Viking Belgium reviews

Viking Belgium reviews

8.0

Snelle, correcte levering

Viking is een zeer correcte leveranciers, regelmatig gratis artikelen, de laagste prijs, snelle levering (de dag na de bestelling)

bij bestelling zou gratis assortiment thee zitten , nietes gezien hoor

dit zou een eigenlijk niet mogen

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en beoordeling op Trustpilot!

Het spijt ons zeer dat U het gratis geschenk niet ontvangen heeft.
Echter is het mogelijk dat de acties uitgeput zijn en dat dit de reden is dat het niet verstuurd werd.

Wij zouden dan ook graag nog persoonlijk met u in contact komen zodat we dit voor u kunnen nakijken. Omdat het ons niet mogelijk is u op basis van de gegevens op deze pagina te bereiken verzoeken wij u hierbij vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer: 070-21 10 30 of via ons e-mailadres: order-b@vikingdirect.com

Onze excuses voor dit ongemak en graag tot snel,

Voldoende.

Uw site laat grote rode prijzen zien die echter nooit "stuks" prijzen zijn. De stuksprijzen staan duidelijk kleiner vermeld. Is misschien volgens U een verkoop- tacktiek maar zeker niet de klantvriedelijkste . Dit zal mij alvast zeker bijblijven. Vandaar dat ik U hooguit een " voldoende" kan geven. De levering op zich werd volgens afspraak geleverd. Ik kocht o.a. een bureaustoel waarvan ik gezien de prijs een hogere materialen-kwaliteit verwachtte . Ook de zit-kwaliteit valt me tegen . Hard en weinig rug-ondersteuning ondanks op de site vermeld staat dat deze geschikt is voor 5 a 8 uren zitten per dag.

Alstublieft!

Beoordelingen zijn een vervelende opdracht. Om niet altijd negatief te zijn, want de levering was vlot en werd door een vriendelijke man binnengebracht, besloot ik eraan deel te nemen. maar de commando's in dze tekstvakken die me doen denken aan een opgelegde oefening stilistiek benemen me defenitief de motivatie. Misplaatst.
Misschien kan men dit bij Viking toch beter formuleren als vriendelijke verzoeken en de cliënten vrij laten of zij stroef, bondig, in telegramstijl of in een langere lopende tekst wensen te reageren. Schrijven zoals ik naar een vriend schrijf doe ik in professionele context in elk geval niet. Laat ons de dingen op een correcte manier gescheiden houden.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen uw mening zeer op prijs, steeds met het doel onze service te kunnen optimaliseren.

We gaan deze informatie opnemen en bekijken of we dit verder kunnen aanpassen.
Het is onze bedoeling om voor de klant het op een aangename wijze te laten verlopen.

Très bon avis !

Commande effectuée la veille et livrée le lendemain ! Marchandises arrivées en très bon état !

verkeerde locatie

pakket verkeerd geleverd;
de leverancier wil de foute levering neit meenemen,

Geachte heer/mevrouw,

Het is onze bedoeling zeker niet om foutieve zendingen bij de klant te leveren. Onze excuses voor dit ongemak.
We kunnen voor u zelf een ophaling noteren zodat de we de foutieve goederen kunnen retour nemen.
Hiervoor kan u contact opnemen met onze klantenservice en zij maken dit onmiddellijk in orde voor u.

Wij zouden dan ook graag nog persoonlijk met u in contact komen om de levering van de beschadigde goederen recht te zetten. Omdat het ons niet mogelijk is u op basis van de gegevens op deze pagina te bereiken verzoeken wij u hierbij vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer: 077-3238000 of per mail: informatie@vikingdirect.nl

Perfecte service !

Alles uitgeveoerd volgens bestelling
Snelle service
Perfect !

Un appareil défectueux

Un appareil était défectueux je dois contacter le SAV

vlugge en correcte behandeling

firma die bij mij nog zal mogen leveren

goed

vlug en volledig

Très sérieux

Articles conformes à leur description, bonne qualité à bas prix, livraison rapide, très bon accueil téléphonique et suivi personnalisé.
Viking est à recommander pour le sérieux, la qualité, les prix et leurs services.

bestelling van 5 pakken print papier

Snelle levering, maar alle 5 de verpakkingen van de pakken print papier waren opengescheurd

Geachte heer/mevrouw,

Het is onze bedoeling om de zending onbeschadigd bij de klant te leveren. Onze excuses voor dit ongemak.

Toujours là

J'y trouve la majorité des produits que je recherche au prix que je souhaite.
Envois, facturations rapides

Et une de plus, une !

Commande en trois clics… Abracadabra… aussitôt cliqué, aussitôt livré, enfin… livré dans les délais annoncés, et puis, miracle, je reçois ce que j'ai commandé… ce qui n'est pas toujours le cas chez tous les fournisseurs.
A quand la prochaine ? A demain peut-être...

Materiaal in orde, verpakking ( behalve dozen Viking) minder .

Alle bestelde materialen werden in goede staat geleverd . De verpakking van Viking is zeker ok te noemen, echter de verpakking van kopieerpapier (originele dozen) laten soms te wensen over . Zo kocht ik een doos ( 5pakken) clairfontaine A3-papier :
de verpakkingsdoos was ( opnieuw ) gescheurd - werd wel samengehouden door spanbandjes - maar zelfs het papier van de individuele pakken is op plaatsen kapot gescheurd ... spijtig . Misschien deze dozen beter in plastiek steken ?

perfecte levering

Kan Viking Belgium u ten zeerste aanbevelen. De bestelling wordt heel snel geleverd
binnen de 24uur en is netjes verpakt en heel verzorgd.

perfect

goede klantendienst!

slechte service !

Intussen wacht ik sinds 11/2 (7 weken) op een whiteboard. Na meer dan 10 telefoontjes krijg ik vandaag te horen dat het nog 10 werkdagen kan duren.
Uit pure frustratie vandaag de bestelling geannuleerd.

Geachte heer Van Pottelberghe,

Bedankt voor uw reactie en beoordeling op Trustpilot!

Het spijt ons zeer dat u problemen heeft ervaren met de levering van onze diensten.
We proberen steeds van de artikelen op een correcte manier en tijdig bij onze klanten te leveren. Deze goederen worden rechtstreeks van de leverancier verstuurd en hiervoor geldt er een langere leveringstermijn, we proberen hiervoor ook steeds overeen te komen met de leverancier om dit zo correct mogelijk te laten verlopen maar hier is duidelijk een leverprobleem opgetreden.

Hierover wordt contact opgenomen met de leverancier om dit in de toekomst te voorkomen.

Wij zouden dan ook graag nog persoonlijk met u in contact komen. Omdat het ons niet mogelijk is u op basis van de gegevens op deze pagina te bereiken verzoeken wij u hierbij vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer: 070-21 10 30 of via ons e-mailadres: order-b@vikingdirect.com

Onze excuses voor dit ongemak en graag tot snel,

Klantenservice Viking

Viking, le king de la vitesse d'expédition !

Sans nul doute, tout en ayant essayé d'autres firmes, je te conseille d'appeler Viking, après avoir consulté leur vaste catalogue ! Leur accueil téléphonique est sympa, la rapidité de leur envoi et les conseils judicieux si l'on se perd dans le catalogue, tout est fait pour la satisfaction du client... Tu m'en diras des nouvelles !

A recommander.

Livraison rapide et conforme.
Excellent rapport qualité/prix.
Service client très actif et compétent.
A recommander.

Viking Belgium

Viking voordelen / Les avantages Viking

2 jaar Viking garantie, 30 dagen krediet, 30 dagen tevredenheidgarantie - 2 ans de garantie Viking, garantie de satisfaction de 30 jours, chaque jour nous sommes là pour vous

Viking Belgium

Sinds 1994 leveren wij onmisbare kantoorbenodigdheden aan grote en kleine bedrijven door heel België. In ons assortiment vindt u kantoorartikelen in alle soorten en maten van grote en kleine merken. - Depuis 1994 Viking est l’un des plus importants fournisseurs d’articles de bureau en Belgique et appartient au groupe international Office Depot.

Visit Viking Belgium

Contactgegevens / Contactez-nous