Coop reviews

Coop reviews

8.2

Perfekt kundeservice

Jeg synes COOP gør det rigtig godt, når man køber over nettet. Varen blev forsinket i forhold til de lovede 3 dage, og jeg fik en mail inden, med begrundelse og ny leveringsdato - og varen kom inden denne dato.

Forvirring og manglende koordination bag linierne.

Fik et godt tilbud på mail fra Coop - særlig kampagnepris. Da jeg få timer efter ville bestille varen - kunne den ikke leveres. Efter kontakt med kundeservice fik jeg at vide, at jeg skulle lægge besked i systemet om, at jeg ville adviseres når varen igen kom på lager, hvor jeg så kunne bestille (man kunne ikke bestille med det samme til senere levering - ærgerligt). Jeg spurgte om de så kunne garantere den attraktive pris, hvilket iflg. kundeservice ikke var et problem, da tilbudet ville køre i lang tid. MEN - da jeg siden lagde besked om, at jeg ville adviseres når jeg kunne bestille, så fik jeg på sitet højt og larmende besked på, at man ikke kunne garantere, at prisen ville være den samme, når jeg kunne bestille. Altså kundeservice rådgiver modsat den besked man får når man anvender deres eget system.

Min oplevelse bliver altså: - Kære kunde, vi skriver til dig med et godt tilbud, som vi dog ikke kan levere, og som du ikke kan bestille, men du kan bestille det senere, måske til en dyrere pris - tror vi nok, måske! Alt i alt en ikke særlig koordineret - og ej heller troværdig betjening.

At man så estimerer ca. 14 dage til at man kan levere igen, men får varen på lager dagen efter, gør kun det hele endnu mere forvirret. Få styr på leveringsevnen inden i laver kampagner, og giv mulighed for at man kan bestille til senere levering, eller fjern varen fra hjemmesiden!

den samme oplevelse hver gang god

kan kun anbefale at man køber varen hos coop dk har altid været tilfreds med de ting jeg har fået leveret

Good. service

Delivery time and condition of the goods was good but had to visit the store twice to pick up the goods as despite having been advise goods were ready for pick up they weren't there so had to go back the next day to get them.

God webside med effektive funktionaliteter

Coops nethandel har gode tilbud og deres brugerflade på web'en fungere ret fint.

Find - vælg - bestil - betal - således leveret til dør eller ønsket butik i eget nærområde nemmere kan det ikke gøres.

Dog tager det lidt lang til for Coop medarbejderne at finde frem til varerne if. med udlevering af varerne i butikken hvorfor der bør sikres en effektiv fremtidig udleveringsmodel for at kunne blive endnu bedre.

super

varen blev leveret aftalt sted og tid, helt super

jeg har flere gange handlet i Coop nethandel. Hver gang har jeg været tilfred med både varen og den hurtige levering

Smertefri leverig

Enkel og klar nethandel - der var et flot serviceniveau hos medarbejderne i Kvivkly i Holte.
med venlig hilsen
jeppe

ROCKY CYKEL MØG

d.04-04-14 købte jeg en sort herre cykel i Kvickly. dagen efter da jeg var kommet halv vejs til jobbet røg den venstre pedal holder af(metalstangen hvorpå pedalen er fastspændt)måtte ta en taxa resten af vejen med cyklen bagpå 100 kr,jeg fik så den lokale cykelsmed til at sætte pedalstang på igen og spænde den godt,og cyklede så de første par hundrede meter hvorefter jeg punkterede)-:.trak resten vejen hjem.dag 2 startede fint efter jeg havde lappet cyklen dagen før,og kom næsten helt på job før samme pedalholder,faldt af igen!!! gik til cykelhandler igen,og han viste mig hvorfor den blev ved at falde af,den var defekt og hullet var for stort til at møtrekken kunne holde den spændt på,han satte en ny pedalstang på 150 kr,jeg cyklede så hjem og igen punkterede jeg halvvejs (-: dag 3 cykler på job og alt er fint efter endnu en lapning,men da jeg fik fri var jeg punkteret for tredje gang,cykelsmed grinede af mig og sagde at det var en billig cykel og dækkene var noget bras,han satte 2 nye dæk på 500 kr og først NU kører cyklen som den skal,coop vil nok sige at jeg skulle bare komme med cyklen da jeg fandt ud af den defekte pedalholder,men jeg er afhængig af min cykel da jeg møder om natten og kan ikke vente på at de får lavet fejlen eller endelig får besluttet om den helt skulle byttes til ny.såååå COOP hvis vi ikke regner besværet med,så skylder i mig sgu 750 kr for taxa og nye dæk,eller 750 for besværet og gi fanden i cyklen.

Elendigt

Jeg bestilte have møbler og det skulle komme den 10-4 . Der kom et bord den 15-4 og stolene har jeg ikke fået endnu de skulle komme lige efter påske sagde de i kunde service så jeg venter stadig!!!

Hurtigt og let.

Bestilte en automatisk P-skive, og fik den hurtigt leveret til min lokale Kvickly. Ingen problemer.

Endelig blev det rigtig lysegrønt forår :-)

Hej gamle sportstosse!
Vedhæftet ser du mit nyeste selfie - hvor det vigtigste er min lysegrønne Mustang cykelhest netop ankommet fra Coop kun tre dage efter købet :-)
Alt fra min bestilling var med, og jeg er allerede godt i gang med let motion her i forårslandet - for naturen er forunderlig og vårgrøn som min ny Mustang.

Go service-Hurtig levering

Vi har handlet mange gange på coop.dk og een gang fik vi en maskine som gik i stykker efter en uge, vi fik bare en ny uden problemer.

God vare, dårlig levering

Der gik fire hverdage før varen var til afhentning i butikken. Det er for lang tid for en vare der så ud til at være på lager. Andre firmaer leverer inden for to hverdage.

Da jeg fik en meddelelse om at pakken var klar, stillede jeg mig i kø ved kiosken i Super Brugsen om bad om min pakke. De sendte mig ind i butikken og ud på lageret. Her måtte jeg råbe en medarbejder op der hentede pakken. Jeg gik så ud til kassen og stillede mig i kø hvor varen skulle skannes. Ekspedienten bad om kørekort eller pas som legitimition. Jeg har ingen af delene og fremviste en mail hvor der også stod man kunne anvende sundhedskort. Det forvirrede ham. Han havde tilsyneladende ingen mulighed for at vælge sundhedskort som legitimation. Han valgte til sidst kørekort og skannede mit sundskort. Det virkede.
Havde jeg vidst at jeg skulle stå i kø tre steder havde jeg ikke medbragt min søn på tre år. Han var ikke spor glad for at vente.

Det er alt for besværligt at afhente en vare i Coop. Det skal gøres meget mere effektivt. Kunden skal naturligvis ikke henvende sig tre forskellige steder i en butik for at få udleveret en vare og stå og vente de samme tre steder. I mailen jeg fik stod blot, at jeg skulle henvende mig til personalet. Ikke at jeg skulle gå ud på lageret. Jeg brugte vel 20 minutter på at få udleveret min pakke.

Det undrer mig, at ekspedienten ved kassen ikke kunne vælge sundhedskort når der stod i mailen at det kunne anvendes som legitimation.

Pris på vare og varens tilstand er det gode ved denne handel der gør at jeg giver tre stjerner.

Nemt og hurtigt

Hurtig levering og nemt at afhente

tja okay.

det gik for langsom og få den sendt ned til jeres butik.

Nemt at handle hos coop.dk

Varen er hurtigt i butikken, er nem at afhente, og er der nogle problemer, har de de sødeste medarbejdere i kundeservice.

Fuld tilfredshed

Jeg bestilte en cykel til min søn, det gik helt efter planen. Fuld tilfredshed.

Levering som aftalt, MEN........

Bestilling på Nettorvet virker fint, MEN mit vinabonnement på månedens vin virker rigtig dårligt - det er undtagelsen, at kassen er der til den dato COOP selv informerer om via en mail. Der er tusind undskyldninger/bortforklaringer når SuperBrugsen i Gråsten bruger en masse tid på at efterlyse varen - DET KAN GØRES MEGET BEDRE !!!!!!!!!!

www.coop.dk Details

Ved køb for 400,- kr., kan de fleste varer på coop.dk leveres gratis til nærmeste Kvickly, SuperBrugsen eller Dagli'-/LokalBrugsen.

Visit Coop

We live here: Roskildevej 65