Web-Regnskab reviews

Web-Regnskab reviews

8.6

Det bliver ikke bedre til prisen!

Web-Regnskab er helt klart min favorit indtil nu.
Det er nemt at bogføre både udgifter og indtægter og man skal ikke være uddannet bogholder for at fatte det;)
Derudover får jeg kun venlige svar når jeg har support spørgsmål. Også selvom svaret ikke var det jeg håbede på :D

Bogføring for alle os almindelige mennesker

Det bedste regnskabsprogram jeg har prøvet til dato. Her er det endelig til at forstå hvordan man skal bogføre. Deres kundeservice er samtidig rigtig søde og altid hjælpsomme.

Enkelt, let og overskueligt at anvende.

Efter at have brugt Excel en hel del år til at lave mit regnskab i, blev jeg bekendt med online regnskabet Web-Regnskab. Det har en virkelig god introduktion, som gør det let og overkommeligt at starte op, og den daglige bogføring går som en leg. Der er konstant udvikling i programmet, således at det altid følger med de forskellige krav, som bliver stillet fra forskellige sider. Programmets support er i top, prisen er til gengæld lav, hvilket kan være særdeles attraktivt for små og mellemstore virksomheder. Et absolut anbefalelsesværdigt program i alle henseender.

Super hurtig support

Det er skønt når support virker som det skal, og det gør det hos Web regnskab, de er hurtige og hjælpsomme. Selve programmet er let og overskueligt.
Kan kun anbefales.

Kære Niels

Mange tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med Web-Regnskab.

Rigtig dejligt at høre du har fået en god og hurtig support hos os, det er netop det vi sætter en ære i.

Thomas

For den selvstændige nybegynder!

Jeg vil anbefale web-regnskab.dk til alle nye selvstændige erhvervsdrivende. Det er billigt og det er utroligt nemt, hvis man som jeg ikke er god til regnskab.
Så har web-regnskab.dk nogle gode videoer til at guide dig godt igennem og brænder det hele på, så sidder de klar med hjælp og support på telefonen.

Kære Betina

Mange tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med Web-Regnskab.

Fedt at du sætter pris på vores demo videoer og opstartshjælp, og det lader til du har fået god glæde af Web-regnskab.

Vi håber at have Jer som kunder i mange år fremover.

Thomas

Online regnskabsprogram til en god pris - let for nybegynderen og rigeligt med muligheder for den erfarne!!

Jeg er en glad bruger af web-regnskab gennem godt 2 år.

Jeg oplever løbende at der udvikles på regnskabsprogrammet hvilket gør det up to date med seneste krav og behov. De behov jeg havde for 2 år siden er selvfølgelig anderledes nu, men programmet kan løbende udvides i takt med mine behov – dertil med de smarte muligheder, som løbende kommer i regnskabsprogrammet.

I starten har man ofte en del spørgsmål til det og bogføre, men også hvordan et system fungerer. Jeg har prøvet en del forskellige online regnskabsprogrammer da jeg skulle vælge – og må sige at dette var det klart nemmeste. Jeg var ligeså omkring et par ’offline-systemer’, men hoppede hurtigt væk af frygt for hvordan fremtiden ville se ud for disse.

For mig var det i starten utroligt vigtigt, at mine data var sikkert opbevaret, jeg kunne arbejde i et online system – og ikke mindst at det skulle være nemt. Jeg har med tiden fået en god forståelse for bogføring og har stortset ingen spørgsmål. Der er dog gratis mailsupport hos web-regnskab, som jeg benyttede mig af i starten.

Web-regnskab må siges at være et all-around program, som rammer utroligt bredt. Hvad enten man har brug for den helt store forkromede løsning til ’store tal og store kunder’, eller den mindre iværksætter-løsning, hvor man ofte måske ikke har den store regnskabsmæssige erfaring - er dette det rigtige program!

Jeg vil vove og påstå, at web-regnskab er det absolut letteste online regnskabsprogram – og med de gode demo-videoer af diverse moduler og bogføringssituationer man kan komme ud for undervejs; kan man komme utroligt langt som nybegynder i dette regnskabsprogram.

Ingen dikkedarer. Ingen overflødige gimmicks. Ingen kompromisser. Det skal være WEB-REGNSKAB!

Kære Christoffer

Mange tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med Web-Regnskab.

Det er super godt at høre du har haft gode oplevelser med vores produkt og kan lide den enkle måde tingene er opsat på.

Vi håber at have dig som kunder i mange år fremover.

Brugervenligt og overskueligt

Som ikke-regnskabsnørded kasserer i vores grundejerforening havde jeg problemer med at overtage det anvendte C5-system. Jeg var aldrig rigtig sikker på, om det, jeg havde lavet, var korrekt. Jeg havde brug for et nemt og overskueligt system. Det fandt jeg hos Web-Regnskab. At det samtidigt er prisbilligt, er naturligvis kun en yderligere fordel. Jeg kan tilføje, at vores revisor har udtalt sig meget positivt om systemet. Især er det smart, at revisoren via nettet selv kan gå ind og kigge på tallene i stedet for at skulle have tilsendt en hel bunke udskrifter.

Kære Niels

Mange tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med Web-Regnskab.

Hvor er det dejligt vi kan gøre livet lidt lettere for dig end hvis du sad med et gammeldags regnskabsprogram. Også positivt din revisor sætter pris på det også, så er det jo win-win.

Vi håber at have Jer som kunder i mange år fremover.

Thomas

Kanon godt og simpelt program

I starten blev jeg rigtig godt vejledet og systemet er til at forstå samt meget simpelt. Prøveversionen er kanon og man får mulighed for at kaste sig ud i det på en fiktiv måde. Prisen er til at overkomme og man får den service man vil have for pengene. Ellers kan man købe nogle tillægsfunktioner til programmet, hvilket er kanon. Alt i alt et godt program at starte på som ny iværksætter, hvis man vil forstå tingene på en simpel måde. Jeg har stadigvæk en del ting jeg skal lære endnu, og vil da gerne lære at afslutte et regnskabsår når året er omme :) Man kan dog godt snakke forbi hinanden over e-mail, så vil anbefale folk at ta TLF-support delen med i pakken for at spare det besvær.. Go-4-it.

Kære Motormouse

Mange tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med Web-Regnskab.

Det er rigtig rart at høre du kan lide enkeltheden i programmet, og sætter pris på den lave omkostning programmet giver dig.

Thomas

Jeg er i prøve perioden og har indtil nu fået rigtig god behandling

Jeg har brug for ganske enkel og overskuelig bogføring. Det giver dette program mig.
Samtidig kan jeg tilvælge moduler nå dette behov viser sig.

Helt fint

Kære Klaus

Mange tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med Web-Regnskab.

Dejligt at høre du har haft en god oplevelse med vores support og finder programmet let og overskueligt - netop det vi har arbejet hårdt for at skabe.

Thomas

Systemet er godt, men deres eget website fungerer åbenbart ikke

Systemet fungerer, dog skal de sørge for, at deres eget website virker, når man vil kontakte dem via deres kontaktformular.

Kære Dan

Mange tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med Web-Regnskab.

Super godt at høre du kan lide brugervenligheden i programmet og at du kan få sparet nogle bundlinie kroner med vores produkt.

Thomas

Vi har fået en meget fin service. Fik først lavet et logo i et worddokument om til en billedfil, så det kunne bruges i Web-regnskab, fandt efterfølgende ud af, at vi ønskede firmanavn og adresse sammen med dette logo - henvendte os igen og fik endnu en gang lavet ikke blot et logo, men to logoer som kunne bruges i web-regnskab efter eget valg.

Kære Gitte

Mange tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med Web-Regnskab.

Jeg er glad for at høre du har haft en god oplevelse, og vores support har ydet lidt ud over det sædvanlige:-)

Regnskabssystem med Web som sidegevinst

Jeg var novice i regnskab. Kendte ikke forskel på debit og kredit. Troede dobbelt bogholderi var noget med at gemme sorte penge. Efter at have brugt Web-Regnskab i en måned føler jeg mig som en erfaren bogholder. Andre har anmeldt web-regnskab og rost det til skyerne og jeg er helt enig, men det er en overraskende sidegevinst jeg vil anmelde. Web-regnskab kan udbygges med egen hjemmeside bygget med et utroligt simpelt værktøj. I løbet af 4 timer havde jeg min hjemmeside oppe at køre. Det er et værktøj med begrænsninger, men ikke flere end at det behov jeg havde kunne dækkes. Den support jeg har fået for regnskabsdelen såvel som web-værktøj har været meget fin. Nogen gange har vi dog talt forbi hinanden. For eksempel er uendelig løkke er ikke et samme som uendelig lykke

Kære Kjeld

Mange tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med Web-Regnskab.

Det er dejligt at høre at du har været tilfreds med både vores pris, hjemmeside produkt og support. Vi sætter også stor pris på dig som kunde, og kan fortælle at vi har flere spændende features på vej i løbet af året.

Absolut anbefalelses værdigt!

Jeg kan kun anbefale Web-regnskab til alle, det er en befrielse, når man som jeg synes, at livet er andet end regnskaber. Nemt at gå til, enkelt og forståeligt, lige fra faktureringen der både skrives, sendes og bogføres i en vending, til det store overblik over det samlede regnskab - det fungerer bare som det skal!
Er der brug for hjælp, er kundesupporten altid hurtig på tasterne med venlig og effektiv hjælp og løsninger.

Så jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger!

Kære Marie

Mange tak for din anmeldelse og positive ord.

Det er fantastisk dejligt at høre det produkt man ånder og lever for bliver værdsat, og det er virkelig herligt at høre hvordan Web-Regnskab har gjort den uundgåelige bogføring lidt lettere for dig. Det er også dejligt at høre at du har været tilfreds med vores support.

Tak igen for ordene - de varmer.

Nem igangsætning & Fremragende Support

Skal du bruge et regnskabsprogram der er nemt at gå til, uden langhåret opsætning af alt muligt er Web-Regnskab svaret.

Du er igang lige så snart du melder dig på prøveversionen. Alt er klar med kontoplan lige til at tage i brug.

Web-Regnskab har gode letforståelige informative video gennemgang af funktionerne du skal anvende, og ikke mindst hvordan.

Her kan absolut alle være med, også selv om vi hellere vil arbejde i "marken" og regnskab er en sur pligt henvist til weekenderne.

Prisen er markeds bedste for at køre et regnskab.
Min varmeste anbefalinger herfra

Kære Matthew

Mange tak for din anmeldelse.

Det er super dejligt at høre du synes systemet er let at komme i gang med og at du har fundet hjælp i vores demo video.

Tak igen fordi du lige tog dig tid til at give os din positive feedback, det giver os bare lyst til at gøre det endnu bedre:-)

Thomas

Enkelt og økonomisk billigt regnskabsprogram, der kan hvad det skal og lidt mere og fin support

Et regnskabsprogram der kan, hvad de fleste små virksomheder har brug for. Kan absolut anbefales.

Kære Claus

Mange tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med Web-Regnskab.

Det er dejligt at høre at du har været tilfreds med både vores pris og support. Vi sætter også stor pris på dig som kunde, og kan fortælle at vi har flere spændende features på vej i det kommende år.

Let og billigt

Jeg har prøvet samtlige regnskabsprogrammer i DK og endte med Web Regnskab. Det har jeg været rigtig glad for.

Det er et virkelig let og simpelt program at anvende, og jeg er glad for at prisen er lavest på markedet! Godt program til en billig pris - det er et vindende koncept hos mig!

Fået rigtig god og venlig support de få gange jeg har haft brug for det.

Thumbs up

Kære Tue

Mange tak for din anmeldelse.

Dejligt at høre du har valgt os efter at have testet flere programmer. Og ja, vi synes jo også kombinationen af et godt program og en billig pris er en god idé:-)

Tak igen fordi du tog dig tid til at anmelde os.

Super godt regnskabsprogram

Let og overskueligt program.

Hej Anne-Mette

Mange tak for din anmeldelse.

Dejligt at høre du finder Web-Regnskab let og overskueligt - det er lige præcis det vi har anstrengt os for at skabe.

Super regnskabsprogram

Jeg kan varmt anbefale dette regnskabsprogram. Selve programmet er rigtig godt og bliver forbedret løbende. Desuden får man altid en super support, hvis man har nogle spørgsmål.

Kære Paulina

Mange tak for din anmeldelse.

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med Web-Regnskab. Vi forbedrer ganske rigtigt programmet konstant, og jeg er glad for at høre du har været tilfreds med vores support.

Rigtig godt og billigt

Godt og billigt regnskabprogram. Hurtig og kompentent support.

Kære Matthew

Mange tak for din anmeldelse.

Jeg er glad for at høre du har haft en god oplevelse af Web-Regnskab og har haft en god oplevelse med vores support.

Web-Regnskab.dk Details

Visit Web-Regnskab