Coop reviews

Coop reviews

8.2

Ikke nogen stor succes

Købte en græsslåmaskine på nettet en søndag aften - mandag 8 dage efter havde jeg stadig ikke modtaget besked fra den lokale Kvickly, at de havde maskinen klar til mig, på trods af at de 500 kroner var hevet på min konto og jeg havde modtaget mail om at pakken var afsendt fra Coops lager. Jeg tjekkede min ordre hos Post Danmark, der kunne oplyse at pakken var udleveret... Jeg skrev en mail til Coop (som jeg efter 2 uger stadig ikke har fået svar på), spurgte hvor pakken blev af? Tirsdag - 9 dage efter købet - kørte jeg i Kvickly og spurgte, hvor min pakke var? Den havde de modtaget en uge tidligere - de havde "bare glemt" at skrive til mig, at den var kommet.
Jeg vil overveje, om Coop er det sted jeg nethandler næste gang. Jeg mener de kan kigge langt efter "vore klare ambition at drive Danmarks bedste e-handelsbutik...", som de skrev i beklager-vi-endnu-ikke-har-svare-på-din-mail, jeg modtog i dag...

Elendig kundeservice

Fik 2 sæt service leveret til Kvickly i Holbæk. Adskillige tallerkener var smadret ved leveringen. Jeg kontaktede per mail coops kundeservice, forklarede situationen og medsendte fotos af det smadrede service. Nu - 11 dage senere - har de endnu ikke haft tid til at svare. Efter en uge fik jeg dog en mail om, at de havde travlt!
Ikke godt nok.

Gode varer, god pris. Hentede varen i butik med sløv betjening.

Jeg er rigtig godt tilfreds med købet for varer og pris var i orden. Desuden fik jeg varerne tids nok til de skulle gives som gave. Men modtagelse var et minus i det samlede indtryk. Her i Viborg har vi ikke så mange Coop-butikker. Og der var endda ikke mulighed for at hente i Fakta. Derfor skulle jeg køre til en anden bydel, hvor der er en dagligbrugs, for at hente her. Har har jeg en gang tidligere hentet varer købt på nettet, og også dengang som nu var det omstændig og særdeles tidskrævende at få sin pakke udleveret. Håber fremover det bliver muligt også at hente i Fakta.

Nemt at handle og hurtig levering

Det er nemt at bestille varer i Coops webshop, og min vare ankom til den ønskede butik få dage senere. Levering til butik er gratis, og man bliver holdt opdateret om leveringsstatus pr. mail. Fin service!

skruen til sædet duer ikke !!

Jeg købte en cykel, som blev afleveret i den nærmeste butik. De ansatte hjælp med at få den i min bil. Der hjemme skulle jeg kun sætte pædaler og sædet fast. Pedalerne gav ingen problemer, men sædet,....!!! Skruen der fulgte med knækkede!!. Jeg kører så tilsammen 20 km til nærmeste cykel forhandler for at købe ny. De havde ingen skrue der var magen til, men anbefalede et andet system. Mig hjem igen og forsøge påny. Skruen kan ikke gøre sædet stramt, sædet ryger helt i bund. Cyklen står, efter 3 uger stadigt ubrugt i carporten :-(

nem handel

nem handel, dog var leveringstiden nogle dage længere end jeg forventede.

alt var tilfredsstillende og nemt

det er rigtig nemt og der er godt at handle on line i coop

Ingen problemer

Jeg havde ingen problemer med købet eller varen.
Levering lidt langsom, men det er jo til at leve med :o)

Varene kom til tiden og har levet op til mine forventninger.

God service og leveringstiden blev overholdt. Varene levede op til mine forventninger.

Godt tilfreds

Leveringstid var lidt langsommere end første gang.

Overskuelig side med lidt senere levering

Velfungerende hjemmeside hvor det var overskuelig at finde rundt på. Levering var lidt langsommere end lovet men det var til at leve med.

nemt og hurtig levering

god røremaskine til prisen, men jeg var ikke opmærksom på, at der anbefales max 500 g mel til dej. Forholdsvis lydsvag, nem betjening, nem rengøring
helt ok til prisen
fint med at afhente varen i min butik

Nemt og hurtigt levering i nærmeste butik.

Varen var hurtig klar til afhentning i den valgte butik. Nemmere kan det ikke gøres.

super nemt. hurtig levering

Havde lidt problemer med hjemmeside. Det lykkedes dog anden gang. Varen var fremme til tiden, uden problemer

Betalingen fejlede

Er skuffet over at Coop først 3 måneder efter købsdato oplyser om at betalingen fejlede og derfor opkræver pengene så sent.
Jeg handlede ikke på den første mail hvorefter der kort tid efter kom et brev med inkassotrussel
Useriøst af en så stor kæde ikke at have en ordentlig sikkerhed på gennemført/afvist betaling ved visa/dankort køb.

Alt i skønneste orden

Tingene kom til tiden - jeg fik en mail og en sms og kunne uden problemer hente mine varer i vores dejlige superbrugs.

Nemt

Der er et mindre minus, at der kun kan betales med dankort og jeg selv har MasterCard. Ellers gik som det skulle :-)

www.coop.dk Details

Ved køb for 400,- kr., kan de fleste varer på coop.dk leveres gratis til nærmeste Kvickly, SuperBrugsen eller Dagli'-/LokalBrugsen.

Visit Coop

We live here: Roskildevej 65