Wartoys reviews

Wartoys reviews

Very low
1.7

Puuhhaaa noget beskidt bæ!!!!!

Jeg er satme ikke tilfreds med deres manglende service. SNYD OG BEDDRAG SIGER JEG SNYD OG BEDDRAG!!!!!!!!!!!

Det lykkedes.

Det ser ud til, at Wartoys har lukket biksen. Men bestilte en julegave, overførte pengene - og troede, at gaven var "tabt". Den kom i dag alligevel. Jeg fik også svar på emails, men gaven dukkede ikke frem før jul som lovet. Men kom dog alligevel, så det var ok.

Dårlig service.

Service i Butikken er god...
Men. så når vi til leveringen... det er ringe.
Jeg var inde i foråret og solgte 2 gas pistoler til ham og fik et gavekort i bytte.
Da jeg så ville bruge det så virkede det ikke.
Efter 3 Uger fik jeg så endelige den kode er skulle bruges.
Bestiller så vare for det fulde beløb sidst i november.
'vare kom aldrig og nu er firmaet lukket... hold da kæft det er smukt.... håber ikke han får lov at åbne en ny forretning.....

Dårlig service, krydret med løgn og latin.

Bestilte d. 22/10 div. kugler og magasiner. Fik to forkerte magasiner, men ingen kugler, kørte efter et par uger (igen igen) de ca. 25 km. hver vej, for igen at blive spist af med en dårlig undskyldning.

Har mailet og fået div. løgne historier fra den inkompetente ejer...

Idag d. 15/12, har jeg sendt en mail med klar besked om at min tålmodighed er opbrugt! Har stadig ikke modtaget hverken magasiner eller kugler , på trods af at det hele er betalt....

Wartoys får af mig Én stjerne, fordi man ikke kan give mindre....

Køb aldrig fra wartoys

Bestilte en våbendel i starten af oktober.
Da jeg efter 2 uger ikke hørte noget fra Wartoys eller modtog nogen pakke selvom penge var trukket fra min konto, skrev jeg en mail, som jeg aldrig fik svar på.

Nu er jeg så i den heldige situation at jeg har egen bil, og bor i en overkommelig afstand af waytoys, så jeg tog chancen og kørte til forretningen den kommende fredag..
Det første jeg ligger mærke til er, at han er i gang med at sælge hardballvåben til 3 børn, der ikke var en dag over 13, selvom de uden tøven blankt fortæller, at de har tænkt sig at skyde efter hinanden med dem i den lokale skov.. hvilket er stærkt ulovligt, men nok om det. Det er ikke min sag. Efter lidt ulovlig handel med mindreårige, lovede sælger mig at jeg nok skulle modtage min vare og han ville have den i starten af næste uge.
Har aldrig oplevet at nogen kunne finde på at lyve en anden person så åbenlyst op i ansigtet, så jeg tænkte: "Fair nok. Jeg kan godt vente til starten af næste uge"

Der gik en uge og jeg havde stadig ikke modtaget noget, så jeg skrev en e-mail mere hvor jeg skruede bissen en smule mere på ved bla. at true med selv at komme ned i butikken endnu engang, så jeg selv kunne hente min dims.
Jeg fik hurtigt svar om at han ikke havde modtaget varen endnu, men nok skulle have den seneste i næste uge, og at han ville sende track and trace, så snart pakken var afsendt.
Fair nok tænkte jeg. Nu har jeg det i det mindste på skrift.
Modtog sjovt nok ikke noget, og her over 4 uger og endnu en e-mail uden svar efter, har jeg nu udfyldt en blanket fra banken ("Jeg har bestilt og betalt for en vare eller ydelse, men jeg har ikke modtaget den"), og samtidig informeret wartoys om det, så nu må vi se hvad der sker..

Jeg fraråder alle at handle fra wartoys. Han er en bedrager, og det undrer mig at han stadig har en forretning kørende, men det er nok det ulovlige handel med mindreårige og deres uvidende forældre der holder forretningen igang..

Til forhandleren:
Hvis du læser det her, så giv mig mine penge tilbage. Hvis du rent faktisk læser dine mails, kan du nok nemt gætte hvem jeg er, med mindre du selvfølgelig har snydt så mange, at du ikke har overblik over hvem der er hvem længere.
Jeg er ikke bange for at gøre en indsats når en person ødelægger min hobby eller for den sags skyld snyder folk så åbenlyst. Der er mere end rigeligt med beviser her på trustpilot til at starte en sag imod dig.
Det er ikke første gang jeg lukker en forretning..

Dårlig butik

Jeg har bestilt en hjelm d.28/10 og mailede tilbage d. 20/11 da hjelmen gerne skulle være kommet, men nej og pengene er hævet fra kontoen.

Hvordan jeg får pengene retur er så et godt spørgesmål. Heldigvis var det ikke på flere tusinde kr der blev bestilt for.

Det eneste svar jeg har fået er:

Hej Lise.

Tak for din mail.

Vi beklager at du ikke har hørt fra os før nu.

Din bestilte hjelm er desværre udsolgt lige pt. Men vi får nye hjem tirsdag i næste uge.

Lige så snart vi modtager din hjelm, afsender vi den til dig og sender samtidigt en mail med tracking oplysninger.

Vi beklager den længere end ventet leveringstid.

Wartoys.dk

Utrolig dårlig service, den skal man lede langt efter.

Jeg havde bestilt en vest på deres side her den 28-08-2013. De ahr trukket penge for vareren. Jeg har ikke hørt fra dem siden, eller modtaget noget som helst. Jeg har prøvet at kontakte dem over mail, men de svare jo selvfølgelig ikke på dem. Jeg lader ikke til at kunne se noget telefon nummer på deres side, men det kan jo være det samme. Hold da helt kæft for en service, den skal man sku lede langt efter. De burde lukkes ned, for det kan da vidst ikke være helt lovligt.

KØB ALDRIG HERFRA

Jeg skrev et sprøgsmål til wartoys og fik straks svar. Efter dette bestilte jeg en forholdsvis stor ordre og hørte ikke fra ham i en uge - selvom pengene allerede var trukket...

Efter dette skrev jeg en annullering hvori jeg skrev at jeg ville få min bank til at skaffe pengene efter en uge hvis han ikke overførte dem tilbage.

Dette er nu blevet aktuelt og jeg venter på mine penge.
Køb ALDRIG herfra dette er ikke en ordenlig måde at drive virksomhed på!

Snyd og bedrag!

Købte en lasersigte hos wartoys. De trak pengene og jeg har aldrig modtaget varen. Det er nu 11 måneder siden og jeg har sendt dem mange, mange, mange mails og endnu er intet sket,
Desværre har jeg ingen anelse om hvordan jeg får mine penge tilbage!

Forfærdelig service

Købte 4 hjelme, tog 3 uger at få dem og alle 4 hjelme gik i stykker inden for den 1. uge, og de ville ikke refundere dem.

Lort!

Bestilte for 1.5 måned siden, og stadig ikke hørt eller modtaget noget...

FOR DÅRLIGT !!!!!!!!

bestilte vare for 3 uger siden, har kontaktet dem via mail, de har svaret på min besked ang hvornår mine vare ville komme, de sagde at min bestilling ville kunne afhentes den 28/3 da pengene var trukket til dem. eftersom mine varer ikke var ankommet, kontaktede den igen og har intet svar fået siden, de er ikke til at kontakte via telefon.. mine vare er stadig ikke kommet og skulle bruge dem senest den 14..
hvis der ikke sker noget går jeg andre veje eller aflægger et besøg i deres butik og høre hvad fanden de egentlig havede tænkt sig !!!!

mvh
nicolai evers schmidt

IKKE iorden, det er LANGT ude!

Jeg bestilte et par Knæbeskyttere og en gittermaske. (til en julegave)
Jeg fik pakken inden for 2-3 dage (god leveringstid)
Men i pakken var der et sæt albuebeskyttere?
Stoffet i kanten af gittermasken sad langt fra fast (men det ordnede jeg selv med noget epoxy)

Men jeg kontaktede dem via mail angående albuebeskytterne (som skulle have være knæbeskyttere)
De sagde at jeg skulle sende dem retur, jeg spurgte dem hvem der skulle betale porto, men de svarede ikke og har endnu ikke gjort det.

Varen blev bestilt den 26-11-12
Varen ankom den 29-11-12
Varen blev pakket ud juleaften (d 24/12) og modtageren så at det var albuebeskyttere.
Der blev forsøgt at ringe til dem mellem jul og nytår, og i den første halvdel af januar.
Der blev efterfølgende skrevet en mail som de svarede på.
Varen blev sendt retur.
Der skete ikke noget i 7-10 dage
Jeg ringede igen til dem, de tog den igen ikke.
Jeg har skrevet 1-2-3-4-5-6-7 mail og ringer stadig 2-3 gange ugentligt, intet bliver besvaret.

Jeg har én gang været forbi butikken men de havde lukket selvom andet fremgik af deres telefonsvarer og hjemmeside.

KØB ALDRIG NOGET AF DEM!! Medmindre du ikke ønsker en vare.. -_-

Det er ikke pengene, men princippet der får mig til at fortsætte.

Men igen KØB ALDRIG NOGET AF DEM!!!

Køb af en stor order

jeg har købt en stor order hos ham jeg fik alt fornær på ca 1 månded og våbnet var også lidt defect samt jeg fik nogle brugte ting kunne man se. mangler stadig mit greb den dag i dag hvilket er lidt over 3 måndere siden jeg bestilte det.. ud over det har jeg bedt om pengene tilbage for grebet og han svare mig bare ikke.. sidste gang jeg handler i wartoys det helt sikkert........

Manglende kundeservice

Køber en pistol d. 2/1, da jeg modtager pistolen efter knapt 2 uger til trods for at der på hjemmesiden står den er på lager, viser det sig at det ekstra magasin jeg har købt med er forkert, ringer og skriver flere gange, og endelig efter 10 dage bliver jeg ringet op, og laver en aftale med Bo om at sende det forkerte retur, og der vil blive tilsendt et nyt til mig, samt bliver lovet kompensation for Porto, jeg modtager så et brugt og defekt magasin og ingen kompensation og nu har jeg så endnu engang ringet til en telefonsvarer og lagt besked hvor der ikke er respons på det indtalte. Så jeg må nok bare skyde en hvid pil efter et brugbart magasin fra denne forretning.
Ser frem til at handlen kan afsluttes, men tvivler godt nok snart på det sker.
Så kan varmt anbefale at handle andre steder end her.

Wartoys fortsætter i samme dårlige stil.

Novmeber 2012 købte vi for over 3000 kr. efter omkring 2 måneder har vi endelig modtaget alle vores varer, deriblandt 33 68-skuds magasiner. Da det var de forkerte magasiner de havde sendt os, sendte vi dem tilbage i starten af januar. Men intet fik vi retur.. gennem hele januar skrev vi masser og mails og telefon opkald, men intet svar fik vi.
i midt februar fik vi så til sidst et svar om at magasinerne ville være der inden for 10 dage ca. det var de sjovt nok ikke. og de stoppede igen med at svare. Til sidst modtog vi pengene tilbage for vores magasiner. 5 måneder efter ordren blev lavet.
Hold jer væk fra det firma.

Virkelig dårlig

Har nu for 4 gang fået mine ordre annulleret på grund af ventetiden, og så får man intet svar når man skriver ind til dem. Det her kunne gøres meget bedre og mere seriøst

Burde lukkes

her for et års tid siden fik jeg købt mig et rigtig godt stykke lort ind over dba.dk men det er den chance man tager når man køber der inde... men jeg sender den så til wartoys for at få mit våben lavet. først gik der ca. 18 dage inden jeg fik den igen men den virke stadig ikke, han fik det så igen og der gik igen ca. 18-20 dage og da jeg fik det tilbage igen sad hop-oppen fast.. han fik den så igen denne gang gik der ikke mere en 2 dag men der efter fik jeg så regningen på lød på en del mere over 3000 kr. hvor der så stod at der var sat en ny gear kasse i og en ny tun motor for at kunne køre fjederen som sad i, men det var så det nu havde jeg et fedt våben, men nææ nej... efter to gange jeg havde spillet med det så kom der en mærkelige lyd fra den... denne gang gad jeg ikke wartoys mere og sendte den til hardball-shoppen.dk og det så på det.. der gik 3 dag hvor jeg blev ringet på at dem fra hardball-shoppen som mente at jeg selv havde lavet det i det det var lappet sammen med gaffratape... jeg ville ikke råde nogle menedsker til at støtte ham på nogle måder

ØV ØV OG ATTER ØV!!!!!!!!

Nu har jeg - desværre - i december måned bestilt varer hos Wartoys uden at læse disse anmeldelser. Og sjovt nok står jeg i samme situation. Jeg kan ikke træffe butik hverken via telefon eller mail. De er hurtige nok til at trække pengene på mit dankort, men intet om at man skal vente i enigheder på varen. Jeg har desværre ikke mulighed for at aflægge butikken et besøg da det er langt fra min bopæl, men hvor er det bare skide frustrerende at en butik kan handle på den måde uden at komme galt afsted. Jeg vil ihvertfald nu underøge, hvad forbrugerstyrelsen kan gøre ved dette, da jeg bestemt ikke ønsker andre skal stå i denne situation...

Dette er også en advarsel !

Dette er også en advarsel, den er helt galt med wartoys ! Har ikke fået min vare der er trukket penge for fra mit dankort. Har sendt fire telefonopkald med data da de ikke er til at få fat på, og tre e mail uden hverken feedback eller information fra wartots ! Idag sente jeg den sidste rykker via mail til højre og giver dette en sidste uge, så er der gået seks uger !!

Alle stjerner ( fem hvergang ? ) er alle fra omkring Jyderup ( har boet der ) ?!!

Efterskrift
Swat 1/2 hansker ordre er idag blevet annulleret og penge lovet tilbageført.

Efterskrift to.
17.09.2012 Wartoys har på denne dato overholdt sin tilbagetagelse af ordregivning og pengene er ingået på min konto tilbageført.

Jeg håber det bedste for Wartoys, men mener der skal en revidering til fra indehaver. Ps iøvrigt et dejlig område til sport med pragfulde skove og de store søer. K

Is Wartoys your company?

Wartoys Details