Webbot reviews

Webbot reviews

6.2

Ikke fået det produkt jeg har betalt for!

Jeg bestilte mit produkt d. 4/8 (23 dage siden nu) og fik at vide at mit domæne ville blive flyttet inden for 24 timer, da der var gået 4 dage og ikke havde fået noget fra DK-Hostmaster eller webbot.dk om min flytning, blev jeg lidt bekymret. Jeg kontaktede derfor webbot.dk pr. mail og fik med det samme tilbage at de er på lav bemanding ind til d. 20/8, da jeg så havde ventet til d. 20/8 havde jeg stadig ikke fået svar fra dem. Jeg tager kontakt til dem igen samme dag og får at vide at de stadig er på lav bemanding, fuldstændig samme mail som jeg havde fået tilbage før. Jeg har igen i dag (27/8) prøvet at komme i kontakt med dem igen, men får stadig den samme mail tilbage om at de er på lav bemanding. Jeg har siden d. 22/8 prøvet at komme i kontakt med dem, for at få mine penge tilbage, men får ikke noget svar fra dem andet end at de er på lav bemanding ind til d. 20/8.

Lad vær med at købe ved WEBBOT for det er det ringeste jeg nogen sinde har oplevet, og jeg vil råde alle til at komme væk fra dem hurtigst muligt, da de aldrig svarer tilbage på det man skriver til dem!

Jeg er den dag i dag flyttet til et andet webhotel, da det her er LORT og ikke kon komme tilbage med noget som helst!!!

God platform og service

Rigtig godt sted at sætte web hotel op. Mangler dog nem sletning af 1-klik installationer, og et par 1-klk installationer mere ville være fantastisk (f.eks. Mantis bugtracker & limesurvey).

Reply from Webbot

Hej CF, Tusind tak - jeg vil undersøge mulighederne for udvidelse af 1-klik.

Billig webhotel, men meget ringe service

Om ca 1 mdr har vi haft 8GB webhotel for vores klub hosted hos webbot 1 års tid, men desværre ikke uden problemer, vi er derfor nu ved at finde andet sted der kan hoste vores website bedre.

2-3 uger efter oprettelse, i september 2011, melder vores website "Forbidden", email sendes til webbot og website kommer online igen hurtigt, dog får vi aldrig præcis besked om hvorfor den var offline.

I december 2011 bruger vi for første gang backup via kontrol panel, en funktion der pakker data så 1 samlet backup fil kan downloades.
Under download mistes kontakt med website, den giver nu igen "403 Forbidden", mail sendes til support, svaret er at website er deaktiveret da automatisk kontrol så usædvanlig stor trafik.
Derefter ikke mere backup via kontrol panel.

Lørdag aften 22 maj, mens alle klubbens medlemmer sidder til fest, bliver vores website igen koblet af.
Denne gang er website offline i 4 dage.
Da website igen er online, har nogen ændret i file attributes således at website ikke kan bruges.
Flere mail og tlf opkald til webbot bliver ikke besvaret.
Og den dag i dag ved vi stadig ikke hvad der var årsag til at website var offline i 4 dage.

Andre hosting udbydere må kunne gøre dette bedre til samme pris.
Alternativt så hellere betale en lidt højere pris, fremfor usikkerheden hvorfor website pludselig uden varsel eller info går offline.

Hej Torben,
Jeg er ked af din oplevelse, men vi er desværre nød til at skride ind over for sites der groft udnytter trafik og server ressourcer der påvirker andre kunder.

Dog skal det lige nævnes at punkt 1 og 3 skyldes rettighedsfejl på webindholdet.

Dbh Brian
Webbot.dk

Kundeservice i bedring (afløser indlægget "Penge ud af vinduet")

UPDATE ultimo juli: Jeg får nu svar på mine e-mails til Webbot's kundeservice. Webbot har undskyldt forløbet og har endda refunderet mine udgifter hos dem. Jeg har således revideret min anmeldelse og hevet dem op på tre stjerner.
Såfremt de fortsætter de gode toner, kan jeg sagtens anbefale webhotellet til andre.

UPDATE ultimo juni: Dagen efter denne anmeldelse på Trustpilot fik jeg endelig svar på en af mine utallige mails, og mit webhotel ser nu ud til at fungere. P.g.a. den lange ventetid (1 måned), har Webbot forlænget perioden uden beregning og tilbudt mig at få pengene retur, såfremt jeg har fortrudt mit køb.
Jeg beholder webhotellet, men håber ikke, jeg får brug for at kontakte Webbot igen...

Oprindeligt indlæg:
Webbot reklamerer bl.a. med øjeblikkelig opsætning. Men efter knap en måned, er mit webhotel stadig ikke sat op - uden nogen form for begrundelse.

Og det er UMULIGT at få Webbot til at svare (eller ordne problemet). Jeg har prøvet at skrive til de to anførte email-adresser og i kontakt-formularen - mange gange. Men der kommer intet svar.

Det eneste, de har været hurtige til: At hæve pengene fra min konto... DET gjorde de omgående.

Svartider

Jeg har tidligere givet virksomheden 5 stjerner, men det er 1 år siden og da fungerede tingene endnu. De 4 stjerner er nu trukket tilbage!

Der er meget lange svartider både fra serveren og ikke mindst fra Webbot.dk selv.

For serverens vedkommende kan der gå minutter inden min side er bygget op. Mange brugere hopper fra og tror der er noget galt. Når det er værst kan jeg ikke arbejde på siden.

Har serveren lange svartider, så er det intet mod Webbot.dk, for derfra får man tilsyneladende slet ikke noget svar.

I går aftes fik jeg nok. Da jeg selv styrer DNS og Domæne tog det mig kun 3 timer at få DNS flyttet over til et nyt hotel, hvor jeg i mellemtiden havde fået installeret min hjemmeside. Nu kører det bare igen.

Update:

Jeg har d.d. modtaget en mail fra Webbot, 1 dag før der skal betales
( for webhotel). Webbot undskylder hele forløbet. Webbot tilbyder som
kompensation at forlænge Web hotellet gratis i 12 måneder. Det ønsker
jeg ikke for nu kører min hjemmeside fint hos en anden udbyder.

At der har været problemer er ubestridelig og når henvendelser ikke
besvares og dato for fornyelse nærmere sig kan det nok ikke undre at
man bliver usikker på fremtiden. Jeg håber for alle kunderne at Webbot
må komme til at fungere igen. Så følg med på Trustpilot og se om mit
ønske går i opfyldelse!

Enormt ringe service - og dog

Vi har flere gange prøvet at komme i kontakt med Webbot.dk både via egen mail og deres kontakt formular og på facebook, men intet svar. Vores problem er at vi er kommet til at smide passwordet væk til kundecenter.
Jeg anbefalede Webbot.dk til et familie medlem der skulle bruge en side til sit firma, men det vil jeg aldrig gøre fremover, det er deres service simpelthen for ringe til.
Personligt har jeg også hosting hos Webbot, og deres hosting kører upåklageligt, men deres service er ufattelig ringe.

UPDATE: Jeg er efterfølgende blevet kontaktet af Webbot som beklagede situationen meget, og vores supportsag blev løst lyn hurtigt. Desuden blev vi tilbudt at få forlænget webhotellet 12 måneder uden beregning.
Kompensationen og det at de lover at stramme meget op på deres kundeservice gør at jeg hæver min karakter til 5 stjerner. En dårlig oplevelse med support skal ikke ødelægge deres gode service.

Brug for support? Så find et andet firma

Jeg har nu gennem en uge prøvet at få Webbot.dk til at svare/hjælpe mig ang. et domæne, som jeg har købt. Problemet er, at jeg ikke har kunne få adgang til kundecenter og/eller DNS opsætning. Ud af 5-6 mails, fik jeg svar på én - hvor de spurgte, hvilket domæne der var tale om. Efter de fik denne information skete der ikke mere. Ej heller på venlig forespørgsel om de ikke i det mindste kunne give et hurtigt prej om, hvorvidt at de i det mindste var i gang med at kigge på sagen.

Jeg prøvede også at skrive via deres kontakt formular på Webbot.dk, men der var heller ingen svar at hente.

Jeg kan ikke svare for deres produkter som sådan (de ser ud til at have fine priser), men hvis du har brug for support, så vær varsom inden du lægger dine penge hos Webbot.

Hej CH,

Men du har også købt et produkt uden support - jeg er ked af din oplevelse, og du er meget velkommen til at kontakte mig pr. mail så vi kan finde en god løsning.

Dbh Brian

100% tilfreds!

Jeg oprettede min hjemmeside hos dem, og der gik ikke lang tid før den var oppe at køre! Plus det er super billigt.
Jeg har endnu ikke haft problemer med at siden går ned eller noget i den stil, så jeg kan kun sige at jeg er 100% tilfreds!

Nogenlunde god servis

Normalt køre det som det skal. og man behøver ikke at tænke på andet end at pleje sin hjemmeside. oplever sjældent nedfald.

det eneste jeg har oplevet af det negative er at jeg har prøvet at tage kontakt til dem dog uden at få svar tilbage endnu. men dette er kun en lille bagatel. så derfor får den 4/5 af mig.

Total styr på det hele

Jeg har løbende flyttet mine webhoteller til Webbot, jeg kan kun sige ::
Hurtig - prof. betjening, det virker altid, svarer promte når man sender mail, det bedste webhotel jeg har prøvet, billig med god plads, fantastisk kontrolpanel, det kan ikke gøres bedre....

Dårligste webhost jeg har prøvet

jeg synes simpelthen det er for langt ude at i kan finde ud af at lukke vores hjemmeside ned, men at i ikke kan finde ud af at svare når man så skriver til jer for at høre hvad der er galt.

det kan ikke være rigtig vi skal vente så lang tid her.

så må i fanme skrive en mail til os først inden i lukker hjemmesiden ned, jeg tjekker min mail flere gange dagligt.

det er sket så mange gange nu at jeg ikke ved om jeg skal gå til medierne med det eller hvad, da jeg selv føler mig utrolig snydt over et produkt jeg har betalt for.

lang tid siden jeg har handlet hos nogen med så dårlig service som jer.

sidst lukkede i vores hjemmeside ned i over 1 uge og fortalte der var et memoryleak i en af vores php filer, hvor i så efter en uge finder ud af det var en der sad og lavede ddos attack.

har vi fået nogen kompensation for det? nææ det har vi ikke, og heller ikke for alle de andre gange i har lukket vores hjemmeside ned.

lige pt. sidder jeg og venter på i svare tilbage på min mail, der er gået lidt over 1 dag indtil videre

er virkelig skuffet. virkede som et utroligt fint firma til at starte med og de var hurtige til at svare tilbage.

Hej Mikkel,

Som vi også har talt om via e-mail skyldes det at dit webhotel ikke overholdt vores betingelser - hvilket var grunden til ned-lukning.

Vi har nogle regler som vi må overholde på det område for at kunne tilbyde et produkt der ikke påvirker vores andre kunder.

Mvh Webbot.dk

Den bedste host jeg har prøvet

Gennem min tid hvor jeg har oprettet adskillige hjemmesider ved forskellige hostingselskaber, må jeg indrømme at dette firma virkelig skiller sig ud.

Det er utrolig nemt at komme igang, og til forskel fra andre hostingselskaber har jeg ikke oplevet et eneste problem med kontrolpanelet som kører ultra stabilt og svarer prompte når der trykkes på et menupunkt, som ellers plejer at være et problem ved andre selskaber.

Normalt når man flytter hostingselskab kan man forvente at der er lidt problemer med at flytte til den nye server, men den flytning jeg lige har foretaget kørte bare på skinner, det tog ca. 30 min. så var siden oppe og køre som før, bare hurtigere og bedre.

Selvom prisen er så meget lavere end de andre, får man en service der er bedre end andre steder.

Det eneste punkt jeg oplevede der var lidt irriterende var at jeg skulle bestille en windows løsning, men standard bliver man smidt på en linux løsning. Men min irritation blev hurtigt gjort til skamme efter at have kontaktet supporten som i løbet af kort tid flyttede mig over på wn windows løsning.

Så alt i alt, et super hosting selskab som jeg kan give mine varmeste anbefalinger.

Fixcom.dk

Positivt overrasket

Jeg bestilte det billigste webhotel, Minibot, koster under 50 kr. for et år, inkl. gratis flytning af domæne.

Havde lidt knas med en forkert mail adresse - min egen fejl - hvorfor jeg ikke modtog mail med login oplysninger, skrev derfor til supporten her til morgen, og fik svar og hjælp indenfor en time.

Det er kanonservice, til en mega billig pris - ros til Webbot sammen med min anbefaling.

Fint til prisen

Jeg er nogenlunde tilfreds med mit webhotel hos webbot. Jeg synes man får en del for pengene, og især med ubegrænset trafik, så man ikke skal tænke på det. Selvom jeg nok ikke bruger så meget.
Jeg synes også der er mange muligheder med kontrol panelet.

Grunden til at de ikke får de 2 sidste stjener, er at kontakt til support er svingende. F.eks. skrev jeg til dem og fik svar samme dag, det løste dog ikke problemet. Jeg skrev tilbage igen og nu her en uge efter er det ikke kommet svar. Jeg har skrevet via min egen mail og deres online kontaktformular, men høre ikke noget. Ikke engang at de evt har travlt. Og jeg mener at kunne huske sådan noget lignende er sket en gang tidligere.
En anden ting jeg har lagt mærke til, er at når man besøger sin webside, kan der godt være lidt langsom respons tid, før den loader siden. Men det kan evt også fordi jeg bruger Drupal og det er det der gør det.

Men overordnet er jeg tilfreds og havde givet 3.5 stjerner, hvis man kunne.
Jeg regner også med at fortsætte med at bruge webbot, både privat og når jeg laver sider til kunder, altså så snart jeg har hørt fra supporten.

----------
Opdatering 17/12-2011

Nu har jeg fået en masse hjælp af supporten og fået løst mit problem.
Derfor sætter jeg anmeldelsen op til 4 stjerner, og ser på det igen i fremtiden, om der skal flere eller færre stjerner.

Hej Lars,

Vi har taget din kritik til os og vil være klare til bedre responstid og hurtigere service i 2012.

MVH
Webbot.dk

Ikke verdens hurtigste service.

Først vil jeg lige sige, ja jeg lavede en brøler under registreringen, dog melder jeg hurtigt tilbage og de får hurtigt rettet den fejl i deres systemer. Jeg syntes godt de kunne have været lidt mere frem ad seende, når jeg nu skriver jeg har skrevet forkert mail så kan man jo også regne ud jeg ikke har modtaget noget.

Jeg prøver så at rykke for det af to omgange først kl 07:30 med svar på en mail, derefter over middag, og nu er klokken 22:40 og jeg har stadig intet hørt.

jeg har ingen anelse om hvad ejg gør i henhold til hostmaster, jeg har ingen ordre bekræftigelse jeg har ingen velkomstmail, selvom jeg har prøvet at rykke for den. Jeg har intet får retur andet end at de har rettet min mail

Mit webhotel er dog sat op, men jeg kan stadig ikke rigtigt komme videre. Fik svar på min første henvendelse klokken 0100 om natten, men ingen respons i dag timerne. Det kunne jeg delme godt bruge.

Hej Stig,
Tak for din anmeldelse.

Jeg har modtaget 2 e-mails fra dig i dag, en kl 8:33 og senere kl 15:24.
Begge med samme spørgsmål, så har selvfølgelig kun svaret dig én gang her til aften, altså et svar samme dag og inden for 24 timer som er vores mål at overholde.

Men sagen er den, at du har oplyst forkert e-mail adresse til os, og dermed er dit domæne registeret forkert hos DK-Hostmaster. Det er derfor dem du skal kontakte og ikke os, da vi ikke kan ændre i deres system på vegne af vores kunder.

Beklageligt! Men ikke vores fejl. Vi sælger og styre webhotellet ikke domænet.

Webhotellet har været klar til brug kort efter køb, og da vi fik din korrekte e-mail adresse sendte jeg din adgangskode til vores kundecenter.

Mvh Brian
Webbot.dk

Fantastisk service og gode priser

Kan kun anbefale Webbot.dk til alle jeg kender.

De leverer bare varen hver gang, yder en fantastisk og hurtig service, og så ligger de hele tiden nye tiltag op i ens kontrolpanel, hvilket vidner om en virksomhed der arbejder for at gøre det attraktivt for kunden.

Jeg har 9 Domæner liggende hos dem og hvis der skal ændres noget eller jeg har spørgsmål der kræver kontakt med kundesupporten kan jeg dårligt bede om hurtigere svartider/service.

Håber jeres priser/service forbliver som de er, og priserne ikke stiger hvert år som One.com og web10 har været gode til.

En god og stapil tjeneste

jeg havde min hjemme side ved en anden web hotel som havde med at gå ned (tit!) da jeg blev træt af det skiftede jeg til Webbot som kun har være nede en gang! godt gået ^^

Now thats what i'm talking about!

Bestilte en helt ny hjemmeside hos Webbot, og min side var klar til brug samme dag!
Bedste udbyder jeg nogensinde har haft.

Lækkert, og billigt

Jeg har flere webhotel'er hos webbot. Jeg har fået rigtig god support og har ikke oplevet nogle driftsproblemer.
Synes webbot er hurtige til at svare på support.

Prisen er kanon! :)

Mere end man betaler for

Med en så billig webhost havde jeg ikke de store forventninger til kundeservice og responstider. Men da der var et problem i forbindelse med en registrering af et domæne og jeg skrev til dem, fik jeg svar 2 minutter senere og problemet blev undersøgt og løst meget hurtigt.

Alle anbefalinger.

Webbot Details

Webbot.dk kan tilbyde Danmarks Billigste Webhotel hvor kvaliteten er helt i top og fyldt med muligheder. Vores servere er placeret i et døgnovervåget hostingcenter hvor der er sikring mod brand og strømafbrydelser. Her er 2 x 10 Gbit forbindelse til internettet, og der tages regelmæssigt backup af alt.

Visit Webbot

Write to: webbot@webbot.dk