Vindstød kundeservice reviews

Vindstød kundeservice reviews

7.5

Service i toppen

Jeg glemt at betal regning ,få dagen senere få jeg en fin mail hvor de blot fortælle mig jeg skal husk at betal den .ingen gebyr ,ingen trussel eller dårlig bemærkning /kommentar ..den type firma findes kæresten ikke mere i 2014.og det skal også lige siges ,de er også de billigst på årsplan.deres hjemsider er klar og tydelig,du kan nemt ser hvad dit forbruger er....super vindstoed ...håber i forsætter sådan i lang tid .

Billigere og bedre service! Klar anbefaling.

Jeg skiftede til Vindstød for lidt over et år siden fordi jeg hørte om den billigere pris og den grønne el. Det var rigtig nemt at skifte - det tog fem minutter på nettet. Siden da har jeg været i kontakt med Vindstød en gang på mail - her fik jeg svar efter 7 minutter! Og da jeg skulle flyttede skiftede jeg også bare nemt (og gratis) adresse på nettet. Det var virkelig god betjening. Prisen har også levet op til mine forventninger - det er blevet billigere end hos mit gamle elselskab - og det synes jeg er rigtig dejligt! Mit gamle elselskab har forsøgt at lokke mig tilbage med alt muligt reklame, men hvorfor skulle jeg skifte til noget dyrere og langsommere?

Det er bare ikke godt nok :-(

Jeg har haft Vindstød som leverandør i et lille års tid. Det var sådan set fint nok, men det irriterede mig at jeg både fik regninger fra DONG og Vindstød - synes det ødelægger overblikket.
Så da vi købte hus i efteråret opsagde jeg aftalen med Vindstød på en mail. Samtidig loggede jeg ind på min profil på hjemmesiden og ændrede adressen til min nye adresse.
Alligevel dukkede der en aconto-regning op for januar-marts 2014, som jeg har
gjort opmærksom på er en fejl. Og i dag i min postkasse lå så en SLUTOPGØRELSE fra min EL-leverandør på min nye adresse. Jeg ringede til dem og fik oplyst, at VINDSTØD havde bedt om at få mig overført som kunde og det må de ikke sige nej til, fordi det jo sædvanligvis er noget kunden har bedt om.
Jeg har siden november 2013 skrevet frem og tilbage med to af Vindstøds medarbejdere og flere gange gjort opmærksom på, at jeg ikke ønsker dem som leverandør på min nye adresse - hvilket jeg ikke har givet udtryk for på noget tidspunkt.
Vindstøds forklaring er, at når jeg logger ind på min profil på deres hjemmeside og ændrer min adresse, så sættes der automatisk en proces i gang som betyder, at jeg har valgt at fortsætte med dem som leverandør på den nye adresse! - UDEN AT JEG BLIVER GJORT OPMÆRKSOM PÅ DET!
Så Vindstød - I kan forevigt glemme alt om at få mig tilbage som kunde!
vindstoed.dk

Reply from vindstoed.dk

Kære Gitte

Allerførst vil jeg sige, at jeg er ked af, at du har haft en dårlig oplevelse. Vi beklager den ulejlighed, det måtte have givet dig.

Det er vigtigt at pointere, at du ikke har haft omkostninger på det.

Misforståelsen er opstået hos os, da vi troede, at du ville flytte dit abonnement til ny adresse.

Vi har – trods tusindvis af kunder – ikke oplevet en lignende misforståelse før. Vi har allerede rettet misforståelsen overfor dig, så du er uden omkostninger og vi har desuden præciseret på vores hjemmeside, at hvis man flytter og melder adresse til os, så sørger vi automatisk for at overflytte abonnementet for kunden. Dette er gratis hos Vindstød. Så er der ikke andre, der får lignende oplevelse som dig.

vh
Vindstød kundeservice

Morten Steen

Ufattelig god service!

Efter endt forhold med TRE-FOR ift. køb af strøm valgte vi i år, at skifte til Vindstød. Vi havde fået et uforpligtende tilbud via EL-Forbundet. Her viste det sig, at vi kunne spare minimalt, men efter utrolig træls service fra tidligere selskab, så kunne vi jo ligeså godt prøve.

Det var til stor overraskelse, at selve tilmeldingen forløb fuldstændig uden gener. Der kom information løbende om, hvor langt processen var nået. Det eneste vi skulle gøre var, at betale regningen. Efter dette foregik overgangen til Vindstød helt smertefrit.

Havde glemt, at få tilmeldt mig Betalingsservice og normalt betyder det rykkere og gebyrer. Igen til stor overraskelse fik jeg i dag 09-12-2013 en meget flink påmindelse om, at regningen ikke var blevet betalt og, at de i øvrigt IKKE havde pålagt mig nogle gebyrer for ulejligheden. Herefter kunne jeg i ro og mag betale og få mig tilmeldt betalingsservice uden strafgebyrer. Det er sku service man kan forstå, når det kan mærkes på pengepungen.

Hvis du savner god service kan jeg kun anbefale Vindstød.

perfekt service

har været nu i over et år hos vindstød,de besvare mail ret hurtig.

jeg var på ferie da en regning skulle betales ,kom hjem 2 dagen senere end betaling frist .
jeg skriv til dem var grund var,gebry blev slettet,da jeg ellers altid har betalt til tid.

super ,da findes stadig firma som gider bruger tid på at forstår kunder når problem opstå.

super

tak igen

Super kundeservice!

Skiftede til vindstød for 1 års tid siden og deres kundeservice har været super - også efter flytning til udlandet, hvor jeg skulle have penge refunderet.

Let skifte...

Har sammenlagt brugt 5 minutter på at skifte.

Fremover får jeg så fortsat en regning fra min "gamle" leverandør for leveringen af strømmen (denne regning var nu ca. 600 kr billigere) - og een regning fra vindstoed.dk på ca. 350 kr.

Begge dele er meldt til betalingsservice - så det er ikke noget jeg mærker. 250 kr. sparer jeg om året - på en 5 minutters indsats.

Fin timeløn.

Vær med til at fremme vedvarende energi

Fint initiativ som kan fremme udbydningen af vedvarende energi.

Prisen svarer ganske godt til den pris, faktisk er det lidt billigere end det, som jeg idag betaler for min frie el.

Her kommer strømmen via vindenergi, fremfor kul og olie.

Virker umiddelbart enkelt at blive kunde og du har også din egen log-in side, så du kan følge med i forbruget.

vindstoed.dk Details

Visit Vindstød kundeservice