Gratisdns reviews

Gratisdns reviews

7.0

Sådan skriver GratisDNS til deres kunder gennem mange år..

"I har været et rigtig sjuskehoved da i oprettet det" ~ [Navn]

Det samme kan man med sindsro sige om udfærdigelsen af deres egen hjemmeside og ikke mindst deres kundeservice.

Læg ikke dine penge i deres lommer, medmindre du er ligeglad med din hjemmeside og har lavet den for sjov.

Fantastisk service

God service, som jeg har benyttet mig utrolig meget af. Brugervenligheden på sitet kunne måske blive bedre, men til gengæld er det gratis.

Perfekt service!

Har lige fået kanon god hjælp fra Larsen Data på telefonen. Jeg havde et problem, som absolut ikke var deres skyld, men jeg fik al mulig, venlig hjælp til at løse det.
TAK!

13 års fast bruger af GDNS

Har aldrig problemer med deres service.
Indimellem sker der lidt ironisk kommunikation til deres brugere i forummet, men omvendt må man formode folk også godt kan forstå (og læse) reglerne i forummet, for ikke at læse lidt i emnerne omkring deres problem. Det er hjælp til selvhjælp.

Bruger dem personligt til alle mine domains samt henviser kunderne til GDNS - for en bedre og blligere DNS-service fås ganske enkelt ikke.

Arrogant og nedværdigende kundeservice!

Fik en Christian i røret da der var problemer med redelegering. Der blev ikke lyttet på nogen måde til hvad problemet var, og der blev talt sarkastisk og ekstremt nedladende! Supporteren havde ret i, at det var en bruger fejl i dette tilfælde, men lyttede slet ikke da jeg prøvede at forklare hvordan samme problem var opstået tidligere hvor det ikke skyldtes en bruger fejl - hvilket egentlig var det jeg søgte en forklaring på.

Jeg er glad for deres produkt, og ser mig selv som en god kunde, bruger det til langt over 100 domæner - men den kundeservice er fuldstændig til grin, og burde ikke kunne finde sted i et seriøst firma - så vil jeg hellere ligge mine penge et andet sted.
Med den service kan de ikke forvente at man vil betale for det, jeg vil nærmest have penge for at skulle blive talt til på den måde!

Elendigt!

Ringe og arrogant kundebetjening.

Fik en opkrævning på fornyelse af et domæne, som vi ikke skulle bruge mere, så jeg slettede domænet og skrev at vi ikke skulle bruge domænet mere. Men det kunne man ikke for de havde betalt, så derfor skulle vi betale.

Vi har betalt 299,- for fornyelse af et domæne, vi aldrig har bedt om fornyelse af, bare for at slippe for spam fra GratisDNS / Larsen Data ApS
Nu har jeg så prøvet at sende en mail med en opsigelse af domænet og få en bekræftelse af dette, intet svar.

Nu vil vi flytte alt væk fra GratisDNS / Larsen Data ApS for det er dog det værste firma vi har mødt længe, og vil varmt anbefale netsol.com og moniker.com, fedt interface, får mail før ens domæner udløber, så man kan tage stilling til, om man ønsker at forny.

Opfordrer alle til at flytte væk fra GratisDNS / Larsen Data ApS, så de kan forstå, at det alle firmaer sælger i dag er service, for der er altid et andet firma, der kan det samme.

Bedst i test!

Der er ALDRIG problemer med GratisDNS, så Thumbs Up for dem!!!

meget tilfreds

man kan kun være tilfreds her.. det virker bare og servicen er bare i top... kan kun sige top doller..

Love 1

Love 1... og så er det gratis. :-)

Virker bare

Jeg har ikke brugt kundeservice for det har ikke været nødvendigt for deres services er ret simple at anvende.

Virker som det skal.

Venter stadig på mine domains.

D. 27 Bestilte et .EU domain, som kom meget hurtigt op!
D. 27 Bestilte et .AT domain, som endnu ikke er kommet op. De har dog trukket pengene.
D. 28 Bestilte et .PM domain, som endnu ikke er kommet op. De har dog trukket pengene.

D.29 Skrev jeg en email til salg for at hører omkring status på disse 2 bestillinger, eftersom de ikke var oppe endnu... Intet svar modtaget.

Jeg oprettede et spørgsmål i "bruger til bruger" omkring hvorvidt et .AT og/eller .PM skulle aktiveres ligesom et .DK domain skal... det spørgsmål blev smidt i "Off-topic - Her har vi det sjovt » Snik snak". Syg form for humor!

De har blokeret for brug af Gmail på deres forum, grundet "spam",.. dog alligevel har de 2 anti-bot filters. CAPTCHA og et spørgsmål. Jeg havde heldigvis et domain på Google Apps, som jeg kunne bruge i stedet og ironisk nok, så smider Gmail GratisDNS Forum mails i SPAM ;)

Deres web interface stinker, så at sige. De gøre alt for meget brug af form POST, som gøre at man ikke kan klikke på Tilbage knappen,... samt at ens brugernavn og password bliver smidt ind i disse form post, som dog heldigvis bliver sendt via SSL.

Man skal huske IKKE at bruge sin private email til denne service, da den bliver smidt ind i DNS SOA Record,...

Normalt (ved .DK domæner) så plejer de at være gode nok.

Fantastisk

Fantastisk produkt og service. Har handlet med dem flere gange, og brugt deres gratis service adskillige gange.

Gode Service

Gode Service.

men er dov ligt dyre med der priser på domain navn. både købe og fornyelse.

Hilsen
Stefan Meller

god service

at udbyde...

Man kan jo dårligt forlange noget når det er gratis, men de leverer alligevel varen. Rigtig god service, som jeg tit bruger til pålidelig DNS hosting.

....

Billigt, hurtigt, god support.

Hele vejen igennem professionelt

Vi har brugt Gratisdns siden 2004 og der har på intet tidspunkt været problemer af nogen slags.

Al form for support sker via et forum, hvilket måske ikke er det mest hensigtmæssige men man skal lige tænke på at denne service som Gratisdns tilbyder er *GRATIS*

Jeg tror ikke vi i kongeriget Danmark finder en online service der er 100% gratis, hvis lige vi ser bort fra tillægsydelser, mig bekendt findes det ikke - joh bevares der er mange men så er de ikke helt gratis.

Så fem stjerner er skam ikke for lidt for noget der er gratis og som samtidig virker og som næsten alle kan finde ud af.

Oplevede ringe og arrogant kundebetjening.

Et domæne som vi slet ikke havde bestilt fornyelse af, blev fornyet uden vores accept. Herefter blev vi spammet dagligt med opkrævninger om en faktureret ydelse.
En opringning til GratisDNS gav beskeden betal eller ryg til inkasso.
Absolut intet ønske om at forstå sagens fakta.

Vi har endt med at betale 499,- for fornyelse af et domæne, vi aldrig har bedt om fornyelse af, bare for at slippe for spam fra GratisDNS, og fordi vi ikke orker at skulle besværes yderligere med GratisDNS's hoven og arrogant behandling.

man kan ikke være utilfreds

Super service og det er gratis!

Nemt, hurtigt og stabilt

Jeg kan ikke undgå at blive lidt harm over de negative anmeldelser der står undervejs. At folk kan blive negative over manglende service når de i samme sætning skriver gratis eller billigt.

Kodeordet ved gratis dns er netop gratis dns og de har aldrig lagt skjul på at de ikke yder support. Har man brug for hjælp er der et rigtig godt forum hvor der er sidder rigtig mange klar til at hjælpe. Mod ekstra betaling kan man dog også få hjælp af deres support hvilket er helt fair.

Jeg kan efterhånden ikke tælle hvor mange gange jeg har benyttet GratisDNS, både privat og på arbejdet. Det fungerer barer og det er faktisk ikke så svært at betjene som mange tror. Design - tja.... så længe de virker er jeg ret ligeglad med farver, form osv.

Is Gratisdns your company?

Visit Gratisdns

Gratisdns is in category: DNS Provider