varsel via mail eller andet.
Jeg er derfor FÆRDIG med VM da jeg ikke har tillid til sider der håndterer betalinger på denne måde.

Victoria Milan - endelig et datingsite der ikke starter med en løgn!!

jeg synes den er alletiders.... fordi:

utroskab kan maximalt være etisk/moralsk forkert hvis det indebærer løgne... og den etik/moral kan kun defineres parterne imellem.

ingen løgne = ingen utroskab!

en hjemmeside kan i mine øjne aldrig blive definerende for hvad der sker 2 parter imellem og således kan den heller ikke legalisere noget... og da slet ikke utroskab!

Omvendt ser jeg en kæmpe fordel ved siden...

fordi det er gifte parter der går ind i "legen" - så er der færre skuffelser, færre problemer og ikke så megen ulykkelig kærlighed fordi ingen forventer at modparten forlader ægtefællen og ingen forventer mere end hvad ægteskabet kan overleve...

for de fleste er utroskab = løgn... men det kan vel kun lægges løgneren til last - IKKE victoria milan

lidt ala - hate the message but dont kill the messenger!

Victoria Milan er til for dem der alligevel allerede har besluttet sig... derfor er den alletiders!

Is Victoriamilan your company?

Victoria Milan er Nordens første datingside for gifte- og samboende mennesker som søger en affære. Hvad enten du søger en anonym web-flirt, en engangsaffære, en affære over landegrænserne eller en langvarig affære i det virkelige liv, så tilbyder Victoria Milan et trygt og diskret mødested på nettet, hvor du kan komme i kontakt med andre mennesker, som er i et forhold. Du vil møde personer som er i en tilsvarende følelsesmæssige situation som dig og få muligheden for at starte en affære ved hjælp af vores værktøjer, som er tilrettelagt for at bevare din identitet, fortrolighed og sikkerhed.

Visit Victoriamilan