Vitanordica reviews

Vitanordica reviews

Very low
1.8

Pillerne har virket på mig !

Ja jeg vil tilslutte mig til alle dem som brokker sig over den manglende kundeservice. Men nu har jeg været på dem i 1 måne dog de virker sgu. Og når de virker er jeg sådan slet lige i første omgang ligeglad med den manglende kundeservice.

Fordækt handel formentlig Vita Nordica

Jeg ved ikke af, at jeg har bestilt noget som helst og har fået tilsendt en prøvepakke. Jeg har skrevet til kundesiden, som de dog giver mulighed for at kontakte på medfølgende brev og beklaget mig og prøvet at stoppe det I deres øjne oprettede abonnement to gange. Nu har jeg så for tredje gang forsøgt at skrive til kundesiden som ikke angiver firmanavn, adresse eller CVR-nummer eller noget som helst, ligesom den næste pakke jeg nu har modtaget heller ikke angiver, hvilket firma pakke kommer fra....! Det er langt ude. Jeg har fået en mail tilbage som svar på min første mail, at der må være nogen, der har misbrugt mit navn til bestilling af varer. Jeg tror nærmere det er dem, der misbruger mit navn, det formodede firma som kunne være Vita Nordica, for de har en hjemmeside med mulighed for at få tilsendt gratis prøvepakke, Min regning lyder nu på 158,00 kr. og jeg betaler altså ikke for noget jeg ikke har bestilt til nogen jeg ikke ved hvem er! Da man skal sætte stjerne på giver jeg en men i virkelig heden forsøgte jeg at sende uden stjerner!

jaja

men virker produktet og holder de, det de lover ? Glat burre og Løvetands rod ? Er skeptisk.
Enig i, at måden denne forretning drives på, er overdreven sjofel og plattenslageragtig. De får ikke en krone fra mig, men hvis nogen her, har en bekræftelse på produktets ægthed og virkning, hører jeg gerne om det :)

j.

Er blevet snydt.

Jeg er her til aften kommet til at dumme mig, da jeg tilmeldte mig de 30 dage gratis prøvepakke ved Vitanordica.
Da jeg havde trykkede mine oplysninger ind og ville trykke videre troede jeg at der ville komme noget mere omkring hvordan og hvorledes, men det gjorde der ikke og så var det forsent at fortryde noget.
Jeg sidder nu her og har fortrudt det jeg har gjort så inderligt efter at jeg har fundet ud af at jeg er blevet snydt.
Jeg vil derfor høre jer om der er nogen der ved, hvad jeg kan gøre for ikke at modtage den prøvepakke? og om jeg overhovedet kan gøre noget...

Fup og svindel

Skriv en mail til dem det har jeg gjort så stopper de

FUP!!!

Man bestiller en GRATIS prøvepakke - den ankommer, og når man så opsiger omgående, får man at vide, at de liiige sender én til pakke: Begrundelsen er, at det er mere økonomisk for dem, at pakke mange leverancer på én gang, og der derfor kan være bestilt en pakke mere til én. Det forhindrer dem så ikke i, at lægge et ekspeditions-gebyr oveni ...

D.d. har jeg så modtaget en regning på 129,- for min gratis prøvepakke!!!

BLUFF-FIRMA!

Vad är det för företag som man inte på nåt sätt kan nå? Finns varken adr el tel.nr och maila går ju inte, då endast "styrda" frågor. Man ska ju kunna best provpaket och sen inget mera. Vad är nu detta med en mån uppsägning? och att man måste godtaga en ord lev?
Finns dessutom ingen bäst-före-märkning, så osäkert om man törs använda prod. Man måste väl för sjutton kunna retjurnera en vara man inte vill ha!
BLUFF BLUFF BLUFF AKTA ER FÖR DETTA FÖRETAG!

Kan kun tilslutte mig alle de anmeldelser der er skrevet.

Min datter er kommet til ligesom mange andre, at tilmelde sig dette skod firma.
Min største harme går på/til de hjemmesider der ligger reklameplads til sådan noget bras.

ADVARSEL!!!!!!!!!

Jeg har lige læst, at RKI slet ikke samarbejder med Vita Nordica, så hvis I har fået trusler desangående, skal de ikke tages alvorligt. Jeg gjorde det, at jeg skrev til dem i de felter, hvor man normalt skriver navn og adresse mm. , og her gjorde jeg dem opmærksom på min store utilfredshed med firmaet. Jeg har undersøgt det og fundet ud af, at det er ulovligt at drive forretning på den måde. Dels at sende fra Singapore uden returadresse og dels at have et firma, man ikke kan komme i kontakt med. Tænk sig, at de vil være sig selv det bekendt at tage så mange godtroende kunder ved næsen.

Køb ALDRIG noget hos dette ukendte og uregistrerede firma.

Firmaet leverer en prøvepakke - det er herefter stort set umuligt, at opsige abonnementet. Hvis i er hoppet på så lad være med at betale

Svindlare ! Beställ inget !!

Som många andra har noterat så går det inte att bli av med det här företaget, om du en gång beställt något. Det kommer kravbrev på kravbrev, hot om inkasso och liknande. Det finns inga kontaktuppgifter någonstans till företaget, så du kan inte bestrida fakturan. Icke etiskt och skitdåligt. Betala inte, företaget kan inte driva in pengarna, de bara skräms och hotar, men det leder ingenstans.
Varning varning varning ! :-(

Svindelforetagende! Fraråder kraftigt at handle med dem.

Dette "firma" kan ikke kontaktes hverken på mail eller telefon. De sender rykkere på fakturanumre, som aldrig er leveret og tillader sig ovenikøbet at pålægge 100,- i rykkergebyr. Jeg har forsøgt at bruge deres færdige formularer på hjemmesiden, men intet passer på problemet og det eneste man får er en autogenereret email. Igen i dag har jeg fået en rykker for varer, jeg ikke har modtaget og overvejer kraftigt, at politianmelde firmaet!

FUP firma

Min søn på 14 år som lider af bumser bestiller produktet Ren hud kapsler, hvilket jeg 5 min efter afbestiller pga hans unge alder. Dette ignorer firmaet, men istedet afmelder jeg straks abonnemtet men får bekræftigelse på mail at der er en måned opsigelse, hvilket jeg mener opfylder da jeg gør det samme dag og igen da produktet kommer ind af døren, selvom jeg skrev det var en fejl bestilling, men alligevel vil jeg modtage endnu en pakke.
Dette firma kan man ikke kontakte personligt eller finde adresse/tlf på.... der er forud indtastet spørgsmål så bliver man klikket videre.
Jeg vil helt klart gå videre med dette....... så andre ikke bliver snydt som os.

En bluff företag

Jag och min föredetta som inte har bott på min adress sedan 2007 har fått flera pakett och brev med inbetalning, fattar inte hur ska man bli av dem, har försökt att ta reda på företaget utan att lycks. Kontaktad konsument rådgivare, dem tycker att man ska inte betala eftersom deras metoder är inte lagenligt. Just nu väntar jag med krav brev.

ppsägning av abonemang Glukosamin

Hej
Vill inte fortätta med Glukosamin,så ni får inte skicka flera packet till mig

Hjæææææææææææælp tak!!

Hej min datter på 12 er som i andre kommet til at tilmelde sig det. Hun har lukket det hele ned så vi har intet kundenummer. Jeg har prøvet hvad som helst men jeg kan ikke komme i kontakt med dem. Får man sit kundenr. Ved første levering og hvilken metode er bedst at bruge for at slippe af med dem, fordi at vi er langtfra interesseret i fup. Der E r intet kommet på mail og det er ikke muligt at logge ind på hjemmesiden overhovedet! Nogle som har lidt erfaring med dt og kan hjælpe mig?

MEN MIG FÅR DE IKKE TIL AT BETALE EN ØRE FOR SÅDAN NOGET!

På forhånd tak.

Panik

Hey! Kom til at melde mig på en gratis 30 dages prøveperiode og nu bliver de ved med at sende mig regninger, jeg har opsagt det flere gange, men de bliver ved med at sende mig regninger! Nogen der ved hvordan man kommer ud af det her igen?

Ringede til politiet.

Jeg har en datter på 12 år, som har udfyldt prøveformularen. Vi modtog prøven, og skrev til firmaet, at hun ikke er myndig, og alt skulle anuleres. Jeg fandt et sted på deres hjemmeside, hvor man kunne skrive en besked via en mailbox (Kan ikke finde den idag). Vi har efterfølgende smidt brevene ud, men nu er beløbet på 429,-kr, og de truger med Inkasso og fogden. Jeg havde ellers skrevet mine kontaktoplysninger, hvis der var nogle problemer/spørgsmål. De har aldrig kontaktet mig...... så jeg ringede til politiet.
Politiet kunne ikke lave en anmeldelse af firmaet, da det i sig selv ikke er ulovligt at indkræve gæld... De kunne ikke svare på, om min datter kan optages i Ribers, når hun er under 18 år. Jeg blev henvist til en advokat eller Forbrugerrådet.
Man kan ringe til forbrugerrådet imellem 9-12, så jeg må prøve dem imorgen.

Is Vitanordica your company?

vitanordica.dk Details

Visit Vitanordica