Vila reviews

Vila reviews

8.5

Bestilte, Betale og var der til tiden!

Jeg købte en lang række ting via deres webshop og fik alle bestilte tingene efter kun 2 almindelige hverdage! Det kalder jeg service.. (Y)

Jeg er vild med mine nye stribede knit pants, som jeg modtog to dage efter bestilling. Afhentning i pakkeshop - til gengæld er det fragtfrit. Så vælger man gerne nethandel frem for fysisk handel. Fine varer til meget fornuftig pris.

Super hurtig levering og god service.

Leveringen var rigtig hurtig, men da jeg fik varen var der hul i. Jeg sendte den retur og fik straks sat pengene ind på min konto, uden besvær :)

Alt i orden!

Bestilte en julegave som hurtigt kom frem. Dejligt med fri fragt.

- Hurtig levering.
- Fantastisk vare.

Vi ses igen :)

Flot vare og lynhurtig levering. Jeg handler gerne her igen.

Fantastisk!

Hurtig levering, gode tilbud, intet at sætte en finger på der!

Som det skal være

Ingen problemer, varen blev leveret indenfor de 5 dage som lovet :)

Top service

Jeg har haft handlet på VILA's hjemmeside flere gange, og alle gangene har varen levet helt op til forventningerne, uden at det var nødvendigt at sende den retur.

De gange hvor jeg har handlet på deres hjemmeside, har servicen været i top, hurtig og ukompliceret levering af min vare, og personalet er også meget hjælpsomme og imødekommende, hvis jeg har haft nogle spørgsmål til en vare (f.eks på mail eller lign.)

Jeg ville anbefale andre at handle på denne hjemmeside og jeg vil helt klart også selv gøre det en anden gang.

pænt tøj, men deres Hillerød afdeling....

Salgsassistenterne hverken hilser eller spørger om hjælp, også selvom man får øjenkontakt. Men det er da også hyggeligere at få en sludder for en sladder bag disken eller mens man hænger ting op, men sådan får man vel ikke kunder til at føle sig velkomne. Især ikke jeg.
Måske skulle jeg bare bestille på nettet?

Prima!

Snelle levering! was erg tevreden en blij met mijn bestelling!

Vila Horsens yder top service

Min datter havde fået et par shorts i gave, købt i en butik som vi ikke har i byen, dessværre var de i en forkert str. Derfor tog vi en tur rundt i butikkerne i Horsens og spurgte pænt om de havde disse shorts og evt. ville bytte dem. I Vila blev vi mødt af en super sød og smilende pige, hun mente bestemt at de havde dem i deres butik i Århus og tilbød at tage dem med dagen efter, hvor hun skulle derop alligevel. Hun sms senere at nu var de byttet og vi kunne komme og hente dem senere på dagen når hun var tilbage i Horsens. Det er nok den mest fantastiske service jeg nogensinde har oplevet. Tusinde tak for god behandling. Det drejer sig netop om at give kunderne lidt mere end de forventer. Så har man den rette forståelse for kunde pleje og service. Vila er nu min datters foretrukne butik.

meine 1. Bestellung, alles prime, Ware toll!

Habe zum 1. Mal auf dieser Seite etwas online bestellt und bin sehr zufrieden. Lieferung kam schnell, und die Ware war wie im Katalog. Zu empfehlen.

B. Engel

Vila - Bruuns Galleri

Denne anmeldelse drejer sig kun om Vila i Bruuns Galleri, hvor jeg simpelthen har oplevet så dårlig service, to gange i træk, at jeg ikke længere handler der.
Jeg er bl.a. nægtet at få ombyttet en vare til noget andet, fordi jeg ikke havde bonnen. Jeg VED at jeg ikke fik bonnen med, for jeg købte to bluser, men skulle kun bruge den ene, så jeg aftalte med ekspedienten, at jeg måtte tage dem med hjem at prøve, og så komme med den, jeg ikke kunne bruge. Der blev IKKE nævnt noget om at medbringe bon, men tænkte at jeg nok skulle gøre det. Da jeg kom hjem, lå bonnen ikke i min pose, jeg tjekkede desuden lommer på min jakke, min pung og den taske jeg havde haft med, men ingen bon.
Da jeg dagen efter kom ind i butikken, og forklarede dette, måtte jeg hverken bytte varen til en anden eller få et tilgodebevis - på trods af at varen var en helt ny model og derfor stadig i butikken og ikke nedsat. Jeg blev så sur, fordi jeg VED, at jeg ikke fik den bon med, og det kan jo ske, men i butikken ville de ikke indrømme, at have lavet en fejl. Kort tid inden, havde jeg oplevet utrolig dårlig service, mht. reklamation af en jakke, og efter episoden med blusen, har jeg nægtet at handle der siden.
Min veninde har desunden oplevet, at hun ikke kunne få pengene tilbage for en taske, som var i stykker, selvom hun havde bonnen og de ikke kunne tilbyde hende en ny, da modellen var udsolgt - i sådan en situation, har man krav på sine penge retur, men de ville kun give tilgodebevis.

Jeg arbejder selv i Bruuns Galleri, og vi kunne aldrig drømme om, at behandle vores kunder sådan!

Is Vila your company?

Vila Details

Devoted to creating feminine identity - The VILA girl is a modern nostalgic. She is a bohemian diva a classic girl with style.

Visit Vila

We live here: Finlandsgade 17