WEBoptimist.dk reviews

WEBoptimist.dk reviews

8.7

Super kompentent og super service

Jonas ved WEBoptimist har hjulpet os med at blive synlige på internettet, primært med udgangspunkt i Google Adwords. Jonas er en yderst kompetent Adwords rådgiver, og når man så samtidig får en super service, kan jeg kun anbefale andre at tage fat i Jonas. Så hvis du gerne vil i gang med Google Adwords - giv Jonas et kald.

Synliggørelse af BodyCollection.dk

Vi startede vores Web shop - www.bodycollection.dk - i august måned 2013 og havde behov for at blive synlige på nettet. Jeg var klar over at vi havde behov for assistance til Adwords og lavede en søgning herom på Google. WEBoptimist dukkede op som det øverste hit - det i sig selv er en god reklame tænkte jeg og kontaktede firmaet via mailen. Samme dag gik Jonas i gang, og vi stod øverst på listen når jeg søgte på vores produkt.
Jeg har på intet tidspunkt følt mig presset til noget i samarbejdet med Jonas, jeg regnede egentlig med at jeg selv skulle overtage den del af forretningen på længere sigt, men med Jonas engagement og ekspertise kommer vi længere ud til kunderne, og det har vi behov for, så Jonas hænger nok på samarbejdet med os i lang tid fremover.
Jeg vil give WEBoptimist mine bedste anbefalinger med på vejen og håber at mange andre får glæden af et tilsvarende samarbejde.

Karsten G. Rasmussen
BodyCollection I/S
www.BodyCollection.dk

Super samarbejde

Med en jungle af "firmaer" på Internettet der tilbyder at optimere Adwords og SEO, og efter utalige telefonopkald fra ”firmaer” mener de er de rigtige til at gøre noget ved ens annoncering via Adwords og SEO – fik jeg anbefalet WEBoptimist via Amino netværket.
Alle de andre Adwords og SEO firmaer der kontakter mig (ja det der dem der kontakter mig – og ikke omvendt!) – mener alle at de er de rigtige, og vil nærmest ikke accepterer at jeg ikke ønsker deres ydelse (og de bliver ved med at ringe), derfor var det med en vis skepsis jeg skrev til WEBoptimist i første omgang. Jeg fik dog hurtigt en mail retur, med en gennemgang af hvad de kan gøre for mig – skrevet i et sprog som alle kan forstå. Og så var bloden på min halvdel – ikke noget pres fra firmaet ☺

Vi har nu samarbejdet i ca. 6 måneders tid, og jeg har bestemt ikke fortrudt denne beslutning. WEBoptimist leverer et kompetent og kvalificeret arbejde med Adwords – uden at det koster en formue. Jeg vil helt klar anbefale WEBoptimist til andre.

100% styring

Vi forsætter med glæde med www.weboptimist.dk som leverandør til håndtering af REENBERG'S facebook og google adwords.
Vi er tilfredse med Jonas' professionelle og iderige tilgang til vores online del. Jonas har 100% styr på det og fører en sikkert igennem de mange faldgruber. Jonas arbejder målrettet, sparer dig for en masse tid og man ser lynhurtig et resultat.

5 stjerner
Vi er fuld ud tilfreds med vores samarbejde, og værdsætter Jonas som er reel, og ærlig. Han lover eller sælger ikke noget han ikke selv kan stå 100% indenfor.

God service!

Jeg fik en gratis gennemgang af min Adwords kampagne, jeg modtog analysen i løbet af ingen tid. Meget professionelt og nem forståelig!

5 stjerner her fra.

Markedsføring På 1. Klasse

Vi har her ved BeautyCars arbejdet sammen med Jonas fra WEBoptimist.dk i et par måneder, og må sige at det er samarbejde med succes. Før vi begyndte vores samarbejde med Jonas, har vi haft svært ved at nå til tops hvad angår søgninger og visninger på google, men det har så sandelig ændret sig. Vi har ca. 5 gange så mange opkald om ugen sammenlignet med sidste år, og langt de fleste ender da også i ordrerbogen. Jonas er rigtig dygtig til sidst arbejde, og vi føler at han tager vores AdWords kampagne meget seriøs, og sørger altid for at tilpasse/rette den, så vi for det maksimale ud af netop de søgeord, som vi har valgt.

Så hvis du ønsker en AdWords kampagne der med garanti vil få dig til at toppe på google, og derved øge din kundekreds betydeligt, så vil jeg til en hver tid kunne anbefale Jonas fra WEBoptimist.dk

KEEP UP THE GOOD WORK

Best regards BeautyCars v/Lasse B. Jakobsen

God service og solid viden

Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde med Jonas / weboptimist i en måneds tid, hvor han hjælper os med Adwords kampagne.
Jonas er altid til rådighed og har enorm stor viden, som han er frisk på at dele ud.
Jeg er godt tilfreds med samarbejdet og er sikker på at resultatet for dette samarbejde vil vise sig i nær fremtid.
Jeg anbefaler Jonas til jer, som gerne vil køre Adwords kampagner, men ikke ved hvordan.
Rodein / art-tek.dk

En succes

Super virksomhed som har hjulpet os med at få mange nye besøgende / kunder. Weboptimist har lagt os langt bedre på google, og laver de præcis rigtige reklamer for os. Det har været en rigtig go forretning for os i Smykkebixen.dk at bruge Jonas fra weboptimist, og kan kun anbefale andre at gøre det samme. Tak for hjælpen:-)

Din nye AdWords kampagne leverandør!

Hvis du overvejer at skifte leverandør af AdWords, eller har du slet ikke nogen til at varetage det for dig? Så skift idag! Vi benytter idag Jonas fra WEBoptimist.dk til det, og eneste vi har fortrudt er at vi ikke har gjort det noget før!

Når vi putter 1 krone i Jonas, så får vi næsten 3 kroner igen på bundlinien, det er det tætteste vi er kommet på at finde et pengetræ :o)

Uanset hvad så er Jonas en super reel og ærlig person som du sammen kan sætte mål med og gå efter, du får en partner som er ligeså engageret i dine projekter som dig selv, og hvad mere kan man så egentligt forlange?

En skam der ikke er 6 stjerner på Trustpilot til dem som gør det bedre end 5!

WEBoptimist.dk Details

Visit WEBoptimist.dk