Carepoint Frederikssund reviews

Carepoint Frederikssund reviews

7.7

Kvalitet, super service og yderst kompetent

Har ved flere lejligheder benyttet VW i Fr-sund. Har ikke tidligere oplevet så god service. Alle aftaler overholdes og der har aldrig været noget at sætte en finger på. Værkføreren er ualmindelig serviceminded. Det findes simpelthen ikke bedre. Derudover er man meget rimelig med værkstedspriser. Kan varmt anbefales !!!!!!

Gode priser + God service = PERFEKT

Jeg har handlet min seneste brugte bil hos VW Frederikssund og er yderst tilfreds med den service de lægger for dagen..

Is Carepoint Frederikssund your company?

I vores salgsafdeling, finder du de nyeste Volkswagen modeller og et bredt sortiment af brugte biler. Vi råder også over et autoriseret V

Visit Carepoint Frederikssund