Coop reviews

Coop reviews

8.2

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

nem handel

nem handel, dog var leveringstiden nogle dage længere end jeg forventede.

alt var tilfredsstillende og nemt

det er rigtig nemt og der er godt at handle on line i coop

Ingen problemer

Jeg havde ingen problemer med købet eller varen.
Levering lidt langsom, men det er jo til at leve med :o)

Varene kom til tiden og har levet op til mine forventninger.

God service og leveringstiden blev overholdt. Varene levede op til mine forventninger.

Godt tilfreds

Leveringstid var lidt langsommere end første gang.

Overskuelig side med lidt senere levering

Velfungerende hjemmeside hvor det var overskuelig at finde rundt på. Levering var lidt langsommere end lovet men det var til at leve med.

nemt og hurtig levering

god røremaskine til prisen, men jeg var ikke opmærksom på, at der anbefales max 500 g mel til dej. Forholdsvis lydsvag, nem betjening, nem rengøring
helt ok til prisen
fint med at afhente varen i min butik

Nemt og hurtigt levering i nærmeste butik.

Varen var hurtig klar til afhentning i den valgte butik. Nemmere kan det ikke gøres.

super nemt. hurtig levering

Havde lidt problemer med hjemmeside. Det lykkedes dog anden gang. Varen var fremme til tiden, uden problemer

Betalingen fejlede

Er skuffet over at Coop først 3 måneder efter købsdato oplyser om at betalingen fejlede og derfor opkræver pengene så sent.
Jeg handlede ikke på den første mail hvorefter der kort tid efter kom et brev med inkassotrussel
Useriøst af en så stor kæde ikke at have en ordentlig sikkerhed på gennemført/afvist betaling ved visa/dankort køb.

Alt i skønneste orden

Tingene kom til tiden - jeg fik en mail og en sms og kunne uden problemer hente mine varer i vores dejlige superbrugs.

Nemt

Der er et mindre minus, at der kun kan betales med dankort og jeg selv har MasterCard. Ellers gik som det skulle :-)

Bestilte mine varer, og de blev leveret som lovet. Enkelt, nemt og uproblematisk.

Coop Web handel! Virker upåklageligt.

Flere gange har jeg handlet på Coop webbutik, og jeg er veldig tilfreds, ikke noget at klage over.

Fik et sælskind i stedet for en elektronisk parkeringsskive !

Hvad gik der galt for Coop?
Man tager da ikke fejl af et sælskind og en elektronisk parkeringsskive - eller gør man?
Coop gjorde og hvor blev undskyldningen af?
Ekspeditionen var heller ikke den hurtigste. Jeg måtte ringe for at høre hvor min bestilling blev af!
Ikke i orden

Surt, der er forsendelsudgifter

Varen er i orden, tiden er overholdt, fint med mail når varen kan afhentes i butikken. det er bare for dårligt at jeg skal betale ekstra for at få varen leveret til butik, ok hvis det var til min adresse, men til butik er det for dårligt. Ved godt det er gratis ved køb over 400,- men nu skulle jeg kun købe for 250,- ÆV

www.coop.dk Details

Ved køb for 400,- kr., kan de fleste varer på coop.dk leveres gratis til nærmeste Kvickly, SuperBrugsen eller Dagli'-/LokalBrugsen.

Visit Coop

We live here: Roskildevej 65