Webprint.nl reviews

Webprint.nl reviews

Excellent
9.1

prachtig

zeer mooi afgewerkt en snelle verzending in een woord enig

Perfekte kwaliteit tegen een goede prijs en een snelle service!

Webprint vind ik een prettig internetbedrijf wat veel mogelijkheden biedt op digitaal fotogebied. Nog belangrijker vind ik dat men gewoon de kwaliteit levert die men beweert te leveren en de levering is vlot. Een bijkomend voordeel is dat men regelmatig leuke aanbiedingen heeft, waardoor je nog eens iemand kunt verassen!!

Fijn bedrijf, goede service, doet wat het belooft.

Al verschillende producten besteld, fotoboeken, losse foto's en een fotoschilderij.
Allemaal tot volle tevredenheid.
Verzending is prima, ze doen wat ze zeggen. Binnen de termijn die ze aangeven.
Producten zijn nog nooit tegengevallen.

Super

Mooie afdrukken, mooie lijsten, snelle levering en het belangrijkste een hele goede klantenservice. Top!

snelle service, goeie communicatie en goeie kwaliteit foto's

Ben helemaal tevreden met webprint.nl. het upload programma is ook heel fijn. Snelle zending en ze hopen je goed op de hoogte

geweldig zoals jullie klachtafhandeling is!

Dag,
Bedankt voor jullie prima afhandeling van mijn klacht over de placemats die niet goed van kleur overgekomen waren. Een paar maal heen en weer mailen en jullie hebben mij nieuwe placemats gestuurd, die veel mooier van kleur zijn. Dank ervoor! Ik kom zeker bij jullie terug. Ook jullie telefonische begeleiding bij de bestelling was helemaal top!
groet Corrie Swennenhuis

super kwaliteit

Erg mooie afdrukken.
Ben er heel blij mee!

Vlot en goed

Mijn foto's zijn snel en goed afgeleverd... en voor een mooie prijs.

Super service en prachtige kwaliteit

Gisteren de foto op plexiglas binnen gekregen en hij is super! Mooie kwaliteit ondanks het grote formaat. Prima service. We hebben verschillende keren contact gehad met webprint via de mail i.v.m. een waardebon die we niet konden inwisselen, maar zijn hierbij erg goed geholpen. Zowel telefonisch als via de mail.
Eerder al eens fotoboeken besteld en ook die zagen er goed uit.

Goede en snelle levering

Altijd goede en snelle levering van producten. En niet duur, vooral door steeds verschillende acties.

Goed, met ruimte voor verbetering

Over het algemeen biedt webprint een goede service. De foto's zijn van goede kwaliteit en snel en makkelijk te bestellen. De levering is binnen enkele dagen thuis en goed verpakt. Het is jammer dat het lang duurt voor foto's zijn geupload. Daarnaast zou ik het fijn vinden als de bestandsnaam achter op de foto zou worden gedrukt. Dat zou mij een hoop sorteren achteraf besparen.
Bestanden die op een verkeerd formaat zijn moet je zelf in een extern programma bewerken. Het zou handig zijn als je op de website zelf de afbeeldingen met een verkeerd formaat kon besnijden naar het juiste formaat.

Prijs/kwaliteit is super!

Mooie prijs, snelle levering en mooie kwaliteit!

Goede kwaliteit, goede service, goede prijs!

Alleen maar goede ervaringen met Webprint.
Heb de volgende producten afgenomen: foto's op canvas, losse foto's, diverse foto-albums.
Makkelijk te maken, makkelijk te bestellen, snelle levertijden en bovenal, goede prijs-kwaliteitverhouding.
Geen ander voor mij. Ik ben zeer tevreden!

Mooie foto's

Mijn bestelling was snel klaar. De foto's zijn erg mooi. Ik miste wel een hoesje om ze tijdelijk in op te bergen. De foto's waren geseald. Als je dat open maakt zit je met losse foto's. Aangezien ik er 425 had, duurt het even voordat je ze in een map hebt zitten.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Webprint is aan te bevelen vanwege de goede kwaliteit,de goede prijs en snelle levering!

perfect

Netjes snel en correct ik hou dr van

Perfect

Ik zou het hier zeker bestellen. Goeie kwaliteit en snel in huis!!! Een echte aanraden

printen en klantenservice in één woord GEWELDIG!!

Beste mensen,
Ik heb meerdere fotoboekjes ontworpen via Webprint en ze zijn steeds prachtig!
Heb een paar keer een probleempje gehad, maar kreeg zonder gedoe tot 2 maal toe een nieuw boekje en het ging heel vlot.
Dus het volgende albumpje wordt weer van Webprint.
Je hebt zoveel mogelijkheden wat betreft afbeeldingen achtergronden en tekstmateriaal, je kunt je er in uitleven! En het is nog heel simpel ook!
Ja ik geef een dikke 9.
Wil jij ook een fotoboekje maken ga dan naar Webprint.nl en maak een account aan dan kun je het boekje steeds opslaan en hoef je het niet in eenmaal af te maken.Superrr!!!

Webprint.nl

Niet goed, geld terug!

Niet tevreden over je bestelling? Wij sturen je een nieuw product of je krijgt je geld terug! Wij willen dat iedereen 100% tevreden is met zijn bestelling. Niet tevreden? Neem contact op met klantenservice@webprint.nl

Over Webprint.nl

Dat kan iedereen natuurlijk wel zeggen: topkwaliteit én de scherpste prijs. Bij Webprint.nl is het ook echt zo. Webprint.nl gaat namelijk heel ver in het efficiënt inrichten van het productieproces. Dankzij een paar slimme ingrepen hebben we zo weinig mogelijk mensen nodig en kunnen we jouw foto's, fotoalbum, of je foto op canvas dus écht voor de scherpste prijs maken! Onze missie is om je dierbaarste herinneringen tastbaar te maken!

Visit Webprint.nl

Klantenservice