Vinylpladen DK reviews

Vinylpladen DK reviews

9.4

Entusiaster og god service

Nemt at bestille, varer indenfor få dage og varer der lever op til det lovede godt pakket ind.
Der kunne godt være track and trace på forsendelsen samt ønskeseddel på siden, men kan varmt anbefales!

Prøv det. Du vil ikke blive skuffet.

Super hurtig ekspedering og levering. Ingen problemer overhovedet. Jeg købte både brugte og nye LP'er. De levede fuldstændig op til det forventede. Ud over det var de brugte LP'er forsynet med både originale og nye inner sleeves samt nye outher sleeves. (Plastik lommer). Fedt.

FANTASTISK

Hurtig levering, lækker indpakning, yderst fint brugt eksemplar af plade - Denne handel har været langt over min forventning. Handler med sikkerhed hos Vinylpladen igen!

Perfekt og lynhurtig leverance

SÅDAN skaldet gøres

Det må siges at være hurtig ekspedition, bestilt søndag, leveret tirsdag.
Hvis i vil, kan vi få et godt samarbejde. ligger et link til jer ud på www.lillebrorogkonen.dk

Hurtigt og nemt

Varen kom dagen efter

Rigtig god service, og de gør meget for at gøre kunder tilfredse.

Selvom det jeg bestilte ikke var hjemme, fik de det hjem hurtigt så mulig, hvor jeg også fik en fin rabat på det.

Super hurtig levering

Alt var i den bedste orden, rigtig god betjening og hurtig levering fik min vare dagen efter bestilling.

Hurtig levering af vare i god stand og godt indpakket.

Har købt en LP og den var i tiptop stand. Flot cover, pænt pakket ind og hurtig forsendelse. Alt som aftalt.

Det fungere bare.

Jeg bestilte min plade i søndags og den ankom tirsdag så man må sige at de overholder deres leveringstider og man kan ikke sige andet end at det er ordenligt indpakket. Det er et firma som jeg kommer til at handle flere gange med i fremtiden dog håber jeg på et større udvalg men nå de har jo skrevet at det kommer :)

Fremragende

God service og fin kvalitet.

Fantastisk service, god pris og hurtig levering!

Som sagt rigtig god service, pris og leveringstid. Eneste mindre irritationsmoment var at 2 af de ca 20 plader jeg bestilte først kunne sendes en uge efter (grundet noget bøvl med en leverandør). Men ellers fantastisk!

God service, god kvalitet og en rigtig god pris...

Kære handlende...

Jeg har handlet ved Vinylpladen, og købt 9 lp'er og en børste.
Tingene blev bestilt torsdag, og sendt allerede fredag. :D
Pakken kommer med postdanmark mandag. Til min store glæde.

Alle plader er pakket godt ind, og i nye sleves og plastik. Imellem de 9 stk. var der et par brugte bryan adams albums. Min frygt var lidt at de måske havde overvurderet standen på lp'erne. Havde de absolut ikke, de var angivet til være VG(Very Good), men jeg synes nu ikke der er noget at høre.

Men det jeg egentlig prøver at sige er meget simpelt, du kan roligt handle her.
Mener du at der mangler noget på deres side, så smid dem en mail. Jeg synes der manglede lidt Queen, 2 timer efter jeg sendte mailen modtog jeg en mail fra dem, om at de var på vej. Jeg ville få besked så snart de var på lager.
Det er service :D

Så hold dig ikke tilbage ;)

God service. Lidt magert katalog.

Jeg bestilte to plader, som kom straks. Prisen svarede til, hvad jeg kunne købe de samme plader til ude i verden, så der var ingen tvivl om, at de skulle købes her hjemme. Som en lille bonus medfulgte to kvalitets inner sleeves uden beregning.
Havde vinylpladen blot et større udvalg, ville jeg kun handle ny vinyl her.

Ekstrem hurtig levering

De får kun 4 stjerner fordi jeg ikke kunne vælge alternativ leveringsadresse, og da det var en fødselsdagsgave til min kæreste var det en smule ubelejligt at få varerne leveret til vores adresse. Ellers en helt i gennem positiv oplevelse, og jeg vil derfor ikke tøve med at placere en ordre hos dem igen. Jeg synes desuden at det er rimelig imponerende når butikkerne ekspederer ens ordre samme dag - det er altså god service! Selvom jeg i dette tilfælde så ikke nåede at få dem til at sende varerne til en anden adresse.

Hurtig levering.

Leveringen var pakket grundigt og leveret utroligt hurtigt!!!!

Rigtig hurtig levering og god service.

En god butik der behandler en ordre hurtigt. Jeg fik dog leveret en forkert titel, men sendte en email, og dagen efter havde den rigtige. Meget tilfredsstillende.

Glimrende og hurtig service.

Bestilteen En LP om Torsdagen og allerede næste dag fik jeg bested fra PostDanmark om den var på vej, det kan man da kalde hurtig. Pladen var pakket godt ind og alt i alt dejlig oplevelse at der stadigvæk findes god service.

Jørgen N

Fremragende kvalitet, hurtig levering

Pladerne ankom dagen efter i god indpakning. Alle plader inklusiv brugte er i fremragende stand.

Punktlig, professionel og præcis

Vinylpladen lovede et produkt og jeg fik det indenfor den (korte) tidsbegrænsning de havde sat, modsat en del andre webshops jeg har benyttet her i julestressen. Pladen var i fin stand, og var i en ny plastik-beskyttelses-dims. Kunne dog godt bruge et større udvalg, men regner med at det vokser med butikken ;) Det er ikke sidste gang jeg handler her!

Vinylpladen ApS Details

Visit Vinylpladen DK