WeFixMac reviews

WeFixMac reviews

5.6

Ingen svar ingen vare penge væk

Bestilte nogle dele til iphone hos dem. Da jeg inden for en uge ikke fik et track and trace nummer skrev jeg til dem. Skrev i alt 5 mail men ingen svar og mine penge var trukket fra min konto. Så ikke bestil hos dem..

"hurtig" fragt, men ingen respons på mails..

Jeg købte et rigtig godt produkt af dem. Men inde da havde jeg skrevet til dem 3 gange uden at få svar eller nogen former for reaktion fra dem. Så jeg bestemte mig for bare at bestille det.. og nu er det lidt under en uge siden jeg bestilte det, og modtog det idag... jeg monterede det og det virker super fint...
Men de kunne godt have svaret på mine spørgsmål, derfor får de kun 3 stjerner. Men det kan anbefales at handle der, hvis man ved hvilket produkt man skal have :)

wefixmac.com Details

Visit WeFixMac