Winnersmoke reviews

Winnersmoke reviews

Very low
1.4

TAK TIL WINNERSMOKE, SOM HAR LÆRT MIG OM TILLID (ELLER RETTERE SAGT; MANGEL PÅ SAMME

Min oplevelse med WinnerSmoke deler jeg med de fleste andre her på siden. Det "firma" skal ud af mit liv, så derfor har jeg i dag aftalt en tid på mandag med min advokat, hvor jeg medbringer al e-mail korrespondence jeg har haft med en eller anden medarbejder (og der er rigtig meget) + diverse rykkerbreve og også betalte regninger som jeg stadig får rykkere på!!! Nu overlader jeg trygt den sag i advokatens hænder.

Mafia metoder fra Winnersmoke

Det sidste nye er nu. at de sender rykker breve hvod de truer med bål og brand til fold der ALDRIG har modtaget nogen varer fra dem.. Jeg bestilte een vare, men fik den aldrig.. Har skrevet mails til deres "kontor" i danmark, og de ville så give Aros Kapital besked om at jeg skulle slettes.. nu vælter det ind med rykkerbreve.. Jeg ser frem til at møde dem i fogedretten hvor de skal bevise at jeg har modtaget deres produkt...En taber sag for dem

Bondefangeri af værste skuffe

Jeg har for noget tid siden via en banner reklame på QXL været en af de "heldige" 200 som kunne teste en "ny" E-cigaret i Danmark.
Så vidt jeg kunne se skulle jeg ikke betale noget men hjælpe til at teste produktet, hjemmesiden jeg føres over til spørger om vaner og andre spørgsmål som jeg forventer er noget der skal bruges til testen, blandt andet om hvilken smag jeg sikkert troede jeg kunne lide, på et tidspunkt under skrivning af navn og adresse er det ligesom siden fryser et øjeblik hvorefter den fortsætter og jeg gennemgår resten.
Efter et par uger modtager jeg mit "testudsyr" som jeg giver mig god tid til at teste mens jeg afventer at winnersmoke skal tage kontakt til mig for at spørge om hvordan det er gået og om jeg eventuelt ønsker at købe produktet og hvilken smag jeg i så fald vil foretrække etc.
Jeg fik godt nok en regning med min pakke på 99 for ekspeditonsgebyr men tænker ikke videre over det for selvfølgelig koster det noget at sætte en test i vandet og den betaler jeg, jeg har jo også fået noget for pengene kan man sige.
Efter en måned modtager jeg så til min forundring en pakke med filtre i en smagsvariant jeg absolut ikke brød mig om (den var også i testpakken) og en regning på 838,00 kr, pakken er selvfølgelig diskret og man kan ikke se hvor den kommer fra.
Så starter problemerne, det viser sig nu at jeg ikke har "testet" noget somhelst men afgivet en ordre på en starterpakke som jeg skulle have returneret indenfor 14 dage for egen regning (uåbnet) hvis jeg ikke ønskede at hænge på et 3 mdr abonnement, men de vil godt ændre smagen på de næste pakker til den jeg kunne lide og opsige abonnementet, men den pakke jeg havde modtaget kunne ikke byttes og jeg var selvfølgelig bundet i 3 mdr.
De påstår ligeledes at der i matrialet der kommer i første pakke står noget om returretten på 14 dage men det er en direkte løgn, det der kommer med er: en faktura på 99,00, en velkomst på engelsk om pakken og en manual til filtre og lader etc.
Dvs man er BONDEFANGET til et 3 mdr abonnement til 838,00 kr om måneden.
Jeg vil så endda sige at hvis jeg var blevet kontaktet inden jeg modtager første månedspakke for at høre hvordan jeg synes testpakken havde været og jeg kunne bestemme hvilken smag jeg ønskede havde jeg sikkert kunne være blevet en tilfreds kunde, nu er jeg tilgengæld meget utilfreds, pakke nummer 2 i den rigtige smag (tror jeg, for den er ikke åbnet) kommer og jeg modtager den ene rykker efter den anden fra et SVENSK incasso firma (AROS), for jeg mener stadig ikke jeg skal betale for en smag jeg synes er afskyelig og da slet ikke 838 kr.
Kundeservice/kundesupport er 2 ukendte begreber for Winnersmoke for jeg har siden første svar kun modtaget enkelte mails fra Winnersmoke og det er på trods af mine mange mails til dem og jeg kan ikke se hvilke mails de har besvaret.
Jeg kan kun på det kraftigste fraråde alle at falde i kløerne på dette "firma" som absolut ikke arbejder after almindelig etiske regler og som ikke regner kundeservice som noget man bør beskæftige sig med.

En lille sidebemærkning er at da jeg efter første månedspakke checker firmaet via google finder jeg en side hvor priserne på produktet er markant anderledes fra dem de bruger nu (siden hedder også winnersmoke), denne side er dog ikke tilgængelig mere men på den står bla:
Som ny kunde hos os vil du modtage en velkomstpakke for kun 29,00 DKK i forsendelse og ekspedition, som inkluderer 14 dages brug. 2-3 uger efter din velkomstpakke vil du modtage din næste pakke med en måneds brug af det samme produkt. Pakken koster 349,00 DKK plus forsendelse og administrationsgebyr på 39,00 DKK. Dine ordrer betaler du nemt og bekvemt med din faktura, der følger med pakken.
En må man sige mere spiselig pris, men disse betingelser ønsker de ikke at kommenterer på.
32726

Skodfirma

På trods af opsigelse pr telefon og brev, helt tilbage i Januar, har jeg aldrig modtaget en bekræftelse, selv min ældste datter har haft ringet til dem, den medarbejder, hos winnersmoke lovede og slette mit meddlemskab, jeg modtog den første prøvepakke, men da batteriet ikke virkede, sendte de et nyt, jeg betalte 99 kr, men lortet virkede heller ikke, i samme forbindelse, blev jeg meget syg, og opsiger mit medlemsskab, og stadig er intet sket, ud over en masse betalningspåmindelser og inkassovarsler, sender de stadig deres pakker, jeg har en stor mængde pakker stående, som jeg ikke har sendt retur, da jeg vil have en opsigelse på skrift først, ellers kommer de jo bare og siger de aldrig har modtaget pakkerne, det må jo være den måde de snyder folk på, jeg har fået ny e-mail og kan ikke kontakte firmaet med min gamle e-mail, så af denne vej, vil jeg håbe på de ser denne besked, og venligst kontakter mig på zarizari@hotmail.dk
Mette Rand

Endnu en over snuden, hold da helt op, det er da utroligt hvordan WinnerSmoke, kontakter folk herinde, dem som lukker munden op, pga, deres lortefusk over for folk, hvad hjælper det de skriver man skal kontakte deres firma, så de kan kikke på sagen, når der står tydeligt og klart, at jeg har forsøgt 1000 vis af gange, pr brev samt telefon, men nej nej ikke til at træffe, fusk er hvad det er, jeg kan ikke logge ind, med min gamle E-mail til support, hvorfor H...... skriver de så ikke et kontakt navn, eller sender et nr hvor der ellers er en der tager den telefon, for mig er det kommet så langt, selvom jeg har skrevet til Aros kapital, som henviser mig til Winnersmoke da de ikke kan gøre noget, nej de tjener jo også kassen på dem her, og nu må jeg betale hver md, er sat i Ribers for det ikke skal være løgn, jeg håber inderligt, at der kommer så meget fokus på det svindel firma WINNERSMOKE og deres metoder, jeg magter det ikke selv, da jeg har kræft, som jeg fik besked om d. 1/11-11.

Mette Rand

Hej Mette

Venligst skriv til WinnerSmoke på support@winnersmoke.dk, så kigger vi nærmere på din sag.

BONDEFANGERI - NEMLIG

Min mor er også endt i denne farce med Winnersmoke. Det er HELT UACCEPTABELT og jeg er dybt forarget over, at sådanne virksomheder på den måde kan "lege" med folk. Hvor er jeres samvittighed???
Jeg har d.d. indberettet Winnersmoke til hhv. Operation X, sundhedsstyrelsen og forbrugerombudsmanden på vegne af min mor.
HOLD JER LANGT VÆK FRA WINNERSMOKE!!

Bondefangeri

Det hjælper ikke en meter at skrive eller ringe til jer, for i svarer ikke på indholdet i vores mail men truer med rykkergebyr eller incasso i stedet for. Jeg er også en af dem der er blevet fanget ind i jeres fupfirma og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg kan ikke betale alle de regninger og pakkerne vælter ind af døren. Jeg har derfor kontaktet operation X samt forbrugerrådet.
Havde jeg fra starten fået oplyst at jeg bandt mig til et 3 måneders abonnement, så havde jeg aldrig brugt tid på jeres produkter.
Det må virkelig være flovt, som firma, og få så dårlig en bedømmelse. Eller I har måske ingen samvittighed overfor jeres medmennesker?
Det er ærgerligt at man skal give mindst 1 stjerne, for den har i ikke fortjent.
Til alle andre. HOLD JER VÆK FRA WINNERSMOKE.

Hej Lene

Vi skal bede dig foretage din opsigelse on-line på www.winnersmoke.dk under menupunktet My Pages for at tilsikre, at din opsigelse registreres korrekt i leverandørens system.

Dine log-in detaljer finder du i dit velkomstbrev eller du kan få det tilsendt på mail ved at klikke på "Gendan adgangskode" linket, som du finder på My Pages log-in siden. Husk at anvende samme e-mail adresse, som du registrerede ved bestilling af dit produkt.

Når du har gennemført din opsigelse, vil du indenfor 24 timer modtage en bekræftelse i henhold til de gældende salgs- og leveringsbetingelser, som du accepterede ved bestilling af din startpakke. Du kan læse betingelserne på produktets hjemmeside, My Pages og i den ordrebekræftelse, som du modtog ved bestilling.

For spørgsmål vedr. fakturabetaling, beder vi dig rette henvendelse til det selskab, som administrerer leverandørens fakturaer. Telefonnummer eller e-mail fremgår af fakturaen.

Ulovlige vare

På facebook havde det Winnermoke en link om en prøvepakke til 99 kr. man gør ikke klart og tydeligt kunden opmærksom på at man også bestiller et abb. i 3 måneder på kr. ca 800,00 pr md.
( og det skal man i følge forbrugerloven)

Jeg afbestiller varene med det samme, men efter en god måned sender man alligevel varene, som jeg jo nægter at modtage.
og nogle dage efter kommer der så en pakke 1 måneds pakke.

men i følge firmaets hæfter man kun for abb. hvis man har åbnet pakken, og det har jeg jo ikke gjort.

Men for ustandselig rykker på en pakke jeg har afbestilt og aldrig modtager. den blev sendt tilbage af postvæsnet med modtagelse nægtet.
Har talt med winnersmoke i telefon 2 gange og troede at problemet var løst, skriver fler mails som man for kvitteringer på, som de påstår at de ikke har fået, og nu har de lukket deres telefon hvor de eller havde 2 timer telefontid om dagen

Så en godt råd, hold jer lang væk fra dette firma.

Men til alle oplysning er det ulovligt at sælge og markedsføre negotin væsker i danmark.

Så jeg har lige anmeldt firmaet til sunhedsstyrelsen

Lige fortsættelse

Modtaget den 3 Rykker
Winnersmoke har tidligere fastholdt at de vil have betaling fordi de ikke har fået pakken retur.

Men nu har de meddelt mig at det har de har fået pakken, men vil fortsat have betaling.

Man kan eller se på min side, at man for længe siden har Annulleret kampagne.

Jeg har igen meddelt winnersmoke og Aros kapital, at de ikke for så meget som 1 kr.

Hej Lizzie

WinnerSmoke modtog d. 08.06 en bestilling fra dig.
Samme dag som du bestilte, sendte WinnerSmoke en ordrebekræftelse, i hvilken de har specificeret hvad du har bestilt, gjort opmærksom på din fortrydelsesret og meddelt hvordan du kan annullere handlen : via mail til support@winnersmoke.dk indenfor 14 dage, og efterfølgende at sende prøvepakken tilbage til deres lager i Danmark. Samme information kan du finde i WinnerSmokes generelle salgsbetingelser.

WinnerSmoke har ikke modtaget en protest fra dig mod deres ordrebekræftelse. WinnerSmoke har heller ikke modtaget en opsigelse fra dig indenfor fortrydelsesperioden.

WinnerSmoke har ikke registreret en returforsendelse fra dig på deres lager i Danmark. Returforsendelser i det hele taget, kan WinnerSmoke kun acceptere og bearbejde hvis de er aftalt med kundeservicen i forvejen. Vi kan ikke stoppe kunderne fra at sende varer retur uden aftale, og vi kan heller ikke kontrollere hvor de sender varer hen, men WinnerSmoke kan ikke registrere eller bearbejde returforsendelser kundeservicen ikke har fået kendskab til eller aftale herom. Og de frigør ikke kunderne fra deres betalingspligt.

At du ikke har ønsket at følge den procedure WinnerSmoke har for opsigelser, har haft som følge at de har sendt månedspakker til dig, i god tro og som led i et uopsagt, løbende abonnement. Som ekstern kundeservice må vi ikke opsige abonnementer efter velbefindende, eller kreditere for vare der er sendt diverse mulige steder hen uden aftale.

WinnerSmoke fastholder deres krav om betaling, da vi ikke har haft aftale om, eller modtaget returforsendelser og vi har heller ikke modtaget en mail fra dig om opsigelse indenfor din fortrydelsesperiode.

Dit abonnement er undtagelsesvis blevet stoppet efter den 1. månedspakke.

Winnersmoke Kundesupport

svindlerfirma .

har aldrig bestilt noget som helst , kun forespurgt .
der er indtil d.d. kommet 3 pakker , der alle er nægtet modtaget ,
og igen medtaget af post dk .
samtidigt vælter det ind med rykkere fra en aros bank .
i sverige .
jeg har sendt utallige mails. til bank og firma uden resultat , ( har selvfølgelig kopier) aldrig fået svar .
FIRMAET ER TOTALT FUP OG SVINDEL , OG LAD OS PRØVE AT FÅ DET FREM I LYSET , MÅSKE EN POLITIANMELDELSE .

RENT SVINDEL

De nægter at modtage en afmelding af deres forsendelser og sender bare løs, på trods af gentagende forsøgt på at afmelde alle leverancer. Hvis du på nogen måde overvejer at købe dette firma, så STOP og hold dig langt væk.

Det er simpelthen et skod firma.

Trods flere ubesvarede hendvendelser forsætter de med at sende mig rykkere, på varer jeg ikke har modtaget, jeg har betalt hvad jeg har modtaget og opsagt mit abonement, men dete reagerer de overhovedet ikke på.Kan kun opfordre alle til at holde sig langt væk fra dette fupfirma, er ked af jeg ikke læste anmeldelser inden jeg prøvede produktet. Jeg kan overhovedet ikke give så dårligt et firma nogen stjerner overhovedet, men er jo nød til at give en for at min anmeldelse bliver registreret.

Super produkt - super dårlig uigennemskuelig markedsføring

Jeg kan genkende stort set alle de negative meldinger der er kommet fra andre brugere. Troede også jeg skrev mig op til at prøve et produkt for 199,- kr - og kunne derfor ikke gennemskue hvorfor jeg fik 2 regninger hvoraf den ene var på 899,-!!! Pga af travlhed slog jeg det hen som en fejl - der nok blev rettet op på, men fik istedet for rykkergebyr på rykkergebyr :( - Rigtig sur røv. Det være sagt, besluttede jeg mig for at prøve OG det er et SUPER GODT produkt... God oplevelse, tager rygetrangen, giver en lækker lille aroma eftersmag - helt igennem i orden!!!

Så tag da for pokker og opbyg et godt firma renomé og vær 100% gennemskuelige i jeres tilbud!!! I har et SUPER produkt - hvorfor i burde få 4-5 stjerne her og IKKE 1!!!

Havde jeg læst anmeldelserne her , før jeg købte - havde jeg ikke rørt det med en ildtang... I får 3 stjerne herfra for nu!

hæng dem op i nærmeste træ

ja jeg er også røget i fælden hos Winnersmoke jeg fik ingen gang en mail fra dem da jeg bestille hos dem og de skrev på hjemmesiden at deres refils kostede 36 kroner pr pakke og har lige modtaget min månedes pakke med 6 pakker refils hvordan de kan få det til at blive 799 kroner plus 39 i porto fatter jeg ikke hvis jeg lægger 3 månedes pakker sammen så bliver det 2514 ink porto det kan jeg få 7 kantoner smøger for hvis jeg selv lægger 41 kroner til så at de påstår deres refils er 33% billigere end hvad en pakke smøger koster det er da helt ude i hampen og de får ikke en krone af mig det kan de glemme alt om så kan jeg godt finde produkter der er billigere jeg sender sagen til forbrugerombudsmanden

Uberettiget rykker med ekstra gebyr

Jeg har modtaget rykker med ekstra gebyr på kr.100 selvom jeg rettidigt har betalt over bank for to tilsendte pakker. Bliver sgu da tosset over dette firma, da jeg kan se i min banksaldo at det er betalt oveni købet før tidsfristen.
Jeg tror dette er noget for forbrugerrådet, hvis firmaet ikke trækker deres rykker tilbage.
Hilsen Lise Falk

Hej Lise

SKOD FIRMA!!!!!!!!!

Jeg bestilte for længe siden prøvepakken for 99 kr. I reklamen stod der, at udover pakken ville jeg hver måned få tilsendt 30 filtre, som jeg ALTID KAN AFBESTILLE blot ved at sende en email eller foretage et kort opkald.
På "bestil knappen" stod der: "Jeg accepterer vilkår og betingelser". Og vupti så var det bestilt!
Der stod INTET i den reklame om, at jeg var bundet i 3 mdr. eller at det i alt ville koste 2400 kr. (så havde jeg skreget af grin og lukket lortet ned med det samme!)
For at logge ind på deres hjemmeside skulle jeg skrive min email adresse og mit kontonr., hva fanden er det for noget??? Så ku ikke logge ind.
Deres kontakt info. var på ingen måde let at finde på siden. Har ringet mange gange men der blev aldrig svaret og ligesom andre fik jeg også først svar på mine mails da det blev negativt. Pakkerne passer lige i postkassen, så medmindre man holder øje med posten hver dag, er det stort set umuligt at nægte at modtage pakken, ingen afsender - først på 3. pakke. Fandt langt om længe en adresse på langeland og sendte den første pakke filtre retur. 2. gang fangede jeg tilfældigt postbudet og nægtede at modtage. Har nu modtaget den 3.pakke hvor der står en udenlansk adresse på..
Har intet godt at sige om det her svindler "firma". Det er fusk for alle pengene!!

Hej Nina

Der står en link til WinnerSmokes salgbetingelser på WinnerSmokes landingpage, hvor du har lavet din bestilling.

Straks efter din bestilling d. 12.5 har du modtaget en ordrebekræftelse, der detaljeret bekræfter din bestilling. En kopi af denne bekræftelse var pakket sammen med din prøvepakke.

Som beskrevet i denne bekræftelse sælger vi abonnementer med en minimum bindingsperiode på tre måneders. Vi forklarer ligeledes at kunden i.h.t. gældende lovgivning har 14 dages fortrydelsesret, og hvad kunden skal gøre for at annullere sin bestilling : annulleres via mail, og prøvepakken sendes tilbage til vores lager i Rudkøbing. Efter denne fortrydelsesperiode kan vi opsige abonnementet efter bindingsperioden, dog altid med minimum 1 måneds varsel.

Vi har ikke registreret din returforsendelse. Idet prøvepakken ikke er sendt retur, har du haft et løbende abonnement, der er blevet stoppet straks efter bindingsperioden.

svindlere !!!

Jeg bestilte en gratis prøvepakke og fikden gratis pakke. Kort tid efter fik jeg yderlig 2 pakker . Betalte dem begge og opsagte abb. fik yderlig 1 pakke med 2 rykkere for 2 pakker. Har nu fået 3 rykker for 1 pakke. Sikke dog noget rod de har. Har selvfølgelig nægtet at betale. Har skrevet til både Winnersmoke og deres opkrævningsfirme. De svindler og bedrager !!!

Hej Vigdis

Vores system viser, at du har haft 2 WinnerSmoke abonnementer: et abonnement med Menthol-smag og et abonnement med American-smag. Det ene er blevet stoppet ved din første henvendelse d. 6/7, og det andet blev som lovet stoppet efter den seneste forsendelse.

Jeg er bange..

Har lige modtaget en regning på nogle WinnersSmoke trial kit..
Jeg har dog aldrig modtaget skidtet..

Jeg har nu læst deres betingelser, og ser beløbet på 799,- kr..

De har "lukket" deres telefoner pga. tralvhed.. Jeg har nu skrevet en mail til dem..

Jeg er under 18 år, og har aldrig accepteret at få noget rygning hjem til mig.

Det er bondefangeri af største skuffe, og jeg har før været i fingrende med deres andet firma "Total Detox" men her fik jeg dog min varer.

Hej Daniel.

Du har sendt os en mail d. 10/08-2012, hvor du forklare at du er under 18 år.
Denne mail har vi svaret dig d. 11/08-2012, hvori vi skriver til dig at dine abonnementer nu er annulleret og at vi krediterer dine pakker.
Denne mail har du ikke svaret tilbage på, og vi har heller ikke modtaget andre fra dig.

God Mandag

WinnerSmoke Danmark

Bondefangeri!!!!! Snyd og bedrag!

Min kæreste Ilker bestilte en gratis prøvepakke og modtog samtidig en regning på 838 kr for den! Den betalte vi selvfølgelig ikke, da vi gik ud fra det var en fejl. Nogle uger senere modtog vi så rykkere og trusler om inkasso! Jeg var dybt chokeret og skyndte mig at betale da winnersmoke.dk ikke svarede på vores henvendelser. Vi ville selvfølgelig ikke ende i RKI pga det her. Forleden dag modtog vi så den anden pakke med medfølgende regning, der fik vi nok og ringede flere gange til både winnersmoke og Aros Kapital men vi kommer aldrig igennem. Så skriver vi en lang mail om at min kæreste aldrig har bestilt et abonnement og det skal omgående stoppes. Det eneste de svarer er at han skal gå ind på mypages på winnersmoke.dk og opsige det selv. Det prøver vi flere gange, men vi kan ikke komme ind. Først i dag er det lykkes os at logge ind og opsige det. Men men men vi skal da lige have endnu en lorte pakke fra dem, inden de slipper jerngrebet!!! Det er simpelthen bondefangeri på højeste plan og jeg vil på det kraftigste anbefale alle jeg kender til ikke at falde deres fælde!

Hej Mille

Ved din kærestes bestilling har WinnerSmoke sendt ham en mail, der detaljeret bekræfter hans bestilling. En kopi af denne bekræftelse var pakket sammen med hans prøvepakke.

Som beskrevet i denne bekræftelse sælger WinnerSmoke abonnementer med en minimum bindingsperiode på tre måneders. WinnerSmoke forklarer ligeledes at kunden i.h.t. gældende lovgivning har 14 dages fortrydelsesret, og hvad kunden skal gøre for at annullere sin bestilling : annulleres via mail, og prøvepakken sendes tilbage til WinnerSmokes lager i Rudkøbing. Efter denne fortrydelsesperiode kan vi opsige abonnementet efter bindingsperioden, dog altid med minimum 1 måneds varsel.

WinnerSmoke har ikke registreret hans returforsendelse. Idet prøvepakken ikke er sendt retur, har han et løbende abonnement, der som lovet vil blive stoppet efter den næste forsendelse.

WinnerSmoke Kundesupport

Snyd.................I er for langt ude...

Det her firma er TOTAL bondefangeri - mafia mertoder............

Jeg har via Messenger trykket på bestilling af GRATIS prøvepakke på Winnersmoke. Jeg modtager en pakke indeholdende: EL cigaret, 5 pakker filtre, lader, og en faktura på kr. 838 ,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Jeg modtager INTET i brevet eller på mail, som skulle orientere mig om at jeg har bestilt andet end en GRATIS prøvepakke - eller at jeg er forpligtiget til at opsige et abonnement JEG IKKE HAR BESTILT!!!!

Jeg agter at anmelde dette firma til forbrugsombudsmanden og betaler ikke en krone.

Nicklas Schou Jensen

Hej Nicklas

Da du bestilte din prøve pakke på WinnerSmoke, sendte vi dig samme dag en bekræftelsemail.
I denne bekræftelse, bekræfter vi din bestilling af abonnementet og gør dig opmærksom på din fortrydelsesret, og forklarer hvordan man kan annullere sin bestilling.

lader virker ikke

har modtaget prøvepakken og laderen virker ikke. Jeg har prøvet at skrive til dem men intet svar fået. Jeg får derefter næste pakke. Og nu har jeg fået rykker på startpakken. Jeg har prøvet at skrive til dem igen da jeg ikke har modtaget email med nyt password så jeg kan opsige mit medlemsskab. Hører ikke en lyd fra dem. Fatter ikke jeg kunne falde i deres fælde til at starte med.

Hej Stine.

Du har d. 4/8-2012 sendt os en mail, som vi samme dag svarede og sendte til dig.
I vores mail til dig, prøver vi at hjælpe dig med din oplader, og tilbyder dig at sende ny. Vi modtager herefter ikke svar fra dig.
Vi har ikke modtaget andre mails fra dig end denne.

PLATUGLER.

Har i dag modtaget en betalingspåmindelse på 942 kr.
De pakker jeg har modtaget er sendt retur. Skriver nu til både kontakt.dk samt forbrugerombudsmanden for at få dette firma stoppet. Har skrevet flere gange til dem,samt sendt e-mail uden at få svar retur.

Hej Henning
Jeg kan se, at du har sendt os en mail om, at du ikke ønskede abonnementet, da du er ikke-ryger. Vi har ikke andre mails fra dig. Der ligger ingen mails fra dig, om at du har fået en betalingspåmindelse på en vare, du har sendt retur.
Hvis du havde sendt os en mail, hvor du havde forklaret os, at du havde fået en betalingspåmindelse, kunne vi hurtigt slå dig op i vores system og se at det havde været en fejl. Dette har du ikke gjort. Det ville ellers have været nemmest for alle parter.
Jeg nu taget kontakt til Aros for dig, for at få slettet den rykker, du har fået.
Du skal selvfølgelig ikke betale for noget du har aftalt med os om at sende retur og ikke kan bruge.
God søndag.

winnersmoke.dk Details