Wallstick reviews

Wallstick reviews

5.1

Dårlig kvalitet

Det klister virkelig dårlig.. har nu brugt halvanden time på at få en tekst sat på væggen. Selvom at jeg har fulgt vejledningen fra punkt til punkt. Så er jeg bange for at det ikke holder og sikkert falder af inden dagen er omme.
Når man bestiller for man hellere ikke noget af vide om forventet levring.. og der gik lang tid før jeg modtog pakken..

Meget dårlig kundeservice, kvalitet samt arbejde!!!

Først fik vi tilsendt sticker i forkert farve, hvortil vi opretter rma men intet svar fik. Dog kom der svar da vi henvendte os til dem i åbent forum på facebook. Vi fik svaret om at vi kunne beholde den forkerte sticker som undskyldning og at de ville sende os en ny. Nogle dage efter kom vores stickers så i den rigtige farve, men med betydeligt mindre skrift 10 cm kortere og så mangler der da også lige et punktum. Vi henvender os så igen for at få rettet fejlen, men nu har piben en anden lyd, vi får nu at vide at hvis vi er utilfreds så kan vi sende begge stickers retur og vi så vil få pengene retur. Dette på trods for at vi jo fik den første sticker som undskyldning, denne skulle nu også retur med påstande om at der skulle laves kvalitetskontrol på den. Handler aldrig hos wallstick.dk igen.

Misvisende annoncer og langsom kundeservice

Vi købte et sæt wallstickers, men da det ankom svarede det ikke til det viste og beskrevne produkt. Farven var anderledes end på billedet, selv om der stod "tilbuddet gælder kun for farven på billedet" og de var meget mindre end hvad der stod i annoncen og var vist på billedet. Vi har kontaktet dem via deres returneringsformular så vi kan få et RMA nummer og fik at vide at vi snart ville høre fra dem, men der er nu gået en uge uden en lyd. Hjemmesiden bærer tydeligt præg af et "garagefirma", fyldt med stavefejl og sparsomme, fejlagtige beskrivelser.

Opdateret: det tog lang tid at få svar, men der kom et svar sammen med en undskyldning og vi er blevet lovet at vi får pengene tilbage for købet og forsendelsen. Derfor tilføjer vi lige en stjerne.

Virker som det skal og hurtig levering - Køber meget gerne her igen

Produkt virker ikke

Efter megen bøvl med at benytte gavekort til wallstick.dk, kommer vare endelig, dog er stickeren åbnet og ødelagt ved ankomst.

Efter at have kontaktet kundeservice igen, får jeg tilsendt en ny. Kundeservicemedarbejder Carina skal have ros for hurtig og utrolig venlig respons via mail.

Den nye sticker forsøges sat op men vil ikke klistre trods brugsanvisning med tålmodighed og hårtørrer er fulgt til punkt og prikke. På nuværende tidspunkt orker jeg simpelt hen ikke at gøre med ved det og afskriver det som et rigtig dårligt køb. (ærgerligt for stickeren er superflot)
Det er rigtig fint at man kan returnere varen via hjemmeside, bare svært når man har forsøgt at sætte den op og derfor kun har halve stumper her og der.

I alt: Sød sød kundeservicemedarbejder, dårligt produkt, der desværre ikke virker.

Is Wallstick your company?

wallstick.dk Details

Visit Wallstick