Wehaveitall reviews

Wehaveitall reviews

4.7

Ligeglade

Bestilte en vare for mere end 4 måneder siden - fik ingen tilbagemelding! Har så gentagne gange skrevet til Wehaveitall, men har ikke fået svar. Endelig kom jeg igennem på telefonen - de ville lige ringe tilbage. Der skete ikke noget i 2 uger. Så fik jeg besked om, at den vare havde de ikke og nu ville de slette reserveringen at pengene på min konto!!!

Modtog aldrig den bestilte vare

2 måneder efter bestilling er varen aldrig dukket op, pengene hævet fra min konto og intet svar på mine henvendelser omkring det.

Varen passer ikke til det viste

Varen passer ikke til det viste

Endnu ikke modtaget varen en uge efter bestilling

Mandag bestilte og betalte jeg for varen, men måtte om fredagen rykke for den. Her viser det sig, at man endnu ikke havde afsendt det som jeg bestilte, selv om der stod afsendt på min ordre. D.d. (efterfølgende mandag) har jeg stadig ikke modtaget varen.

Manglende Info

Jeg synes ikke de levede op til mine forventninger. Der var manglende Info og jeg har aldrig modtaget en mail om at min ordre var gennemført. Der var ingen opdatering på min side der stod bare at varen ikke var på laget hvis man gik ind på varen så var den sjovt nok på lager.

Fik det jeg bad om.

Det tog sin tid, men jeg fik det jeg bad om.

Dårlig kommunikation og dårlig opdatering af deres egen hjemmeside med bestillinger

Bestilte en taske og fik en bekræftelse hvor på der stod afsendes samme dag eller næste arbejdsdag. Der gik 6 dage indn den blev sendt og på deres hjemmeside står min ordrer stadigvæk som under behandlig.
Skrev til dem om de havde modtaget minordrer og om den blev sendt en har stadigvæk ikke hørt fra dem

Enkelt betjening

Alt virkede tilfredsstillende og varen kom som lovet

Fuldstændig tilfreds!

WehaveITall levede fuldt op til forventninger, og det der står på siden, varene kom hurtigt og der er absolut intet man kan være utilfreds med.
Det kan kun anbefales at handle med dem!

Dårlig service ved retur af vare der er blevet defekt og lang behandlings tid

WeHaveITall = Descom, hvor vare er købt og desværre blev defekt efter en uge, er det ikke blændene oplevese at skulle levere varen retur.

Først og fremmest tog det næsten 2 måneder, før jeg fik hul igennem da deres system for retur vare skal gå igennem deres hjemmeside og min ordre havde en status der gjorde at det ikke var muligt at at bruge deres hjemmeside.

Dernæst og når man er vedholdende med at kontakte Descom, så modtager man en mail med et telefon nr. hvortil man kan få lov til at kontakte service firma hvortil man kan sende varen til, helt uden at Descom tager del i reklamation.

Så jeg kunne lige så godt have købt vare direkte hos leverandør og sparet mig en masse besvær med at skrive og ringe og dårligt humør flere dage.

Så det er sidste gang at jeg bruger We_have_IT_all (Descom).

uærlighed og dårlig kommunikation

Jeg er noget skuffet over wehaveitall; jeg havde bestilt en vare som skulle komme i løbet af max.3 dage og var på lager. Da der er gået over en uge henvender jeg mig via mail og spørger, hvor det bliver af. Svaret kommer prompte at jeg får varen ved døren inden 5 dage. Lidt lang tid, men okay, desværre holder denne aftale heller ikke og varen kommer ikke. Jeg henvender mig igen og spørger om de ikke har varen? ingen svar og rykker igen efter nogle dage, hvor jeg gerne vil annulere handlen, men får stadig ingen svar. Meget dårlig kundepolitik. jeg bestiller varen andetsteds! Øv!

venter på varen

status 8 dage efter bekræfigelse af ordre: under bahandling

ja den burde da være sendt og modtaget

Jeg er tilfreds med handel.

Jeg er fuldt ud tilfreds med handel. Jeg kunne dog godt have ønsket, at når der leveres med GLS, at man kunne have leveret pakken til en af de forretninger på Frederiksberg, som modtager pakker med GLS, hvor man kan afhente en pakke efter arbejdstid. I stedet skulle jeg blive hjemme en dag for at modtage.

Aldrig nogensinde igen !

Descom.dk, på vegne af WehaveITall.dk var meget hurtige til at trække pengene for den vare jeg havde bestilt (faktisk to dage senere) men efter mere end en uge har jeg endnu ikke modtaget noget og ordren forbliver med status 'under behandling' (på trods af at det er en lagervare).
Jeg har skrevet til både descom og wehaveitall flere gange men de ignorerer fuldstændig alle mails.
Jeg har nu bedt om at få ordren annuleret og pengene tilbageført men selv denne henvendelse bliver ikke besvaret.

Meget lavt informationsniveau.

Jeg fik en bekræftelse på ordren, men hørte intet før varen kom på 5. dagen

Flinke - uden styr på logistik og kundebetjening

Det er ikke nok at være flinke og rare på telefonen, når man ikke evner at holde styr på sin logistik eller overholde klare aftaler.
Bestiller varen på hjemmesiden, hvor det fremgår, at der er mere end 1600 stk. på lager. Det tager så 4 dage at levere. Varen er defekt og returneres med post fredag og er fremme hos wehaveitall mandag. Det opdager de dog først torsdag, hvor jeg ringer og rykker for, hvor den nye vare bliver af. Bliver lovet, at den bliver afsendt samme dag. Det sker ikke. Varen afsendes først, efter flere rykkere, onsdag ugen efter, dvs. en helt banal ombytning af en defekt vare tager 1½ uge fra den defekte vare er modtaget retur. Der er vel at mærke tale om en vare, hvor det tager maks. 10 min at konstatere, at den er defekt.
Gode intentioner er en god start, men I er nødt til at få styr på jeres logistik, informationsniveau på hjemmesiden om status på ordren og langt hurtigere eksekvering, når jeres kunder har fået en defekt vare.

Leverede specialdel meget hurtigt selvom den endda ikke var lagervare

Jeg havde brug for en lille men svær at opdrive komponent til en bærbar. Den havde man hos WehaveITall som navnet jo antyder!
Den var dog ikke på lager i første omgang, men jeg var alligevel overrasket over hvor hurtigt den nåede frem. Derudover ingen problemer ved bestilling og betaling trukket rettidigt.
Kan kun anbefale dem! Med den behandling er der mange af anmeldelserne herinde der ikke er retfærdige (uanset hvad er der nu strammet op).

Hurtigt og godt

Vi har efterhånden bestilt en del via WehaveItall, herunder især fotopapir og printerblæk hvilket vi som fotografer hurtigt løber tør for.
Vi har endnu ikke på noget tidspunkt oplevet at varen, leveringen og servicen skulle halte hos WehaveItall.

Hvis vi bestiller varer den ene dag, har vi altid modtaget varene formiddagen efter.
En enkelt gang var det gået galt, ikke hos WehaveItall, men hos det fragtselskab de benytter, vi opdagede det selv via track'n'trace og kontaktede WehaveItall, og de tog hånd om det og sørgede for at få pejlet varene i den rigtige retning, samt fik fragtmanden til at ringe til os når han var på vej så vi kunne være forberedt.

Så takket være god service, og god kommunikation i mellem os, dem og fragten, så gik det hele alligevel som smurt.

Vi vil til enhver tid anbefale WehaveItall

Marius Anhalt
Anhalt Design

Venlig og effiktiv betjening

Jeg købte en Bluetooth dongle, der iflg. hjemmesiden ikke var på lager men forventedes hjem senere.
Da jeg syntes tiden var gået ringede jeg om fedagen til Wehaveitall, jeg fik at vide den burde være sendt og ganske rigtig modtog jeg pakken med GLS mandag formiddag.
Jeg er godt tilfreds varen virker perfekt og prisen var billigere end andre netbutikkers.

Erik

En snegl ville have leveret hurtigere

Hvis man skriver varen er på lager. så bør den vel sendes inden for en uge, og ikke med en snegl

Is Wehaveitall your company?

Wehaveitall Details

Visit Wehaveitall