Coop reviews

Coop reviews

8.2

God og problemfri e-handel

Dejlig nemt at handle med levering til lokal butik. Ingen leveringsomkostninger. Super.

Udmærket, flot lampe.

Vi var lidt bekymrede, da vi modtog pakken, men selv om den var i stykker på overfladen, var lampen pakket så godt ind, at der ingen problemer var. Superfed lampe og fin betjening.

God oplevelse

Nem bestilling og rimelig hurtig (4 dage) levering til butik.

Forlang svartid ved reklamationer

Har køb en Vakuummaskine hos Coop for knap 6 måneder. Den er gået i stykker i limning.
Har lavet en reklamation til Coop, hvor du for Autosvar der bliver svaret senest den 16 April altså 6 hele arbejdsdage efter man har lavet Henvendelse. Ved andre webshop har du svar inden 24 timer.

Synes coop skulle tage en henvendelse hurtigere. 6 arbejdage er simpel hen old tids tækning. Da dette drejer sig første omgang om en dialog omkring i defekt varer.

god oplevelse

Jeg er rigtig tilfreds med Coop, jeg er dog lidt skuffet over at elektronik mobil og pc er forsvundet i Coop!

Nem webshop, hurtig levering

Det er meget nemt at bestille en vare via Coop.dk og man får besked med det samme, om varen er på lager. Vi fik løbende besked via mail om hvor langt varen var i leveringssystemet og den blev også leveret til vores nærmeste Coop-forretning uden problemer. Så nemt, hurtigt og fejlfrit - det er vist det man kalder en god deal :-)

webshoppen er fin

Jeg oplevede en utrolig pæn og høflig betjening da jeg ringede fordi mit login ikke virkede - mine point kom alligevel , det eneste jeg er lettere irriteret over, er at forretningen der havde fået min vare alerede dagen efter ikke sendte sms eller på anden måde gjorde opmærksom på at varen var kommet. Men online delen var perfekt og ikke sidste gang jeg handler der

God hjemmeside nem at handle på, hurtig levering og retfærdig behandling.

Jeg købte en gulvvasker og en ekstra moppe en søndag aften . Mandag morgen så jeg at begge dele var sat betydeligt ned. Jeg sendte en mail til kundeservice og forklarede problemet. Tirsdag var der svar fra Coop, at differencen ville blive overført til min konto. Onsdag var pengene overført, det kalder jeg fair behandling. Jeg tror ikke jeg havde fået samme gode behandling af andre handlende på nettet. Så jeg vil helt klart anbefale Coop til andre. Jeg har for øvrigt handlet med Coop mange gange, altid til min fulde tilfredshed.

Super fed Strygejern (OBH)

Jeg købte 2 stk. OBH strygejern igennem Coop E handel det var hurtig og effektiv
Eva Johansen

Alt gik som aftalt.

Alt gik som aftalt, og det er det jeg forventer.

ALT I ORDEN

Produkt og levering som lovet

Super handel

Det er altid fint at bestille varer hos Coop. Normalt får jeg sendt til Kvickly Helsinge, og der er aldrig problemer, men sidst blev der leveret til Brugsen i Kgs Lyngby, og aldrig har jeg fået dårligere behandling ved en udlevering. Jeg ventede meget længe på varen, så var der fejl i scanningen og hende fra lageret ignorerede fuldstændig henvendelser fra ekspedienten. Jeg ventede over en halv time, indtil ekspedienten opgav og bare gav mig varen. Hun skulle nok tage det op med den ubehøvlede pige fra lageret. Så fremover er der kun leveringer til Kvickly Helsinge fra min side :-))

Perfekt handel

Hurtig levering, god kommunikation, dejligt produkt og en super oplevelse.

Hurtig levering, men langsom udlevering i butikken

Varer kommer hurtigt og er i orden, men når man bestiller til levering i den lokale butik, tager det laaang tid at få varen udleveret. Først skal de lige ringe efter én, og nå vedkommende så endelig dukker op, og får sedlen, så går der lang tid igen, før man endelig får pakken. Har endnu ikke ventet under en halv time.

Ingen problemer

Har købt for første gang, og det gik helt fint uden problemer.

Utrolig dårllig service

Jeg ville købe havemøbler på hjemmesiden, og spurgte i den lokale Kvickly om jeg kunne komme til at se møblerne først. De sagde jeg bare skulle købe dem online og så se om det var noget. Hvis ikke ville de afhente dem igen.

Det gjorde jeg så, men fik besked på, at der i betingelserne stod, at jeg selv skulle stå for fragt til Glostup (Bor i nordjylland). Selv da jeg fortalte at jeg havde fået anden info fra den lokale butik insisterede de på jeg skulle fragte et stort bord og 8 stole til Glostrup.

I det hele taget var tonen uhøflig og nedladende, og jeg kommer aldrig til at bruge deres webshop igen.

Den lokale butik beklagede og tog det på sig at fragte møblerne for mig. De står dog stadig i carporten idag, en uge senere....

Nemt og effektivt

Nemt og overskuelig hjemmeside. og hurtig levering til coop-butik, som aftalt.

www.coop.dk Details

Ved køb for 400,- kr., kan de fleste varer på coop.dk leveres gratis til nærmeste Kvickly, SuperBrugsen eller Dagli'-/LokalBrugsen.

Visit Coop

We live here: Roskildevej 65