Vingtours reviews

Vingtours reviews

3.7

Alt for mange skeletter

Man må være mere eller mindre dum hvis man køber sin rejse her, når alle hoteller og flyskaber nægter at have kendskab til nogen aftaler med dem, også er det jo kendte kriminelle der står bag

Garantifondsmedlem - det tror jeg ikke!

De har et link til rejsegarantifonden på deres hjemmeside, men følger man linket og søger på "ving", så viser det sig at de ikke er medlem af rejsegarantifonden.

Reply from Vingtours

Du skal søge på Ving Tours, hvilket er noget helt andet end blot VING.

Søg eventuelt på vores registreringsnummer 2426, og du vil finde os.

Selvfølgelig er vi medlem af Rejsegaranti Fonden.

Advarsel... -betal IKKE forud !!!

Fjolserne magter jo ikke engang at sætte ét eneste navn på deres "samarbejdende forskellige flyselskaber"...

Sakset fra deres hjemmeside:
,,,Vingtours samarbejder med flere forskellige flyselskaber.
Bemærk! Da flyselskaberne til tider ændrer på deres regler om f.eks. seating, bagagevægt osv., bedes nedenstående tages med et vist forbehold. Vi forsøger at holde informationerne så opdaterede som muligt, men anbefaler dog, at man dobbelttjekker med de enkelte flyselskabers hjemmeside for at få de korrekte oplysninger,,,
Citat slut.

Lugter langt væk... -synd for Robert, han var ellers lige ved at komme på fode igen!

Reply from Vingtours

Vi anbefaler at Du læser vores afsnit"Sådan flyver vi".

Du finder det under værd at vide.

Fupfirma

Bagmændene er tidligere dømt for fusk.

Læs her: http://www.bt.dk/danmark/robert-hansen-hyret-som-blikfang-berygtet-familie-bag-rejsefup

FUPFIRMA

Firmaet eksisterer vist kun på papiret.
Hotelværterne kender ikke firmaet

Mangle at sætte information om hvilke flyselskab på hver bestilling siden

Det var en ret flotte og gode tilbud rejse. Men information er for lidt og dårligt.

Men Det var rigtig dårlige at de har ikke give os ordentlig information om hvem flyselskab som vi skulle tage med i fly.
fordi det er vigtigt for os og andre kunderne har ret til at vidst om deres information.

Reply from Vingtours

Vi opererer med uspecificeret flyvning. Derfor får du først dine rejsedokumenter senest 30 dage før afgang.

fra 5999, men trykker man på linket er det fra 10999

Svindel og humbug, på forsiden kommer der frem, at de har rejser til hhv. Thailand og New York, men trykker man de dem, hedder priserne FRA 10999, det lugter langt væk af dårlig stil.

Hej Benjamin.

De rejser du henviser til på vores forside er formentlig Thailand fra 5.495,- og New York fra 5.995,-. Når du klikker på linket kommer du til vores tilbudsside hvor du ganske rigtig finder Thailands rejser fra 10.990,- men denne pris er for 2 personer i standard dobbeltværelse. Altså en pris på 5.495,- pr. person for 10 dage. Husk du altid kan ringe til os på 70 200 725, eller sende os en mail hvis du vil kontakte os uden for vores telefon tid.

Venlig hilsen

Kundeservice