Vinderpost reviews

Vinderpost reviews

3.5

SNYD

Hejsa. Jeg har veret endnu dummere og betalt de 5 kr mange gange i haab om at modtage en enten Bobil, Gps eller Android. Har intet modtaget gennem 4-5 mdr og har betalt mange gange ( 10-20 )samt deres med adressen osv. Gaar sku snart til politiet

SPAM

Jeg har været så naiv og dum at jeg gav mine oplysninger til denne fake "virksomhed" og er derefter KUN blevet bombarderet med SPAM mail som indeholder tillykke ønskninger om at jeg har vundet alt mulige lort. VIL stensikkert anbefale jer til at holde jer væk fra denne spam..

FUP FIDUS

DENNE SIDE ER EN SPAM KLIK IKKE PÅ DEN LINK

Får en masse mails om at have vundet

Jeg får mails om at have vundet noget jeg ikke har deltaget i, og når man går ind for at indløse gevinsten, skal man udfylde en masse oplysninger, som nok bare medføre endnu mere spam.

Spammer

Hold jer fra det, man får en mail om at man har vundet forskellige ting, men det eneste du har vundet er retten til at blive bombarderet med useriøse "vinder" mails, og andet spam..

Pas på med at indtaste personlige oplysninger osv, du risikerer at hænge på et dyrt "abonnement" på f. eks. serviceklub.dk ?? Så husk at læse alt det med småt, og hvilke betingelser du siger ja til, når du har "vundet" med vinderpost..

Is Vinderpost your company?

vinderpost.dk Details

Visit Vinderpost