Vitus Guld reviews

Vitus Guld reviews

9.8

Venlig modtagelse i sikre omgivelser.

De ting som jeg havde med, blev bedømt på en professionel måde.
På en skærm kunne jeg følge med i værdien af det som jeg havde med.
Ingen salgstvang.

Fin handel

Fik vurderet sølv og guld hurtigt og professionelt, og så man kunne følge med.
Pengene blev indsat på min konto 2 dage efter mødet.

god behandling

et godt sted at handle god og venlig behandling

Professionel og venlig

Vitus Guld blev anbefalet til mig af en ven. Det har været den gode og professionelle oplevelse som gør at jeg skriver en anmeldelse - noget jeg normalt aldrig gør.

Meget professionel betjening.

Dem kan du godt bruge.

SUPER OPLEVELSE

God betjening
Gode Priser
Rare mennesker
God Kaffe
Alt i alt ikke noget at klage over.
Kan klart anbefales

En hilsen til jer alle fra en yderst tilfreds kunde

Perfekt !

Klart 5 stjerner til Vitus. Professionelt, meget informativt, behagelige omgivelser, venligt personale - perfekt !

Meget proffessionel

gik nemt og meget seriøs

Effektivt, tillidsvækkende og hurtig afregning

Overskuelig og informativ hjemmeside, professionel procedure, venlig Ig troværdigt personale og hurtig afregning.

En udsøgt fornøjelse

De to gange jeg har handlet med Vitus Guld har simpelthen været en udsøgt fornøjelse. De behandler en med charme og en meget høj ærlighed som ikke er til at finde mange steder I Danmark idag. Jeg kan kun anbefale andre at opleve Vitus Guld som ikke vil skuffe og vil opfylde alle forventninger..

Helt i top!

Jeg ankom til Vitus Guld og blev taget godt imod af en vældig sød dame, jeg blev budt på både kaffe, vand og te og ventede ikke mere end 5 minutter før at de havde tid til mig, selvom jeg ikke havde særlig meget med blev der taget god tid til mig og det blev gjort på en meget sober måde så man både fik en sludder men samtidig lærte lidt om guld. Det blev gjort på utrolig professionel manér men samtidig på et personligt plan, det var jeg selv meget begejstret over. Jeg vil helt sikkert anbefale vitus guld til alle jeg kender og kommer helt sikkert også tilbage! Tusind tak for en alle tiders oplevelse.

(Og så holder de også hvad de lover, ingen gebyrer!)

Morten Hvalø

ViSES IGEN :)

Kære Vitus

Tak for dejlige og trygge omgivelser. Jeg kan ikke komme i tanke om noget i kunne have gjort anderledes. Har selv fået jer anbefalet, og vil med glæde anbefale mine venner, jer kan jeg står inde for. Tak for ærligheden, når man får at vide at man skal prøve at sælge sin ring som smykke i første omgang og på den måde få mere ud af det, så kan jeg kun sige at i har forstået service konceptet.

God kaffe - godt selvskab - gode priser - GOD dag :)

Hilsen

Diana K.

dejlige mennesker

Fin personlig betjening men selvfølgelig er der plads til forbedring. men alle er søde og venlige.

Holder hvad de lover på deres hjemmeside

Vi fik en fin behandling og forklaring på hvad der foregik med kemikalier o.s.v. for at fastslå lødighed. Virkede professionelt og effektivt samtidig med at alle spørgsmål blev besvaret. De ter rart at man kommer ind i et separat lokale uden alle mulige andre omkring personer/kunder omkring en. Afregning gik fuldstændig som lovet.

kanon service.

Skriv som du taler med en ven.

SIMPLY THE BEST! Så enkelt kan det siges.

Med baggrund i mit job, samt diverse tv udsendelser om salg af guld, var jeg meget skeptisk inden jeg ankom til Vitusguld. Men denne skepsis blev hurtigt gjort til skamme. Allerede ved døren blev jeg overrasket over sikkerheden og den professionalisme der var på stedet. Personalet var venlige og i mødekommende og vi blev budt på kaffe imens de gjorde klar til os. I forbindelse med handlen blev vi sat ind i hvordan Vitus testede guldet. Vi kunne se på en skærm da guldet blev vejet (dette havde vi også gjort hjemmefra) og Vitus vejede guldet 0,7 g mere end vi selv havde vejet det til hjemme fra, og dette endda efter der var taget sten ud af smykkerne. Prisen på guldet var også helt i top. Hjemmefra havde vi regnet os frem til et beløb, men vi fik næsten 2.000 kroner mere end vi havde regnet med. De bedste anbefalinger herfra.

Super god oplevelse

Vitus guld, er et trygt sted at komme, man bliver låst ind i området. Venteværelset er pænt og hyggeligt, hvor man bliver budt på kaffe/te. Personalet er meget professionelle, man føler sig rigtig godt hjemme.

Toppris, professionel og super betjening

Jeg sælger kun hos Vitus.. Toppris, professionel og super betjening...

Nr. 1 i Danmark.
Mvh. Jens Larsen

Helt klart anbefales!

Toppris samt professionel og ordentlig betjening

Som ejer af Kolding kræmmermarked og samarbejdspartner for adskillige advokater, har jeg ofte både guld og sølv at sælge. Der er kun et sted i Danmark jeg vil sælge det.
Hos Vitus. !

Vitus Guld

Vitus Guld - Garant for en professionel behandling

Vitus Guld lægger stor vægt på vores kundeservice, høje priser og professionalisme. Vi lever af vores gode navn og derfor sætter vi stor pris på tilfredse kunder. Vi vejer og tester dit guld i fællesskab, og forklarer processen. Pengene bliver overført til din konto og der gives den højeste pris på dit guld og sølv i Danmark.

Vitus Guld

De fleste vælger bare at gå ned til den lokale guldsmed, uden at undersøge hvad de i virkeligheden kan få af pris, fra en specialiseret opkøber. Vitus Guld beskæftiger sig primært med opkøb af guld og sølv, hvilket er derfor vi kan tilbyde vores kunder Danmarks bedste tilbud, typisk vil man få fra 10% og op til 160% mere for sit brugte guld og sølv, end hvad ens lokale guldsmed, eller andre guldopkøbere ville kunne tilbyde på en god dag. Book et møde på 27 36 70 01 allerede i dag og få fordel af de høje guld- og sølvpriser.

Visit Vitus Guld

Write to: info@vitusguld.dk
We live here: Søvangsvej 1-5
2650 Hvidovre

Højeste Score på Trustpilot

Danmarks Højeste Guldpriser

Priseksempel: 94,98 gram 14 karat guld x 170,65 kr/gram (dagsprisen d. 3/2-12) = 16.208,33 DKK. Vitus Guld - så du garanteret en professionel behandling til Danmarks Højeste Guldpriser.