Viskerbladet.dk reviews

Viskerbladet.dk reviews

9.5

Leveret til tiden

Købt komplet sæt viskerblade til en Kia Ceed, leveret til tiden i OK kvalitet til prisen. Kan anbefales.

Gode produkter og super service = win - win :-)

Gode kvalitetsprodukter til en god pris. Hurtigt leveret, hver gang. Sådan burde alle internet butikker fungere.

Hurtig levering!

Bestilte nogle viskere mandag aften, og modtog dem idag onsdag!

Praktisk og nemt

Jeg har tit skulle lede i flere butikker for at finde de lidt specielle viskerblade til min 4WD. Her er det ordnet på få minutter og leveret på 2 dage. Det gør jeg også næste gang

Hurtigere end KIA

Havde brug for en bagrudevisker til min KIA, dog værkstedet havde ikke nogen på lager (leveringstid: 2-3 dage, plus min tid at afhente). Her fik jeg leveret varen næste dag - og afhentningen kunne klares på hjemvejen, uden flere ekstra kilometer. At afhentningstedet ikke var det aftalte skyldtes vist Post Danmark, der ikke kunne læse - men de to steder ligger kun 600m fra hindanden, så det betyder ikke så meget.

Flot klaret!

Hurtig levering og god service

Viskerbladene blev leveret hurtigt til den aftalte pakkeboks. Da det viste sig, at der var en produktionsfejl på det ene blad, skrev jeg til Viskerbladet.dk, som hurtigt sendte et nyt uden beregning.

Super service -!

Bestilt lørdag aften og leveret mandag eftermiddag i mit firma, det er hurtig levering.
Fakturaen nåede først frem bagefter så jo jeg kan kun anbefale Viskerbladet.dk + kvaliten er fin på deres produkter.
Så det er absolut ikke sidste gang jeg handler med dem.

Kanon oplevelse igen - igen

Jeg har igen haft fornøjelsen med at handle hos Viskerbladet.dk
Mine vare blev leveret dagen efter jeg havde ordret - Super

Super god købsoplevelse

Jeg bestilte en bagrudevisker hos Viskerbladet.dk, og blev efterfølgende kontaktet af firmaet, som kunne oplyse mig at den bestilte model ikke passede til min bil. Jeg er meget taknemmelig for denne service, som både har sparet mig tid, besvær og penge. Jeg vil derfor ikke tøve med at anbefale andre at handle hos Viskerbladet.dk!

Fremragende service og opmærksomhed

Havde bestilt viskerblade. Viskerbladet.dk konstaterede de ikke passede til min bil og tog kontakt til mig og sikrede jeg fik de rigtige sendt. Super opmærksomhed

Fin kundeservice

Jeg bestilte viskerblade til min bil.

Desværre viste det sig, at de ikke passede pga en speciel plastikkappe på bilen. Dette var tilfælde på trods af, at producenten skrev at bladene passede til bilmodellen.

Jeg kontaktede viskerbladet.dk og de sendte mig nye viskerblade fra en anden producent som passede. Endvidere sendte de en returpakkeseddel, så jeg kunne sende de først modtagne viskerblad retur uden beregning. Fin service.

Super service og rigtig prisdygtig forhandler!

Jeg havde nogle spørgsmål til et ordre, som blev besvaret kort tid efter jeg havde sendt mailen. Jeg fik svar på det hele, og fik min ordre placeret og derefter besked på at den nu var sendt kort tid efter - hurtigt og problemfrit uden at skulle trække en mine. Som forhandler er viskerbladet rigtig prisdygtige, og klart et sted jeg vil handle igen.

Hurtigt og korrekt

Fik kompetent hjælp og en lynhurtig levering, dagen efter :o)

God service og hurtig levering

I forbindelse med bestillingen af viskerblade blev jeg i tvivl noget, og sendte en mail til viskerbladet.dk - jeg fik svar i løbet af 2 timer, og bestilte derefter på hjemmesiden.

Varen blev leveret dagen efter, så i min verden var det helt perfekt.

Mark

Huritg og korrekt levering

Torsdag eftermiddag bestilte jeg vinduesvisker til min Yaris. Fredag eftermiddag satte jeg viskeren på, og den passede.

Fin service

Fin service

De rigtige vare, nem bestilling og hurtig levering.
Der udover hurtig og god tilbagemelding på spørgsmål fra mig.
Jeg vil helt sikkert bruge jer igen.

Super nemt og super hurtigt

Nemt at finde det produkt man leder efter på hjemmesiden, og få dage efter bliver det leveret med posten.
Samtidig blev jeg løbende orienteret på mail, om hvor langt min ordre var nået i systemet - alt i alt en god oplevelse, som jeg helt sikkert vil benytte mig af en anden gang.

*Super nethandel

Det firma fungere bare professionelt, havde fået nogle forkerte viskere, retur label kom sammen med de rigtige viskere inden for 2 dage. Kan varmt anbefales. Meget venlig forhandler som virklig gør det bedste for kunden.

Viskerbladet.dk Details

Vores produkter er kvalitets produkter som anvendes af mærke værksteder & Bil producenter verden over. Vi lagerfører: Her er udpluk af vores varekatalog: KCW Vinduesvisker NWB Vinduesvisker, NWB Design/Hybrid vinduesvisker, BOSCH Bagrudevisker, Liqui-Moly Produkter, Wunderbaums - Alle dufte, Vinterprodukter,

Visit Viskerbladet.dk

We live here: Brunbjergvej 4