Wiberg Scandinavia reviews

Wiberg Scandinavia reviews

7.3

Ikke-eksisterende service

Bestilte sammen med min klasse studieturstrøjer med logo osv.
Vi skulle betale hver for sig, men da jeg skulle betale kunne jeg ikke, da der var en fejl i deres webshop som gjorde at de ikke understøttede VISA med beskyttelse. Skrev til dem og fik et svar næste dag hvor jeg fik at vide at det var mit eget problem. Trist, men i det mindste har jeg ikke mistet penge.
Sikkert en fin forretning ellers.

Lækre øko-trøjer, super pris, hurtig levering

Wiberg var rimelig hurtigt ude ved os, og vi fik stablet et samarbejde på plads efter 1-2 måneder med forhandlinger.
Vi valgte Wiberg fremfor andre firmaer, udfra valgmulighederne, den super dejlige øko-trøje tiltalte os rigtig meget, og vi fik den til en fordelagtig pris. Kvaliteten af trøjerne er høje og printet er flot.
Vi havde alle taget fejl af farven, men vi kunne skrive til hovedkontoret og få det rettet inden for en dag, så alt ialt var det hele som det skulle være:-)
Vi fik trøjerne lige over 3 måneder før vi skulle på studietur, og alle er super godt tilfredse med dem!

Profesionel virksomhed med rigtig god kundeservice og ekspertise!

Sammen med alle 2.g klasserne på Grenaa Gymnasium, bestilte vi vores studietrøjer ved Wiberg. Lækre materialer til rigtig gode priser. Da vi modtog dem, var der desværre en fejl på vores sending, som den eneste af klasserne. Kundeservice var hurtig til at reagere, og vi fik leveret vores trøjer en uge efter. Overordnet en god oplevelse, selv med en lille fejl der hurtigt blev rettet! Kan varmt anbefales!

Troværdigt firma!

Fantastisk firma! Vi blev valgt som huerepræsentanter fra vores klasse, og vi valgte, som den eneste klasse på skolen, at bestille vores huer hos Wiberg - et valg vi langt fra har fortrudt! Wiberg fremstod fra første mail som et troværdigt og ærligt firma, og de var de eneste, der gav en klar beskrivelse af, hvad vi kunne få og til hvilken pris. Deadline for levering af huerne blev første uge i maj, og her d. 2. maj har vi netop modtaget vores huer - uden fejl! Det kalder vi god service. Vi vil klart anbefale andre at vælge Wiberg, når de skal bestille studenterhuer!

Fik ikke leveret studieturstrøjer til deadline

Jeg og en klassekammerat havde stået for at bestille nogle studieturstrøjer til klassen fra Wiberg Scandinavia. Vi oplevede dog en del konflikter - muligvis bare uheldige konflikter. For det første var bestillingen ret ustruktureret og forvirrende - deres website gik uheldigvis ned da vi skulle betale for vores bestilte trøjer, hvorfor der var en del bøvl med betalingen. Derudover overskred firmaet deadline, da nogle trøjer ikke var på lager - hvilket vi ikke havde fået besked på! Da jeg, et par dage efter deadline, sendte en mail afsted med hvorfor vores trøjer ikke var ankommet, fik jeg svar tilbage at det var pga. at nogle af trøjerne ikke var på lager, og om vi ville ændre disse, eller vente med at få dem til april (hvor vi havde været på studietur, hvorfor trøjerne ville virke meningsløse)! (Hvis jeg ikke havde sendt den mail, ville vi så først have fået vores trøjer til april???) Ganske uacceptabelt at man ikke bliver oplyst om dette før overskridelsen af deadline, og istedet SELV skal kontakte firmaet for at finde ud af hvad der foregår. Herefter var vi nødsaget til at ændre 6 af vores trøjer (medmindre vi ville vente til april), til en anden model, farve eller størrelse, da de ikke havde dem på lager som vi havde bestilt - hvilket da ikke kan være vores problem, så må de lade være med at sætte deadline så tidligt! Desuden havde vi fået af vide, at vi højest sandsynligt ville få vores trøjer lang tid inden deadline, men det blev derimod lang tid EFTER deadline.
Desværre har vi oplevet en del konflikter med dette firma, og ønsker ikke at benytte nogle af deres tilbud igen. Vi fik dog trøjerne før vores studietur - de er i god kvalitet, god størrelse, model og farve, og værd at betale for!

Kvantitet eller kvalitet

Kun hos Wiberg fik vi en behandling, hvor man følte sig velkommen fra starten. Både tøj og betjening var super kvalitet.
Jeg vil kart kunne anbefale dig at tage et kig forbi deres hjemmeside. Super fedt.

Rigtig god serivce

Vi har lige fået leveret vores nye studietrøjer fra Wiberg, men uheldigvis var der en trygfejl på min trøje. Jeg ringede ind til Wiberg og fik en rigtig sød dame i telefonen.
Det tog ikke ret lang tid, inden hun lovede mig, at jeg ville få tillsendt en splinterny trøje med det rigtige navn, også selvom det ikke engang var Wibergs skyld, at der var trygfejl på trøjen :)
Trøjen er af super god kvalitet ligesom servicen - så jeg vil klart anbefale Wiberg til andre.

Fantastisk huefirma

Så er vores årgang endeligt blevet studenter. Og dette skal fejres i traditionens tro med en hue på hovedet. Vi valgt Wiberg som hue leverandør til Ballerup tekniske gymnasium, da vi synes at deres hue var en af de pæneste på markedet. Efter store diskussioner og lange debatter med andre huefirmaer, fandt vi os godt tilpas hos Wiberg. Wibergs sælger var super flink og der blev ikke lagt skjul på noget. Hvis vi spurgte om nogle ting fik vi et åbent og troværdigt svar. Under hele forløbet er vi blevet godt informeret og følt at vi var i gode hænder. Vi har været meget glade for vores samarbejde med Wiberg og kan varmt anbefale andre kommende studenter til at vælge Wiberg Scandinavia som hueleverandør.

Daniel
HTX Ballerup
2012

Meget tilfreds

Vi har bestilt huer hos Wiberg med stor tilfredshed, de blev leveret 1 måned før afslutning, og de var helt perfekte. Ingen fejl og virkelig god behandling af Wiberg huer.

1118
HG Holbæk

Tilfredshed

Min klasse har fået deres huer og de var fuldstændig perfekte. God kvalitet og komplet.

Rigtigt god service

vores klasse har været rigtig tilfredse med Wiberg vi har fået vores ting til tiden og det har været rigtigt lavet. kan klart anbefale Wiberg.

Thank you for your service!

This company has the best service i've ever met. When i faced a problem with my student hat, Wiberg managed to find a solution in less than a few hours time.
Thank you for understanding and your work. Keep going this way!
it's not so often one would meet such a professional team that would help you when you need it.
Now I can celebrate my graduation with the hat i dreamt of for a long time :)
p.s. One wouldn't find a better place to buy a student hat ...

Fantastisk betjening og særdeles godt services

Wiberg Scandinavia har givet mig en fantastisk services. derudover er de utrolig imødekommende og venlige. Jeg anbefaler alle der skal have studenterhuer at handle hos Wiberg Scandinavia :)

Hjælpsomme og god kvalitet !

Vi har netop fået leveret vores studietrøjer fra Wiberg, vi er meget glade og tilfredse med resultatet ( INGEN fejl på noget) og mange har allerede taget den lækre trøje i brug.
Gennem hele forløbet med bestilling, betaling osv. har Wiberg virkelig været hjælpsomme og nemme at få kontakt med vedr. spørgsmål osv.
Vi har endda fået lov til at bestille en ekstra trøje til vores nye dreng, uden problemer, som vil være på vores skole inden længe.

Hele 2.f fra Sankt Annæ Gymnaisum takker for GOD SERVICE.

Skrevt af Maja Langdal 2.f ( Sankt Annæ Gymnaisum)

Super hjælpsomme og god service

Vi har modtaget studietrøjer fra Wiberg Scandinavia, der har igennem hele forløbet været rigtig god service. Vi blev ringet inden betalingsfristen udløb og informeret om hvem der ikke havde betalt endnu, og fristen blev udskudt 3-4 dage da der var et par stykker der ikke kunne tage sig sammen, de sørgede for at alle fik en trøje.
Da vi så fik trøjerne fandt vi ud af at der var tastefejl på to af bestillingslisten. En hurtig mail fra en af eleverne til Wiberg og kontaktpersonerne blev ringet op dagen efter og Wiberg har sendt 2 nye trøjer uden ekstrabetaling.
Så det er været en helt igennem fantastisk service, og så situationer hvor de ikke havde behøvet at gøre noget.

Skrevet af 2.x Allerød Gymnasium
- Janne

Klasse bedømmelse

Min klasse har modtaget trøjer, og der er stor begejstring !
Alle fik det de havde bestilt så der var ingen problemer. Hele vejen i gennem bestillingen har Wiberg været rigtige hjælpsomme, både over mail og telefon. De kommer altid med et hurtigt svar på alt.

Hele 2.y på Nørre Gymnasium siger i hvert fald stor tak for RIGTIG god service! Og sender en varm anbefaling!

Skrevet af 2.y Nørre G.
Line

Klasse service

Min klasse og jeg modtog her forleden vores studietrøjer. Humøret var højt da vi fik besked om at de lå klar til afhenting på kontoret og alle hoppede i dem med det samme. Ud af 27 elever var min trøje den eneste med fejl på. Jeg sendte samme dag en mail til Wiberg Scandinavia og fortalte dem her problemet. Jeg blev ringet op dagen efter og blev fortalt at det navn der var blevet skrevet til dem, var det de havde trykket. Så fejlen lå hos repræsentanterne fra min klasse. Der blev spurgt til om størrelsen på trøjen ellers passede og at de ville sende en ny med det samme, som jeg modtager i næste uge.

Tak for god service og hurtig tilbagemeldning!

Isabell 2.A Helsingør Gymnasium

Forstående og hurtige.

Leder man efter god service er Wiberg Scandinavia klart stedet. I vores klasse havde vi i forbindelse med bestilling af studietrøjer mange problemer grundet manglede destination. Vi overskred bestillingsdatoen for trøjerne fordi vi stadig var usikre på om vi kunne komme afsted. Wiberg Scandinavia var meget forstående og gav et super sødt tilbud om at vi kunne bestille senere og derved ville de bare arbejde på højtryk for at få vores studietrøjer klar til tiden. Et par stykker fra klassen var i mellem tiden også blevet i tvivl om de størrelser de havde bestilt var de rigtige men dette blev nemt løst af en medarbejder fra Wiberg Scandinavia som blot ændrede størrelserne om uden yderligere problemer. Vores trøjer ankom overraskende hurtigt og er perfekte. De er i super kvalitet og alle er meget tilfredse.

Om et års tid skal vi bestille studenterhuer og trøjer, og vi er alle enige om at de skal bestilles for dette firma igen.

Mvh.

Charlotte 2.N, Greve Gymnasium.

Kvalitet, god service og nem bestilling

Wiberg Scandinavia er et absolut anbefalelsesværdigt firma, hvis man ønsker god service, information og god kvalitet. Det har været nemt at bestille trøjerne, og leveringen har været også været hurtig. Da firmaet var ude og fremlægge deres tilbud var de meget søde og venlige, og desuden utrolig samarbejdsvillige. Der har været god information omkring "processen" hele vejen igennem, og hvis der skulle opstå problemer er vi ikke i tvivl om, at det ville være meget nemt at rette op på. Trøjerne er af rigtig god kvalitet, og det var rart at få lov til at se og prøve trøjerne inden bestillingen. Alt i alt en rigtig god oplevelse med et meget serviceminded firma!

Mvh,
Sophie 2.m, Borupgaard Gymnasium

Godt, nemt og tilfredstillende

Efter en god fremvisning af studietrøjer til min klasse og min's kommende studietur, var der ingen tvivl blandt eleverne, at vi skulle vælge Wiberg Scandinavia til at lave disse trøjer for os, da Wiberg selv gav os prøvelser på de trøjer vi kunne vælge imellem, så det blev, som vi vil have det. En god start og intet press fra virksomhedens side men kun en hjælpende hånd. Selve servicen igennem hele forløbet var utroligt, hvis der var den mindste ting, som de var usikker på, så kontaktet de en for at gøre alt perfekt.
Informationerne om betaling og levering var gode, samt var der ingen forskydelse af vores trøjers ankomst til skolen. Og hvis der var sket en fejl med en trøje, fik man beskeden, at den rigtige trøje vil komme hurtigst muligt.
Flot arbejde fra deres side.

Josephine, 2.Y
Frederiksberg Gymnasium

Wiberg Scandinavia Details

Wiberg Scandinavia er en virksomhed, som leverer studenterhuer, studentertøj, blå bog og studieturstrøjer til skoler i hele Danmark. Studentertiden er en once in a lifetime oplevelse, derfor bestræber vi os på at gøre denne tid uforglemmelig, gennem kvalitetsprodukter og høj kundeservice.

Visit Wiberg Scandinavia

Call us on: +4536488858