Vindboksen reviews

Vindboksen reviews

4.1

Intet andet end spam.

Jeg tør ikke engang trykke på linksne i mailsne fordi det hele er så suspekt omkring det fis der!! Heldigvis ryger mailsne i mit spamfilter, så jeg er fri for at blive irriteret af de catch-phrases.. Dråben flød over da overskriften var "Vedr. jobsamtale" - og det finder jeg mig sgu ikke i, her bruger jeg al min tid på at søge job, og så er det bare en gang spam...

Og ja - Trustpilot! Helt ærligt! I skal vidst lige regne om med de stjerner der!!

spam firma

er pisse træt af det spam de sender ud og man kan ikke afmelde deres crap heller

Update er begyndt at kunne se ting på trustpilot bare ikke hænger sammen.

dette firma har fået fire anmeldelser ALLE SAMMEN med EN stjerne alligevel får den en score på 2 stjerner ud af 5 fra FIRE anmeldelser altså 4 anmeldelser der kun giver EN stjerne.

trustpilot har et forklaringsproblem og er begyndt at holde op med at havde tillid til trustpilot pga det her og hvad der blev vist hos Operation X

Spam

Ja et eller andet sted har de jo købt min email-adresse. Utroligt at folk vil give sig i kast med spam, men der er åbenbart stadig folk der hopper på krogen...

sender spam

Nu kan man også vinde 12mdrs husleje mv i dk

Is Vindboksen your company?

vindboksen.dk Details

Visit Vindboksen