Whiskydepotet reviews

Whiskydepotet reviews

7.7

Fremragende kundeservice

Jeg har handlet to gange på hjemmesiden og begge gange yderst tilfredsstillende.

Jeg har snakket med kompetent person for at sikre mig varen var på lager og fik god kundeservice. Kan kun anbefale at handle her.

Butikken har gode priser.

Whiskykøb online

Whiskydepotet har ikke betaling med kreditkort. Man skal betale med bankoverførsel.
Jeg har købt to flasker og fik en fin service og ekspeditionen var hurtig.
Flaskerne var emballeret meget grundigt.
Er man whiskyinteresseret er det værd at tjekke deres hjemmeside, de har absolut fornuftige priser.
Ud fra min første handel, kan jeg kun anbefale firmaet.
Ebbe Madsen

Is Whiskydepotet your company?

Visit Whiskydepotet