Waveinn reviewed by

1 Reviews

Traag, duurt eeuwig voordat je antwoord krijgt bij een derde of vierde keer contact opnemen en waarom moet ik verplicht een kopie paspoort inleveren - onzin !

Na de bestelling doorgegeven te hebben en de overboeking te hebben voltooid kwam ik er na enkele dagen achter dat je achter de bestelling aan moet gaan rennen om vervolgens uit te vinden dat ze een kopie paspoort verlangen voor een simpele bestelling. Na 3x te hebben geschreven dat ik dat om privacy redenen weiger te doen werd ongevraagd en zonder overleg de overboeking en order ongedaan gemaakt.
Als ze simpelweg de dialoog waren aangegaan hadden we misschien nog iets kunnen regelen (nee, kopie krijgen jullie nog steeds niet), maar blijkbaar was dat te veel werk voor ze.
Wat is dat trouwens voor praktijk, een kopie paspoort vragen ? Ik heb ze zelfs een kopie van de wet privacy gestuurd om ze er op te wijzen dat dit not done is. Een opmerking in de opheffingsmail vertelde dat ze vonden dat ze er recht op hadden om dat te vragen, maar het bewijs in tegendeel werd volledig verzwegen.
    Comment (?)