Vitus Guld Aarhus reviews

Vitus Guld Aarhus reviews

9.8

Super venlige, troværdige og meget imødekommende.

Kom uden forudgående tidsbestilling og blev alligevel flinkt modtaget og fik en meget proffesionel og behagelig vurdering.

Super service!

Fik en rigtig god modtagelse og god indsigt i selve processen af testningen! Hvis jeg skal sælge flere smykker mm bliver det helt sikkert hos Vitus Guld i Århus!

Super service og god pris

Utrolig god service og gode informationer ved salget

jeg vil anbefale stedet til andre,der findes ikke bedre steder at sælge guld og sølv,end vitus guld

Det var meget spændende at sælge sine guld og sølv smykker i vitus guld,da man selv kan følge med i det hele både vægt og ser priserne,samt god betjening og et meget troværdigt sted,så jeg vil helt sikkert sælge guld og sølv der igen.

Føler sig i trygge og gode hænder :)

Fantastisk

Jeg vil aldrig mere være i tvivl om, hvor jeg vil tage hen, hvis jeg igen har guld eller sølv, jeg vil sælge, det bliver så afgjort til Vitus Guld Aarhus. Jeg følte det som en helt lettelse, at være kommet af med mit gamle arvesølv, som jeg kun havde haft liggende i en kasse gemt godt af vejen igennem mere end ti år, det var ligesom om, at der blev taget et åg fra min skulder. Så i stedet for at ligge inde med guld og sølv man ikke bruger, så gå trygt til Vitus Guld. Pengene var på min konto dagen efter. Tak

Anbefalelsesværdig

Vil ikke stå tilbage for at anbefale Vitus Guld til venner og bekendte.
Er ikke skuffet over mit besøg hos dem, og servicen var over norm :-)

Vitus Guld, Sikker og fin service

jeg ankom til butikken på det aftalte tidspunkt og blev budt velkommen med kaffe, jeg havde medbragt et par hals og armkæder i guld og fire par manchetknapper i sølv, Tingene blev hver i sær undersøgt meget grundigt med syre test for afklaring af karat og derefter vejet, jeg tænkte der er nok for 500,- kr. Der blev jeg positiv overraket det, det skulle jeg da lige gange med 5 så det var virkelig dejligt, samtidig fik jeg det råd at manchetknapperne ikke ville være mere værd en nogle få hundrede kroner ca. 50,-kr. for et par, jeg besluttede derfor og tage dem med hjem igen, dels fordi fordi det ene par havde jeg arvet efter min far og det andet par havde jeg fået i konfirmationsgave.
Jeg kan derfor med stor glæde anbefale Vitus Guld som meget sikker og troværdig.

Service og priser uden svøb

Super service og gennemskuelige priser uden skjulte gebyrer. Ringede og aftalte tid, alt var klar da jeg mødte op og pengene stod på kontoen dagen efter. Tak for god service.

Virkelig troværdig og reel behandling.

Vi kan varmt anbefale Vitus Guld. Modtagelsen samt hele forhandlingsforløbet os
imellem, kan ikke gøres bedre. En meget seriøst virksomhed.

Professionel og troværdig service

Jeg oplevede en effektiv og venlig behandling af min mødeforespørgsel. Salgsmødet blev håndteret på en meget kompetent, troværdig og behagelig måde med stor gennemsigtighed og synlighed i alle processer. Mødet blev efterfulgt af hurtig og korrekt afregning. Jeg kan varmt anbefale Vitus Guld

En rigtig GOD oplevelse ( ;-)

Det har været en fornøjelse at handle med VITUS GULD, god og hurtig betjening af
venlige og kompetente medarbejdere.
Jeg vil ikke undlade at gi' min anbefaling videre til andre, som har guld eller sølv til salg.

Tage Christensen

En oplevelse ud over det sædvanlige

Turen til Århus gik rigtig godt, dog havde jeg problemer med at finde selve stedet hvor Vitus Guld holder til. Jeg ringede så til dem og en meget venlig dame fortalte mig hvor jeg skulle gå hen for at finde stedet. Omsider fandt jeg frem til stedet og blev lukket ind af en dejlig smilende ung dame Jeg havde en aftale med en ung mand som var optaget til anden side hvilket var helt ok idet jeg var kommet i god tid.
Den nydelige og flinke unge dame bød på noget at drikke, kaffe the, eller vand der var simpelthen frit valg på alle hylder og sagde at hvis det var fint med mig så kunne hun sagtens klare købet at mit guld, men hvis jeg hellere ville vente på den unge mand måtte jeg naturligvis gerne det.
Jeg valgte nu at lade den unge dame klare det og jeg kan kun sige at det var en positiv oplevelse gennem hele forløbet.
Hun fortalte om alt hvad hun lavede bl.a. om hvordan hun delte guldet op i de forskellige karrater og hvordan hun i tvivlstilfælde tog prøver af guldet hvis der var tvivl om karat, hvilket viste sig at komme mig til gode da jeg have fået noget af guldet lagt i en forkert pose da jeg selv havde sorteret det hjemmefra.
Hun fortalte også om hvordan man vejede guldet og hvordan man fjernede sten m.v. der er i guldsmykker, samt hvordan vægten selv regnede prisen ud på det.
Jeg kan kun sige at det var en utrolig dejlig afslappende oplevelse og kan bestemt anbefale alle der går med tanker om at sælge deres guld, at rette henvendelse til Vitus Guld i Århus.
Sluttelig vil jeg gerne sende en hilsen til de to unge mennesker på stedet der simpelthen gjorde alt for at man skulle føle sig godt tilpas
Venlig hilsen
Jørgen Kristensen
8700 Horsens

Meget trygge at handle hos

Meget venlig personale

Seriøs, fair handel

Mit guld blev vurderet seriøst og ikke på slump, som ved andre.
Prisen blev vurderet et andet sted( omkring hjørnet) ca. 25% lavere. Så ok. Pris,
Kan kun anbefale.
Frank

Fantastisk betjening!

Imødekommende personale, super betjening og god pris for salg af både sølv og guld! Hvis jeg skal sælge mere bliver det helt sikkert til Vitus guld i Aarhus.

kører gerne 200 km., for at sælge til Vitus.

Vitus har 100% professionelle medarbejdere, vi følte os, godt behandlet.

Rigtig god oplevelse

Trygge omgivelser, super professionel betjening. Hyggelig snak og kaffe på kanden.

Super service og professionalisme

Upåklagelig service. Professionelt personale. Dejlig lokaler. Hurtig penge udbetaling.

Trykt og rolige omgivelser. God forklaring på vurderingen, hurtig udbetaling.

Tryk følelse, venlig forklaring om hvordan vurderingen foregår, hurtig udbetaling .

Vitus Guld

VITUS GULD - GARANT FOR EN PROFESSIONEL BEHANDLING

Vitus Guld lægger stor vægt på vores kundeservice, høje priser og professionalisme. Vi lever af vores gode navn og derfor sætter vi stor pris på tilfredse kunder. Vi vejer og tester dit guld i fællesskab, og forklarer processen. Pengene bliver overført til din konto og der gives den højeste pris på dit guld og sølv i Danmark. _____________________________________________ Information: De fleste vælger bare at gå ned til den lokale guldsmed, uden at undersøge hvad de i virkeligheden kan få af pris, fra en specialiseret opkøber. Vitus Guld beskæftiger sig primært med opkøb af guld og sølv, hvilket er derfor vi kan tilbyde vores kunder Danmarks bedste tilbud, typisk vil man få fra 10% og op til 160% mere for sit brugte guld og sølv, end hvad ens lokale guldsmed, eller andre guldopkøbere ville kunne tilbyde på en god dag. Book et møde på tlf. 31 36 70 01 allerede i dag og få fordel af de høje guld- og sølvpriser

Visit Vitus Guld Aarhus

We live here: Hans Hartvig Seedorffs Stræde 3-5, st. tv.
8000 Århus

Money

Højeste Score på Trustpilot

Danmarks Højeste Guldpriser

Priseksempel: 94,98 gram 14 karat guld x 170,65 kr/gram (dagsprisen d. 3/2-12) = 16.208,33 DKK. Vitus Guld - så du garanteret en professionel behandling til Danmarks Højeste Guldpriser.