Winnersmoke reviews

Winnersmoke reviews

Very low
1.4

Jeg har været glad for produktet, overvejer at købe igen, men er nu i tvivl.

Jeg har prøvet produktet i 3 måneder, den periode man er bundet. Jeg var godt klar over at man bandt sig i 3 måneder, da det egentlig fremgik ret tydeligt.

Produktet virkede langt bedre end forventet, og var rigtig glad for det.

Jeg har et par gange kontaktet Kundeservice, og fik svar, og jeg opsagde abonnementet da jeg bestilte da jeg ville prøve 3 mdr først. Oplevede ingen problemer med opsigelse.

Jeg er dog røget tilbage til cigaretterne, og ville derfor give det et forsøg mere, da jeg alligevel bruger mere end 800 kroner om måneden, ville jeg bruge winnersmoke igen.

Det gør mig dog urolig at der er så mange dårlige oplevelser, og jeg vil ikke støtte op om så dårligt et forretningskoncept.

Er der ikke nogen der har haft en succesoplevelse som mig? Eller er der nogen der ved om de har fået rettet op på tingene?

jeg håber mydighederne tager det lidt alvorligt i disse klager over winnersmoke.

Jeg har bare tilmeldt mig til en gratis start pakke fik det en uge efter.Da jeg åbnede pakken og prøvede at have det til at virke ,gik det ikke.Jeg har med det samme prøvet at kontakte winnersmoke men det lykkedes mig aldrig.Jeg kan ikke huske hvor lang tid der gik,fik jeg en pakke fra winnersmoke igen.Igen prøvede jeg at kontakte dem men det ikke gik igen .Pakken ligger i reolen da det ikke lykkedes mig at anvende det.
Jeg har fået ingen regninger endnu men håber at mydighederne har stoppede winnersmoke til at tage røven på os

Ren pengemaskine

Man kan vel næppe tage sådan svar fra jer seriøs, nu da der ikke er nogen kundeservice eller telefon kontagt muligheder.Selv har jeg været glad for pruduktede, lige ind til de begyndte at sende mig to startpakker, og 2 månedespakker på en gang. Så går der lige to uger, og i postkassen ligger der en regning på: ( sider du godt ?? ) 5000 kr. Jeg vil godt nok ha mine skole penge igen, hvis det kan lade sig gøre at få 2x 830 kr + 2 x 99 kr. til 5000 kr. Det er skoda godt gået. Og endnu mere trals, at hvis man nu gerne vil klage over manglende regninger, så er der IKKE EN DET DER LIGNER, AF PERSONER SOM TAGER DERES F***** Telefoner. Det er godt nok for ringe. Til Susan Petersen. Tror vist lige i skal gå ind på trustpilot, og læse lidt om jeres kunders oplevelse af jeres SÅKALDTE KUNDESERVICE. Ink. min egen.
I kunne uden problemmer få mange kunder i Danmark, og andre lande, men nu hvor i ikke yder nogen form for kundeservice, eller kan finde ud af at sende en regning, så bliver det her bare et DØDT LØB. Ingen kan tage JER seriøs når i driver forretning på den her måde...
Tag bare jeres besparelse beregning. Et godt eks. på hvor gennemtænkt det her enlig er. Du spare MASSER AF PENGE. Næææ det gør du ikke.
Ryger du 20 smøger om dagen og giver 40 kr ( bare for at ha et lige beløb ) så ryger du for: 1200 kr hvis der er 30 dage i en mdr. Winnersmok kroster 838 kr med porto: Du spare alså 362 kr. Siden ligger op til at spare FLERE TUSSENDE KRONER. Og er du til hjemmerull er vi endnu længer med i den her såkaldte besparelse. eks. en STOR dåse BEST BLENDED kroster 275 kr. her til kommer filter.lad os bare sige 1000 filter ( 2 x 500 ) a 23 kr. Ialt: 312 kr. med andre ord. Nu skal du alså betale 526 kr MERE omd.Kom igen winnersmoke. Og få så den fuinger ud af ********* og yde en KUNDESERVICE.

Det ender med politiandmeldelse..

Hvordan kan denne virksomhed for lov til at eksistere og drive samarbejde med inkasso virksomhed i Danmark er et kæmpe spørgsmål!

Største fupforetagende længe.

Har forgæves prøves at opsige et abonnement både via deres rigtige opsigelse, og via mail, pakkerne bliver ved med at komme.

De er her stadig

Så røg der lige en spammail fra Winnersmoke i min mailbox. Denne gang sendt fra Kina(Hong Kong) ganske uopfordret!!! De fik så et skud fra boven og en anmeldelse til deres IP for spamming af min mailbox!!!

Adressen er http://winnersmokedk.miiduu.com/

FUSK OG SVINDEL.

Jeg kan kun sige det er det værste møg jeg nogensinde har sagt ja til. Kan kun give de andre bedømmelser om produktet RET!!

MaFIA :).

nICE WAY TO MAKE SOME CASH ON POOR NAIVE PEOPLE LIKE US .:(((((((.They need to be check out of police .

Megetdårligservice

Hei, jeg har netopp motatt en inkasso fra Aros Kapital på produkt fra Winner Smoke Jeg har ikke fått noen regning fra Winner Smoke, jeg har forsøkt kontakte dem men ikke mulig og komme frem på telefon, nei dette er useriøst,,

fusker firma

Jeg er mega træt af winnersmoke. de svarer aldrig pr mail og tager ikke tlf. og så sender de bare varer konstant... og nu har jeg så fundet ud af at de ikke engang betaler skat. Jeg vil fandme ikke finde mig i mere.. ja undskyld mit sprog men jeg er godt nok gal nu.. kan se at jeg bestemt ikke er den eneste der er træt af winnersmoke. De skal bare sende mig til et incasso firma, så kan de hive mig i retten og der kan de så forklare deres manglende betaling af skat. føj siger jeg bare...

1 stjerne er en for meget

Produkt virker, men laaaaannnggg leveringstid

Jeg er veldig fornøyd med produktet, men mener servicen er relativt dårlig.
Jeg mottok prøve pakken som normalt, men fikk aldrig neste pakke.
Da jeg mailet dem om det fikk jeg bekjed om at den var blitt stoppet i tollen, å at de skulle sende ny.
De skulle ta 2-3 dager.
Tok 1 uke.
Jeg ble veldig fornøyd med produktet å gikk relativt fort tom, så jeg framskuet neste sending på mine sider på winnersmoke.no.
Det var den 18.09.2012 å idag den 09.10.2012 har jeg fremdeles ikke fått den.
Jeg skrev en mai til dem, der jeg bestemt forklarte at som bruker aksepterer jeg ikke dette, å at de snarest sender pakken, da jeg jo prøver å slutte med røyk!!!

Fornøyd, MEN SKJERP DERE WINNERSMOKE!

GIV WINNERSMOKE TILBAGE AF SAMME SKUFFE!!

Hej Alle
Winnersmoke sender, med vilje, deres "pakker" som brevpost til alle mulige uskyldige mennesker. Ellers ville I jo skulle kvittere for pakken på posthuset, og kunne afvise den, og det ønsker Winnersmoke ikke!!!
Derfor kan I bare smide pakkerne ud.

Winnersmoke kan ikke bevise at I har modtaget noget (da det jo er sendt som alm. brev) og I kan derfor sove helt roligt.

Skriv/ring til incasso firmaet når I får en opkrævning. Fasthold at I aldrig har modtaget noget som helst og derfor heller ikke vil betale.

Hvis alle gør det, holder Winnersmoke snart op med det pjat.
Mere latterlige platugler skal man lede længe efter.
Se også:

Får også rykkere men ingen varer,,

Ja, jeg har også fået dem ind på livet nu.
Jeg starter med et abonnement sidste år som jeg opsiger problem frit efter bindings perioden.
Herefter springer konen med på legen, og tegner abonnement og vi forventer, at det hele kører. Det gør det også de første 5 gange og så kommer der pludselig ingen pakker.
Regningen som normalt ankommer med pakkerne kommer derfor heller ikke.
Der kommer derimod en rykker, og jeg forstår intet.
Jeg gider ikke bøvlet, og opsiger bare abonnementet.
Vi får en bekræftigelse på, at det er opsagt og beskeden, at der er ikke planlagt flere forsendelser.
Nu får vi alligevel en pakke nogle uger efter og jeg klager naturligvis. De skriver herefter, at de ingen opsigelse har fået på trods af, at jeg har det på mail fra dem.
Nu har jeg en regning med inkasso varsel på noget jeg ikke har fået, og yderligere en regning på en pakke, som jeg ikke har bedt om. Jeg kan dog sende pakken retur, men det koster mig 100,- i gebyr til dem, udover porto.
Jeg har skrevet, at de får 0,00,- og pakken må de selv hente inden 1 uge, ellers ryger den i skraldespanden.
Nu sidder jeg og tænker på, hvordan de vil bevise, at jeg har fået pakken for jeg kan jo ikke bevise det modsatte.
Er der nogle som er interesseret i, at vi laver en gruppe på facebook imod Winnersmoke, så vil jeg gerne gå forrest.

Bondefangeri af værste skuffe

Jeg bestilte en prøvepakke som jeg betalte 99,- for får dage efter ankomsten. Dels virkede den ene vedlagte cigaret ikke, dels fik jeg ondt i halsen.
De sender mig herefter med en måneds mellemrum 2 pakker røgpatroner, som jeg aldrig har bestilt til en samlet pris af 1600,-
firmaet er umuligt at komme i kontakt med, og ved henvendelse til Aros Kapital i Sverige får man blot en e-mail der fortæller at de kun tager sig af den finansielle side af sagen. Nu har jeg fået inkassovarsel af "Mikkel Mus" firmaet, samt selvfølgellig nogle gebyrer.
Jeg kan ikke advare nok imod at handle med firmaet.

meldt til politiets bedrageriafd.

Min exviv har uopfordret modtaget et winner smoke trial kit, som hun straks samme dag sendte retur til afsender, vistnok i Tyskland, hun modtag nogle dage senre en ny pakke fra samme firma, som hun også straks sendte retur til afsender.
Hun modtog nogle dage senere et incassovarsel fra Aros Kapital AB i Gøteborg, at hun skulle indbetale de skyldige beløb indenfor 2 uger, hun mailede tilbage at hun ikke havde bestilt nogle varer, da hun ikke røg havde hun ikke behov for disse varer.

Jeg har på hendes vegne ringet til Aros Kapital, som mærkeligt nok havde en dansker til at tage sig at de sikkert mange opkald om snydeforsendelserne, jeg forklarede ham at der ikke ville blive betalt noget og at jeg havde talt med Vestegnens Politi og fik en aftale med at komme med samtlige papirer i sagen, så ville de skrive rapport over det.
Han var meget kort for hovedet og sagde at min ex viv ikke slap med at betale, de ville køre sagen igennem, vi får se sagde jeg.

Jeg mailede igår så Winner smoke support og skrev igen at min ex viv ikke røg så hun havde ikke brug for deres varer og at jeg havde talt med Aros, at der ikke ville blive betalt en eneste øre og at jeg har kontaktet Politiet for at få taget rapport over bedrageriet.
Så nu venter jeg bare svar fra fupfirmaet
Det er sandelig for let at snyde mennesker, man laver et firma og så sender man varer rundt til uskyldige mennesker efter adresser i f.eks.telefonbøger, reagerer de ikke indenfor 14 dage binder "købet", det kan da ikke være rigtigt, at man skal fare til postkontoret og sende varer man ikke har bestilt retur og bagefter kæmpe med incassofirmaer, der er noget fuldstændigt galt med købeloven.

NYT - NYT - NYT - Bedste produkt - desværre dårligste firma EVER!

Hej alle...

Jeg fik - som så mange andre - også en mail fra miidu her i starten af året. Efter at have prøvet flere andre e-cig må jeg erkende, at jeg sgu' savnede winnersmoke. Så jeg gik ind på deres side, bestilte en lille pakke (5 styk) til 100 kroner og 7 dage senere var den hos mig - sendt fra Hong Kong. Overraskelsen stor, da produktet er det samme uden nogen form for bindinger! Du kan altså bestille det du vil, og hvis du opretter dig som bruger af siden, så sender de tilsyneladende fra Sverige.

Jeg har hele tiden anket mod winnersmoke, at det var deres forretningsmetoder jeg fandt kritisable - men nu lader det til, at de har fjernet al det der abonnementsfis. Derfor kan jeg så faktisk godt anbefale dem nu :o). Og så er der gratis fragt!

Kan være det bliver fjernet igen - har netop bestilt en stor pakke med 30 filtre til 399,- kroner - altså en stor besparelse. Så nu må vi se :o). Indtil videre holder jeg 3 stjerner....
-----------------------
Originalt indlæg:
Jeg har været røgfri siden januar 2012 - og det takket være e-Cigaretter som er min nye bedste ven :o).

Jeg startede ud med Winnersmoke og blev - som mange af jer andre - taget ved næsen af deres kampagne. Hvornår lærer man at læse det med småt??? Vi er gode til at klynke - men det er nu vores egen fejl. Efter lange skriverier frem og tilbage lykkedes det mig at komme ud af aftalen - noget jeg kan se ikke er lykkedes for en del....

Efterfølgende har jeg prøvet en række andre produkter - men desværre må jeg konkludere, at Winnersmoke i den grad er det bedste produkt jeg har prøvet. At man så binder sig for 3 måneder ad gangen og ikke har mulighed for at ændre på hyppighed af bestillinger eller hvor mange man vil have er en KLAR BRØLER!!!

Jeg leder videre - og håber at Winnersmoke vil komme til fornuft og begynde at ændre på deres betingelser. Tror de vil kunne få rigtig, rigtig mange trofaste kunder ved at ændre det...

jeg vil gerne være med til at lave en facebook side imod winnersmoke

jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for at stoppe de svindlere.

bedrageri af værste skuffe

trykkede deltag i konkurrence på facebook og frem kommer tak for bestillingen? jeg havde sku ikke bestilt noget. efter flere forsøg på at fortælle firmaet at jeg intet havde bestilt ville de at jeg skulle afbestille det jeg IKKE havde bestilt. det gjorde jeg så til sidst. efter nogle uger kom en pakke uden afsender. den sendte jeg retur straks og regnede med at så fik jeg fred. AK NEJ... idag ca 5 uger senere fik jeg et inkassobrev fra firmaet!!!! jamen hvad fanden skal der til for at de forstår at jeg intet har bestilt og ABSOLUT INET VIL BETALE!!!! HOLD JER FRA DEM !!!

Hjælp mig!

Jeg har været udsat for det samme som Kenneth Nielsen, men jeg returnerede pakken med det samme.De sendte den igen, og jeg returnerede den igen. Jeg fik en opkrævning, og jeg sendte en mail om, at jeg ikke ville betale, da jeg ikke ønskede at modtage noget fra dem.De annullerede så deres krav, men nu får jeg opkrævninger fra Aros kapital, nu lyder kravet på 1604,36. Dem har jeg også talt med, men de henviser til Winnersmoke. Hvad gør jeg nu.?
mit kundenr er 34226

Bra produkt- sorgligt om det inte fungerar

Har varit abonnent sedan i februari.
Produkten har hjälpt min dotter oerhört. Hon rökte 3 pkt/dag. Jämfört med den kostnaden är priset för Winnersmoke väldigt lågt eftersom en cig faktiskt räcker länge och dessutom inte förorsakar vare sig störningar för grannarna eller luftrören
Det har varit problem med distributionen då o då och det har varit andra problem (med betalningen bl a). Har blivit väl bemött när jag kommunicerat med företaget (även om det dröjt innan jag fått svar ibland)
Tror (och hoppas) att de ska klara sig eftersom Winnersmoke har betytt mycket för min dotter. Har t o m kontaktat hälsovårdsmyndigheterna för att försöka få dem att tillåta försäljning av cigaretterna i Sverige. Man får sälja snus,tuggummi o annat som innehåller nikotin--men inte elektroniska cigaretter

winnersmoke.dk Details

Visit Winnersmoke