Vindelux reviews

Vindelux reviews

9.1

Fragtfri vin havde ikke mere end 8 af den Asti jeg bestilte 12 stk. af. Jeg blev så tilbudt disse 8 + 4 andre - "storebroderen" til den jeg havde bestilt, men naturligvis til samme pris. Disse 4 er bare endnu bedre, så det bliver nok 12 af dem næste gang. Rigtig rigtig fin betjening.

Stor hjælp, da det gik galt!

Bestilte 2x2 flasker ens vin som gave til 2 familiemedlemmer, samme efternavn og sjovt nok bor de på samme husnummer på 2 forskellige veje i samme by.
Fik kvittering på at den ene portion var sendt, men efter en times tid var der stadig ikke kommet kvittering på den anden, hvorfor jeg ringede. Der var (selvfølgelig) ikke blevet bemærket at der var 2 ordrer!: Posten havde været der, men da jeg sagde, at der var specielle grunde til, at de skulle ud samme dag, tilbød man at køre på posthuset selv. Det lykkedes og begge har modtage deres vin.
Ved ikke om jeg har valgt en god vin, men det kan jeg jo kun håbe på. Servicen er i hvert fald i top.

Godt udvalg og hurtig levering

Godt udvalg, rimelige priser og hurtig levering. Overordnet en god oplevelse.

Super vin til super priser!!!

Har handlet vin fra denne virksomhed siden efteråret 2011. Fragtfrivin.dk har en suveræn blanding af både gode og spændende vine til meget attraktive priser. Desuden yder selskabet en super service!

TILFREDSSTILLENDE med pil op!!!

Super hjemmeside, super service - lige fra bestilling over mail service til levering. Jeg bestilte min vinkasse om aftenen, ordren blev sendt næste dag og leveret på 3.dagen ( sådan arbejder et GODT internet firma ). Alt i alt har jeg INTET at klage over, men den manglende stjerne skyldes at jeg syntes prisudvalget på hjemmmesiden er for højt. Jeg kunne godt bruge fremover at f.eks købe 12 fl vin i 30-40 kr klassen, leveret til døren. Men ellers, min førstegangsoplevelse er SUPER og jeg vil meget gerne benytte firmaet igen, samt anbefale til andre. :-)

Fint udvalg a vine og fornuftige priser. Modtog vinene dagen efter som lovet og god fornuftig indpakning.

De holder hvad de lover

Lækker vin til gode priser. Jeg ringede og lavede en mundtlig aftale med ejeren. Denne aftale blev overholdt til punkt og prikke.

NB. Kan anbefale Cal y Canto, men køb 12 flasker a gangen.

hurtig, god og venlig service

Jeg har fået en fantastik hurtig, god og venlig service, som jeg kun kan anbefale til andre.

Frede Mikkelsen

Venlig og seriøs betjening - helt i top servicemæssigt

Hurtig responstid

Mulighed for at få nogen rigtigt gode tilbud med hjem i "bland selv" kasserne.
Hurtig og professionel ekspeditionstid.
Ikke sidste gang jeg handler der.

Super god service og vine

Jeg kan kun anbefale alle at handle her...vinen er fantastisk og servicen er helt i top.

Det er ikke sidste gang jeg handler her.....

god service

hurtig bekræftelse, hurtig levering - perfekt

Hej Elisabeth
Tak for din ros. Det virker til du er helt tilfreds med ekspeditionen og servicen hos os? Hvis du er dette, vil jeg høre, om du vil ændre anmeldelsen til 5 stjerner, da det betyder meget for os?

Godt Nytår.

Super personlig service!

Hurtig bekræftelse og personlig forespørgsel om hvor vinen kunne afleveres. Fragtmanden tabte min vin under transporten. FragtfriVin var hurtige til at kontakte os og gav et "plaster på såret" for forsinkelsen.
Jeg kommer igen!

Hej Klvi

Tak for anmeldelsen.
Nu da du modtag "et plaster på såret" og da du ellers virker helt tilfreds, vil jeg høre, om du vil ændre anmeldelsen til 5 stjerner. Det betyder meget for os.

Mvh Jacob Friis-Christensen

God vin - når vi fik den.

Dejligt

Da den ene vin jeg bestilte ikke var på lager fik jeg en anden og bedre til samme pris. Desuden super ide med de beskrivelser af vinen som vedlægges. Jeg har dog ikke fået smagt vinen endnu, men super service!

Super god service - men 2 af vinene var i en nyere årgang

Vinbeskrivelserne SKAL være bedømt/beskrevet med den årgang der leveres. Det er jo vin vi taler om - og der er årgangen jo super vigtig.

Hej Per

Nu du modtag de nye beskrivelser med de rigtige årgange, vil jeg høre, om du ikke vil ændre anmeldelsen til 5 stjerner. Det betyder meget for mig.

Hej Per
Det har du ret i - det var en smutter. Jeg mailer lige de 2 beskrivelser med de rigtige årgange.

Mvh Jacob Friis-Christensen, FragtfriVin.dk

Fine vine, dejlig smag - indtil videre

Vinkasse 4 retter "superior" 12 vine. Dem vi har smagt har fuldt ud levet op til vores smagsløg.
Leveringen super, venlig telefonopringning "at nu var vinene afsendt" og vi modtog til tiden. I det hele taget en god oplevelse.

Det er bare rigtig SUPER. Udsøgt kundeservice.

Købte en "smagekasse" 12 flasker i alt med beskrivelse af både vinen og vinproducenten. Helt PERFEKT - hurtig levering. Det er ikke sidste gang jeg handler hos FRAGTVIN.DK

VinDeLux.dk Details

Eksklusive vine til Dks bedste pris.
Vi sender Altid helt fragtfrit og gebyrfrit uanset ordrestørrelse, selv ved afsendelse af en enkelt flaske.
FragtfriVin.dk - Nemt - Billigt - og Fragtfrit.

Visit Vindelux

Write to: jacob@vindelux.dk