WATERGAMES.DK reviews

WATERGAMES.DK reviews

9.3

Undervisning og service i topklasse

Tog duelighedsbevis samt speedbådscertifikat hos Watergames.
Gode undervisere, hands-on, fokus på den enkelte og godt overblik over niveau på det enkelte hold..!
Med fuld deltagelse på holdet mangler de dog lidt plads i deres lokaler, men det er rimeligt dog.

Tak for en på alle måder en god oplevelse.

På alle måder en god oplevelse.

Kan ikke gøres bedre, Danmarks beste underviser i navagation.

Jeg har flere gange gået på naviagations aften kurser og det var kedeligt og det endte altid med at jeg ikke gad mere.
Hos Watergames er det hurtigt og underviserne er profosionelle og forstår at gør det spændene.
Så hvis du står og skal tage et kursus så spar din tid. Det er måske dyre en et aftenkursus men tid er også penge og hvis du samtidig skal regne transport og andre udgifter er det faktisk billigt.
Jeg kan kun anbefale Watergames

Har netop overstået duelighedsbeviset. Nemt, smertefrit, højt niveau og dygtige undervisere.

Bedste kursus!

Vi havde den bedste oplevelse hos watergames. Vores underviser, Mads, var helt fantastisk og lærte os alting hurtigt og nemt! Rigtig overskueligt, fair priser, kompetente lærere og sød censor. Mine varmeste anbefalinger herfra.

Super god dag :-)

Rigtigt godt kursus, Mads var god til teorien og med Henrik på vandet, så kunne det ikke gå galt ;-)
Så tak for en super god dag ;-)

Meget overfladisk og pris er vildledende

Kæresten , mig og en ven tog speedbådscertifikat i Fredericia . God stemning under de praktiske øvelser men for kort tid til at øve manøvre. Ca 7 min pr kursist .

Teoretisk undervisning meget overfladisk og med en del fejl i .

Der blev lovet fuld forplejning under kurset , samt varme og kolde drikke . Rugbrød, pålæg , kaffe og postevand var det vi fik . Alle kursister havde forstået at det skulle koste 1250 inkl prøvegebyr . Det var så eksklusive prøvegebyr på 350 kr.
WATERGAMES.DK

Reply from WATERGAMES.DK

Hej Kevin,

Tak for din feedback på kurset, selvom jeg er ked af at vi har fejlet på kurset.
Det er vores intention, at alle skal have et godt udbytte og en god oplevelse af kurset. Nogle gange træder man desværre ved siden af, og så må vi forsøge at rette vores fejltrin.

Vi ændrer dags dato måden hvorpå vi informere om kursets priser og prøvegebyrer, så der ikke skulle være misforståelser.

Mht. den manglende tid på vandet er det meget beklageligt.
Der var ganske enkelt sket en fejl i vores nye booking system, som gjorde, at der ikke var blevet meldt alt optaget i tide, det resulterede i, at der var for mange på holdet.

Jeg vil gerne tilbyde dig/jer gratis eneundervisning i enten vores båd eller jeres egen. Så i kan få noget mere tid & erfaring.

Jeg beklager meget fejlen og håber vi får rettet op på jeres oplevelse af Watergames

Martin Tristan

Super, super og super!

Min fætter og jeg har lige tager speedbådscertifikat i går og det var over al forventning!
Robert (læren) var vandvittig dygtig og kunne ikke bare lære os stoffet, men også få os til at forstå det med gode eksempler og andet fra virkeligheden.

Jeg har kun gode ting at sige om Watergames!

Dette er ikke et alternativ.

Overskriften siger alt om min begejstring for dette kursus.
Undervisning på højt plan, dejligt at have mulighed for et weekend kursus så det ikke griber ind i hverdagens gøremål, der bliver ikke gået på kompromis med kvalitet i forhold til et almindeligt forløb.

Super godt kursus!

Instruktør Rasmus er super engageret, entusiastisk, dygtig og yderst positiv og energisk. Rigtig lærerigt og sjovt kursus.

Riktig godt duelighedbeviskursus

Alt var riktig godt med Watergames teoretiske kursus i duelighedsbevis; fra instruktører, kursmateriale, pedagogik, forplejning, lokale, etc. Kan anbefales alle der ønsker at tage kurset.

intens og lærerig undervisning

Dejligt professionel undervisning til duelighedsprøven her i Weekenden.

Rasmus som var vores underviser havde en god humor som var med til at løfte det, der til at starte med virkede som meget tung undervisning.

Troede ikke at man kunne nå at få hele pensum banket ind i knolden på bare en weekend, men der er da blevet bevist at bare man holder øjne og ører åbne så skal de nok banke det ind i hovedet på en, så man både forstår lanterneføring på div. Skibe, hvordan man navigere på et så kort og regne kurser og pejlinger ud. Og meget meget MEGET mere.....

Kun de varmeste anbefalinger herfra skal i tage duelighedsbevis og ikke mener i gider/har tid til at bruge uge efter uge en hel vinter på at tage beviset. SÅ TAG DET HER.

Mvh carsten Kristensen

Hurtig og komprimeret duelighedskursus

Var glad for at kende noget til pensum på forhånd, for det er et komprimeret forløb. Heldigvis havde Watergames sendt materiale ud, så man kunne forberede sig.

Blid undervisning i vildt vejr

Jeg havde besluttet mig for at tage speedbådscertifikat, og meldte mig til kurset i Egå den 16/2-2014.
Meget fin teoretisk gennemgang om formiddagen af Sara, føler jeg forstod alt der blev gennemgået og var fortrøstningsfuld da krydserne skulle sættes.
Efter middag var det sejllads, og det foregik i blæst og regn, men stadig en super hyggelig eftermiddag sammen med Martin.
Prøven blev bestået, og skal jeg videreuddannes indenfor sejllads foregår dette via watergames!!! Absolut anbefalelsesværdigt sted at tage sit certifikat!!!

Kanon dag i stærkt vejr

Tak Robert, du leverede god sparring og undervisning så nu skal man jo bare til at finde en Speedbåd.
Godt Nytår!

Absolut professionelt

Formatet for kurset er lige i øjet; det er utroligt hvad man kan nå at lære på 6 dage.

Glimrende kursus.

Dejlig, hyggeligt og meget seriøst og lærerigt duelighedskursus hos Watergames. Læreren Robert var en udmærket lærer. Holder mange pauser i talestrømmen for at opfange kursisternes opfattelse af det formidlede stof. Det kunne jeg godt lide. Stedet ligger på havnen, hvilket jo er den rigtige placering for sådan et kursus. Gang i brændeovnen og så derudaf. Ikke så meget plads rent fysisk, men der gjorde ike noget overhovedet.
Eneste anke var måske forplejningen. Rugbrød og pålæg. Værsgo at smøre! Det var OK men ikke hvad man forventer på et kursus.
Kan overordnet kun anbefale Watergames kurser.

God kompetent undervisning med små hold

En god, lærerig og hyggelig weekend. Kompetent underviser og hyggelige maritime omgivelser. Alt i alt helt iorden.

Lærerig weekend..

God undervisning og meget hyggelig stemning.. Kan varmt anbefales

WATERGAMES.DK - PROFESSIONEL SEJLERSKOLE

Sammenlign os !

Er du i tvivl om hvem du skal vælge. Sammenlign os gerne med andre. - Vi sejler udelukkende i store ribbåde med masser af power. Dette er med til at give optimalt udbytte af kurset. - Vi har gode lokaler i de havne vi er placeret i. - Vi tilbyder fuld forplejning på alle vores kurser. - Vi giver beståelsesgaranti. - Vi giver prisgaranti.

Intensive kurser til Søs !

WATERGAMES.DK Er en professionel sejlerskole, vi har valgt at specialisere os i intensive kurser for fritidssejlere på alle niveauer. Vi har en flok erfarne instruktører ansat, til at give alle elever en rigtig god oplevelse. Vi stiller store krav til vores underviserer, vores materiale og ikke mindst sikkerheden. Derfor tilbydes alle elever også et gratis søsikkerhedskursus. Speedbådsbevis på 1 dag. Duelighedsbevis på 1 weekend. Yachtskipper 3 på 2 weekender.

Visit WATERGAMES.DK

KONTAKT WATERGAMES.DK