Vivino reviews

Vivino reviews

6.5

Varen kommer IKKE som lovet

Først er varen forsinket. Man får en e-mail, der næsten lyder for fantastisk. Se sidst i denne anmeldelse. Dernæst kommer varen ikke som de efterfølgende lover. Er stadig ikke kommet. Øv. Men de er godt nok hurtige til at trække betalingen. Her er der ingen bøvl.

Vurdér selv om nedenstående e-mail fra vivino er for fantastisk. Jeg er i hvert fald i tvivl, da jeg fortsat ikke har fået min vin. Hmmm.

Kære Vivino-kunde

Jeg må desværre meddele at leveringen af dit vinkøb er blevet ramt af en forsinkelse. Vinen skulle leveres i dag, men din forsendelse strandede i nat på en nedbrudt lastbil udenfor Fredericia. En mindre hær af biler blev sendt ud til lastbilen for at tømme den, men det viste sig desværre at lastbilen holdt på en måde som gjorde, at man ikke kunne få læsset kasserne ud af traileren. Din vin vil derfor blive leveret mandag eller, i værste tilfælde, senest tirsdag i næste uge. Forsendelser til erhvervsadresser vil blive leveret i dagtimerne 8-16 og forsendelser til privatadresser vil blive leveret i aftentimerne 16.30 – 21.00.

Jeg beklager forsinkelsen. Hvis du havde indkøbt vinen til en særlig lejlighed denne weekend, og derfor ikke længere ønsker vinen, annullerer jeg selvfølgelig dit køb. Giv mig i så fald besked senest i dag klokken 16.00.
Med venlig hilsen og ønske om en, trods alt, god weekend

[navn fjernet]
Forretningsudvikler

Vivino
Njalsgade 21 E, 2. sal
DK-2300 København S

M: [sensitiv information fjernet]

Benytter både app og indkøbsmulighed

Jeg benytter ofte app og slå vin op, som jeg så kan se andres anmeldelser af. Her kan man også se pris på verdensmarked. Køber ofte vin tilbud, og sidst var det lidt sjovt at slå den just indkøbte vin op, for verdensprisen lå under den gode 'tilbuds' pris som vivino solgte den til. Er dog super tilfreds med både indkøb og app

Fantastisk service uden lige!

Jeg har længe tænkt over at benytte mig af de gode fund og tilbud som Vivino ofte sender ud om i deres nyhedsbreve men havde altid holdt mig lidt tilbage. Dog fandt jeg et tilbud her i slutningen af sidste uge på nogle spændende flasker amerikansk cabernet, og hvem i guds gode navn har ikke brug for lidt "US of A Cab"?
Så jeg slog til og ventede spændt, her i går modtager jeg så en personlig mail fra Vivino om, at de tilføjer en EKSTRA flaske til min ordre, KVIT OG FRIT!
Og dette baserede sig på at de havde et princip og ønske om at være billigst, og siden de havde fået for øre, at en forhandler i Jylland solgte et restparti for et par kroner billigere end dem, så smed de altså en ekstra flaske i ordren hos alle der havde bestilt.

Vivino.com er en fantastisk virksomhed som lever op til forventningerne og som endda går udover dem ved at lægge vægt på principper og service.
Og for at nævne Vivino App'en så har det været en god hjælp til tider hvor jeg mangler viden, især når jeg bevæger mig ud i italienske eller spanske vine(som ikke er mit speciale indenfor vinverdenen as of now). Det er en skøn oplevelse at bruge deres app og det var en sand fornøjelse at handle med dem og det bliver ihvertfald ikke sidste gang!

Ringe leveringsservice og ufleksibelt fragtfirma

jeg bestilte een kasse vin hos Vivino. Ud over bekræftelsen på ordren hørte jeg intet fra dem, men 9 (!) dage efter lå der et brev i postkassen om at Danske Fragtmænd forgæves havde forsøgt at levere sendingen hos mig dagen før.
For at få varen skal jeg køre til en terminal ca 12 km fra min adresse i Vanløse, hvis jeg ikke vil betale ekstra fragt for en ny levering.
Jeg savner virkelig en afsendelseinformation så forsendelsen kan spores, sådan som mange andre netbutikker gør. Og afhentningsmuligheder i selve København.
Det er rigtig dårlig service for de 99 kr man betaler for levering!
Håber nu meget på at vinen er god - men tænker mig bestemt om 2 gange inden jeg køber dér igen.

Skuffet

Jeg prøvede at bestille 6 vine de havde tilbud på, som de reklamerede med havde fået god kritik af vinblade og af vivino brugere. Jeg blev dog noget skuffet over vinen, som i øvrigt var over en uge om at ankomme til min dør.. Jeg tror jeg prøver en enkelt gang mere, at bestille et af deres tilbud , da smag og behag jo er forskellig og denne ene vin nok bare ikke passer til min smag.

Ja, jeg har modtaget vinen inden for det lovede tidsrum og min holdning til vinens smag er rent subjektiv, men denne anmeldelse og karakter er baseret på min subjektive købsoplevelse, som blev foretaget ud fra en reklame der lokkede med en "god" vin. Den var bare ikke god til mig og derfor er JEG ikke tilfreds. Skal man give 5 i karakter bare fordi man har modtaget varen? Nej, at modtage varen giver ingen karakter - det må anses som værende en nødvendig del i en handel mellem to parter hvor ejerskab skifter hænder (i dette tilfælde mine penge mod deres vin).

Måske det går bedre næste gang og i så fald bliver karakteren hævet.
Vivino

Reply from Vivino

Hej Daniel

Jeg faldt lige over din anmeldelse. Hvis du nogensinde igen skulle opleve at købe en vin af os, som du ikke mener lever op til dine forventninger, så kontakt os, så vi kan få vinen byttet eller returneret. Du er også meget velkommen til at kontakte mig nu på 29 29 88 87 eller tore@vivino.com - hvis vinen stadigvæk er kurant kan vi få den byttet.

Tore Scheel

God vin god service...

Har købt vin via Vivino's nyhedsbrev flere gange, og alle gange har det været god vin til prisen. Leveringen er sket hurtig inden for 2-4 dage - ingen problemer.
Ang. app'en mangler jeg mere omkring priser og hvor man kan købe vinen. Ellers super.

Super god ide.

En virkelig fin ide. Jeg har brugt det mange gange og er tilfreds med måden det virker på. Jeg mangler dog lidt mere omkring pris og hvor vinene kan købes. Men det er jo i høj grad op til kunderne at dele den info. Har købt PRO appen og det fungere fint for mig.

Rigtig god service!

Jeg købte forleden et godt tilbud på 6 flasker Montsant '06 hos vivino.com, det var der andre der også benyttede sig af, hvilket resulterede i at tilbuddet hurtigt blev udsolgt. Af hensyn til de kunder som kom for sent lavede Vivino et nyt tilbud på samme vin blot nyere årgang ('11) samtidig med at de ville give 10 % til Knæk Cancer. Jeg falder også for det nye tilbud og kontakter deres kundeservice via chat funktion og forklarer dem at jeg dagen inden allerede havde købt 6 flasker Montsant og om jeg derfor kunne spare fragtomkostningerne for den nye order. Dette resulterede i at jeg slet ikke skulle betale fragt, da vivino.com fragter gratis ved køb af minimum 12 flasker. God service , tak!

Fik refunderet defekt vin

Jeg har haft købt et af Vivinos vintilbud.

Inden leveringen blev jeg informeret om at de ikke kunne overholde deres normale leveringstider pga. påsken. God information!

En af flaskerne i sendingen var desværre defekt, men jeg fik uden problemer et gavekort modsvarende flaskens værdi.

Kommunikationen var hele vejen igennem hurtigt og professionel.

Vivinos app og hjemmesider fungere ret godt, og er super til at huske på vin man kan lide/ikke kan lide.

Visit Vivino