Wax Clinique reviews

Wax Clinique reviews

8.4

Best place in town

Zala yder en fantastisk service, er altid glad og smilende.
Jeg vil helt klart anbefale stedet til hvem som helst..
Bedste klinik i byen:-)

Bedste sted i byen!

Jeg bliver ikke længere vokset hos nogen andre (har været en del igennem), for jeg har fundet det bedste sted i byen. Tusind tak for altid hyggelig og god betjening!

Lige som det skal være!

Personalet er søde og behagelige, behandlingen effektiv og så smertefri som muligt, og stedet virker indbydende og hygiejnisk. Jeg har været her flere gange og kommer klart igen!

Hyggeligt sted med professionelle medarbejdere!

Her er der ikke nogle uprofessionelle eller uhøflige mennesker. Så søde og behandlingen gik let. Sugaring er deres specialitet, men dette gør også meget mindre ondt end almindelig voks!

Man finder ikke et bedre sted!!

Der er ikke noget der er værre end at få brazilian af en der er usikker, langsom og som fedter rundt med tingene. Det kommer du aldrig til at opleve her. Tror hun kan sit arbejde medVlukket øjne:)

Jeg er selv en fast kunde af stedet. Jeg får lavet brasiliansk sugaring og arm sugaring hver måned og er utrolig glad for det.
Zala (behandleren og ejer af stedet) er rigtig sød og dygtig i sit arbejde. Hun er hurtig, praktisk og rutineret. Hun holder sine tider præcist (har aldrig oplevet ventetid). Kan varmt anbefale dette sted. Har prøvet flere forskellige steder inden jeg fandt Wax Clinique, som blev mit sidste stop!

Udover behandlingen kan du også være tryg mht hygiejnen. Ja så kan der vist ikke siges mere om stedet.

Anne Mortensen

Jeg har fået behandling hos Wax Clinique, og det blev jeg meget glad for. Deres service er i top. Man føler sig godt tilpas. Hos Wax Clinique laver de kun hårfjerning, derfor vil jeg synes, at de er de bedste i byen. Jeg anbefaler Wax Clinique, da jeg selv har været super glad for det.

Is Wax Clinique your company?

wax-clinique.dk Details

Visit Wax Clinique