VPN-Byen.dk ApS reviews

VPN-Byen.dk ApS reviews

8.6

upåklageligt

Nemt at gå til og nem at komme ud af igen som behovet nu er der til

positive oplevelser med VPN-byen

Jeg har allerede anbefalet VPN-byen til mine danske venner her i Frankrig. Flere af dem vil jo gerne følge med i de danske TV-udsendelser og nyheder. Også servicen pr. tlf. har jeg oplevet som god.

Excelent

Bare så godt så man tror det er løvn
Ole.

Det virker bare. Så enkelt kan det siges.

Enkelt og brugervenligt. Det funger.

Alt efter bogen

Bor selv i udlandet og efter 1 år med VPN har det på intet tidspunkt været noget problem .

Super og hurtig service og stabil forbindelse !!

Alt fungerede fint

Alt var som forventet, og jeg fik al den hjælp, som jeg havde brug for, prompte.

Nemt og billigt.

Tak for muligheden for at se dansk fjernsyn på Costa del Sol. Systemet fungerede fint, var nemt at installere (i mit tilfælde på Ipad), og da der var problemer med "hakken" i billedet, fik jeg venlig og kompetent support fra VPN-byen. Også tak for systemet med, at man selv aktivt 7 dage inden udløb skal vælge, hvis man ønsker at forlænge perioden. I alle måder et fint bekendtskab.

Ove Korfitzen
4900 Nakskov

Tilfreds

Sad i Kina og havde brug for at komme på Facebook og Viaplay. Det kan jeg nu

super

Virker med det sammen. God vejledning på hjemmesiden selv jer kunne ordne det.uden at rykke håret ud.

Fjernsyn i Spanien

Vi siger vpn-byen tak for at vi kan se fjernsyn i Spanien det er en god forbindelse
Vi har en måned men vil helt sikkert vende tilbage når vi næste gang kommer til Spanien
Hilsen Leif Christensen

Super godt

Har brugt VPN i snart 3 mdr. og er yderst tilfreds

superbest

Har haft det i flere år virker perfekt bor i udlandet
Tak

Seriøst firma med flot service

Kan varmt anbefale VPN byen, altid hurtig svar
Og folk der ved hvad de taler om/ sælger

Lidt ustabilt - lidt bedre service kunne ønskes

Synes det er en anelse ustabilt, og synes service kunne være en del bedre, eller rettere mere forebyggende.

Hej Kristina,

Beklager at du oplever at vores VPN er ustabil. Noget du kan gøre for at forbedre det er at sætte openVPN, op på din enhed det finder du en guide til her: http://vpn-byen.dk/guides/openvpn/

Vh.
Morten Bork
VPN-Byen Support

Virker perfekt

Eneste minus er at jeg bruger det hver anden månede, og at min bruger så nogen gange når at løbe ud, før jeg skal bruge det igen. Hvilket så gør jeg skal oprette en ny bruger igen.

Men ellers virker fint, både til spil, DR, netflox osv. i udlandet.

Stabilt VPN - et must have for en udenlandsdansker

Nem tilmelding og yders brugervenlig guide (til flere platforme) til opsætning så alle kan forstå det. Kan varmt anbefale VPN-byen.

Det virker

Vi har været forbundet til vpnbyen fra udlandet i en uge og det har virket upåklageligt. Nem installation og opkobling.

Fungerer fint og uden bondefangeri

Min datter var på et længere ophold i Canada og ville gerne kunne se dansk tv på dr.dk. Det fungerede fint, om end kvaliteten ikke var perfekt, men det kan skyldes så meget andet end VPN byen. Vi har været godt tilfredse og det er meget fint at det løber ud af sig selv, når abonnementsperioden udløber. Siær fordi der er så meget bondefangeri på nettet i forvejen - særligt indenfor abonnementbaserede online-tjenester.

Net og nydelig, uden at være prangende....

Ydelsen virker upåklageligt, dog skal der genstartes urimeligt mange gange, når den anvendes på Ipad.

Hej Henning,

Kan ikke se at du har kontaktet support.
Det du kan prøve er at sætte openVPN op på din iPad. Du finder en guide til det her: www.vpn-byen.dk/guides/openvpn/

Vh. Morten Bork
VPN-Byen

Hej Alexander,

Kan umiddelbart ikke finde nogen henvendelse fra dig i vores supportsystem, så der må være sket en fejl.
Som regel kan et problem som det du oplever i Kina løses med OpenVPN, som man også kan finde hjælp til på vores hjemmeside.
Jeg sørger for at vores support kontakter dig på mandag.

Beklager du har haft en dårlig oplevelse, det er ikke hensigten med vor forretning.

Vh. Jesper Nissen
VPN-Byen

Hvorfor VPN-Byen?

Hurtig kundeserivce

Hos VPN-Byen har vi dansktalende telefon & mail support. På den måde kan vi hjælpe dig bedst. Vores telefonsupport holder åbent alle hverdage fra 9-17, på +45 30 80 90 90.

Hurtig oprettelse

Vores system behandler automatisk ordrer. Du får derfor dit brugernavn og kodeord med det samme efter betaling

Ingen bindinger

Hos VPN-Byen binder du dig ikke til at skulle betale for et abonnement i længere tid. Du bestiller den periode du har brug for, og kan frit forlænge når du har brug for VPN igen. Vi vil derfor aldrig trække penge på dit kreditkort automatisk.

Om virksomheden

VPN-Byen.dk sælger stabile VPN-Forbindelser til billige priser.

Visit VPN-Byen.dk ApS

Write to: info@wnb.dk