Win365 reviews

Win365 reviews

It is not possible to review Win365. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

SVINDEL

Havde i februar/maj set et tilbud på et gavekort , på facebook
Til 5kr kunne man få et gavekort til matas , på 50kr
Jeg betalte 5 kr men modtog aldrig det lovede gavekort .
Oveni det får jeg afvide af banken at noget som hedder win365 har hævet 298kr
På ingen måder var jeg oplyst om dette da jeg betalte de 5 kr for det gavekort
Jeg aldrig modtog .
Ender med ankomme af med 303kr for INGENTING
Får så afvide det må være noget jeg har tilmeldt mig hvilket jeg ik har gjort og i længere tid søgte jeg efter hva Søren win365 var ! Fik øjeblikkeligt afmeldt et medlemskab jeg intet anede óm . Man kan jo ikke komme i kontakt med dem det er jeg så nu .
De benægter og siger det passer ik det jeg siger .
Dvs en hentydning til at jeg skulle lyve !
Hvilket jeg ikke gør , der kan bevises fra banken at der er hævet 5+298kr

Sikke noget at gøre mod folk på så mange mennesker der i god tro betaler de kroner for at få de ting!

HOLD JER ALLE VÆK FRA DET FIRMA DER FYLDT MED FUP OG LØGNE

SVINDLER

Jeg har før skrevet en bedømmelse, men bliver slettet på en eller anden måde. De har hævet pengene fra min konto, og jeg har intet fået, og de har flere undskyldninger og man får heller ikke sine penge tilbage! DE ER SVINDLER!!!

BONDEFANGERI !!!

Jeg faldt for et godt tilbud på facebook - som så mange andre - om et digitalkamera til 6kr. Jeg meldte mig til, og læste på deres hjemmeside at der ville gå 30 dage inden jeg ville modtage min velkomstgave (digitalkameraet), så efter 7 dage trækkes der på min konto 298kr. På deres hjemmeside står der, at man skal oploade et ID for at modtage gaven, men det var ikke muligt på noget tidspunkt så jeg sender en mail til deres kundeservice for at høre hvad jeg så skulle gøre, hvortil jeg et par dage efter får svar om at jeg ikke havde ret til at modtage en gave alligevel...! Hvad Skal det betyde, når det er en fejl fra deres side!!! Jeg mener det er bondefangeri og jeg råder alle til at holde sig fra deres tilbud!!!

Spild af tid

Benyttede mig af et tilbud de havde hvor man fik syv dages medlemsskab og et gavekort til just-eat for syv kroner.
Efter tre uger skrev jeg til support og spurgte hvad status var, dagen efter fik jeg svar tilbage at jeg måtte væbne mig med tålmodighed, for der kunne gå op til tre uger før jeg fik gaven (hvad der så allerede var gået).
Efter en uge mere fik jeg endnu en mail fra deres support hvori de skrev at de ikke længere havde et samarbejde med just-eat, så de ikke kunne give mig gaven, men i stedet vil de betale de 7 kroner tilbage jeg havde betalt til at starte med og fortsat var med i de konkurrencer jeg var skrevet op til.
Jeg skrev tilbage og foreslog at de bare kunne beholde pengene og overføre de 100 kr jeg var blevet lovet i stedet, hvortil de svarede at det ikke kunne lade sig gøre.

FUP OG SVINDEL

Win365.dk har snydt mig for 298,00kr hævet på min konto,4/2 2013,efter jeg i december måned betalte 6 kr for et digital kamera som jeg stadig ikke har set skyggen af,jeg meldte mig fra igen dagen efter ,da jeg absolut ikke ønskede noget medlemskab men kun var intereseret i kamera det frem gik af annoncen det var ophørsudsalg og de ville betale porto,jeg fik ej heller noget logind til siden,er såmænd bare blevet 298,00kr fatiger på kontoen ,så har spæret dem fra min konto såfrem jeg ikke får refunderet mine penge agter jeg at politianmelde dem håber flere vil gøre det samme

Dårlig stil ---> SE EDIT!

Så via facebook en annonce for at man kunne få et prøve medlemsskab på win365.dk samt en velkomstgave bestående af et kamera for kun 6 kr. hvis man oprettede sig som kunde. Jeg tilmeldte mig, og betalte. Da prøve perioden var ved at være slut afmeldte jeg mig deres service.

Nu har jeg så modtaget følgende mail:

Kære Win365 Medlem

Vi er desværre løbet tør for flere kameraer, det beklager vi naturligvis og vi returnere derfor beløbet du har brugt ved win365.
Win365 ønsker dig held og lykke i konkurrencerne

Kunde Ansvarlig
Mille Svendsen
Win365.dk
___________________________________________

Det er simpelthen dårlig stil at logge folk ind med løfte om et kamera, for dernæst at "løbe tør". I skal ikke bilde mig ind, at det er umuligt at skaffe flere kamera af samme kvalitet og type som lovet i annoncen.

Jeg er jo ikke interesseret i at få de 6 kr igen. Jeg er selvfølgelig interesseret i, at få det som blev mig lovet.

Enormt skuffende oplevelse, som jeg håber at kunne spare jer andre fra ved at skrive denne anmeldelse.

I skulle skamme jer win365.dk - Magen til dårlig stil skal man lede længe efter.
______________________________________________________________

Edit den 16/2-13:

Efter mit indlæg her på trustpilot blev jeg kontaktet af win365 der tilbød mig en kompensation for det kamera jeg var blevet lovet til at begynde med. Jeg kunne vælge imellem 3 ting, hvoraf den ene ting var: 1 persons biobilet med tilhørende popcorn.

Det takkede jeg ja tak til, og modtog allerede idag billetten.

Jeg har derfor valgt at ændre de antal afgivne stjerner derefter. Tak for reaktionen win365.dk

Dette firma benytter scam på FB - pas på!!!

Min kone blev desværre i december måned lokket af et tilbud på FB om AntonBerg chokolade til 2 kr.
Det viser sig nu, at det hun i virkeligheden købte, var et prøve periode hos Win365 og de efterfølgende har trukket 2 gange 298,- kr. helt af sig selv som de nu kan efter de har lokket hendes kort oplysninger ud af hende og som de selv oplyser på deres hjemmeside "Abonnementet vil blive fornyet hver måned som en service for vores kunder, så du altid er garanteret at deltage i de gode konkurrencer. " = vi trækker beløbet automatisk for så er der færre der opdager det....

Det tog os 2 måneder at opdage det - gad vide hvor mange andre rundt i landet som ikke endnu har opdaget det.

Google afsløre der findes andre som har prøvet det samme...

Win365 har snydt os for kr. 1.500

Min kone er på facebook blevet lokket/snydt til at melde sig ind i Win365 i august måned 2012. Det har nu i alt kostet os kr. 1.500 og det uden at vi har vundet noget...... Hvorfor? tja for det første vidste vi ikke at vi havde købet et medlemskab til Win365 !!!! For det andet så har vi heller ikke uploadet et billede som de forlanger hvis man skal have sine gevinster tilsendt. Det har vi jo ikke gjort da vi ikke vidste at vi var medlem. Jeg vil på det skarpeste advare alle mod at melde sig ind i Win365.

Jeg er godt tilfreds :)

Jeg er, som så mange andre, blevet grebet af et FB tilbud om et gratis gavekort til justeat på 100,- kroner for kun 1,- krone! ved samtidig oprettelse og 7 gratis dages medlemsskab hos Win365. De angiver at for at få sin velkomstgave skal man uploade billed ID på sin profil, så det gør jeg, udover dette oplyser de at der kan gå op til 30 dage før man får gaven. Da jeg ikke er interesseret i at betale for yderligere medlemsskab, framelder jeg mig efter 5 dage.
Flere af de vigtige oplysninger står med en anelse små bogstaver og kan for nogen måske være lette at overse.

Ikke længe efter ankommer en pakke til mig, det er en smartbox til ølsmagning for 2, jeg har vundet med et lod i en konkurrence, fedt nok.

Da de 30 dage er gået og jeg stadig ikke har fået min velkomstgave tager jeg kontakt til firmaet, og de vil så sende den fredag skriver de. Onsdag modtager jeg så en mail med min gavekode til just-eat, troede dog den ville komme med posten.

Når jeg nu skriver denne anmeldelse får jeg så endnu en gave med posten, tak for det.

Jeg må erkende at jeg ikke er overbevist, har prøvet at være objektiv, så kan folk selv bedømme, men jeg må indrømme at jeg tænker mit.

UPDATE!
Den fremsendte rabatkode til just-eat (velkomstgaven) er så ugyldig nu hvor jeg prøver at indløse denne.
... og hvis jeg ellers kunne finde ud af at bruge gavekortskoden rigtigt, så virker den jo også som den skal.

Kontakt til kundeservice fungere super fint, hurtigt respons og god service.

Jeg må erkende at jeg er endt med at have haft en god oplevelse, selvom jeg selv er købmand og lidt pessimistisk :)

Middel tilfredshed

Det har været ok, men har ikke modtaget den første velkomstgave, som jeg skulle have.

Så vandt jeg allerede, efter at have været medlem i 14dage!

For ca. 14dage siden da jeg sad og tilmeldte mig en masse konkurrencer faldt jeg over en service der kunne tilbyde mig at tilmelde mig til 50 konkurrencer, samt at se hvem der vinder disse.
Det kunne jeg godt se det smarte i da jeg ofte har mistænkt visse konkurrencer på nettet for bare at være det rene fusk. Udover dette synes jeg at jeg bruger udtroligt meget tid på at tilmelde mig alle de konkurrencer, så at sætte det lidt i system, ville være perfekt for mig!

Jeg valgte derfor at give win365 en chance, for at se om det virkeligt var så smart som det lød, og det er det - allerede inden jeg vandt, var jeg meget positiv over siden. Man kan nemlig logge ind og følge med i hvilke konkurrencer man deltager i, samt hvem der har vundet i de tidligere konkurrencer - det giver et godt overblik.

Gevinsten jeg vandt er en iPhone 4s, så de 298kr. må siges at være givet godt ud! - jeg vil ihvertfald forsætte i mange år endnu hos win365.

mangler mine bio-billetter

havde købt biograf billetter via facebook, har ikke modtaget dem, nu vil jeg gerne framelde mit medlemsskab, men kan ikke finde ud af hvordan, vær venlig at sende mig en mail.
venligst. tove bested

Jeg har lige modtaget en gevinst fra win365

Jeg har lige vundet smartbox vinoplevelse til 2 personer igennem win365.dk

Har hermed vundet for første gang i mit liv! - da fik jeg godt nok den største overraskelse nogensinde!

Tak Win365! - da fik jeg da godt nok en overraskelse!

Her til aften bankede det på døren, det var posten der kom med en kæmpe papkasse indeholdende en fladskærm.
og jeg tænkte bare, det har jeg da aldrig bestilt, og måtte da også lige høre posten om han var sikker på at det var sendt til min adresse, og det var det - MED MIT NAVN PÅ!

Da jeg havde lukket døren og fik åbnet kassen, lå der et brev - hvor der stod tillykke osv. osv.. - hvor er det fedt, for første gang i mit liv er det lykkedes at vinde noget på trods af at jeg har deltaget i hundredevis af konkurrencer de sidste mange år!

Præmien jeg har vundet er et helt nyt Samsung smart Tv inkl. en tablet! - og det trængte vi godt nok også til her i huset, så kunne ikke være mere heldig.

Hvor er det fedt! - jeg har kun været medlem i en måned, og så vinder jeg allerede.

---

Nu hvor jeg er igang med at anmelde win365.dk, vil jeg da også lige hurtigt skrive om mine andre erfaringer med virksomheden (inden jeg skal ind og se tv ;D haha)

Jeg har været i kontakt med deres kundeservice en gang, hvor jeg fik svar efter en halv dag ca.. - der fik jeg et klar og venligt svar på mit spøgsmål (ang. det at jeg ikke kunne huske min kode)
er meget imporneret over den hurtige svartid.

Hjemmesiden i sig selv er ganske udemærket, den er nem at finde rundt på, nemt at følge med i hvilke konkurrencer man deltager i - og det er nemt at kontakte kundeservice.

Synes ikke der er så meget mere at sige, andet end at jeg vil anbefale siden til alle jeg kender, især efter jeg har vundet!!! ;)

fin hjemmeside

ok godt sted man får hurtigt svar på sine emails

Fin virksomhed, med rettigehederne i orden :-)

Mit prøve abonnement gik ganske udemærket. Kundeservice svarer hurtigt og er altid friske på at svare på spørgsmål og hjælpe med hvad det nu måtte være.

Super duper firma :-)

Super behandling via email med Mille, hun er super venlig:-)

Havde problemer med mit billed ID men hun hjalp mig i gang, og vil en dag sende 4*daim til mig hun er bare flink.

Kun mange + herfra :-)

Imødekommende kundeservice

Tilmeldte mig en kampagne med et prøveabonnement og en velkomstgave. Der var lidt problemer med at min velkomstmail ikke var dukket op, og at velkomstgaven ikke var angivet som den korrekte gave. Skrev til kundeservice begge gange og de svarede hurtigt og ordnede tingene uden problemer og i en god tone.

Ved endnu ikke om jeg beholder abonnementet efter min prøvetid, men deres service fejler i hvert fald intet.

Nemt og lige til

Spændende måde at man kan deltage i så mange konkurrencer og have så mange muligheder for at vinde. super god support. nu håber jeg bare jeg vinder noget ;).

Supporten er hurtig og man får svar på de spørgsmål man har hurtigt. det er super velfungerende.

Sofie

Virksomhed som tjener på kunder der ikke læser det med småt

Da jeg tilmeldte mig, har jeg åbenbart ikke fået læst de små "almindelige forretningsbetingelser", såsom at oprette et medlemskab for 298,- Hvilket efter min mening ikke er "almindelige forretningsbetingelser". Jeg kontaktede da kundesupport, for at få at vide, hvor dette havde stået. Da jeg fik svar, blev der ikke svaret på mit spørgsmål, og der blev vendt tilbage med en grov tone. Efter min mening er det blot endnu en af de slags virksomheder, som har et fængende godt tilbud, som alt for mange - inkl. mig selv - falder i fælden over. Rigtig surt! Jeg har intet positivt overhovedet at sige over Win365.

Win365.dk Details

Visit Win365